Close
עמוד 2 מתוך 7 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 134
  1. #21

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    בראבו!
    וההמשך, בניית סככה מסביב לחצובה?

  2. #22
    חבר רשום מוטי ג.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    רגבים
    הודעות
    7,530

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    איך לא הרכבת את הכננת ריו במקום הפלשאנצוק הידני?

  3. #23

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד צפיה בהודעה
    בראבו!
    וההמשך, בניית סככה מסביב לחצובה?
    תודה
    לא, סככה לא תהיה, אני דווקא רואה אוהל טיפי

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  4. #24

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוטי ג. צפיה בהודעה
    איך לא הרכבת את הכננת ריו במקום הפלשאנצוק הידני?
    אין לי מלגזה

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  5. #25

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    יש ספר מקורי, יש קטלוג מק"טים
    אין תירוצים

    למרות שהייתי שמח לספר הזה של Hayens,, סתם בשביל לעיין


    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  6. #26

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    התחלתי לפתוח את תיבות הפנדורה, קצת חלודה לא נורא.
    צמיג קדמי אחד, סמסון תוצרת ישראל אפילו במצב טוב.


    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  7. #27

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    לפני 17 שנה הזמנתי די הרבה חלקים מאנגליה (אגריליין),
    לשמחתי גיליתי שהם נשמרו מצויין, אלה רק כמה דוגמאות, בנוסף יש פילטרים, אטמים, מחזירי שמן, מיסבים, תפוחי הגה, פלטינה וסביבון, כל מיני הבושינגים, תרמוסטט, אגזוז חדש קומפלט, ועוד.
    החלק היחיד שאני יודע שחסר לי זו ידית ה-PTO, שחלק ממנה המסתי בטעות בחומצה (לא שמתי לב שהיא עשויה אלומיניום) אבל קל להשיג אותה.

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  8. #28

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    הקרבורטור נראה במצב טוב

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  9. #29

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    כמו חדש

    https://youtube.com/shorts/PuYLQPnyQ...1gn1d5FJbswGSo

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  10. #30

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    ייצבתי את הגוף בגובה נוח לעבודה והשלב הראשון יהיה לסיים עם המנוע, להניע ואז לעבור לשאר הדברים.
    לכן התחלתי מהאביזרים שקשורים למנוע:

    סטרטר
    דינמו
    מפלג
    כויל
    משאבת מים
    פילטר שמן
    ועוד

    גם הקרבורטור עבר ניקוי, חסר ספייסר על ציר המצערת, לא קריטי אבל בכל זאת אני אייצר משהו מחתיכת צינור דק.

    על מכסה מילוי שמן המנוע יש המלצות לחברות שמן מועדפות.

    גם הפסנתר עבר ניקיון ראשוני ושימון.

    את הפלגים פירקתי בקלות (ראש ברזל זה תענוג) ומילאתי קצת שמן בצילינדרים, והמנוע מסתובב בקלות. פעם אחרונה שסובבתי אותו היתה לפני 15 שנים בערך, וגם החשש ממנוע תפוס התפוגג.

    מצב החלקים טוב, הכל מסתובב חלק או כמעט חלק. אני מתכוון לצבוע הכל ולהרכיב, נניע ואם יהיו בעיות נתקן מה שצריך.


    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  11. #31
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,690

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    התיעוד מעניין. תודה.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  12. #32

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    אחרי שטיפה יסודית,
    השלב הבא צבע, לפני שמתחילים להרכיב כל מיני דברים שיפריעו.
    ספריי המרייט אפור זה הכיוון.

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  13. #33

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    קצת בתמונות
    מימין לפני
    משמאל אחרי

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  14. #34

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    למעלה לפני
    למטה אחרי
    המרייט בתרסיס

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  15. #35

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    שסתום bypass בבית פילטר שמן,
    כמו חדש.

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  16. #36
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,481

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    תמשיך..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  17. #37

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    הפסנתר במקומו, עדיין לפני כיוון שסתומים.
    כויל, פתח מילוי שמן, ופילטר שמן חדש כבר מורכבים.
    וברז ניקוז נוזל קירור מהאגדות..

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  18. #38

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    הבפנוכו של הפילטר שמן,
    צריכות להיות שתי טבעות קוניות שיוצרות עומס על הדיסקית הגדולה שתומכת בפילטר בחלקו העליון, הדיסקיות האלה אינן, אבל אפשר להסתדר גם בלעדיהן, הקפיץ הגדול שיושב מתחת לדיסקית הגדולה שבתחתית הפילטר יוצר עומס מספיק חזק, ואת הדיסקית העליונה העברתי לפני במקום אחרי הטבעת הקפיצית.. בקיצור לא אלאה אתכם אבל תסמכו עליי שזה יושב בומבה והעומס טוב.. החלפתי גם את האטם במלבני הגדול שיושב בהיקף ה"חבית" השחורה, לחדש.
    וכמובן פילטר חדש.


    .

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  19. #39

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    מצאתי גם בין שלל הברגים את בורג הקראנק
    עם הבסיס למנואלה

    .

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  20. #40

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    מכסה שסתומים

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

עמוד 2 מתוך 7 ראשוןראשון 12345 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. שיפוץ פרגוסון 35 צר 1960
    על ידי ארנון בפורום פורום רכב ומכוניות טכני כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 20-06-13, 12:33
  2. שיפוץ פרגוסון בנזין/נפט 1952
    על ידי ארנון בפורום פורום רכב ומכוניות טכני כללי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 19-06-13, 20:45
  3. LANDROVER 1948-1951 SERVICE MANUAL
    על ידי Gershon בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 24-02-13, 09:16
  4. מישהו יכול אולי להדריך אותי להפעיל gps mio310c
    על ידי mosh6401 בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 18-11-06, 19:04
  5. מי יכול לשתף אותי במידת במידת אומי הנעילה של קצוות הציריה
    על ידי Discomania בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 28-05-05, 23:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •