אל תמהרו להספיד את הג'יפ. בינתיים אנחנו לא יודעים איך זה יעמוד בהתעללות בשטח (לעומת הרנגלר שהמתכון הבסיסי שלו לא משתנה יותר מדי), וצריך לראות אם שוק השיפורים יצליח ליישר את הברונקו מול הרנגלר. זה לטעמי יהיה המבחן האמיתי.
זה נראה פגז גם יסע ככה וממש לא הייתי מתנגד לאחד, אבל זה הייפ ראשוני של תרבות הצריכה שעקומתו תתיישר בחודשים הקרובים... תזכרו איך התלהבנו מהגלדיאטור ועכשיו...
כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.
מסכים לגמרי שגם הברונקו לוקה במיחשוב יתר (ע"ע הלנדרובר החדש) ובורר מצבי נהיגה אלקטרוני ומפוקח מחשב לא מבשר טובות.
גם ניתוק המייצב הקדמי שנעשה הידאולית יהיה מפוקח מחשב (מחשב יחליט מתי לחבר מחדש?)
רק מקווה שנעילות הדיפ' יהיו אכן לגמרי נשלטות על ידי הנהג .
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
שאלה טובה. זה כנראה הcutting brakes שראו בסרטון טיזר, מאפשר בלימה של כל גלגל אחורי בנפרד כדי לאפשר פנייה הדוקה.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
כן זה היגוי אחורי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
לא רואה כפתור לניתוק ה swaybar או שזה נשלט אוטומטית?
Sent from my iPhone using Tapatalk
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
הייתרונות של הברונקו כסטוק די ברורים, למעט זה שאין סרן חי מלפנים.
השאלות העיקריות יהיו:
1. שוק שידרוגים אפטרמרקט - יקח שנים להגיע לכמויות השידרוגים שקיימים לרנגלר.
2. אמינות בשטח, לא שהרנגלר מככב, אבל מחלות הילדות ונקודות התורפה ידועות וניתן לטפל בהם.
3. כמה קל יהיה להכניס 37 או 40 במקום ה- 35. זה כמובן קשור גם בחלקי אפטרמרקט. וכמה רכיבים נוספים צריך להחליף כדי לתמוך בהם.
4. ברונקו העתיקו הרבה דברים אבל שכחו (או אולי בכוונה) לאפשר לחלון הקדמי להתקפל.
5. לדעתי המנוע המוגדש הוא לא יתרון בשטח ובתנאי מזג אוויר חמים
6. בארץ כבר יש לא מעט מומחים לרנגלר במוסכים וגם אנשים פרטיים. יקח זמן ללמוד ולהכיר את הברונקו לעומק.
7. והכי חשוב: מתי יעשו לברונקו "חזית זועמת" ANGRY GRILL כמו שמוסיפים לרנגלר :-)
8. ובקרוב, ה"מבין השכונתי", זה שקנה ברונקו ושם בצידי מכסה המנוע מדבקות RUBICON.
בקיצור, תחרות זה טוב לנו הצרכנים.
https://youtu.be/CacIlFaXph0
מזמן לא התרגשתי ככה מפרסומת.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אם הבנתי נכון, זה הרבה יותר מסתם ON\OFF זה משהו שיודע לעשות "תעלולים" כמו ה ACE של הדיסקו, כלומר לשחק עם רמת הקישור בין הגלגלים עד כדי הטיה מתקנת של הרכב בשיפוע צד למשל.
לא ראיתי את זה בפעולה בשום סרטון, אבל היה איזה הסבר מעורפל באחד הסרטונים.
וזה מסביר את המפוקח מחשב.
השאלה הגדולה בכל המערכות האוטמטיות, האם יש איזה מעקף פשוט, שמאפשר לנהג לקחת פיקוד?
זה נכון למערכת הזו, ונכון לכל שאר המערכות כמו נעילות ובקרת החלקה ובקרת מהירות בירידה.
אפשר לנתק מייצב תחת עומס (גלגל באוויר) - וזה לא פשוט - לזה כנראה צריך מערכת בקרה. ההחלטה מתי לחבר מחדש- כנראה כשהרכב עומד ישר.
מידות גלגלים בין 30" ל 35". חבילות שטח. מה שיפה אפשר להזמין את התיבת העברה ידנית ולהוסיף 'רק' גלגלים 35 ומיגונים. לא חייבים את הכל כולל הכל. אבל אפשר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
היתרון הכי גדול מול הרנגלר, יתרון שלא מופיע בשום טבלה, הוא שעד להודעה חדשה - אין אופציה לפגוש אותו במילואים.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
נראה נהדר עם צמיגי 35 והכנפונים. פחות טוב בגרסאות הבסיס. חשבו על המון פרטים קטנים וסה"כ בטוטאל זה משהו חדש וטוב לחלום עליו. בעולם של קרוסאוברים דוחים שכולם דומים לזה לזה, מגיע שאפו לפורד על ההליכה נגד הזרם.
לגביי ההשוואות מול רנגלר רוביקון:
אני עוד לא השתכנעתי שמנוע טורבו קטן ועצבני זה מתאים לשטח יותר ממנוע אטמוספרי גדול עם תגובות ליניאריות יותר וככל הנראה גם אמינות ועמידות עדיפות בתנאים חמים ומאובקים. סמל"ת מביאים את הרנגלר רק בגרסת 2.0T אבל בסופרג'יפ יביאו לכם כל גרסת מנוע שתרצו - גם 3.6, גם 3.0 דיזל. ואם בקרוב יהיה גם V8 עם 450 סוסים.... זול זה לא יהיה, אבל במועדון המיליון עוד 100,000 לכאן או לכאן לא משחקים תפקיד ולנוכח פרופיל הלקוחות הממוצע, אני חושב שה-V8 יימכר יופי כאן.
אמינות: מי החליט ש"מוניטין האמינות של פורד עדיף על הקומבינה עם פיאט"?...
חיטוט קצר בפורומים אמריקאים מעלה לא מעט טענות לאמינות מנוע ה-V6 בנפח 2.7 טורבו. לא יודע לגבי ה-2.3 טורבו, אבל בתנאי שטח מאובקים וחום ישראלי אני סומך עליו בערך כמו על ה-2.0T של ג'יפ/אלפא. אותו קונספט בדיוק, תפוקה דומה, כנראה ביצועים דומים (וטובים) וכנראה גם רגישויות דומות של טו-מאץ' טכנולוגיה מיותרת והרבה סטרס על נפח קטן (דלק 98, צ'ק-אנג'ין כל יומיים).
גיר: יש לרנגלר גיר ידני. זה רק היבואן הישראלי שמתעלם ממנו.
אצל יריב אפשר להזמין גם ידני. יותר מזה? הידני מגיע מהיצרן רק עם מנוע 3.6, זו גרסת הבסיס והיא זולה יותר, מה שנראה לי אישית כמו השילוב הטוב ביותר.
סרנים: לרנגלר סרן קדמי חי ולברונקו IFS. סיי-נו-מור. אנחנו יודעים מה אנחנו מעדיפים.
צמיגים: צמיג 35 מקורי מהיצרן!!!..... וואו. חזון אחרית הימים.
אני כבר מדמיין את גאוני אגף הרישוי/תקינה במשרד התחבורע היהודי תולשים בייאוש את שארית שיערם המקליש ומנסים למצוא סיבות מהתחת לא לאשר את זה - ויש להם היכן למצוא אותן - אל תשכחו שאצלנו הכל לפי תקינה אירופית פוליטיקלי-קורקטית ועלולה להיות כאן בעיה. אני לא אתפלא אם זו אופציה בשוק האמריקני בלבד שלא תגיע לאירופה.
אפטרמרקט: כן, לרנגלר יש יתרון עצום כאן לא רק על הברונקו אלא על כל רכב אחר בעולם. שטח ולא שטח.
אבל רגע, הברונקו רק הוצג זה עתה.... סבלנות, תנו לו לתפוס... אני בטוח שמהר מאוד יהיו קטלוגים מטורפים של צעצועים עבורו.
לגבי ייבוא הברונקו לישראל?..... אני יותר מאשר אשמח אם דלק-מוטורס אכן יחרגו ממנהגם וירימו את הכפפה הזו.
עד כה זה יבואן שמין המפורסמות שמכוניות מעניינות/ספורטיביות/צמיגי 35/גיר ידני - היו מעניינים לו את האשך.
לא שיש לו משהו נגד זה, אבל גם אין לו כלום בעד. זה יבואן שטורח להביא רק את מה שיוכל לדחוף במאסות לציים הגדולים - משפחתומטיות/קרוסאוברים, גיר אוטומטי בלבד, צבעים חולים, אפס חשק. מבחינת דלק, מכוניות זה כמו גרביים, טמבלפונים או תריסים.
אבל הפעם יש יבואנים מקבילים שיכולים לעשות כאן מכה יפה, איילון, אוטומקס, מי אמר סופרג'יפ?......
אולי זה יעיר את דלק מהאפאטיות שלהם.
בקיצור - רק שיגיע ומהר!
רוביקון מול ברונקו, סופ"ש ארוך.... מבחן השוואתי מגן עדן. כזה שלא רוצים להחזיר את המכוניות.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
אם כבר מדברים על דגמי היבוא המקביל, העדיף בעיני , הייתי עד לכך שיריב קלר מפעיל את האחריות הכלל עולמית של Jeep ארה״ב, על משהו שהיבואן הרשמי בארץ היה מוציא לך את הנשמה, האמריקאים לא שואלים שאלות, פשוט מחליפים, מדהים. השאלה אם גם פורד יספקו את השרות הכלל עולמי לא דרך הנציג הרשמי שלהם פה בארץ.
borderline velocity disorder
שמרו על קשר