Close
עמוד 6 מתוך 6 ראשוןראשון ... 3456
מציג תוצאות 101 עד 114 מתוך 114
  1. #101

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudzeelim צפיה בהודעה
    תודה,
    השרייה בחומצה זרחתית. רק חשוב לשים לב לא להכניס חלקי אלומיניום כי הם פשוט ייעלמו.



    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
    תודה.
    באיזה ריכוז החומצה ולכמה זמן משרים את החלקים?


    Sent from my 24090RA29G using Tapatalk

  2. #102

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    תתחיל במיהול לריכוז התחלתי של 30%, טבול את החלק ובדוק אחרי רבע שעה או חצי שעה. (את המיהול עשה עם מים, אבל שים לב שאתה שופך את החומצה אל המים ולא את המים אל החומצה, וכמובן משקפי מגן כפפות ושאר כללי הבטיחות).
    ככה תלמד את הקצב, הזמן תלוי ברמת החלודה.
    אני עבדתי עם חומצה ישנה שמהלתי מזמן ל-30% אני מאמין שהיום היא כבר באזור ה-10%, אולי פחות. לכן זה לקח כ-24 שעות.
    אחרי שאתה מוציא את החלק שטוף אותו עם מים וייבש אותו, ואז שמן או צבע אותו, אחרת מהר מאד תופיע חלודה חדשה.
    אפשר לעבוד בריכוזים גבוהים יותר, ואז קצב הניקוי מאד גבוה, וצריך להיות יותר זהירים, אם לא מוציאים את החלק בזמן המתכת עצמה יכולה להתאכל.
    וכמובן לשים לב שהכלי שבו משרים לא עשוי מתכת..


    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  3. #103

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  4. #104

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    HF
    מלכת החומצות
    לא מומלץ לחובבנים..

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  5. #105

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    היום עשיתי סוויץ'

    כידוע בכל חלק שמפרקים אחרי הרבה זמן, אפשר למצוא מה לתקן.
    היום פירקתי את הסוויץ', זה שמופעל על ידי ידית ההילוכים, וטוב שפירקתי אותו.

    המגענים (או איך שקוראים להם) היו במצב לא טוב, גם מפוייחים וגם אכולים. ניקיתי וליטשתי אותם כדי שיהיו חלקים ויעבירו את הזרם כמו שצריך. גם המפלס שלהם היה נמוך מדי, וכמובן שהליטוש לא תרם פה. הם חייבים להיות גבוהים במעט ממשטח הבקליט, אחרת כשניתן סטרטר לא יקרה כלום. אז הוספתי שייבה חתוכה כספייסר מתחתיהם.
    גם הטבעת שמייצרת את החיבור בין המגענים נאכלה באזור המגע, אבל אותה אפשר פשוט לסובב ב-90 מעלות וזה פותר את הבעיה.

    והכי חשוב, כל הטיפול הזה נגמר עם בקליט בת 75 עדיין שלמה..

    וחוצמזה הכסא כבר מוכן.


    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  6. #106

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    קצת חשמל,
    לפרק זה קל, השארתי את הצמה בשלמותה, שיהיה קל גם בכיוון ההפוך.
    מלאכי החשכה ידעו ימים יפים יותר, וגם ההגה אבל הכל יטופל.



    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  7. #107

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    הגה דומה במצב דומה תיקנתי עם פרופוקסי. יצא מעולה.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  8. #108

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    כן, פרופוקסי זו התוכנית אחרי שנקלף את כל החומר האפור (פלסטיק?) שכבר נפרד מהברזל, וננקה את החלודה.

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  9. #109

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    באופן אישי משתדל להמנע מחומצות

    מצורף מינונים לתמיסה שאמורה להסיר את החלודה בצורה טובה - לפחות ע״פ הסרטון
    ל
    בנוסף צריך להוסיף קצת סבון כלים

    https://youtube.com/shorts/lT8QSs4lu_4

    Click image for larger version. 

Name:	Screenshot_20260529_183326_Facebook.jpg 
Views:	3 
Size:	53.6 קילובייט 
ID:	150898

    Sent from my SM-S921B using Tapatalk
    LAND ROVER = THE ULTIMATE JEEP IMPROVEMENT

  10. #110

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    מעניין, לא הכרתי.
    איפה משיגים את החומרים האלו? ומה מחירם?

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  11. #111

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    Citric acid=מלח לימון
    כל חנות תבלינים

    Sodium Carbonate = נתרן פחמתי/סודה אש
    https://lilyrosenatural.com/product/...8576&tw_kwdid=

    Sent from my SM-S921B using Tapatalk
    LAND ROVER = THE ULTIMATE JEEP IMPROVEMENT

  12. #112

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    תודה,
    בהזדמנות אנסה ואחזור לדווח.

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  13. #113

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    המיסב הימני הגיע מאמאזון ואפשר סוף סוף לסגור את חצוצרה ימין ולקבל גוש ברזל יותר סימטרי.
    עכשיו כבר אפשר למלא שמן גיר, שזה בעצם שמן מנוע במקרה הזה (15w-40).
    הפחית שבולטת מעל המיסב היא מגלשת שמן לשימון המיסב.

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  14. #114

    ברירת מחדל תגובה: פרגוסון TEH20 (מנוע נפט) מודל 1951, אולי שרשור ידרבן אותי..

    וקצת התקדמות כללית,
    דראמים וזרועות, וגריל לפני ואחרי צבע.



    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

עמוד 6 מתוך 6 ראשוןראשון ... 3456

נושאים דומים

  1. שיפוץ פרגוסון 35 צר 1960
    על ידי ארנון בפורום פורום רכב ומכוניות טכני כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 20-06-13, 12:33
  2. שיפוץ פרגוסון בנזין/נפט 1952
    על ידי ארנון בפורום פורום רכב ומכוניות טכני כללי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 19-06-13, 20:45
  3. LANDROVER 1948-1951 SERVICE MANUAL
    על ידי Gershon בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 24-02-13, 09:16
  4. מישהו יכול אולי להדריך אותי להפעיל gps mio310c
    על ידי mosh6401 בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 18-11-06, 19:04
  5. מי יכול לשתף אותי במידת במידת אומי הנעילה של קצוות הציריה
    על ידי Discomania בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 28-05-05, 23:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •