אני כבר שנים נותן למכונאי שלי להעביר טסט. עושה טיפול, נותן לעצמו את כל האישורים ומעביר טסט. יותר זול וחוסך זמן יקר.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
שנה שעברה עברתי שבעה מדורי גהנם כדי לעבור את הטסט עם היילקס שלי.
בעוד שבועיים אדרש לכך שוב
אשמח להמלצות למכוני רישוי אנשי שלומנו כדי להמנע מעוגמת הנפש
בבקשה בה"פ.
תודה ובשורות טובות.
אני כבר שנים נותן למכונאי שלי להעביר טסט. עושה טיפול, נותן לעצמו את כל האישורים ומעביר טסט. יותר זול וחוסך זמן יקר.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
יש לי תחושה שיש רק "כספי שלומנו "
המלצתי לך מאעכר,אם נותרו שכאלה ??
אם נותרו כאלה?......
לעתים נראה כי הצורה שבה משרד התחבורע עובד, נועדה לשמר ולהבטיח את פרנסת המאכערים לעוד הרבה שנים. אל תשכח באיזו מדינה מושחתת אתה חי.
ולכל מי שחושב שזו עוד תיאוריית קונספירציה, יתכבד ויהבדוק את דברים מתנהלים במסדרונות העיריות בישראל, שם אין לך מה לנסות להתקדם במילימטר ללא מאכער טוב. וכל מילה נוספת מיותרת.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
פות''ש,
תלך למוסך שלך שייכנס עם הרכב לטסט. בסופו של דבר זה יהיה יותר זול, גם בכיס ובטח שבבריאות.
אחרי 2 טסטים השנה אין שום סיכוי שהייתי ממליץ למישהו להיכנס למכון טסטים בלי מוסכניק, אלא אם אבא שלו הוא הבעלים של המכון.
זו בדיוק הבעיה
אין לי מוסך... את הטיפולים אני עושה בעצמי
את אישור הבלמים לרכב מיושן אני בדרך כלל עושה במוסך סמוך לטסט!
אם מישו מכיר מוסך שעושה את השירות הנל אשמח גם שיעביר לי.
תודות.
אז תתאמץ להכיר מוסך שאתה סומך עליו. רצוי כזה שמקושר היטב במכון רישוי סמוך.
לפני הטסט תכניס אליו את הרכב, תשאיר לו תקלה אחת או שתיים יזומות שיתקן, ושהוא ייקח את הרכב לטסט. זה הפתרון החוקי היחיד שיש לי להציע.
אגב - אני מוצא צורך להבהיר שכאשר מדובר בדגמי רכבי שטח מסויימים כמו סיקסים, סופות והיילקסים, גם למוסכניק מקושר יעשו המון בעיות.
כמובן שבסוף, תמורת כסף, גם זה ייפתר. עד הטסט הבא.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
אם אין לך שום שלדים בארון (כלומר רכב סטנדרטי, אולי עם מעט הגבהה) לא צריך "מאכר" אלא סתם מוסך נחמד.
בדרך כלל המוסכניקים מכרים את מכוני הטסטים.
לך למוסך שאתה עושה בו את הבדיקה, תגיד לו שאתה רוצה לעשות עיסקת חבילה בדיקה + העברת טסט.
רוב הסיכויים שהוא יעשה זאת או שיפנה אותך לאח שלו, מכר שלו, חבר מוסכניק, שיעשה זאת.
שוב זאת רק במידה ואין לך שלדים בארון.
אם מוגבה באופן מיוחד, בולמים בצבעים שונים משחור, כל מני מבנים מוזרים ולא מוכרים (פגוש מיוחד וכו) אין בררה אלא ללכת ממאכר מוסמך.
כזה שקיבל תעודה והסמכה בבית ספר הגבוה למאכרים.
במקרים קשים תאלץ אפילו להגיע לרב מאכר בכיר..
היום הגיע תורי.
ניכשלתי על מחסור במטף שבשנה שעברה בכלל לא ביקשו (האם רכב M1 מרכב אחוד באמת מחויב?), חופשים בהגה וסעיף אורות.
כאשר ביררתי המ הבעיה עם האורות, הבוחן אמר שזה בגלל שהאור הגבוה לבן ולא צהוב.
כמובן הרכב שברשותי (פאט'פיינדר LE) הוא בעל פנסי בי קסנון במקור.
הלכתי לרב בוחן ואחרי הצצה קטנה החליט שהפנסים לא מקוריים למרות שהצעתי לו להיסתכל בספר הרכב.
בתור "טובה" הוא אמר שאחרי שאחזור עם המטף והתיקון של החופש בהגה הוא יעביר את זה.
דווקא ההגבהה הצנועה שיש לי לא עוררה בעיות.
אכן כנראה האופציה שלשלוח דרך מוסך היא האופציה המשתלמת ביותר.
Sent from my HUAWEI CRR-L09 using Tapatalk
חובת מטפה - תקנה 370: (א) ברכב מנועי – למעט רכב פרטי, טרקטור, אופנוע ותלת-אופנוע, יימצאו מספר מטפים ומסוג כמפורט בחלק ג' בתוספת השנייה.
סוגי המטפים, תקן וכמות
בדיוק כך: ל-M1 יש שני סוגים - 1. פרטי 2. מרכב אחוד(מסחרי).
בפרוש הוא ציין כי רכבו הנו מסוג מרכב אחוד לכן חייב במטפה.
קניתי מטפה (טוב שיהיה וממילא חשבתי על זה), אבל יש איזו תקנה שמדברת על הצבע של האור הגבוה?
Sent from my HUAWEI CRR-L09 using Tapatalk
Men don't quit playing because they grow old, They grow old because they quit playing
בדיוק.
M - רכב נוסעים
N - רכב מסחרי
http://rishuy.mot.gov.il/he/vehicle/categories
הסיווג המשני "מרכב אחוד" הוא שריד לימים עברו בהם לא היה הסיווג האירופי (עד 2008). האוטו שלי היה עד 2008 "משא אחוד", ואז הפך ל M1 מרכב אחוד ואז בלי שום סיבה טובה הפך ל N1 מרכב אחוד...
(ואני יודע שיש בוחני רישוי שזה מבלבל אותם... מבקשים מטף או ערכת עזרה ראשונה מרכב נוסעים... )
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר