Close
עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 123456 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 41 עד 60 מתוך 114
  1. #41

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    סטרטר ודינמו, מרגישים ונראים צעירים פתאום
    נדמה לי שב-1951 עברו מ-6 וולט ל-12 וולט, אנחנו מ-1951, עם 12.

    .

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  2. #42

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    לקראת הרכבת המפלג, כיוון נ.מ.ע בציל' 1,
    עם מסמר דרך חור בהאוזינג אל חור מקביל בגלגל תנופה. צריך כמובן לוודא לפני זה שציל' 1 בפעימת דחיסה ואז לכוון במדויק בעזרת המסמר. עדיין לא מצאתי את הבית של המפלג, שמתחבר לבלוק והמפלג יושב בתוכו, בקרוב נאתר אותו..

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  3. #43

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    צד שמאל של המנוע גמור, מצאתי את בית המפלג, ההצתה מכוונת והפלגים המקוריים שהיו על הטרקטור עברו ניקוי גירוז ויחזרו לנצנץ.
    בצד ימין המנוע סגור, הסעפת מותקנת, ונשאר להרכיב את הדינמו, הקרבורטור ועוד כמה קשקושים.
    בחזית יש כבר משאבת מים ובית תרמוסטט עם התרמוסטט העתיק כבר בפנים.
    בגזרת הגיר הורכבו בתי ידית ההילוכים, נשאר לאבטח אותם עם חוט ברזל, חסר עדיין ציר של המזלג המרכזי, וזהו בקרוב אפשר יהיה לסגור את הגיר.
    גם מפסק ההתנעה המופעל על ידי ידית ההילוכים כבר ניקוי והותקן.


    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  4. #44

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    אהוד , בהצלחה .
    מאז שביקרתי אצלך חל שינוי גדול במצב הטרקטור .
    אם אתה צריך רדיאטור לכלי - יש לי רדיאטור של פרגסון 135 לפחות אחד במצב מצויין , שלך .
    בהצלחה בהמשך ותמשיך לעדכן - הפוסט ממש מעניין .

    אילן

  5. #45

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    תודה אילן,
    בדיוק עבדתי על הרדיאטור היום.
    מה שחסר לי זה הכונס שלו, אף פעם לא היה לנו אותו. כנראה שזה לא באמת חשוב למנוע 23.5 כ"ס עם רדיאטור כזה ענק, אולי בעבודה מאומצת זה משמעותי.
    אז אם במקרה נתקלת במשהו..

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  6. #46

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    הקרבורטור במקום,
    גם כיוונתי את הגוברנור (סוגרים עד שמגיעים להתנגדות, פלוס סיבוב אחד).



    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  7. #47

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    אכן , זה הרדיאטור .
    לא חושב שיש לי כונס - אצלי הוא שימש בשתי מכונות קידוח עם מנוע פרקינס - 3152 כמו של פרגסון 135 אבל תעשייתי (עם גוברנר ) .
    מחר אשלח לך מה שיש אצלי - אתה מוזמן לקבל .
    ללא קשר - הסדנה שלי פועלת בימי שישי כפסיכולוג לגברים מתבגרים

    אילן

  8. #48

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    תודה אילן נשמור את התור לטיפול לכשבאמת נצטרך..

    קפיצה אחורה,
    לפני הרכבת הפסנתר חשוב לפתוח את מעברי השמן שאחראים על שימון כל חלקי הראש.
    המנוע הזה נחשב מאד אמין אבל הוא רגיש לחוסר יחס בנקודה הזו בדיוק, שימון הראש. אם לא מקפידים מספיק בפירוקים והרכבות, המעברים עלולים להסתם, מה שיוביל לחוסר שימון והרס. במיוחד אחרי הרבה שנים שהכל עמד והשמן שבמעברים הפך למשקע.

    בתמונות רואים את החריר ממנו מגיע השמן, ונכנס דרך חריר אחר אל זרוע הפסנתר ואל שאר חלק הציר, דרך הציר.
    העברתי שם ספריי קרבורטורים עד שראיתי שכל היציאות זורמות, אח''כ העברתי wd-40 ובסוף שמן מנוע נקי.
    כשהתחלתי המערכת היתה סתומה אז טוב מאד שעשיתי את זה, בהנעה הראשונה זה עלול להיות קריטי.
    עכשיו הכל מלא שמן טרי וזורם נהדר.



    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  9. #49

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    בינתיים התחלנו לעבוד על ה"פרונט"
    בבחינה מקרוב אחרי ניקיון הגריז המאובן מצאתי שני סדקים קטנים, אחד מהם נראה כאילו כבר ניסו לתקן פעם, אבל אני לא בטוח. בכל מקרה ריתכתי את שניהם.



    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  10. #50

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    התחלתי להציץ לאגף ההידראולי,
    שם החלקים פחות דומים לעצמם..

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  11. #51
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,824

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    "אכן תמונות קשות, יונית"
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  12. #52

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    נתעודד עם שתי תמונות חיוביות,
    הגיר מוכן כולל אבטחות בסגנון בריטי,
    והמטוס מתחיל לקבל צורה.
    - סליחה הטרקטור

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  13. #53

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    לפעמים כשאני סוגר עוד פינה, יש לי תחושה שהארי פרגוסון צופה בי עם חיוך ומחכה לראות אם עשיתי את זה כמו שצריך או שפספסתי משהו וזה לא יעבוד כמו שצריך.
    בגלל שזו פעם ראשונה שאני מרכיב את הטרקטור, ואני לא באמת זוכר איך פירקתי בדיוק ומה צריך להיות איפה, ואני גם לא עובד באופן צמוד עם הספר אלא רק כשאני מרגיש לא בטוח במשהו אני הולך לבדוק, לא מן הנמנע שיהיו טעויות בהרכבה.

    היום כמעט פספסתי משהו בגיר,
    המנגנון שמקבע את כל הילוך בנוי מקפיץ וחלק קוני שנלחץ אל חריצים במוטות הגיר וכך ההילוך נשאר במקומו. מה שלוחץ את הקפיצים זה מכסה הגיר, חוכמת הפשטות.
    באופן מקרי שמתי לב שזה חסר, הפעם הארי לא הצליח לתפוס אותי.




    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  14. #54

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    סיימנו:
    ציר קדמי,
    רדיאטור ומניפה,
    צנרת מים חדשה ,
    דינמו,
    ונשם קרנק.

    נשאר חיבור מיכל דלק (זמני), מילוי שמן ונוזל קירור, פקק במקום חיישן טמפרטורה, ואפשר לנסות להניע.

    דרך אגב עד כמה שאני זוכר, במקור הפלוס של המצבר מחובר לבודי, והמינוס הולך אל כל האביזרים. ההיפך ממה שנהוג היום.
    אבל אני אבדוק את זה באופן יותר יסודי ליתר ביטחון לפני שאנסה להניע כדי לא לסובב את המנוע הפוך.
    או הכי קל, אשתמש במנואלה וזהו.


    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  15. #55
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,690

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudzeelim צפיה בהודעה
    לפעמים כשאני סוגר עוד פינה, יש לי תחושה שהארי פרגוסון צופה בי עם חיוך ומחכה לראות אם עשיתי את זה כמו שצריך או שפספסתי משהו וזה לא יעבוד כמו שצריך.
    בגלל שזו פעם ראשונה שאני מרכיב את הטרקטור, ואני לא באמת זוכר איך פירקתי בדיוק ומה צריך להיות איפה, ואני גם לא עובד באופן צמוד עם הספר אלא רק כשאני מרגיש לא בטוח במשהו אני הולך לבדוק, לא מן הנמנע שיהיו טעויות בהרכבה.

    היום כמעט פספסתי משהו בגיר,
    המנגנון שמקבע את כל הילוך בנוי מקפיץ וחלק קוני שנלחץ אל חריצים במוטות הגיר וכך ההילוך נשאר במקומו. מה שלוחץ את הקפיצים זה מכסה הגיר, חוכמת הפשטות.
    באופן מקרי שמתי לב שזה חסר, הפעם הארי לא הצליח לתפוס אותי.




    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk


    אני לא מכיר כלום מהדגם הזה, כמובן, אבל רק ליתר בטחון: לא אמורות להיות גולות בין המוטות למניעת תזוזה בו זמנית של שני מוטות.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  16. #56

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    לא חושב שחסר משהו,
    כנראה ששני מזלגות לא יכולים לזוז במקביל, אם כי אני צריך לשחק קצת עם ההילוכים כדי להבין לגמרי מה קורה שם למטה, קשה לראות ואין לי שרטוט טוב של הגיר.

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  17. #57
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,690

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  18. #58

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    חפרתי קצת, מה שרואים זה מה שיש כנראה.
    וטוב שכך..

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  19. #59

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    היה יום עמוס אז לא הספקנו המון,
    אתמול בערב כבר מילאנו נוזל קירור (zerex original green) ושמן מנוע,
    15w-40
    סוג פשוט כדי שינקה קצת את המנוע למשך זמן קצר ואז נחליף אותו.

    בבוקר התברר שיש כמה נזילות קלות של נוזל קירור, מהפלטה בגב הראש וכמה מחברים של הצינורות הגמישים, הפלטה פורקה והורכבה מחדש והבנדים חוזקו. יש גם נזילה קטנטונת מהציר של ברז הריקון (התכשיט) אבל ממש קטנה, טיפה בשעה בערך, לא התעכבתי בגללה.

    התחלתי לחבר את החשמל, אבל היה קצר בכניסה לפלטינה (צפוי אחרי כל השנים), קימבנתי בידוד הצינור פיקוד השקיה 8 מ"מ, ומסביבו חתיכת צינור דלק, יצא מושלם.

    ואז הסתבכתי קצת עם החיבור (כאמור הגוף זה הפלוס אבל זה לא הסתדר לי עם הקיבעון שלי) אז חיברתי הפוך, מינוס לגוף ואז כבר הכל זרם אצלי באוטומט, הניצוץ המיוחל הופיע,
    נשאר לתלות בקבוק דלק, הכל מוכן להתנעה.



    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  20. #60

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    ניסיון ההתנעה עבר בשלום,
    המנוע הפתיע אותי והתעורר בחצי שניה, ועובד יציב כמו שיצא מהמפעל. השמן משפריץ מהנדנדים כמו מזרקות,
    תענוג לעיניים ולאוזניים.

    סרטון מצורף

    https://youtube.com/shorts/EWKbu44-F...cV_bLFM8xHwBu1

    שבת שלום

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

עמוד 3 מתוך 6 ראשוןראשון 123456 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. שיפוץ פרגוסון 35 צר 1960
    על ידי ארנון בפורום פורום רכב ומכוניות טכני כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 20-06-13, 12:33
  2. שיפוץ פרגוסון בנזין/נפט 1952
    על ידי ארנון בפורום פורום רכב ומכוניות טכני כללי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 19-06-13, 20:45
  3. LANDROVER 1948-1951 SERVICE MANUAL
    על ידי Gershon בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 24-02-13, 09:16
  4. מישהו יכול אולי להדריך אותי להפעיל gps mio310c
    על ידי mosh6401 בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 18-11-06, 19:04
  5. מי יכול לשתף אותי במידת במידת אומי הנעילה של קצוות הציריה
    על ידי Discomania בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 28-05-05, 23:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •