אל שוק הטנדרים העולמי מצטרף מתחרה חדש, שנולד באירופה. פולקסווגן רוצה להיות שותפה לרווח של מתחרותיה היפניות השולטות בשוק, אבל התזמון לא משהו.בכל מקרה אנחנו נשמח לראות את הגרסה המודרנית לקאדי בארץ מתישהו. (Photographs: )

פולקסווגן יורה פגז ללב שוק הטנדרים העולמי. בארה"ב טנדר " טון אחד" נחשב טנדר בינוני, אך בשאר העולם - כמו בישראל - זהו פשוט טנדר בגודל שימושי. ארבע דלתות, נפח תא מטען גדול יחסית - אורכו קצת יותר ממטר וחצי. בצד העיצוב ממשיכים בפולקסוואגן את הקו שמאפיין את כל מכוניות החברה לאחרונה. טוארג-טנדר לאינסטלטור התואם את הטוארג השחור של הקבלן הראשי.
 פולקסווגן היא החברה האירופאית הראשונה שמרימה את הכפפה ונכנסת לשוק ה-4X4-טנדר-דאבל קבינה שנשלט באופן מוחלט על ידי המפעלים היפאניים. הטנדר החדש יתחרה ישירות בטנדרים המוכרים בארץ כנבארה של ניסן, מיצובישי האנטר, ויגו מבית טויוטה ומזדה B50. בניגוד לטנדר שיוצר בשנות התשעים על בסיס ההיילקס של טויוטה תחת השם של VW ושווק באירופה, נראה שמדובר הפעם על מוצר מקורי עם איכויות גרמניות (לטוב ולרע?).
 יחידת הכוח תהיה טורבו-דיזל בתצורה של חמישה צילינדרים, מסילה משותפת ונפח 2.5 ליטר ובהספקים שיתחילו מ-108 כוח סוס ויסתיימו באזור ה-160, ביישור קו עם המתחרים. הגרמנים שומרים על עמימות בנוגע לשאר המאפיינים הטכניים. הייצור יתחיל בקרוב במפעלי החברה בארגנטינה וצפוי לעמוד על כ-100,000 יחידות בשנה. הס

|