600,000 אם לדייק לדעתי האישית בלבד הייתי אולי יורד את נקרות איתו אבל בעלייה רכב גדול כזה יכול להבחבש מעט כי הרבה מרחב תמרון אין שם. עם כל הכבוד לאלקטרוניקה ולצמיגי הכביש שיש לו.
במחשבה שניה, עם הרבה מעצ אולי יעלה בקלות:
https://youtu.be/FoMwumBm0V4
טיול. נקרות בכיוון עליה.
מצטרף דיסקברי 5 סטנדרטי כביום היוולדו. כריות והכל, אבל לא ממוגן וללא מדרגות סף.
עשיתי את הנקרות עם מכוניות סטנדרטיות למהדרין, אבל לא כאלה שעולות חצי מיליון שח.
אשמח לחוו"ד.
יואב
600,000 אם לדייק לדעתי האישית בלבד הייתי אולי יורד את נקרות איתו אבל בעלייה רכב גדול כזה יכול להבחבש מעט כי הרבה מרחב תמרון אין שם. עם כל הכבוד לאלקטרוניקה ולצמיגי הכביש שיש לו.
במחשבה שניה, עם הרבה מעצ אולי יעלה בקלות:
https://youtu.be/FoMwumBm0V4
המדרגה היום לא כאתמול שלשום, היינו לפני חודש בערך, למען האמת היה אפילו פקק של כמה קבוצות שלחקם התקשו, אלה בלי נעילה אחת לפחות עשו הרבה מע"צ.
הוא יסיים את המסלול בלי ספק, אבל תבהיר לבחור שהרכב עלול להינזק מבחינת פלסטיקה וכו', הרבה מאוד תלוי בנהג.
נ.ב
היה אפילו טנדר אחד שנעול בכל זאת החליק הצידה צמוד לסלע הגדול מימין מה שגרם לו אי יכולת תמרון וחייב משיכה רק קדימה.
RAM 3500 on "35
תודה רבה, אין מצב לנזק.
נשנה מסלול.
במחשבה שניה, אני מסתכל על הוידאו שצורף, לא נראה שום דבר חריג. הרכב עם כריות. מגביה למקסימום ונותן לאלקטרוניקה לעשות הכל. לא נשמע לי הגיוני שדיסקברי 5, פאר היצירה הבריטית/הודית לא יעשה מסלול קל ובסיסי כמו נקרות.
מניח שהתכוונת לנקרות מכביש הערבה ולא לחלק המערבי מכביש 40?
עם הצמיגים נמוכי החתך המקוריים זה סיכון לא קטן.
לא רק בקטע הסלעי אלא אפילו בפגישה מקרית עם סלע בדשדש, בחלק הפתוח של הנחל, דווקא כי דם לא מצפים לבעיה.
בקטעים הטכניים הרי תשקיעו, תכוונו ותבנו.
וגם אז הצמיגים בעייתיים מאד.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
לאן הגענו... זה מסוג התשובות שמקבלים בד"כ על פורסטר/דאסטר ושו'ת...
זה נכון גם לגבי ויטארה, ספורטאז' ודומיהם, אבל הם אף פעם לא נחשבו לתפארת רכבי השטח... איך נפלו גיבורים ...
ואם להיות פרודוקטיביים, אתם יכולים להתחיל את המסלול כמו בתכנון המקורי, ובמיצד נקרות להמשיך למסלול המסומן שחור שלוקח דרומה לנחל מישר, עד כביש 40. מסלול יפהפה ופחות מוכר, ללא אתגרים מיוחדים לצמיגים העדינים של הדיסקו ...
יש שלושה גורמים לפיהם תחליט.
א. מהם שאר הרכבים? אם כולם suv חסונים תצטרכו לחכות לו כל הזמן. אם יש ג'יפונים אז במילא הקצב יהיה איטי.
ב. אילו צמיגים יש לו? אם יש את המידה הכי גבוהה של צמיג, ישנם צמיגי 50-50 שמתאימים לרכב (במיוחד, ולא יודע אם יש בארץ).
ג. מיהו הנהג? נהג עם נסיון בשטח שלא יתפתה לטוס בדשדש יכול לעשות את המסלול גם עם צמיגים עדינים. סה"כ להניח אותם במקום הנכון. לרכב אין בעיה של גובה או של זוויות. ואת הנקרות אפשר לעשות גם עם צמיגים של פרייבט.
בקיצור, הורדת קצב משמעותית יהיה המחיר. ותסביר לבחור שאם יש לו כסף לאוטו כזה, שישקיע עוד כמה אלפי שקלים לסט גלגלים חלופי לשטח בלבד.
עריכה, והכי חשוב:
תנסה כן להוציא אותו לטיול. אם הרכבים האלו לא יטיילו, לא תהיה לנו עליהם שום אינפורמציה אמיתית מהשטח.
גם בדיסקו 5 הרכב מוריד גובה מעל 40 קמ"ש?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
הוידאו זה לא מהמדרגה התחתונה, עם הסיבוב מייד ימינה על הסלע.
בטח שיצא, שיספר מה נסגר אחר כך... זה רק פלסטיקה, צמיגים וכסף....לא?
היה BMW עכשיו הרפתקה חדשה
זה בגלל שלקחו מתאגרף ונתנו לו נעלי עקב.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
התגובות מוגזמות. לדיסקברי החדש יש הילוך כוח, יש נעילה אחורית בנוסף לבקרת משיכה, יש מרווח גחון מכובד ביותר (למי ששאל: הרכב נשאר גבוה עד 80 קמ"ש, לא 40 כמו בדורות קודמים). החסרון הוא הצמיגים המקוריים עם חתך נמוך ודופן עדינה. הרכב יעבור בנקרות ויטפס את המדרגה גם אם הנהג לא מאד מנוסה. עד הפאנצ'ר השני הכל יהיה טוב.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אחרי 3 התנסויות גרועות בטיולים עם רכבים עם צמיגים כאלו, אני ממש לא רוצה רכבים עם צמיגים כאלו בטיול.
זה פשוט מתכון לצרות שמתממש.
אלו רכבים עם נתונים טכניים מצויינים לשטח, שמסרסים אותם כמעט לגמרי עם הצמיגי צעצוע האלו.
מצאנו את עצמנו פעם-אחר-פעם עם אוסף רסטות בולט מדופן הצמיג כי זה מה שנשאר לעשות כשגם הצמיג השני נגזר בדופן.
ועם הצמיג המרוטש הזה הרכב (דיסקו 3\4) עם שלל המערכות עדיין נסע, במעברים לא פשוטים בצורה מרשימה אבל זה היה כואב לראות.
הצמיגים האלו נגזרים על כלום, וזה מחייב תשומת לב בלתי פוסקת וקצב נסיעה מעליב ליכולות המתלים של הרכבים האלו.
אלו רכבים כבדים, ובמקום שפרייבט קל עם צמיג דומה נוסע, הם גוזרים.
בקעת ערד- שבילים רגילים ביותר, בדואים נוסעים סביבך עם פרייבטים ואנחנו מתקנים דופן גזורה לדיסקו.
המצב טיפה יותר טוב אם מתקינים צמיגי AT עם 3 שכבות בדופן, אבל זה רק מעט יותר טוב.
חבר מכר דיסקו 3 כי נמאס לו לשלם על 4 סטים של צמיגים בשנה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
בעוונותי מחזיק דיסקברי 3 עם סט נוסף 17" וצמיגי bf at.
אז נכון שזה לא נוח להחליף לפני כל טיול והרבה פעמים אני נשאר על ה-17 גם אחרי אבל זו נוסחה מנצחת של שילוב יכולת העבירות המקורית - כריות אויר, בקרת משיכה, נעילה אחורית מלאה וצמיגים עמידים יותר מהמקור.
אני חושב שהכלים האלו מגיעים עם יכולת עבירות מקורית מדהימה ללא שיפורים והתקנות נוספות.
כיום גם רמת המחירים לשנתונים המוקדמים כבר סבירה ולכן יכול להיכנס לרשימת המומלצים פה.
Sent from my Pixel XL using Tapatalk
חתך הצמיגים ברכב הזה פשוט מגוחך, לרכב שטח שיהיה הכי משוכלל בעולם.
נתקלתי בדסקברי בנחל חורשה שניים או שלושה צמיגים גזורים בדופן ללא יכולת תיקון שטח בשום צורה.
הכל טוב ויפה הרבה אלקטרוניקה כריות נעילות, אבל את הדבר הכי חשוב לשטח הוא לא נועל צמיגי שטח.
שמרו על קשר