Close
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    706

    ברירת מחדל E85 בגיפולוג יודעים הכל

    מישהו מכיר מנסיון הסבות e85?

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: E85 בגיפולוג יודעים הכל

    אני מניח שלא תמצא כאן מי שעשה הסבה כזו כי הלכה למעשה אין דלק e85 בישראל.
    אפשר לקנות דלק כזה כדלק מירוצים אמנם, והמחיר בהתאם- אבל שם זה נגמר…

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    706

    ברירת מחדל תגובה: E85 בגיפולוג יודעים הכל

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    אני מניח שלא תמצא כאן מי שעשה הסבה כזו כי הלכה למעשה אין דלק e85 בישראל.
    אפשר לקנות דלק כזה כדלק מירוצים אמנם, והמחיר בהתאם- אבל שם זה נגמר…

    אסף.
    אני מניח שאתה צודק. חשבתי שאולי מישהו שחי בעבר בארה״ב מכיר
    את השימוש כדלק מירוצים אני מכיר, הוא שונה מהותית מהדלק שנמכר בתחנות (אחוזי מתאנול לא יציבים) ובטח מנועי הפלקס.

    שוקל להפוך את המנוע לפלקס, יקר פה הדלק בטירוף בק״מ שאני עושה

  4. #4
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,578

    ברירת מחדל תגובה: E85 בגיפולוג יודעים הכל

    ציטוט נכתב במקור על ידי LAREDO צפיה בהודעה

    שוקל להפוך את המנוע לפלקס, יקר פה הדלק בטירוף בק״מ שאני עושה
    יותר יקר מה 9 שח לליטר שאני משלם כאן?

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    706

    ברירת מחדל תגובה: E85 בגיפולוג יודעים הכל

    ציטוט נכתב במקור על ידי איל מ צפיה בהודעה
    יותר יקר מה 9 שח לליטר שאני משלם כאן?
    תראה אייל, אני בקליפורניה, גלון עולה בין 5.7 ל8.
    אני מניח שזה פחות מאצלכם, אבל עדיין, במדינות שכנות שאני מטייל בהן, הגלון עולה פחות מ4, וגם זה יקר בגלל התקופה, היו שנים (ממש לא מזמן) שהיה פחות מ3.
    בחישוב שלי, אני נוסע 3000 מייל בחודש בממוצע עם צריכה של 15 מפג ממוצע קרי 200 גלון בחודש.
    מעבר לאי 85 יגרור עליה בתצרוכת (ערך סטויכיומטרי שונה) של בערך 20%, קרי 240 גלון.
    240 גלון ב3 דולר = 720 בחודש
    200 גלון בנזין ב6 = 1200 בחודש
    עלות הקיט - 1000 דולר בערך

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    706

    ברירת מחדל תגובה: E85 בגיפולוג יודעים הכל

    ציטוט נכתב במקור על ידי LAREDO צפיה בהודעה
    תראה אייל, אני בקליפורניה, גלון עולה בין 5.7 ל8.
    אני מניח שזה פחות מאצלכם, אבל עדיין, במדינות שכנות שאני מטייל בהן, הגלון עולה פחות מ4, וגם זה יקר בגלל התקופה, היו שנים (ממש לא מזמן) שהיה פחות מ3.
    בחישוב שלי, אני נוסע 3000 מייל בחודש בממוצע עם צריכה של 15 מפג ממוצע קרי 200 גלון בחודש.
    מעבר לאי 85 יגרור עליה בתצרוכת (ערך סטויכיומטרי שונה) של בערך 20%, קרי 240 גלון.
    240 גלון ב3 דולר = 720 בחודש
    200 גלון בנזין ב6 = 1200 בחודש
    עלות הקיט - 1000 דולר בערך
    סליחה קפץ לי מהר
    התקנה עליי כי ארנון לא חבר אמת…
    חסכון של בערך 500$ בחודש החזר השקעה חודשיים. משתלם לדעתי

  7. #7
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,484

    ברירת מחדל תגובה: E85 בגיפולוג יודעים הכל

    ומה ההשפעה על מנוע שלא תוכנן במקור לדלק הזה?
    (אטמים, שימון משאבות ומזרקים במערכת הדלק וכו׳)
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  8. #8
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    706

    ברירת מחדל תגובה: E85 בגיפולוג יודעים הכל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    ומה ההשפעה על מנוע שלא תוכנן במקור לדלק הזה?
    (אטמים, שימון משאבות ומזרקים במערכת הדלק וכו׳)
    הדלק הזה בוער נקי יותר, אוקטן גבוה יותר (משתנה ממשאבה למשאבה, התרכובת לא אחידה במה שניתן לקנות בתחנות דלק ולכן החיישן, מה גם שיש לך את האפשרות לערבב אותו עם הדלק הרגיל (נגיד ואין דלק כזה בתחנה שאתה ואתה חייב לתדלק, אתה יכול לשים דלק רגיל
    במכוניות ישנות הייתה בעיה בצנרת דלק בחדשות כבר אין
    אטמים מזרקים וכו לא בעייתיים
    לפחות לא ממה שקראתי
    שבוע הבא נתקין ונדע יותר

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    706

    ברירת מחדל תגובה: E85 בגיפולוג יודעים הכל

    הקיט הורכב
    די פשוט להרכבה, חיישן אתנול שמורכב על קו אספקת הדלק, מגיע עם שני צינורות שמחליפים את הצינור גמיש המקורי וכוללים את כל החיבורים המהירים
    יחידת בקרה, וצמת חשמל.
    הצמה מתחברת לבקר, לחיישן, למינוס, ולמזרקים זכר נקבה, קרי מנתקים את הצמה מהמזרקים, מחברים את החיבור של המערכת ואת החיבור של הרכב (פיגיבק) וזהו
    קצת מתסכל שבצד אחד יש צורך לפרק את הסעפת יניקה כדי להגיע למזרקים. פעם שנייה שאני נהנה מהתהליך הזה, לא כיף,לפחות הפעם היה רק את החלק העליון
    אחר כך להרכיב הכל - ולתדלק
    התמונה המצ״ב אומרת הכל, וזו התחנה הכי זולה קרוב לביתיClick image for larger version. 

Name:	2571c446-2b68-4cee-9c14-ee01e054ec9c.jpg 
Views:	2 
Size:	829.4 קילובייט 
ID:	150887

  10. #10
    חבר רשום assafy's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    ראש העין
    הודעות
    2,106

    ברירת מחדל תגובה: E85 בגיפולוג יודעים הכל

    כדי שתרגיש טוב אז מחיר של 5.89 דולר לגלון הוא שווה ערך ל 4.36 ש"ח לליטר.
    המחיר הנוכחי בארץ לליטר בנזין 95 הוא 8.07 ש"ח.


    Sent from my Pixel 10 using Tapatalk

  11. #11
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    706

    ברירת מחדל תגובה: E85 בגיפולוג יודעים הכל

    ציטוט נכתב במקור על ידי assafy צפיה בהודעה
    כדי שתרגיש טוב אז מחיר של 5.89 דולר לגלון הוא שווה ערך ל 4.36 ש"ח לליטר.
    המחיר הנוכחי בארץ לליטר בנזין 95 הוא 8.07 ש"ח.


    Sent from my Pixel 10 using Tapatalk
    אתה יודע מה אומרים, צרת רבים זו נחמת טיפשים
    אני לא חושב שאני טיפש במיוחד
    קליפורניה דומה לישראל במדיניות מיסוי מטורפת על דלק, ככה שהמחיר פה גבוה בכמעט דולר וחצי מרוב מדינות ארה״ב, ההבדל הוא שיש פה נפט, אפילו לא באזורים מרוחקים אלא בתוך לוס אנגלס עצמה

    אז עושים מה שאפשר
    בקרוב נתקין מיכל דלק נוסף שיאפשר נשיאה של 40 גלון סה״כ וייתן מענה לנדירות היחסית של תחנות שמוכרות את הדלק תירס הזה
    בינתיים מנסה את המערכת, נסעתי כ250 מייל, עלייה לגובה של 5000 רגל, וקמפינג ליד הנהר. משום מה לא נותן לי להעלות תמונה של המשרד פה, לסטארלינק הפתרונים.
    עלייה קלה בכוח מבחינת ההרגשה, שום דבר דרמטי או מדיד, רק הילוך אחד יותר גבוה בעלייה שאני מכיר,ובדרך כלל נוסע אותה בהילוך 6 הפעם הייתה ב7. עלייה ניכרת בתצרוכת דלק, אבל זה היה צפוי ויצטמצם ככל שמהערכת תלמד. כרגע 12 מייל לגלון במקום 16.

נושאים דומים

  1. בגיפולוג יודעים הכל
    על ידי Alon בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 19-11-17, 16:25
  2. בגיפולוג יודעים הכל - שיקום ספת עור
    על ידי nirs בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 23-08-16, 07:33
  3. בגיפולוג יודעים הכל
    על ידי רמי חיפה בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 06-12-15, 16:38
  4. בגיפולוג יודעים וכו'
    על ידי MOSHIKO.L בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 30-11-15, 17:15
  5. בגיפולוג יודעים הכל
    על ידי robo בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 23-09-15, 17:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •