אני חייב להודות שהרכב הזה נרכש בגלל חיוך.
יש לו את כל הנתונים הוויזואליים שמעלים חיוך על הפרצוף שלי ושל אישתי.
אבל מבחינת הרציונאל הרכב הזה לא עונה על שום דבר כשרשימת התכונות שחיפשתי נעומבין cj6 של שנות ה80 ועד סופה.
אבל החיוך ניצח ומצאתי את עצמי עם גולדה.
קשישה שעברה שיפוץ האמת שנראה טוב מאוד.
שלדה נקייה מחלודות בודי חדש נראה שעשו עבודה לא רעה על החשמל ( יש ריג'קטים) שהוסבה ל12v.
לרעה צמיגי 31/10.5/15 שלמעט המראה אין בהם צורך אמיתי.וננםוך הוא מכבידים.
את הרכב הבאתי על גרר וטוב שכך כי אחרי סיבוב דאווין של 10 קילומטר הרכב החל לתת אותו מחאה עד שנעמד.
לא האריך אבל הוחלפו מכסה דיסטרבוטור קבל פלטינה רוטור חוטי ההצתה פלגים (שאגב לא היו נכונים rj8 כמדומני ) וקוייל חדש קרבורטור ופילטר דלק.
הרכב חזר לחיים אבל תחת עומס מגמגם ונראה שיש משהו יותר עמוק.
כיוונים הם משאבת דלק שמוציאה לחץ גבוה מדי.
או ספיקה נמוכה של המשאבה.
אולי משקולות בדיסטריבוטור אולי קידום הצתה אטם או כיוון הקרבורטור.ואף מיקום המשאבה החשמלית שמותקנת שם.
לצערי הסימפטומים לא אחידים וזה מקשה עלי לאבחן את התקלה וזה די ניסוי ותהיה.
בקיצור קצת מיאש נושא איתור התקלות מתגלה המשימה שתצריך סיוע.
בכל מקרה הוזמנה משאבה עם ספיקה של 83 ליטר שעה מוציאה עד 3.7 psi.
המשך יבוא..........
Sent from my 2412DPC0AG using Tapatalk












ציטוט ההודעה בתגובה








שמרו על קשר