היי לכולם,
אני יודע שזה טופיק כבד ותשתדלו להיות עניינים, לא לבקר ורק לנסות לעזור כמו שהאנשים הבאמת נהדרים פה יודעים.
בן של מישהי מאוד יקרה לליבי כנראה סובל מפוסט טראומה.
מדובר על בחור בן עשרים וקצת, היה לוחם הסדיר והמלחמה תפסה אותו כפסע מהשחרור מה שהוביל לעוד שנה + של לחימה אינטנסיבית בעזה לאחר מועד השחרור.
הבחור כנראה אכל כאפה רצינית שם ובגדול מאז סיום השירות מסוגר בחדרו, כמעט ולא יוצא, לא עובד, לא לומד, לא רוצה לנסוע לטייל ולפרוק, לא נפגש עם חברים וכו'
האמא מאוד מודאגת ובצדק וקצת עובדת עצות. מנסה לדובב, לעזור, לגרום לא לשתף ונאדה... התשובה הקבועה היא אל תתערבי.
אין סימני אובדנות עד כמה שהיא מבינה ואנחנו לא חושבים שזה מצב של אשפוז בכפייה אבל כן יש בעיה רצינית כנראה וכן, לא מצליחים לחשוב איך להוציא אותו מהלופ.
אני יודע שיש מלא עמותות, ארגונים וכו' לטפל במקרים דומים, אבל איך גורמים לבחור שלא מוציא את האף מחדרו לפתוח את זה ולהתחיל ניסיון להחזיר אותו לחיים?
אשמח לעזרתכם לקישורים רלוונטים אם אתם מכירים.
תודה
Sent from my CPH2465 using Tapatalk





ציטוט ההודעה בתגובה
*מוקד ברה"ן צה"לי* - א.נשי מילואים המשרתים בשירות מילואים פעיל וכמובן חיילים יכולים לפנות לסיוע נפשי של הצבא במוקד *6690 שהינו מוקד הפועל 24/7 ו/או דרך קב"ן היחידה.


שמרו על קשר