תתחיל במיהול לריכוז התחלתי של 30%, טבול את החלק ובדוק אחרי רבע שעה או חצי שעה. (את המיהול עשה עם מים, אבל שים לב שאתה שופך את החומצה אל המים ולא את המים אל החומצה, וכמובן משקפי מגן כפפות ושאר כללי הבטיחות).
ככה תלמד את הקצב, הזמן תלוי ברמת החלודה.
אני עבדתי עם חומצה ישנה שמהלתי מזמן ל-30% אני מאמין שהיום היא כבר באזור ה-10%, אולי פחות. לכן זה לקח כ-24 שעות.
אחרי שאתה מוציא את החלק שטוף אותו עם מים וייבש אותו, ואז שמן או צבע אותו, אחרת מהר מאד תופיע חלודה חדשה.
אפשר לעבוד בריכוזים גבוהים יותר, ואז קצב הניקוי מאד גבוה, וצריך להיות יותר זהירים, אם לא מוציאים את החלק בזמן המתכת עצמה יכולה להתאכל.
וכמובן לשים לב שהכלי שבו משרים לא עשוי מתכת..
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
HF
מלכת החומצות
לא מומלץ לחובבנים..
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
היום עשיתי סוויץ'
כידוע בכל חלק שמפרקים אחרי הרבה זמן, אפשר למצוא מה לתקן.
היום פירקתי את הסוויץ', זה שמופעל על ידי ידית ההילוכים, וטוב שפירקתי אותו.
המגענים (או איך שקוראים להם) היו במצב לא טוב, גם מפוייחים וגם אכולים. ניקיתי וליטשתי אותם כדי שיהיו חלקים ויעבירו את הזרם כמו שצריך. גם המפלס שלהם היה נמוך מדי, וכמובן שהליטוש לא תרם פה. הם חייבים להיות גבוהים במעט ממשטח הבקליט, אחרת כשניתן סטרטר לא יקרה כלום. אז הוספתי שייבה חתוכה כספייסר מתחתיהם.
גם הטבעת שמייצרת את החיבור בין המגענים נאכלה באזור המגע, אבל אותה אפשר פשוט לסובב ב-90 מעלות וזה פותר את הבעיה.
והכי חשוב, כל הטיפול הזה נגמר עם בקליט בת 75 עדיין שלמה..
וחוצמזה הכסא כבר מוכן.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
קצת חשמל,
לפרק זה קל, השארתי את הצמה בשלמותה, שיהיה קל גם בכיוון ההפוך.
מלאכי החשכה ידעו ימים יפים יותר, וגם ההגה אבל הכל יטופל.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
הגה דומה במצב דומה תיקנתי עם פרופוקסי. יצא מעולה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
כן, פרופוקסי זו התוכנית אחרי שנקלף את כל החומר האפור (פלסטיק?) שכבר נפרד מהברזל, וננקה את החלודה.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
באופן אישי משתדל להמנע מחומצות
מצורף מינונים לתמיסה שאמורה להסיר את החלודה בצורה טובה - לפחות ע״פ הסרטון
ל
בנוסף צריך להוסיף קצת סבון כלים
https://youtube.com/shorts/lT8QSs4lu_4
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
LAND ROVER = THE ULTIMATE JEEP IMPROVEMENT
מעניין, לא הכרתי.
איפה משיגים את החומרים האלו? ומה מחירם?
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
Citric acid=מלח לימון
כל חנות תבלינים
Sodium Carbonate = נתרן פחמתי/סודה אש
https://lilyrosenatural.com/product/...8576&tw_kwdid=
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
LAND ROVER = THE ULTIMATE JEEP IMPROVEMENT
תודה,
בהזדמנות אנסה ואחזור לדווח.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
המיסב הימני הגיע מאמאזון ואפשר סוף סוף לסגור את חצוצרה ימין ולקבל גוש ברזל יותר סימטרי.
עכשיו כבר אפשר למלא שמן גיר, שזה בעצם שמן מנוע במקרה הזה (15w-40).
הפחית שבולטת מעל המיסב היא מגלשת שמן לשימון המיסב.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
וקצת התקדמות כללית,
דראמים וזרועות, וגריל לפני ואחרי צבע.
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
שמרו על קשר