הרכב הוא גרנד ויטרה. איבד מים בנסיעה. התופעה הבולטת, כשהרכב בתנועה הוא לא מתחמם ((עד איבוד מים משמעותי) וגם מתקרר כשנותנים בגז בעמידה. בנסיעה איטית מאוד ובעמידה בפקק או רמזור המחוג עולה לאיזור האדום מה שחייב עצירה, המתנה ומילוי מים. מה יכולה להיות הסיבה? זה רדיאטור סתום? הצצתי מתחת לרכב ואין טפטוף של מים לאחר נסיעה, אז כנראה שזה לא חור בצנרת הגומי ( משהו שכבר קרה לי, הרכב בן 15, שלי מהסוכנות ומטופל היטב)




ציטוט ההודעה בתגובה




שמרו על קשר