
9
תגובות
ניווט לפי מותגי 4X4
פורום 4X4 הודעות אחרונותהופה! ירד מהחמורים ולא מתנדנד בכלל.
גם הכסאות קבלו רענון צבע
עברו עוד כמה שנים, השולחן התחיל להתנדנד, לא שמתי דבק בחיבורים בזמנו וזה מעצבן.
אז הבוקר פירקתי את הרגליים, ניקיתי משטחי מגע, שמתי דבק, מתחתי עם
אני אהמר במימד האנכי,
גובה 400-450 מטר
והרבה יותר דרומי מהר עידו
Sent from my 22120RN86G using Tapatalk


