Close
מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14
  1. #1

    ברירת מחדל עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    יש לי KTM 250 אנדורו.
    לפעמים אני אפילו קצת רוכב.

    כשקניתי אותו הייתה תקלה ולא קיבלתי איתו את ההמראות, הוינקרים והצמה. הנושא כבר לא פתיר.

    טסט קודם עשיתי דרך מוסך שאילתר משהו.
    לטסט הנוכחי השאלתי מחבר קיט, אבל הוא לא מתאים לקונקטורים באופנוע שלי.

    אז מה אני רוצה מהחיים שלכם?

    1. אם למישהו יש חלקים שיכולים להתאים, מראות, וינקרים, תושבת מספר וכו, מכל אופנוע שהוא שאני יכול לקחת ולהתאים אותם לשלי, אשמח. כמובן שאם זה מתאים בדגם והשנה אז בכלל נהדר.
    2. חיפשתי קיט אוניברסלי באמזון ולא מצאתי, אשמח אם למישהו יש לינק או רעיון מאיפה לקנות קיט מתאים או בר התאמה.
    אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אומי5 צפיה בהודעה
    יש לי KTM 250 אנדורו.
    לפעמים אני אפילו קצת רוכב.

    כשקניתי אותו הייתה תקלה ולא קיבלתי איתו את ההמראות, הוינקרים והצמה. הנושא כבר לא פתיר.

    טסט קודם עשיתי דרך מוסך שאילתר משהו.
    לטסט הנוכחי השאלתי מחבר קיט, אבל הוא לא מתאים לקונקטורים באופנוע שלי.

    אז מה אני רוצה מהחיים שלכם?

    1. אם למישהו יש חלקים שיכולים להתאים, מראות, וינקרים, תושבת מספר וכו, מכל אופנוע שהוא שאני יכול לקחת ולהתאים אותם לשלי, אשמח. כמובן שאם זה מתאים בדגם והשנה אז בכלל נהדר.
    2. חיפשתי קיט אוניברסלי באמזון ולא מצאתי, אשמח אם למישהו יש לינק או רעיון מאיפה לקנות קיט מתאים או בר התאמה.
    תנסה אצל מלכי ב"מלכי רייסיניג" בקרית גת

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    לא מבין כלום באופנועים, מניח שזה דומה לרכב מבחינת חיבורי חשמל.
    אפשר למצוא בעלי אקספרס את כל סוגי החיבורים, תזמין לך את הקונקטורים שמתאימים לאופנוע ותעשה חיבור יפה בעצמך או שתבקש מחשמלאי רכב שיעשה לך

    Sent from my SM-S921B using Tapatalk

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    לא כתבת איזה איזה דגם ואיזה שנה
    מעבר לזה אם אתה מתכנן להעביר טסטים לבד גם בהמשך שווה לקנות ממישהו ערכה מלאה לשנתון שלך, סיפור של כמה מאות שקלים
    איפה - פייסבוק, לוחות אופנועי שטח (לוח זולו, מתחילים בשטח, טייסת אנדורו זירת מסחר ועוד)

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    מראות ונקרים וגם קיט אונוורסלי הכול יש בדוד עלי.

    דוגמה למראות

    https://www.aliexpress.com/ssr/30000...JGozNSRsMCRoMA..


    בלנקרים

    https://he.aliexpress.com/item/10050...t_m8JP8ATCaqEE

    צמה אונוורסלית

    https://he.aliexpress.com/item/10050...t_m8JP8ATCaqEE

    לוח לרישוי תעשה מלוח פח מכופף בהתאם.

    ממש לא סיפור גדול כ 150 שח וקצת עבודה עצמית ואתה מסודר

  6. #6
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,578

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    רק לקחת בחשבון שמראות שנעצרות לא עוברות

  7. #7
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,694

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    ממה שאני רואה ברשתות יש הקשחה במדיניות של הכנסת מראות ופנסים.

    יש בעליאקספרס מראות עם סימון תקן e24, אז לא צריכה להיות בעייה עקרונית. אולי ידרשו בדיקה. יש לי כאלה שעברו חלק.
    פנסי איתות עם סימון תקן גם יש, אבל ממה שהצלחתי למצוא זה רק לדים, ואז צריך לפעמים התאמות באופנוע כדי שיעבוד. אני הבאתי בזמנו מאותתים עם נורות להט, ללא סימון תקן והם עברו חופשי.

    מדגיש שלפי הגדרות יבוא אישי פנסים ומראות חייבים בסימון תקן עליהם. זה כל מה שנדרש.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    מנסיון אישי ומחברים (אולי כי לא שמענו על התקן המצויין כאן?) מראות נכנסו לארץ רק דרך אמזון.

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    אני הזמנתי מראות בעבר מספר פעמים מדוד עלי ללא בעיה.
    פעם אחרונה היתה לפני שנה.
    כנל שאר הפרטים (אם כי לפני מספר שנים).

    מצד שני הדברים האלו דינמים, והכול יכול ברגע להשתנות...

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    658

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    הזמנתי לפני חודש בערך מראות מעליאקספרס והגיעו בלי בעיה.
    מראות של חברה סינית שנחשבת איכותית KEMIMOTO
    חיקוי של דאבלטק מהביוקר.

  11. #11
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,694

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    ביקשתי הבוקר בשביל הספורט במערכת מסלול אישור לשתי מראות מעליאקספרס. כאלו שיש להן תקן מוטבע עליהן.

    קיבלתי תגובה מיידית שזה תלוי בבדיקת מפקח שאכן יש עליהן סימון.

    פשוט וקל.

    אולי באמת אזמין, שיהיו לי ספייר.

    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  12. #12
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,694

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    הזמנתי.

    עבר בהצלחה ללא עיכוב או עמלות שחרור.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  13. #13
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,578

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    יתכן וזה פשוט לא נעצר בלי קשר למערכת מסלול.

  14. #14
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,694

    ברירת מחדל תגובה: עזרת אופנעני הפורום בהכנה לטסט שנתי.

    ברור. כמו שכתבתי קודם - בפעם הקודמת ייבאתי אותן ללא בקשה.

    זה בסה"כ מאיין את ההימור.

    רבים מדווחים שלא עבר להם. גם פה למעלה זה דווח.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

נושאים דומים

  1. טסט שנתי - קוריוז שנתי
    על ידי zivo בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 08-11-21, 19:17
  2. גיפולוג יודעים הכל ..........פגוש קדמי מתכת בהכנה עצמית
    על ידי DANI1 בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 19
    עדכון אחרון: 23-09-15, 05:53
  3. מבקשת את עזרת הפורום בחיפוש דירה
    על ידי talilim בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 23-02-14, 05:39
  4. עזרת תותחי הפורום באיתור כננת הרמה שעובדת על 24V
    על ידי אומי5 בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 19-12-12, 09:47
  5. רכב שמשמש למשחק בגן ילדים\בי"ס - סוגיות בהכנה?
    על ידי גוג ומגוג בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 23-05-10, 08:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •