https://m.ynet.co.il/Articles/56403060
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
https://www.ynet.co.il/wheels/article/ByKgiwtpS#autoplay
כמה חזק ובוטה, ככה זה נכון. עוד מישהו חושב כמוני.
שאפו גדול ל-YNET שלא היססו לפרסם את זה - ועוד בכתבה פותחת שמהווה סוג של לקיחת עמדה מצד האתר. כל הכבוד!...
ואת דעתי אתם יודעים.
משרד התחבורע הוא המשרד האווילי ביותר, החלמאי ביותר, ובו זמנית גם המרושע ביותר מכל משרדי הממשלה.
דבריה של הגב' טרנר מוכיחים שהמשרד שהיא ממנכ"לת אכן רואה באזרחים אויב, זו מדיניותו המוצהרת. אויב שיש לרדוף ללא רחמים ולסחוט אותו כמו לימון משומש. וזה מתבטא בכל דבר שיש למשרד המיותר הזה נגיעה בו.
הפקקים הם אינטרס מובהק של משרדי התחבורע והאוצר, והם האחראים הישירים ליצירתם. הזנחה מרושעת, שיטתית ומכוונת של תחבורה ציבורית - על מנת להכריח את ההמונים לרכוש ולהחזיק רכב פרטי מוכה מיסים ולשרוף לריק בעמידה בפקק מיליארדי ליטרים של דלק מוכה מיסים. שלא לדבר על הנזק האקולוגי/סביבתי, על העצבים ועל אובדן שעות עבודה, פנאי ומנוחה.
וזו לא רק שערוריית הנתיב פלוס, אלא גם רדיפת התרבות המוטורית: הג'יפים, מכוניות הספורט, האופנועים, השיפורים. כל דבר שמריח ולו מקצת תרבות מוטורית וקצת נורמליות, מפריע לפקידונים הארורים האלה.
עדו הדרי שופט את המנכ"לית לקולא. הוא רק קורא לה להתפטר.
ביפן כבר היו מצפים ממנה למשהו יותר דרמטי - אבל אנחנו לא ביפן ואולי טוב שכך.
אז תודי שכשלת, גב' קרן טרנר. בלשונך ובתפקידך.
תתנצלי בפנינו האזרחים שאם שכחת, אנחנו לא עובדים אצלך - זו את שעובדת אצלנו.
שימי את המפתחות על השולחן ולכי הביתה. יאללה, קישתא.
והלוואי, הלוואי שמתישהו אנחנו האזרחים סוף-סוף נתעורר, נוציא את האצבע מהחור האחורי ונתחיל לעשות דברים אקטיביים.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
https://m.ynet.co.il/Articles/56403060
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
בתור אחד שחייב לנסוע באוטו כי אין אלטרנטיבה אחרת. או להתפטר ולחפש עבודה אחרת.
כל מילה פצצה !
ותודה לביא על התרגום ללינק פועל
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
ציפיתי לראות יותר טיעונים עובדתיים המציגים את התעמרות משרד התחבורה באזרחים (ולא חסרים כאלה, כן?) על חשבון חצי מהאמירות הדמגוגיות.
למרות זאת, רוח הדברים מדויקת. הלוואי ונתעורר... הנה, קיבלנו הזדמנות שלישית.
הכתב צודק אבל בתור אחד שנאלץ להזדקק בתקופה האחרונה לשרותי הבריאות הממלכתית עבור הורה מאושפז חייב לומר שגם בתי החולים נוהגים כמו בכתבה.
החולים הם הבעיה שלהם ואין שרות רק ששם הפקק עולה בחיי אדם.
בעניין הנתיב פלוס, בהתחלה מאוד כעסתי אבל שמתי לב שזה ממש לא משנה דבר . כולם נוסעים כמעט באותה המהירות ואני אפילו טורח לעזור לזה לקרות כמו רבים אחרים...
ההשתלבות שלי לכביש עוברת דרך הנתיב הצהוב וכולנו דואגים שהיא תהיה מאווווד איטית ותבלום לפלוסים את הקצב
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
במדינה שבה הראש מאשים את כולם והוא ברור(עאלק) שלא אשם אז די ברור שכל שאר "שרשרת הפיקוד"(שאר המשרדים והשרים וכו') תתנהג בהתאם ותיישר איתו קו...
כאילו למה ציפיתם?!
RAM 3500 on "35
די ברור שהממשלה מתעדפת תשתיות רכב פרטי על פני רכבות.
כולנו מבסוטים מכל מחלף חדש שנפתח או כביש שהורחב, ואחרי שנה שנתיים מקללים כשעומדים בפקק באותו מקום.
דרוש ראש ממשלה עם ביצים ורצון לעשות טוב, שיחליט להסיט 75% מתקציב פיתוח הכבישים בעשור הקרוב לרכבות לסוגיהן.
ואחרי שגמרנו להוציא קיטור...
ואחרי שאנחו מבינים גם משרד התחבורע מתנהל רע, ולא עושה את עבודותו (המדינה צריכה לדאוג לחלופה, שלא יהיה לי כדאי לנסוע ברכב לבד).
ואחרי שאנחנו מבינים שהגברת כשלה בלשונה.
בסופו של יום, עובדתית (לא איך שהיא ניסחה את זה, עובדתית) היא צודקת.
אם כולם ימשיכו לנסוע לבד, הכבישים יחסמו. צריך למנוע את הנסיעה של היחידים.
כל ההבדל, באיך מונעים - יש כאלו שמצאים לפתח אלטרנטיבות "מפתות" של תחבורה ציבורים ושיתופית, ויש כאלו שיבחרו להתיל אגרות גודש.
וברוח הימים האלו, במרץ שאתם הולכים להצביע, תחשבו טוב מי ניהל פה את המדינה בעשור האחרון :-(
בעיית הצפיפות עמוקה הרבה יותר והאחריות עליה מוטלת לא רק על משרד התחבורה אלא על כל ממשלות ישראל לדורותיהן,
שבמקום לבזר את האוכלוסיה על פני מרחבי ארץ, יצרו ריכוז בנחלת שבט דן, והמצב כפי שמסתמן, לא ישתפר ולא יהיה טוב יותר......
בדיון ה"הוא" זה היה נושא פרק נוסף, שקראתי לו: "דן החרמן היה זיין לא קטן" והחלטתי אז שלא לכתבו.
ונכון אמרו כאן החברים וכותב המאמר, אישה כזו צריך להעיף מתפקידה. מרתיח איך שמציגה את הדברים.
ובמוסגר, אני חושב שהדיעה הזו שלה, רווחת בקרב כל המחליטים שלנו, מראש המשרד ועד אחרון הפקידים - בכל המשרדים ..........
כי אנחנו אויבי הממשלה.
דרור- למיטב זכרוני עבדת לא רחוק ממני אי שם במערכת עיתון. נכון, כשרונך (הניכר!!!!) היה ממוקד בעיקר בעבודת גרפיקה ובעישון כאמל, אבל ציפיתי שבחור חד כמוך יפתח קצת מאותו חוש עיתונאי שגורם לרובנו להסתכל על כל דבר ואוטומטית לא להאמין, ואחר כך לשאול "למה?" ואז לבדוק מה קורה כאן.
אתה קורא את הטרוניות וכיו"ב. מתרעם (ודי בצדק).
אני? אני יורד לסוף וקורא את המשפטהכותב הוא מנהל מערך דוברות וקשרי ממשל במכבי שירותי בריאות
אז נכון, הטרוניות והטענות אינן שגויות במלואן אבלאני אוטומטית שואל למה דובר של קופת חולים מפרסם דבר כזה ולמה אדם שעיקר הבנתו מתמצה באופטלגין זוכה לכזו במה.
הכתב נגע בדיוק בדברים הנכונים, כשל מערכתי שמנסים לגלגל לנפגע מהכשל.
באיילון צפון זה חד-משמעי יצר פקק שלא היה בשעות המוקדמות/מאוחרות.
הם (משרד התחבורה), מציגים שיש הבדל ניכר בין זמן הנסיעה בין הנתיב+ לנתיב הרגיל ו״שוכחים״ לציין/להבין שההפרש נוצר בגללם!
לפני האיוולת הזו, הנתיב היה פתוח לכולם עד 06:30, ואחרי 09:00 ובסופש, והתנועה בשעות האלו זרמה בלי הפרעה.
עכשיו יש עומס גם ב-05:30 בבוקר.. ובשישי בערב ומה שלקח בשעות המוקדמות/מאוחרות חצי שעה עכשיו לוקח 45+ דקות.
פשוט טמטום מוחלט.
גם לאסוף טרמפיסטים לא חוסך שום דבר כי את ה״חסכון בזמן נסיעה״ אתה מקזז באיסוף ופיזור נוסעים.. זה עוד לפני זה שזה בכלל לא מעשי למצוא מישהו שגם גר לידך וגם צריך להגיע לעבוד באותו האזור וגם חוזר הביתה באותן שעות..
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
את קרן טרנר אני מכיר עוד מימי התיכון, בחורה מוכשרת עם ייחוס משפחתי מכובד (5 דקות מבאר שבע..)
לדעתי מדובר על תפקיד מכשיל וכל מנכ״ל, מוכשר ככל שיהיה, לא יצליח לשנות הרבה במדינה עם תחבורה ציבורית רעועה, אנשים שמאוהבים ברכב הפרטי שלהם ותרבות הליסינג.
לשנות את התפיסה הזאת, שטופחה באהבה ב15 שנה האחרונות ע״י הממשלות.
הרי מעמד הביניים הוא שצריך לנסוע לעבודה בכל בוקר, גר בחדרה-גדרה ועובד בת״א, הוא זה שמעשיר את קופת המדינה במיסים (דלק, רכב, שווי שימוש)
איזה אינטרס היה למישהו לוותר על הפרה החולבת הזו? הריקבון מתחיל הרבה יותר למעלה
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא הבנתי מה ניטפלתם אליה, אז פלטה איזה אמירה מטופשת שכנראה גם היא צודקת בה נו אז? ולמה היא צודקת? כי ברור שאם בונים עוד כבישים ועוד מחלפים שמן הסתם רובם במדינת גוש דן והמרכז אז מעודדים יותר רכבים פרטיים/ליסינגים.
יש בנאדם אחד או 2 (שר תחבורה?) שקובעים מה קרה פה ביותר מהעשור האחרון ויש/היה להם אינטרס ברור אחד כנראה, הקופה הרושמת, או הלא רושמת.
RAM 3500 on "35
1. כל אחד יכול להציע טור דעה:
מעוניינים להציע טור לערוץ הדעות של ynet? שלחו לנו [email protected]2. הוא מנהל מערך הדוברות, לא בטוח שיש לו הכשרה רפואית כלשהי, אז יתכן שאפילו באופטלגין הוא לא מבין.
שמרו על קשר