שבת שלום לכולם,
אז עכשיו אני לא שם, והמידע מוגבל.
זה המקום לשתף, אז נמרוד, רני, וכל מי שיש לו גישה או מידע פנימי מהקבוצות,
נא לשתף.
היום הראשון החל, המקצים הסטטים יחד עם הבדיקות הטכניות.
שלושת הקבוצות הישראליות התחילו את התחרות, ולפי חדשות אחרונות התחיל גשם (למרות שהמקצים הדינמיים רק מחרתיים, אין לחץ).
אז הצטרפו אלי באיחולים לקבוצות הישראליות,
Ben Gurion Racing Combustion 55
Formula Technion 09
Ben Gurion Racing Electric E555
שיהיה המון המון בהצלחה! תביאו כבוד לדגל.
שתהיו לראש ולא לזנב!




ציטוט ההודעה בתגובה












שמרו על קשר