מישהו מכיר מנסיון הסבות e85?
מישהו מכיר מנסיון הסבות e85?
אני מניח שלא תמצא כאן מי שעשה הסבה כזו כי הלכה למעשה אין דלק e85 בישראל.
אפשר לקנות דלק כזה כדלק מירוצים אמנם, והמחיר בהתאם- אבל שם זה נגמר…
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תראה אייל, אני בקליפורניה, גלון עולה בין 5.7 ל8.
אני מניח שזה פחות מאצלכם, אבל עדיין, במדינות שכנות שאני מטייל בהן, הגלון עולה פחות מ4, וגם זה יקר בגלל התקופה, היו שנים (ממש לא מזמן) שהיה פחות מ3.
בחישוב שלי, אני נוסע 3000 מייל בחודש בממוצע עם צריכה של 15 מפג ממוצע קרי 200 גלון בחודש.
מעבר לאי 85 יגרור עליה בתצרוכת (ערך סטויכיומטרי שונה) של בערך 20%, קרי 240 גלון.
240 גלון ב3 דולר = 720 בחודש
200 גלון בנזין ב6 = 1200 בחודש
עלות הקיט - 1000 דולר בערך
ומה ההשפעה על מנוע שלא תוכנן במקור לדלק הזה?
(אטמים, שימון משאבות ומזרקים במערכת הדלק וכו׳)
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
הדלק הזה בוער נקי יותר, אוקטן גבוה יותר (משתנה ממשאבה למשאבה, התרכובת לא אחידה במה שניתן לקנות בתחנות דלק ולכן החיישן, מה גם שיש לך את האפשרות לערבב אותו עם הדלק הרגיל (נגיד ואין דלק כזה בתחנה שאתה ואתה חייב לתדלק, אתה יכול לשים דלק רגיל
במכוניות ישנות הייתה בעיה בצנרת דלק בחדשות כבר אין
אטמים מזרקים וכו לא בעייתיים
לפחות לא ממה שקראתי
שבוע הבא נתקין ונדע יותר
הקיט הורכב
די פשוט להרכבה, חיישן אתנול שמורכב על קו אספקת הדלק, מגיע עם שני צינורות שמחליפים את הצינור גמיש המקורי וכוללים את כל החיבורים המהירים
יחידת בקרה, וצמת חשמל.
הצמה מתחברת לבקר, לחיישן, למינוס, ולמזרקים זכר נקבה, קרי מנתקים את הצמה מהמזרקים, מחברים את החיבור של המערכת ואת החיבור של הרכב (פיגיבק) וזהו
קצת מתסכל שבצד אחד יש צורך לפרק את הסעפת יניקה כדי להגיע למזרקים. פעם שנייה שאני נהנה מהתהליך הזה, לא כיף,לפחות הפעם היה רק את החלק העליון
אחר כך להרכיב הכל - ולתדלק
התמונה המצ״ב אומרת הכל, וזו התחנה הכי זולה קרוב לביתי![]()
כדי שתרגיש טוב אז מחיר של 5.89 דולר לגלון הוא שווה ערך ל 4.36 ש"ח לליטר.
המחיר הנוכחי בארץ לליטר בנזין 95 הוא 8.07 ש"ח.
Sent from my Pixel 10 using Tapatalk
אתה יודע מה אומרים, צרת רבים זו נחמת טיפשים
אני לא חושב שאני טיפש במיוחד
קליפורניה דומה לישראל במדיניות מיסוי מטורפת על דלק, ככה שהמחיר פה גבוה בכמעט דולר וחצי מרוב מדינות ארה״ב, ההבדל הוא שיש פה נפט, אפילו לא באזורים מרוחקים אלא בתוך לוס אנגלס עצמה
אז עושים מה שאפשר
בקרוב נתקין מיכל דלק נוסף שיאפשר נשיאה של 40 גלון סה״כ וייתן מענה לנדירות היחסית של תחנות שמוכרות את הדלק תירס הזה
בינתיים מנסה את המערכת, נסעתי כ250 מייל, עלייה לגובה של 5000 רגל, וקמפינג ליד הנהר. משום מה לא נותן לי להעלות תמונה של המשרד פה, לסטארלינק הפתרונים.
עלייה קלה בכוח מבחינת ההרגשה, שום דבר דרמטי או מדיד, רק הילוך אחד יותר גבוה בעלייה שאני מכיר,ובדרך כלל נוסע אותה בהילוך 6 הפעם הייתה ב7. עלייה ניכרת בתצרוכת דלק, אבל זה היה צפוי ויצטמצם ככל שמהערכת תלמד. כרגע 12 מייל לגלון במקום 16.
שמרו על קשר