Close
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 43
  1. #1

    ברירת מחדל חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    כמו שכתוב בכותרת, האם יש קבוצות וואטסאפ או ביטוח מיוחד שצריך,
    איך מתמודדים? יש עלויות שכדי לדעת? כרגע יש רק ביטוח צד ג.
    תודה

  2. #2
    חבר רשום לביא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2004
    מיקום
    שפלה
    הודעות
    2,181

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    https://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=96980

    שלח לי את מספר הטלפון שלך בהודעה פרטית.
    לביא

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    וגם..

    https://www.jeepolog.com/forums/show...51#post1072651

    יש בעיית כיסוי סלולרי. זה דבר אמיתי שהולך ומחמיר.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    אסף תסביר ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    בשטח אין כיסוי סלולרי טוב. די פשוט. הרבה משטח הנגב - ללא קליטה. וכל שנה זה נהיה גרוע יותר.
    בדיון ההוא - המלצות לתקשורת לווינית. מי שמטייל לבד - זו אופציה טובה למול הליכה רגלית עד למקום בו יש קליטה (בהנחה שאפשרי- פיזית - ללכת)

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    ״ כל שנה נהיה גרוע יותר ״ זה מה שתפס לי את העין
    ( זה יותר מאמירה שהקליטה גרועה במדבר )


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    הוא כנראה מתכוון לכך שרשתות סלולריות דור 2 ו3 נסגרו סופית בשנה שעברה.

    אם היה להם יתרון אחד הוא שתדרים נמוכים יותר יכולים להעביר מידע למרחקים גדולים יותר. בנגב, איפה שיש מגדלי שידור בודדים לאורך הכבישים הראשיים, כנראה שמפת הקליטה המינימלית בעומק השטח הצטמצמה ואין סיבה להניח שתשתנה לטובה אי פעם.

  8. #8
    חבר רשום raanan's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    בוואדי ...
    הודעות
    6,812

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד צפיה בהודעה
    הוא כנראה מתכוון לכך שרשתות סלולריות דור 2 ו3 נסגרו סופית בשנה שעברה.
    אכן זאת הסיבה

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד צפיה בהודעה
    אם היה להם יתרון אחד הוא שתדרים נמוכים יותר יכולים להעביר מידע למרחקים גדולים יותר. בנגב, איפה שיש מגדלי שידור בודדים לאורך הכבישים הראשיים, כנראה שמפת הקליטה המינימלית בעומק השטח הצטמצמה ואין סיבה להניח שתשתנה לטובה אי פעם.
    לא, זה לא העניין הפיסקלי.
    בעבר היו לחברות הסלולריות (פלאפון, פרטנר, סלקום) "כיסים עמוקים" ובהתאם השקיעו בתשתית
    (פריסה נרחבת ורכש ציוד וכניסה לדורות הבאים).
    עם הרפורמה של כחלון (שטובה לנו מאד בכיס) הכיסים של החברות התרוקנו ובהתאם ההשקעה בתשתית.
    התשתית כבר לא מדביקה את הקצב ההתקדמות בחו"ל (פריסת דור 5 מאד מוגבלת ואין בכלל כיוון לדור 6 ) ואתרים אוחדו וצומצמו.

    כנראה "שמיישרים" קו עם מע' החינוך ועוד מערכות בצעידה בטוחה לכיוון מדינת עולם שלישי

    רענן

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    ויותר מכך. אם בעבר החברות הסלולריות
    היו מחוייבות לכיסוי ונקנסו על חוסר כיסוי, היום אין מחויבות ואין עניין לתחזק או לתקן מתקן סלולרי לא תקין.
    זה נכון בעיר ונכון שבעתיים בספר ובשטח. לא בעומק השטח. סתם בשטח. יש רצועה מסויימת של קליטה מצידי הכבישים. וזהו.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    הציוד בעבודה שלי מבוסס תקשורת סלולרית.
    הציוד מפוזר ברוב הארץ, לרוב בשטח, לפעמים עמוק בשטח (עמוק גם במובן של מרחק מכביש וגם במובן של עמוק בתחתית הואדי).
    בהחלט יש בעיות קליטה במקומות מסויימים, אבל שימוש באנטנות גדולות יותר בדרך כלל פותר את הבעיה.

    כמובן שישר עלה לי הרעיון לחבר אנטנה כזו לנייד כדי להגביר קליטה.
    לצערנו שקע USB לא יודע להעביר את זה.

    אבל!
    יש שוק שלם של מגברי קליטה, כולל מוצרים עם אנטנות לרכב.
    הרעיון הוא אנטנה גדולה שקולטת, ובצד שני אנטנה שמשדרת בתוך הבית או הרכב.
    יש לי כזה לבית שעד שהגיע עברנו דירה ומעולם לא הותקן (כמובן המלצה מג'יפולוג)

    עוד לא רכשתי כזה לרכב, אני לא בטוח שאני רוצה קליטה בכל מקום....
    אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    השאלה היא של עלות תועלת האם מערכת כזו עולה יותר או פחות ממכשיר לוויני ונותנת יותר או פחות כיסוי.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    אל תתפוס אותי על השקל, אבל למיטב זכרוני בזמנו זה עלה 700 שקל.
    אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים

  13. #13
    חבר רשום raanan's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    בוואדי ...
    הודעות
    6,812

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    ציטוט נכתב במקור על ידי אומי5 צפיה בהודעה
    אל תתפוס אותי על השקל, אבל למיטב זכרוני בזמנו זה עלה 700 שקל.
    אני לא חושב שזה פתרון טוב (בטוח גם לא זול).
    תמיד יהיה מקום שכל קומבינה של אנטנה גבוהה (+ מגבר) לא יעזור,
    וחוק מרפי יתפוס אותך בדיוק בסיטואציה שאתה רוצה קשר לעולם החיצון ...

    רענן

  14. #14
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,480

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    חייב לציין לטובה את סלקום.
    בהרבה מקרים יש קליטה טובה יותר מהמקבילים.
    ברמה שאפשר להוציא שיחה/לקבל הודעות.

    לא נתקלתי בנגב במקום בלי קליטה שלא נפתר בתנועה קצר רגלית.
    אז כן, אם אתה הפוך לכוד לבד, לא תוכל לעלות לגבעה ליד, אבל רוב הסיכוי שגם לא תגיע למשדר לווין שארוז איפושהו ברכב.

    בנוסף, מנסים אוטומטית הודעות תוכן כבדות דרך ווטסאפ.

    היתרון היחסי של SMS בשטח הוא שנדרש מעט מאד קליטה להוציא SMS ובשביל לשלוח מיקום או הודעת חירום זה מספיק.
    בנוסף, להבדיל מווטסאפ, SMS גם אם לא נשלח, ימשיך לנסות לצאת ברגע שיש שבריר קליטה.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    כשנוסעים לבד מכשיר לוויני צריך להיות נגיש על הדשבורד ולא ארוז בתיק.
    ואת ההודעה דולחים מהטלפון מהאפליקציית הודעות - לא צריך גישה למכשיר.
    אם מישהו מדמיין שתוך כדי נפילה מצוק הוא מספיק להוציא הודעה אז לא. זה לא זה. אבל כשאפשר לשלוח סמס ואין קליטה אז אפשר לשלוח הודעה לווינית ויש קליטה.
    לי זה הגיוני. אחרי שפעם אחת מכשיר כזה הציל לי תתחת - קניתי לי אחד.
    לחיילי המילואים הקרביים אגב יש קומבינת גרמין והשעון בגרסת הפרו שיש בו את התקשורת הלווינית. לא עולה לכם המכשיר. רק המנוי.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  16. #16

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    כתבתם מלא דברים על סלולר, חלקם אפילו נכונים...

    רשתות דור שלישי בתחומים הנמוכים (אלו שהיו יותר שרידים לכיוון המדבר) אכן ירדו והוחלפו ברשתות דור 4 באותם תחומים. אבל הטכנולוגיה עצמה כנראה לא מגיעה לאותם מרחקים שבעבר אפשר היה לקיים שיחה.
    רשתות דור שלישי בתחומים הגבוהים הושארו כי עדיין היושב במרומים לא המציא טלפון כשר בדור רביעי...

    איכות הסלולר עלתה משמעותית אבל במקומות בהם יש בני אדם עם טלפונים. באמצע המדבר אף אחד לא ישקיע מאות אלפי שקלים באתר בשביל שלושה מטיילים בשנה (כנאמר "בשביל שלוה אנשים נביא DJ?").

    רפיטרים (מגברים) הם פתרון לא מתאים למדבר כיוון שהם דורשים בידוד RF בין האנטנה הנתרמת (זאת שמושכת את הסיגנל מהאתר) לבין אנטנת השירות (זאת שהטלפון שלכם ידבר איתה). בבית לעומת זאת, אם תקנו רפיטר מדוד עלי יש סיכוי שתפריעו את כל הסביבה ותזכו לביקור של משרד התקשורת שיחרים לכם את הקנייה הנהדרת.

    ואם נגענו לרגע בכחלון, הרפורמה שלו היטיבה עם הצרכנים אבל כמו כל דבר בישראל, הייתה מלאה פרצות שגרמה לזה שכל השוק יגיע לסף רווח מינורי מה שלא מעלה מוטיבציה להשקיע בתשתיות. לאחר מכן המדינה התחילה לעודד בתקציבים את חברות הסלולר אבל מאז שכל המשאבים מופנים לדברים החשובים באמת (ישיבות, כוללים, סיפסוד גנים לחרדים ועוד) גם התקציב הזה כנראה נזנח.
    גלי גונן - סטודיו לעיצוב
    מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
    0504786665


  17. #17

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    ציטוט נכתב במקור על ידי ג'רו07 צפיה בהודעה
    כמו שכתוב בכותרת, האם יש קבוצות וואטסאפ או ביטוח מיוחד שצריך,
    איך מתמודדים? יש עלויות שכדי לדעת? כרגע יש רק ביטוח צד ג.
    תודה
    ולשאלה עצמה... כי מדי פעם אשכרה עונים כאן לשאלות עצמן...
    למיטב ידיעתי אין ביטוח חילוץ שכזה (אולי כבר צמחה יוזמה כזאת אבל אנחנו עדיין לא מכירים).
    יש קבוצות וואסאפ יעודיות כאן בג'יפולוג (צריך להזהיר מהקבוצה שארז יכניס אותך כי היא קבוצה שקטה ברמת הגופה, מי שכותב בטעות "בוקר טוב" עף וטוב שכך!), יש קבוצה מצוינת נוספת בג'יפולוג שמנוהלת במקביל, יש מוקדים בהתנדבות (ידידים, תופעת טבע וכו') ויש חברים שמקפיצים אותם והם באים לעזור.

    יש גם מחלצים בתשלום שיבואו להוציא אותך מהשטח עד הכביש לטובת גרר אבל אלו יקרים מאוד ברמת כמה אלפי שקלים.

    צריך רק לקחת בחשבון ששקיעה, תקלה או כל דבר שתוקע אותנו בשום מקום לא בהכרח מחייב חילוץ מיידי. קרה מקרה? שב רגע, תעלה על הגזייה פינג'אן ובעיקר תירגע. חיל הפרשים יגיע גם אם זה ייקח כמה שעות. אנחנו מדינה בה כנראה לא יאכל אותך דוב ולא תקפא למוות.

    טיול נעים.
    גלי גונן - סטודיו לעיצוב
    מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
    0504786665


  18. #18
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    10,284

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    Resc4u פעם היה להם איזה ביטוח חילוצים.זה בטח כבר לא קיים ובטח שזה לא משתלם אבל תבדוק ותעדכן.

    Sent from my CPH2465 using Tapatalk
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  19. #19
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,565

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    לחיילי המילואים הקרביים אגב יש קומבינת גרמין והשעון בגרסת הפרו שיש בו את התקשורת הלווינית. לא עולה לכם המכשיר. רק המנוי.

    אסף.
    בלי לחטוף את השרשור,
    חיילי במילואים שהולכים עם גרמין הם מטומטמים.

  20. #20
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,690

    ברירת מחדל תגובה: חילוץ במקרה הצורך בטיול לבד

    אני כנראה אחד מהמטומטמים האלה, אז אשמח להסבר.

    בראייתי, אם אני נקלע בשטח אויב לאירוע מילוט סוליסטי ללא מכשיר קשר, אז אני רוצה את האופציה להדליק את המכשיר ולתקשר עם מי שצריך. מדבר על הגרמין אינריץ' 2.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. ביטול קודנית לרכב (תקוע אחרי ביטול קודנית)
    על ידי מוטי ג. בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 16
    עדכון אחרון: 20-01-23, 21:44
  2. איטום פקק ריקון שמן
    על ידי הכוכב הכחול בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 25-10-19, 16:47
  3. לידיעת הנוסעים לירדן - ביטול הצורך בויזה
    על ידי גיא בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 19-07-18, 15:49
  4. ביטול קולר שמן
    על ידי amirsegal בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 25-06-17, 02:51
  5. ביטול ABS בצ'רוקי
    על ידי ADY בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 26-01-07, 12:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •