Close
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 56
  1. #1
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    אני חייב להודות שהרכב הזה נרכש בגלל חיוך.
    יש לו את כל הנתונים הוויזואליים שמעלים חיוך על הפרצוף שלי ושל אישתי.
    אבל מבחינת הרציונאל הרכב הזה לא עונה על שום דבר כשרשימת התכונות שחיפשתי נעומבין cj6 של שנות ה80 ועד סופה.
    אבל החיוך ניצח ומצאתי את עצמי עם גולדה.
    קשישה שעברה שיפוץ האמת שנראה טוב מאוד.
    שלדה נקייה מחלודות בודי חדש נראה שעשו עבודה לא רעה על החשמל ( יש ריג'קטים) שהוסבה ל12v.
    לרעה צמיגי 31/10.5/15 שלמעט המראה אין בהם צורך אמיתי.וננםוך הוא מכבידים.
    את הרכב הבאתי על גרר וטוב שכך כי אחרי סיבוב דאווין של 10 קילומטר הרכב החל לתת אותו מחאה עד שנעמד.
    לא האריך אבל הוחלפו מכסה דיסטרבוטור קבל פלטינה רוטור חוטי ההצתה פלגים (שאגב לא היו נכונים rj8 כמדומני ) וקוייל חדש קרבורטור ופילטר דלק.
    הרכב חזר לחיים אבל תחת עומס מגמגם ונראה שיש משהו יותר עמוק.
    כיוונים הם משאבת דלק שמוציאה לחץ גבוה מדי.
    או ספיקה נמוכה של המשאבה.
    אולי משקולות בדיסטריבוטור אולי קידום הצתה אטם או כיוון הקרבורטור.ואף מיקום המשאבה החשמלית שמותקנת שם.
    לצערי הסימפטומים לא אחידים וזה מקשה עלי לאבחן את התקלה וזה די ניסוי ותהיה.
    בקיצור קצת מיאש נושא איתור התקלות מתגלה המשימה שתצריך סיוע.
    בכל מקרה הוזמנה משאבה עם ספיקה של 83 ליטר שעה מוציאה עד 3.7 psi.
    המשך יבוא..........

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  2. #2
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    עוד שבועיים בערך תהיה שוב במלאי של קייזר וויליס ארה"ב ערכת הסבה להצתה אלקטרונית ( אני מחפש ערכה מלאה מעדיף לחדש).
    באמצע יוני חבר 'שלי יאסוף את זה אני מניח שתוך חודש וחצי כבר יהיה מותקן בגודלה.
    אני רק מקווה שאני לא טועה בדגם.


    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  3. #3
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,531

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    תתחדש, נראה אחלה פרוייקט

  4. #4
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,566

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    בהחלט! מדד החיוך!
    רק כשאמרתה גולדה, ציפיתי לראות תמונה של ג'יפ בלונדינית ולא כחולה.
    תתחדש.

  5. #5
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי איל מ צפיה בהודעה
    בהחלט! מדד החיוך!
    רק כשאמרתה גולדה, ציפיתי לראות תמונה של ג'יפ בלונדינית ולא כחולה.
    תתחדש.
    הראש כחול וזה מה שחשוב.
    השאר עוצמים עיניים ומדמיינים.

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  6. #6
    מנהל בוזי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    3,271

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    נראה מדהים!
    תתחדש

    Sent from my M2103K19G using Tapatalk

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    שלום יש לך כאבי גב בנהיגה?

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk[/QUOTE]

  8. #8
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי לוחש לכריות צפיה בהודעה
    שלום יש לך כאבי גב בנהיגה?

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    [/QUOTE]עדיין לא
    צריך שינסע כדי לפתח כאבי גב.
    בכל זאת מהתקופה שהרכב מברזל הנהג מפלדה והנשים עם שפם.

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    הכלה 1961? פורסם 1971
    תתחדש, תתיישן ותבלה בלתקן
    אני בודק אם אני גם לוקח אחד לפרויקט


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו

  10. #10
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי הדסופה צפיה בהודעה
    הכלה 1961? פורסם 1971
    תתחדש, תתיישן ותבלה בלתקן
    אני בודק אם אני גם לוקח אחד לפרויקט


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ראיתי שמישהו בשם אילן מוכר שתיים
    לא ממש זוכר אם אם זה cj3 אבל בכל מקרה ישנים יותר בודי של החמישית הצבאיות.

    בכל מקרה אצלי זה יותר יישור קו מכני ושדרוגים קטנים לאיכות חיים ( אם יש דבר כזה בכלים האלו).

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    דיברתי עם אילן מדובר על שני cj3/b , אבל עבר יותר מדי שינויים בבודי ואין מקוריות , שאני לפחות מחפש . בעצם הכלאה בין a ל b שקרתה לא מעט בשנות החמישים והשישים כי היו חלקים מכל הסוגים ואנשים הרכיבו מה שיש וזה מתאים

    בודק כרגע חמישייה שלא מפורסמת, ודורשת פרויקט קטן


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו

  12. #12
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי הדסופה צפיה בהודעה
    דיברתי עם אילן מדובר על שני cj3/b , אבל עבר יותר מדי שינויים בבודי ואין מקוריות , שאני לפחות מחפש . בעצם הכלאה בין a ל b שקרתה לא מעט בשנות החמישים והשישים כי היו חלקים מכל הסוגים ואנשים הרכיבו מה שיש וזה מתאים

    בודק כרגע חמישייה שלא מפורסמת, ודורשת פרויקט קטן


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    תענוג
    מחכה לתמונות.

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  13. #13
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    10,289

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    איזה JEEP מגניב!!!!
    תתיישן
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  14. #14
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי ishc צפיה בהודעה
    איזה JEEP מגניב!!!!
    תתיישן
    תודה


    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  15. #15
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    658

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    בהצלחה ינון!
    מקווה שאצליח להעביר את הטרופר טסט בקרוב
    ונעשה תיקון להברזה שלי בשבת.

  16. #16
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    בהצלחה ינון!
    מקווה שאצליח להעביר את הטרופר טסט בקרוב
    ונעשה תיקון להברזה שלי בשבת.
    סגור

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  17. #17
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    משחקים בעגלה.
    פירקתי את הצנרת המשאבה החשמלית ונתיתי כמה לחיצות של אוויר מהקומפרסור לכיוון המיכל.
    כשחיברתי שוב למשאבה החשמלית יצאו שפריצים יפים של דלק בהשוואה לקודם
    בנוסף בדקתי האם המשאבה המכנית עובדת ונראה שהמשאבה עובדת..
    נתתי לרכב לעבוד קצת בסרק עד שחזרו הגימגומים והרכב כבה
    בדקתי את הקוייל (חדש) הוא חם מאוד.
    סריקה מהירה וגיליתי שחסר הBallast Resistor (נגד חרסינה) ויתכן שזה קשור.
    שוחחתי עם קרוב משפחה שעוסק ברסטורציה של מכונות חקלאיות (טרקטורים) הוא אומר שזו לא בהכרח הבעייה ויתכן פלטינה שלא נפתחת מספיק ועוד כמה דברים שאני ארחיב בהמשך. .
    בקיצור אני אזמין את הנגד ( לא מוצא בארץ ).
    לבקשת העולל שלי בן ה16 צילום עמדת הטעינה של גולדה!
    יש לו הומר בריא

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  18. #18
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    אחרי יומיים של תהיות חפירות וחיפושים ביום שישי שעה 07:00 הגיע עודד חבר שלי
    הבחור צעיר בן 90 מורה למכונאות בעברו כשבידיו קיט הסבה של פלטינות להצתה אלקטרונית

    אמרתי לנער שאני חושב שעדיף להמתין עד שהצליח להבין מה מזייף אצל גולדה.

    הגענו הניע אבל זייפה
    פירקנו פלגים ( חדשים בני פחות מ50 קילומטר) והם היו מפוייחים. פלטינה אומנם חדשה אבל נראתה לא מציאה בדקנ ואת הפלטינה ובקיצור נשארנו עם סימנייה שאלה

    הנער אמר נביא כלים ונתחיל שלילה של דברים בתוכם בדיקת קומפרסיה.
    האמת נהיה לי קצת שחור בעיניים.

    יצא הנער סידורים של שישי קצת בשר על האש וחזרתי עם כוחות מחודשים.
    שוחחנו אני עודד ועוד בקרוב שלי מעמק יזרעאל כולם. ציינו שלדעתם אין צורך הנגד לא
    חרסינה. התחלתי לעבור לאט על כל הכבלים ולראות איך אני מעתיק את הקיים למה שבסכמה.
    עובר על החיווט וביום חיבור של הקבל אל הקוייל נראה רע. הנעל סגורה על שרוול החוט ואולי רבע גיד בחוץ. מעדכן את עודד שיש התפחות שולף מלחם ובדיל. מחבר חזרה את הקבל
    מניע וגןלג כמה לתחייה.
    סיבוב בשכונה גולדה נוסעת. .
    כרגע אנו מסיירים בשכונה עם הזמן נפתח רדיוס רחב יותר.


    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  19. #19
    חבר רשום ינון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    עם כל שאר החרדים
    הודעות
    629

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    קפה של שבת בסוף.
    גולדה נוסעת אבל מצויידות במיכל לחץ אוויר.

    ככל הנראה יש ליכלוך במיכל הדלק ( רואים את הלכלוך בפילטר דלק) שחוסם את היציאה
    שפריץ של אוויר פותח את זה עד שהעסק שוב נסתם.
    בדקתי זרם דלק ביציאה מהמשאבה לפני לחץ אוויר ואחרי ויש הבדל עצום בזרם הדלק.
    ההבדל שמיים לארץ!
    הפרוייקט הבא פירוק הכיסא והצצה מבעד הפתח של מצוף הדלק מה קורה בפנים.
    אני מאמין שהמיכל חלוד למרות שהרכב שופץ אצל מישהו שנראה לי לא חסך לפני כעשור ותחושת הבטן שלי שהמיכל הוחלף.
    על הדרך אחליף את המצוף או ארכיב שעון דלק חדש.
    כמובן שאני צריך להסב את הרכב חזרה מדוקאטי לוויליס.
    כרגע לא מעט דברים מוחזקים עם אזיקונים עד שנסיים את הדיאגנוסטיקה וההחלפות של החלקים..


    בכל מקרה הרכב נוסע אפילו סוחב יפה את העליות בשלישי שזה מרשים ויש לי תחושה שתהיה לי זוגיות נפלאה עם גולדה.

    היא צריכה קצת tlc והיא תיתן לנו לקפץ בשדות.


    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk
    נאיבי תשלם וביוקר

  20. #20

    ברירת מחדל תגובה: הגולדה של מיצי תחילתו של רומן עם cj5 1961

    עדיין לא
    צריך שינסע כדי לפתח כאבי גב.
    בכל זאת מהתקופה שהרכב מברזל הנהג מפלדה והנשים עם שפם.

    Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk[/QUOTE]


    חחח אשמח לסוע איתך לטיול שטח

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. מחפש קיט הצתה אלקטרונית לcj5 שנת 1961
    על ידי ינון בפורום פורום רכב צבאי
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 10-05-26, 14:58
  2. למכירה ג'יפ 1961
    על ידי UFD41 בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 09-05-17, 10:16
  3. פולריס ספורטמאן 400 4X4 1994 תחילתו של פרויקט
    על ידי roei180 בפורום פורום טרקטורונים ורכבי שטח קלים
    תגובות: 20
    עדכון אחרון: 09-10-16, 21:16
  4. תחילתו של הסמוראי החדש שלי
    על ידי zahi madhala בפורום פרויקטים
    תגובות: 33
    עדכון אחרון: 23-08-15, 20:53
  5. ספר מומלץ - להרוג את רומל
    על ידי מויש בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 17
    עדכון אחרון: 07-02-13, 10:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •