בראבו!
וההמשך, בניית סככה מסביב לחצובה?
בראבו!
וההמשך, בניית סככה מסביב לחצובה?
ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: היילקס 2008 | היילקס 1997 | ג'יפ XJ צ'רוקי 1994 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
איך לא הרכבת את הכננת ריו במקום הפלשאנצוק הידני?
יש ספר מקורי, יש קטלוג מק"טים
אין תירוצים
למרות שהייתי שמח לספר הזה של Hayens,, סתם בשביל לעיין
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
התחלתי לפתוח את תיבות הפנדורה, קצת חלודה לא נורא.
צמיג קדמי אחד, סמסון תוצרת ישראל אפילו במצב טוב.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
לפני 17 שנה הזמנתי די הרבה חלקים מאנגליה (אגריליין),
לשמחתי גיליתי שהם נשמרו מצויין, אלה רק כמה דוגמאות, בנוסף יש פילטרים, אטמים, מחזירי שמן, מיסבים, תפוחי הגה, פלטינה וסביבון, כל מיני הבושינגים, תרמוסטט, אגזוז חדש קומפלט, ועוד.
החלק היחיד שאני יודע שחסר לי זו ידית ה-PTO, שחלק ממנה המסתי בטעות בחומצה (לא שמתי לב שהיא עשויה אלומיניום) אבל קל להשיג אותה.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
הקרבורטור נראה במצב טוב
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
כמו חדש
https://youtube.com/shorts/PuYLQPnyQ...1gn1d5FJbswGSo
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
ייצבתי את הגוף בגובה נוח לעבודה והשלב הראשון יהיה לסיים עם המנוע, להניע ואז לעבור לשאר הדברים.
לכן התחלתי מהאביזרים שקשורים למנוע:
סטרטר
דינמו
מפלג
כויל
משאבת מים
פילטר שמן
ועוד
גם הקרבורטור עבר ניקוי, חסר ספייסר על ציר המצערת, לא קריטי אבל בכל זאת אני אייצר משהו מחתיכת צינור דק.
על מכסה מילוי שמן המנוע יש המלצות לחברות שמן מועדפות.
גם הפסנתר עבר ניקיון ראשוני ושימון.
את הפלגים פירקתי בקלות (ראש ברזל זה תענוג) ומילאתי קצת שמן בצילינדרים, והמנוע מסתובב בקלות. פעם אחרונה שסובבתי אותו היתה לפני 15 שנים בערך, וגם החשש ממנוע תפוס התפוגג.
מצב החלקים טוב, הכל מסתובב חלק או כמעט חלק. אני מתכוון לצבוע הכל ולהרכיב, נניע ואם יהיו בעיות נתקן מה שצריך.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
התיעוד מעניין. תודה.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
אחרי שטיפה יסודית,
השלב הבא צבע, לפני שמתחילים להרכיב כל מיני דברים שיפריעו.
ספריי המרייט אפור זה הכיוון.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
קצת בתמונות
מימין לפני
משמאל אחרי
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
למעלה לפני
למטה אחרי
המרייט בתרסיס
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
שסתום bypass בבית פילטר שמן,
כמו חדש.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
תמשיך..
Sent from my iPhone using Tapatalk
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
הפסנתר במקומו, עדיין לפני כיוון שסתומים.
כויל, פתח מילוי שמן, ופילטר שמן חדש כבר מורכבים.
וברז ניקוז נוזל קירור מהאגדות..
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
הבפנוכו של הפילטר שמן,
צריכות להיות שתי טבעות קוניות שיוצרות עומס על הדיסקית הגדולה שתומכת בפילטר בחלקו העליון, הדיסקיות האלה אינן, אבל אפשר להסתדר גם בלעדיהן, הקפיץ הגדול שיושב מתחת לדיסקית הגדולה שבתחתית הפילטר יוצר עומס מספיק חזק, ואת הדיסקית העליונה העברתי לפני במקום אחרי הטבעת הקפיצית.. בקיצור לא אלאה אתכם אבל תסמכו עליי שזה יושב בומבה והעומס טוב.. החלפתי גם את האטם במלבני הגדול שיושב בהיקף ה"חבית" השחורה, לחדש.
וכמובן פילטר חדש.
.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
מצאתי גם בין שלל הברגים את בורג הקראנק
עם הבסיס למנואלה
.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
מכסה שסתומים
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
שמרו על קשר