כמו שכתוב בכותרת, האם יש קבוצות וואטסאפ או ביטוח מיוחד שצריך,
איך מתמודדים? יש עלויות שכדי לדעת? כרגע יש רק ביטוח צד ג.
תודה
כמו שכתוב בכותרת, האם יש קבוצות וואטסאפ או ביטוח מיוחד שצריך,
איך מתמודדים? יש עלויות שכדי לדעת? כרגע יש רק ביטוח צד ג.
תודה
https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=96980
שלח לי את מספר הטלפון שלך בהודעה פרטית.
לביא
וגם..
https://www.jeepolog.com/forums/show...51#post1072651
יש בעיית כיסוי סלולרי. זה דבר אמיתי שהולך ומחמיר.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אסף תסביר ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו
בשטח אין כיסוי סלולרי טוב. די פשוט. הרבה משטח הנגב - ללא קליטה. וכל שנה זה נהיה גרוע יותר.
בדיון ההוא - המלצות לתקשורת לווינית. מי שמטייל לבד - זו אופציה טובה למול הליכה רגלית עד למקום בו יש קליטה (בהנחה שאפשרי- פיזית - ללכת)
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
״ כל שנה נהיה גרוע יותר ״ זה מה שתפס לי את העין
( זה יותר מאמירה שהקליטה גרועה במדבר )
Sent from my iPhone using Tapatalk
לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו
הוא כנראה מתכוון לכך שרשתות סלולריות דור 2 ו3 נסגרו סופית בשנה שעברה.
אם היה להם יתרון אחד הוא שתדרים נמוכים יותר יכולים להעביר מידע למרחקים גדולים יותר. בנגב, איפה שיש מגדלי שידור בודדים לאורך הכבישים הראשיים, כנראה שמפת הקליטה המינימלית בעומק השטח הצטמצמה ואין סיבה להניח שתשתנה לטובה אי פעם.
ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: היילקס 2008 | היילקס 1997 | ג'יפ XJ צ'רוקי 1994 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אכן זאת הסיבה
לא, זה לא העניין הפיסקלי.
בעבר היו לחברות הסלולריות (פלאפון, פרטנר, סלקום) "כיסים עמוקים" ובהתאם השקיעו בתשתית
(פריסה נרחבת ורכש ציוד וכניסה לדורות הבאים).
עם הרפורמה של כחלון (שטובה לנו מאד בכיס) הכיסים של החברות התרוקנו ובהתאם ההשקעה בתשתית.
התשתית כבר לא מדביקה את הקצב ההתקדמות בחו"ל (פריסת דור 5 מאד מוגבלת ואין בכלל כיוון לדור 6 ) ואתרים אוחדו וצומצמו.
כנראה "שמיישרים" קו עם מע' החינוך ועוד מערכות בצעידה בטוחה לכיוון מדינת עולם שלישי
רענן
ויותר מכך. אם בעבר החברות הסלולריות
היו מחוייבות לכיסוי ונקנסו על חוסר כיסוי, היום אין מחויבות ואין עניין לתחזק או לתקן מתקן סלולרי לא תקין.
זה נכון בעיר ונכון שבעתיים בספר ובשטח. לא בעומק השטח. סתם בשטח. יש רצועה מסויימת של קליטה מצידי הכבישים. וזהו.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הציוד בעבודה שלי מבוסס תקשורת סלולרית.
הציוד מפוזר ברוב הארץ, לרוב בשטח, לפעמים עמוק בשטח (עמוק גם במובן של מרחק מכביש וגם במובן של עמוק בתחתית הואדי).
בהחלט יש בעיות קליטה במקומות מסויימים, אבל שימוש באנטנות גדולות יותר בדרך כלל פותר את הבעיה.
כמובן שישר עלה לי הרעיון לחבר אנטנה כזו לנייד כדי להגביר קליטה.
לצערנו שקע USB לא יודע להעביר את זה.
אבל!
יש שוק שלם של מגברי קליטה, כולל מוצרים עם אנטנות לרכב.
הרעיון הוא אנטנה גדולה שקולטת, ובצד שני אנטנה שמשדרת בתוך הבית או הרכב.
יש לי כזה לבית שעד שהגיע עברנו דירה ומעולם לא הותקן (כמובן המלצה מג'יפולוג)
עוד לא רכשתי כזה לרכב, אני לא בטוח שאני רוצה קליטה בכל מקום....
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
השאלה היא של עלות תועלת האם מערכת כזו עולה יותר או פחות ממכשיר לוויני ונותנת יותר או פחות כיסוי.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אל תתפוס אותי על השקל, אבל למיטב זכרוני בזמנו זה עלה 700 שקל.
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
חייב לציין לטובה את סלקום.
בהרבה מקרים יש קליטה טובה יותר מהמקבילים.
ברמה שאפשר להוציא שיחה/לקבל הודעות.
לא נתקלתי בנגב במקום בלי קליטה שלא נפתר בתנועה קצר רגלית.
אז כן, אם אתה הפוך לכוד לבד, לא תוכל לעלות לגבעה ליד, אבל רוב הסיכוי שגם לא תגיע למשדר לווין שארוז איפושהו ברכב.
בנוסף, מנסים אוטומטית הודעות תוכן כבדות דרך ווטסאפ.
היתרון היחסי של SMS בשטח הוא שנדרש מעט מאד קליטה להוציא SMS ובשביל לשלוח מיקום או הודעת חירום זה מספיק.
בנוסף, להבדיל מווטסאפ, SMS גם אם לא נשלח, ימשיך לנסות לצאת ברגע שיש שבריר קליטה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
כשנוסעים לבד מכשיר לוויני צריך להיות נגיש על הדשבורד ולא ארוז בתיק.
ואת ההודעה דולחים מהטלפון מהאפליקציית הודעות - לא צריך גישה למכשיר.
אם מישהו מדמיין שתוך כדי נפילה מצוק הוא מספיק להוציא הודעה אז לא. זה לא זה. אבל כשאפשר לשלוח סמס ואין קליטה אז אפשר לשלוח הודעה לווינית ויש קליטה.
לי זה הגיוני. אחרי שפעם אחת מכשיר כזה הציל לי תתחת - קניתי לי אחד.
לחיילי המילואים הקרביים אגב יש קומבינת גרמין והשעון בגרסת הפרו שיש בו את התקשורת הלווינית. לא עולה לכם המכשיר. רק המנוי.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
כתבתם מלא דברים על סלולר, חלקם אפילו נכונים...
רשתות דור שלישי בתחומים הנמוכים (אלו שהיו יותר שרידים לכיוון המדבר) אכן ירדו והוחלפו ברשתות דור 4 באותם תחומים. אבל הטכנולוגיה עצמה כנראה לא מגיעה לאותם מרחקים שבעבר אפשר היה לקיים שיחה.
רשתות דור שלישי בתחומים הגבוהים הושארו כי עדיין היושב במרומים לא המציא טלפון כשר בדור רביעי...
איכות הסלולר עלתה משמעותית אבל במקומות בהם יש בני אדם עם טלפונים. באמצע המדבר אף אחד לא ישקיע מאות אלפי שקלים באתר בשביל שלושה מטיילים בשנה (כנאמר "בשביל שלוה אנשים נביא DJ?").
רפיטרים (מגברים) הם פתרון לא מתאים למדבר כיוון שהם דורשים בידוד RF בין האנטנה הנתרמת (זאת שמושכת את הסיגנל מהאתר) לבין אנטנת השירות (זאת שהטלפון שלכם ידבר איתה). בבית לעומת זאת, אם תקנו רפיטר מדוד עלי יש סיכוי שתפריעו את כל הסביבה ותזכו לביקור של משרד התקשורת שיחרים לכם את הקנייה הנהדרת.
ואם נגענו לרגע בכחלון, הרפורמה שלו היטיבה עם הצרכנים אבל כמו כל דבר בישראל, הייתה מלאה פרצות שגרמה לזה שכל השוק יגיע לסף רווח מינורי מה שלא מעלה מוטיבציה להשקיע בתשתיות. לאחר מכן המדינה התחילה לעודד בתקציבים את חברות הסלולר אבל מאז שכל המשאבים מופנים לדברים החשובים באמת (ישיבות, כוללים, סיפסוד גנים לחרדים ועוד) גם התקציב הזה כנראה נזנח.
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
ולשאלה עצמה... כי מדי פעם אשכרה עונים כאן לשאלות עצמן...
למיטב ידיעתי אין ביטוח חילוץ שכזה (אולי כבר צמחה יוזמה כזאת אבל אנחנו עדיין לא מכירים).
יש קבוצות וואסאפ יעודיות כאן בג'יפולוג (צריך להזהיר מהקבוצה שארז יכניס אותך כי היא קבוצה שקטה ברמת הגופה, מי שכותב בטעות "בוקר טוב" עף וטוב שכך!), יש קבוצה מצוינת נוספת בג'יפולוג שמנוהלת במקביל, יש מוקדים בהתנדבות (ידידים, תופעת טבע וכו') ויש חברים שמקפיצים אותם והם באים לעזור.
יש גם מחלצים בתשלום שיבואו להוציא אותך מהשטח עד הכביש לטובת גרר אבל אלו יקרים מאוד ברמת כמה אלפי שקלים.
צריך רק לקחת בחשבון ששקיעה, תקלה או כל דבר שתוקע אותנו בשום מקום לא בהכרח מחייב חילוץ מיידי. קרה מקרה? שב רגע, תעלה על הגזייה פינג'אן ובעיקר תירגע. חיל הפרשים יגיע גם אם זה ייקח כמה שעות. אנחנו מדינה בה כנראה לא יאכל אותך דוב ולא תקפא למוות.
טיול נעים.
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
Resc4u פעם היה להם איזה ביטוח חילוצים.זה בטח כבר לא קיים ובטח שזה לא משתלם אבל תבדוק ותעדכן.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
אני כנראה אחד מהמטומטמים האלה, אז אשמח להסבר.
בראייתי, אם אני נקלע בשטח אויב לאירוע מילוט סוליסטי ללא מכשיר קשר, אז אני רוצה את האופציה להדליק את המכשיר ולתקשר עם מי שצריך. מדבר על הגרמין אינריץ' 2.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
שמרו על קשר