יש לי KTM 250 אנדורו.
לפעמים אני אפילו קצת רוכב.
כשקניתי אותו הייתה תקלה ולא קיבלתי איתו את ההמראות, הוינקרים והצמה. הנושא כבר לא פתיר.
טסט קודם עשיתי דרך מוסך שאילתר משהו.
לטסט הנוכחי השאלתי מחבר קיט, אבל הוא לא מתאים לקונקטורים באופנוע שלי.
אז מה אני רוצה מהחיים שלכם?
1. אם למישהו יש חלקים שיכולים להתאים, מראות, וינקרים, תושבת מספר וכו, מכל אופנוע שהוא שאני יכול לקחת ולהתאים אותם לשלי, אשמח. כמובן שאם זה מתאים בדגם והשנה אז בכלל נהדר.
2. חיפשתי קיט אוניברסלי באמזון ולא מצאתי, אשמח אם למישהו יש לינק או רעיון מאיפה לקנות קיט מתאים או בר התאמה.




ציטוט ההודעה בתגובה

שמרו על קשר