Close
  • חשיפה: ניסאן ג'וק

    ניסאן חושפת את המתמודד שלה בפלח השוק הלוהט של מכוניות מיני 4X4 עירוניות. בארץ בהמשך השנה, מחיר עדיין לא ידוע. (Photographs: יצרן)

    כן, שמעתם נכון. ניסאן Juke, עם שורוק (או קובוץ? אף אחד כאן במערכת לא היה חזק בשיעורי לשון). ניסאן מחזקת את מעמדה בשוק השטח-רך ומוסיפה אח קטן לקשקאי ולמורנו, עם שם שמהווה עליית מדרגה בתחרות היפאנית המסורתית של מתן כינויים מטופשים למכוניות (בעצם, במחשבה שנייה, "קשקאי" עדיין לוקח).

    אם בשם לא השקיעו גרוש (אולי בקבוק סאקה לשיכור שבחר אותו), הרי שהעיצוב, בפנים ובחוץ, מרשים מאד, כפי שניתן להתרשם מהתמונות - מהניסאן הזאת לא יהיה אפשר להתעלם. מה לגבי מפרט טכני, שאלנו... התשובה בקיצור היא שלצד גרסאות הבסיס בעלות ההנעה הקדמית,  יש גם  4X4, עם חלוקת מומנט משוכללת כזאת או אחרת שנצטרך לתהות על קנקנה בפועל, ויש מבחר מנועים שבראשם אחד לא רע בכלל: 1.6 ליטר טורבו-בנזין עם 190 כ"ס, לא פחות, ו24 קג"מ מכובדים, משודכים לתיבה רציפה.  המקק היפאני החדש  עלול להתגלות כמכונית כביש משפחתית קומפקטית מרשימה ביותר. בשטח אנחנו לא מצפים להרבה, אבל היו ג'יפונים-אקסטרה-רכים שהפתיעו אותנו לטובה, אז לכו תדעו... המחיר בארץ עדיין לא נקבע, וגם תאריך להשקה מקומית עדיין אין, אבל ג'וק יגיע לארץ בחצי השני של 2010.  אמאל'ה!

    Untitled Document