כן, אני יודע, שני רכבים נדירים, ברורות לי המגבלות של כל אחד מהם. מחפש אקטיבית גם פה כדי למקסם את הסיכויים שלי למצוא.
חג שמח ושקט לכולם![]()
כן, אני יודע, שני רכבים נדירים, ברורות לי המגבלות של כל אחד מהם. מחפש אקטיבית גם פה כדי למקסם את הסיכויים שלי למצוא.
חג שמח ושקט לכולם![]()
שמרו על קשר