Close
עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 41 עד 56 מתוך 56
  1. #41
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,595

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    גנטים - חפש טרייד בקהילת הזוקאים, יש להם חיבה לגלגלים גדולים, מעגל החלוקה זהה.

    Sent from my SM-F946B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  2. #42
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי GodsFather צפיה בהודעה
    גנטים - חפש טרייד בקהילת הזוקאים, יש להם חיבה לגלגלים גדולים, מעגל החלוקה זהה.

    Sent from my SM-F946B using Tapatalk
    כרגע נמתין עם הצמיגים והג"אנטים ( המידה רשומה ברשיון).
    המטרה שלי כרגע זה רכב מיושר קו שידע לעבור את הטסט ( יש עוד זמן ) אז כל מה שנראה לי בעייתי אני דואג לסדר וכמובן מה שחשוב ל"בריאות" הרכב.
    כרגע:
    נזילות מהסרנים והגיר
    תאורה קדמית (פנסי אור דרך וחנייה).
    וכמובן הצתה אלקטרונית שנראה שחסר גם אצל ספקים מחו"ל.


    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  3. #43
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    הנדסת חומרים:
    אני עושה שיעורי בית על הנוזלים והמשחות ברכב.
    מסתבר (לפחות לפי הsexgpt שהרכב לא ממש יודע להתמודד עם חומרים מודרניים.
    שמן דיפרנציאל מינרלי תקן api gl-5 80w90
    ואילו הטרנספר והגיר שמן מינרלי api-gl4 80w90
    לתיבת ההגה בעקרון ממלאים api gl-4 אך במצב של הזעות ונזילות ניתן למלא גריז oo או corn head של ג'ון דיר ( לדעתי יש אצל קרובים שלי שיש להם מוסךתשלתטרקטורים ואף עוסקים ברסטורציה.
    לשאר פיטמות הגירוז צריך גריז מבוסס ליתיום ep-2 ולא גרפית ( כמעט ורכשתי כזה ).
    הגרפית טוב לחלקים בעלי תנועה איטית למשל לעלים של הקפיצים.
    שמן מנוע מניראלי של מולי 20/50 (רכשתי כבר).
    אני מתכנן להחליף נוזל הבלםו אין לי מושג מה יש בפנים מבחינת תקן אפשר dot-3 או dot4 אבל.....
    אסור לערבב בינהם ואני לא בטוח מה באמת יש ברכב.
    על פניו אני גם צריך לכוון את הברקסים.
    אני מניח שאת זה אתן למכונאי לעשות.( זה לא משהו מסובך אבל בכל זאת ברקסים). אני רק אחליף את הנוזל.
    כמובן שרכשתי בלוגרים חדשים ואני ארכוש משאבה לנוזל בלם.
    זה יקל עלי את העבודה.
    נוזל קירור
    כיום יש נוזל כחול כל שהוא ובטיפשוטי רכשתי כזה ( יהיה למסירה אחרי שאחליף).
    כנראה שיש סוג מסויים של פרסטון המומלץ לרכב
    Prestone Conventional Green
    Inorganic Additive Technology
    שמכיל פוספטים וסיליקטים והשד יודע מה
    בקיצור מלא מלא תהיות



    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי ינון; 02-06-26 בשעה 20:34. סיבה: שכחתי משהו
    נאיבי תשלם וביוקר

  4. #44
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי ינון צפיה בהודעה
    הנדסת חומרים:
    אני עושה שיעורי בית על הנוזלים והמשחות ברכב.
    מסתבר (לפחות לפי הsexgpt שהרכב לא ממש יודע להתמודד עם חומרים מודרניים.
    שמן דיפרנציאל מינרלי תקן api gl-5 80w90
    ואילו הטרנספר והגיר שמן מינרלי api-gl4 80w90
    לתיבת ההגה בעקרון ממלאים api gl-4 אך במצב של הזעות ונזילות ניתן למלא גריז oo או corn head של ג'ון דיר ( לדעתי יש אצל קרובים שלי שיש להם מוסךתשלתטרקטורים ואף עוסקים ברסטורציה.
    לשאר פיטמות הגירוז צריך גריז מבוסס ליתיום ep-2 ולא גרפית ( כמעט ורכשתי כזה ).
    הגרפית טוב לחלקים בעלי תנועה איטית למשל לעלים של הקפיצים.
    שמן מנוע מניראלי של מולי 20/50 (רכשתי כבר).
    אני מתכנן להחליף נוזל הבלםו אין לי מושג מה יש בפנים מבחינת תקן אפשר dot-3 או dot4 אבל.....
    אסור לערבב בינהם ואני לא בטוח מה באמת יש ברכב.
    על פניו אני גם צריך לכוון את הברקסים.
    אני מניח שאת זה אתן למכונאי לעשות.( זה לא משהו מסובך אבל בכל זאת ברקסים). אני רק אחליף את הנוזל.
    כמובן שרכשתי בלוגרים חדשים ואני ארכוש משאבה לנוזל בלם.
    זה יקל עלי את העבודה.
    נוזל קירור
    כיום יש נוזל כחול כל שהוא ובטיפשוטי רכשתי כזה ( יהיה למסירה אחרי שאחליף).
    כנראה שיש סוג מסויים של פרסטון המומלץ לרכב
    Prestone Conventional Green
    Inorganic Additive Technology
    שמכיל פוספטים וסיליקטים והשד יודע מה
    בקיצור מלא מלא תהיות



    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    וכמעט שכחתי טפלון נוזלי
    הזיפת הזה יקר מאוד!!

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  5. #45

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    דוט 3 ודוט 4 כן ניתן לערבב, אבל אם אתה רוצה להיות יסודי רוקן מכל הגלגלים (לפי הסדר התקדמות מהגלגל הרחוק מהמשאבה לגלגל הקרוב למשאבה) את השמן הישן ובמקביל מלא את החדש עד שתראה שהוא מגיע אל הניקוז בכל אחד מהגלגלים.
    נוזל קירור איכותי מתאים ומקביל לפרסטון שציינת זה Zerex original green שניתן להשיג בארץ (קניתי כזה לאחרונה באבי חלפים ברחובות).
    גם שאר השמנים שהזכרת gl-4 ו-gl-5 מינרליים יש וקל להשיג ברמות איכות שונות.

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  6. #46
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudzeelim צפיה בהודעה
    דוט 3 ודוט 4 כן ניתן לערבב, אבל אם אתה רוצה להיות יסודי רוקן מכל הגלגלים (לפי הסדר התקדמות מהגלגל הרחוק מהמשאבה לגלגל הקרוב למשאבה) את השמן הישן ובמקביל מלא את החדש עד שתראה שהוא מגיע אל הניקוז בכל אחד מהגלגלים.
    נוזל קירור איכותי מתאים ומקביל לפרסטון שציינת זה Zerex original green שניתן להשיג בארץ (קניתי כזה לאחרונה באבי חלפים ברחובות).
    גם שאר השמנים שהזכרת gl-4 ו-gl-5 מינרליים יש וקל להשיג ברמות איכות שונות.

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk
    תודה
    אני אחפש
    לגבי הנוזל בלמים כמובן שאחליף.


    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  7. #47
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    דברים שאני לא מבין
    מי ששיפץ את הרכב עשה עבודה מצויינת ועדיין למה דחפו לרכב צמיגים 31/10.5/15 בלי שדרוג של הבלמים.
    אישית הייתי נשאר קרוב למידה המקורית של הצמיגים.
    למעט יופי זה לא נותן שום דבר.
    בכל מקרה זה משהו שאני עושה חשבון נפש אם לתכנן שדרוג של הבלמים ( על פניו דבר נכון אבל מורכב) או לנסות לחזור למידה קטנה יותר.
    אשמח לשמוע בעד ונגד

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  8. #48

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    שלושה שיקולים מהותיים והם לא טכניים.

    1. מה המידה ברשיון, ולאיזו מידה ואיך אפשר לשנות, אם בכלל.

    2. איזה מידת צמיגים זמינה לקנות?

    3. טעם אישי - הרבה נהגים ואני בינהם אוהבים ורוצים צמיגים גדולים כי זה מועיל בשטח וגם כי זה נראה טוב. אחרים אוהבים מראה של צמיגי נאט"ו צרים, למשל. וכן הלאה.

  9. #49
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד צפיה בהודעה
    שלושה שיקולים מהותיים והם לא טכניים.

    1. מה המידה ברשיון, ולאיזו מידה ואיך אפשר לשנות, אם בכלל.

    2. איזה מידת צמיגים זמינה לקנות?

    3. טעם אישי - הרבה נהגים ואני בינהם אוהבים ורוצים צמיגים גדולים כי זה מועיל בשטח וגם כי זה נראה טוב. אחרים אוהבים מראה של צמיגי נאט"ו צרים, למשל. וכן הלאה.
    ברשיון רשום 31/10.5/15.
    לעניות דעתי ( כמובן שצריך לבדוק ולעבור את הרגולציה ) ניתן להתקין מידה דוגמת 235/75/15 או משהו דומה שזה פחות או יותר מקביל למידות מקובלות באינץ' וככל הנראה תיקיות.
    פחות חשוב לי המראה ואני חושב שזה רק יועיל מבחינת עומסים על ההיגוי הבלמים ואפילו הסחיבה.
    אני לא בטוח מה הפרוצדורה לשינוי הבנתי שהמנדט נלקח ממכוני הרישוי לאשר את השינוי ומצריך ביקור במשרד הרישוי.


    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  10. #50

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    אל תשנה כלום לא ברשיון ולא על הג׳יפ זה כמעט בלתי הפיך.
    31 מידה מצויינת, תשיג ג׳נטים 7 או 8 וזה ייראה מצויין.
    זו מידה מאוד נפוצה וזולה. ומתאימה בול לג׳יפ גם אם הוא ישן וצר סרנים.
    הדבר היחיד שמתאים יותר לדעתי הוא צמיגי חתך 85 למיניהם וזה יקר קשה להשגה ולא ייכנס בקלות ברשיון.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  11. #51
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    אל תשנה כלום לא ברשיון ולא על הג׳יפ זה כמעט בלתי הפיך.
    31 מידה מצויינת, תשיג ג׳נטים 7 או 8 וזה ייראה מצויין.
    זו מידה מאוד נפוצה וזולה. ומתאימה בול לג׳יפ גם אם הוא ישן וצר סרנים.
    הדבר היחיד שמתאים יותר לדעתי הוא צמיגי חתך 85 למיניהם וזה יקר קשה להשגה ולא ייכנס בקלות ברשיון.

    אסף.
    תודה
    לקחתי בחשבון.


    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  12. #52
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    לבנתיים.....
    אני ממשיך בסירקה של דברים שיש לבצע.
    אחד הדברים שבאמת חשובים כפי שציינתי זו מערכת הבלמים.
    מי שבנה את הרכב עשה גבר חכם והתכין כוסית לנוזל הבלמים מה שחוסך פירוק הפלטה בתא הנהג כדי להגיע למשאבה המרכזית שנמצאת על השלשה למטה.
    חפרתי קצת בנושא נוזל הבלמים ומסתבר שעירבוב של dot5 עם dot3 או dot 4 יצור כשל קטסטרופלי במערכת הבלמים.
    הdot3/4 זה נוזל עםמגליקולצאו מבוסס גליקול לעומת הdot5 שהוא נוזל סיליקוני והריאקציה בינם תיצור גושים ועוד שלל תופעות.
    אני מניח שרוב הסיכויים שהנוזל ברכב הוא dot3/4 אבל בכל מקרה נאבצע בדיקה שאגב היא פשוטה מאוד. כוס עם מעט מים וטיפטוף של כפית מהנוזל. אם הנוזל מתמוסס במים אז יש לי dot3/4 אם זה צף פירושו של דבר שהנוזל הוא dot5 סיכוי קלוש אבל בכל זאת בלמים עדיף בטוח מאשר להצטער ( באנגלית זה נשמע יותר טוב).
    לסיום קפצתי להדסה עין כרם לאסוף את יורשי העצר לבית. הורדתי את הגג ופתאום אני נהנה מהנוף כשהקצב נע סביב 60 פלוס מינוס לאט בירידה וקצת יותר מהר בעלייה. החיים בקצב אחר וכרוכב שעושה את הציר הזה לא מעט אני פתאום מגלה את הנוף.

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  13. #53
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי ינון צפיה בהודעה
    לבנתיים.....
    אני ממשיך בסירקה של דברים שיש לבצע.
    אחד הדברים שבאמת חשובים כפי שציינתי זו מערכת הבלמים.
    מי שבנה את הרכב עשה גבר חכם והתכין כוסית לנוזל הבלמים מה שחוסך פירוק הפלטה בתא הנהג כדי להגיע למשאבה המרכזית שנמצאת על השלשה למטה.
    חפרתי קצת בנושא נוזל הבלמים ומסתבר שעירבוב של dot5 עם dot3 או dot 4 יצור כשל קטסטרופלי במערכת הבלמים.
    הdot3/4 זה נוזל עםמגליקולצאו מבוסס גליקול לעומת הdot5 שהוא נוזל סיליקוני והריאקציה בינם תיצור גושים ועוד שלל תופעות.
    אני מניח שרוב הסיכויים שהנוזל ברכב הוא dot3/4 אבל בכל מקרה נאבצע בדיקה שאגב היא פשוטה מאוד. כוס עם מעט מים וטיפטוף של כפית מהנוזל. אם הנוזל מתמוסס במים אז יש לי dot3/4 אם זה צף פירושו של דבר שהנוזל הוא dot5 סיכוי קלוש אבל בכל זאת בלמים עדיף בטוח מאשר להצטער ( באנגלית זה נשמע יותר טוב).
    לסיום קפצתי להדסה עין כרם לאסוף את יורשי העצר לבית. הורדתי את הגג ופתאום אני נהנה מהנוף כשהקצב נע סביב 60 פלוס מינוס לאט בירידה וקצת יותר מהר בעלייה. החיים בקצב אחר וכרוכב שעושה את הציר הזה לא מעט אני פתאום מגלה את הנוף.

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    לא מבין למה אני לא מצליח לתקן את השגיאות כשאני עושה עריכה הכתב נעלם.
    בעסה

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  14. #54

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    אל תכנס לסרט, אין לך נוזל בלמים DOT5 וכנראה גם לא DOT3. בחנויות חלפים יש בתכלע'ס DOT4 בלבד כבר כמה שנים. כדי למצוא משהו אחר צריך ממש להתאמץ.

    אם אין בעיות במערכת הבלמים (=לא נוזל כלום ועובר טסט) ואתה מיישר קו אז תחליף את הנוזל בגרביטציה זה הכי קל לדוט4 מחנות החלפים הקרובה.

  15. #55
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד צפיה בהודעה
    אל תכנס לסרט, אין לך נוזל בלמים DOT5 וכנראה גם לא DOT3. בחנויות חלפים יש בתכלע'ס DOT4 בלבד כבר כמה שנים. כדי למצוא משהו אחר צריך ממש להתאמץ.

    אם אין בעיות במערכת הבלמים (=לא נוזל כלום ועובר טסט) ואתה מיישר קו אז תחליף את הנוזל בגרביטציה זה הכי קל לדוט4 מחנות החלפים הקרובה.
    תודה
    ברגע שתגיע המשאבת ריקון נוזל בלם אני אחליף את נוזל הבלמים.
    אני כן חושב שצריך לעשות כיוון של הברקסים ( יש משיכה קלה בבלימה).
    אני בהמשך אפרק דרמים ( זה אני מעדיף לעשות עם מכונאי ולא לבד ) ואבדוק את מצבה סנדלים וכמובן מידה כך שארכוש סט נוסף שישב בארגז.

    הכיוון שם ככל הנראה ידני ומצריך להרים את הרכב לתת סגירה לבלמים ואז לשחרר עד שהכל מסתובב ללא חיכוך.

    בכל מקרה עם מערכות בטיחות ( אם יש מושג כזה ברכב הזה) אני מעדיף לא לשחק לבד.




    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  16. #56
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    התחלתי סוג של הרצה.
    אפילו העזתי לעשות קצת שבילים באזור שער הגיא בדרגות שונות.
    הכל הרכב צלח בנונשלנטיות והאמת מפתיע אבל יותר נעים לנסוע עליו מאשר סמוראי.
    הוא לא מתרסק לתוך הכפולים והבמפרים השונים .
    משם יצאתי לר"ג וחזרה לירושלים
    הה קצת עמוס.
    בשלב מסוים הרכב כבה.
    עצרתי בצד.
    דלק היה בפילטר.
    משאבת הדלק הייתה חמה אבל לא חושב שבאופן מוגזם.
    בכל מקרה הרטבתי בד והנחתי עליה.
    נתתי ניפוח קל עם הפה לכיוון הקרבורטור נראה שהעסק פתוח ולא נסתם.
    הרכב סירב להניע.
    ניצוץ מהקוייל לדיסטרבוטור היה נראה בריא. ועדיין סירב להניע.
    פירקתי פלג ראשון מכיוון הפרונט והרכב הניע בלעדיו.
    החזרתי את הפלאג חזרה ויצאתי חזרה לבית.
    הרכב שיתף פעולה יפה.
    מודה שאני כבר לא בטוח מה הייתה הבעיה ( מילאתי כ 20 ליטר דלק )
    נוסע נהדר אבל עם יד על הדופק.

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123

נושאים דומים

  1. מחפש קיט הצתה אלקטרונית לcj5 שנת 1961
    על ידי ינון בפורום פורום רכב צבאי
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 10-05-26, 14:58
  2. למכירה ג'יפ 1961
    על ידי UFD41 בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 09-05-17, 10:16
  3. פולריס ספורטמאן 400 4X4 1994 תחילתו של פרויקט
    על ידי roei180 בפורום פורום טרקטורונים ורכבי שטח קלים
    תגובות: 20
    עדכון אחרון: 09-10-16, 21:16
  4. תחילתו של הסמוראי החדש שלי
    על ידי zahi madhala בפורום פרויקטים
    תגובות: 33
    עדכון אחרון: 23-08-15, 20:53
  5. ספר מומלץ - להרוג את רומל
    על ידי מויש בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 17
    עדכון אחרון: 07-02-13, 10:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •