שים לב שהרכב בלי טסט 3 שנים, הוא צריך לעבור מעבדה כדי לחזור לכביש.
אישית אני לא הייתי מתקרב, נשמע כמו הרבה כאב ראש רק כדי להסדיר אותו לחלוטין (רישוי, ישור קו וכו) בשביל רכב עם פוטנציאל שטח נמוך
שלום לכולם ובוקר טוב!
אני חדש בפורום וגם כן בעולם של שטח לכן פונה לייעוץ
אז ככה יש לי אפשרות לקחת רכב ssongyang musso sport במחיר סמלי,
מה ידוע לי על האוטו :
1 - בלי טסט כ 3 שנים
2 - ק"מ כ 400 אלף
3 - בלי תוספות (הכל מקורי)
4 - מנוע וגיר של מרצדס
5- שנת 2008
אני מאוד רוצה להיתנסות בשטח והפרוייקט הזה נירא לי מאוד מעניין
בכול זאת אשמח לחוות דעת ,כיוונים,ועזרה
תודה לכולם והמשך יום מקסים
שים לב שהרכב בלי טסט 3 שנים, הוא צריך לעבור מעבדה כדי לחזור לכביש.
אישית אני לא הייתי מתקרב, נשמע כמו הרבה כאב ראש רק כדי להסדיר אותו לחלוטין (רישוי, ישור קו וכו) בשביל רכב עם פוטנציאל שטח נמוך
או שתבקש מבעל הרכב להעביר תוסיף לו את ההפרש ואולי קצת סחר טירחה
Sent from my Redmi 8A using Tapatalk
משווק ומגדל אפרוחות לומן להטלה,לולי חופש,לולים חכמים,לולי סוללות..אבי- 0545707658
ברוך הבא לפורום,
העברתי את ההודעה שלך למקום המתאים - התייעצויות לפני קניה וייעוץ לגיפאים חדשים.
עצה נוספת - נסה לגבש לעצמך את הדרישות והציפיות מרכב השטח ואז לחפש את הרכב המתאים. יש לנו שאלון מפרט בראש פורום זה - נסה לענות בקצרה על כל השאלות ויניב קל יותר לנסות לעזור לך.
נשלח מהנייד
עוד מעט סופ"ש
זו הערה מאוד חשובה הרבה אנשים סבורים שקנית סנגיונג קנית מרצדס וזה ממש לא נכון
רוב "מוצרי המרצדס" של סאנגיונג (גירים, מנועים) מיוצרים ברישיון וחלק רק מיוצרים בהשראת... כלומר אין להניח שזה מוצר זהה וייתכן שהתכנון זהה והחומרים שונים ו/או בתקן אחר מבחינת חוזק/איכות
התוצאה הסופית יכולה להיות טובה יותר או פחות אבל לא נכון לקרוא לזה מרצדס אלא אם כן זה יוצר במפעל של מרצדס ונשלח קומפלט להתקנה ברכב אחר
לגבי בדיקת מעבדה - החברים טועים .
בדיקת מעבדה חייב רכב בן עשרים שנה ומעלה שתוקף רישיונו פג לפני שנתיים .
הרכב הזה 2008 לא אמור להידרש לבדיקה .
אילן
מדוייק, אילן.
מה שיידרש זה לשלם את הטסטים שלא שולמו, לעשות ביטוח חובה ורשיון זמני, ולגשת לטסט.
משם הלאה - לתקן מה שצריך (ובטוח יש מה), ולדרךהייתי מברר למה העמידו את הרכב לפני 3 שנים. זה בדרך כלל לא סתם.
לפני הנסיעה הראשונה הייתי עושה טיפול (מחליף שמנים, נוזל קירור, נוזל בלמים, מסננים...) כדי למנוע נזק.
בהנחה שאתה מקבל את הנבלה בחינם או כמעט - יאללה לך על זה. זה רכב לא מאוד מוצלח בשטח אבל יש מה לעשות איתו. בכמה שזה יעלה לך (יישור קו של אלפי שקלים) - הסיכון קטן.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
ראשית, מוסו ספורט יוצר עד סוף 2005. למרות זאת, האחרונים שנכנסו לארץ נחשבו 2006.
אם מדובר בטנדר סנגיונג מודל 2008, כנראה שזה האקטיון ספורט.
על האקטיון אינני יודע לומר הרבה.
לגבי המוסו:
מבוסס על המוסו שמבוסס על הקורנדו. כולם חולקים את אותה שילדת קורנדו, רק מאורכת. בסיס הגלגלים של הטנדר ארוך יותר משל המוסו הרגיל. זווית הבטן קצת בעייתית בשטח (כמו רוב הטנדרים).
השילדה והמכלולים בנויים באופן מסיבי במיוחד.
המנוע הוא תאום של 602 (5 צילינדרים), מנוע מרצדס שמיוצר בקוריאה. זה אחד המנועים האמינים ביותר שיוצרו. שימש את המוניות מרצדס 300D הישנות. מספרים עליהן אגדות, כיצד הצליחו ללא מאמץ לחצות את מליון הק"מ.
הסרנים תואמי DANA. אחורי 44, 30 מלפנים. זהו יתרון גדול למי שרוצה להתקין נעילות. נעילות אוטומטיות עולות בין 250 ל 320 דולר. רכב נעול מלא עושה פלאות בשטח...
המוסו הוא רכב פשוט לטיפול. כל מכונאי ידע לטפל בו. שים לב שהמנוע מאוד רגיש למערכת הוואקום. כשהתחילו צרות, החלפתי את כל צנרת הוואקום בצנרת סיליקון איכותית.
כטנדר המוסו הוא אחד הנוחים שקיימים בקטגוריה. שלא כמו אחיו הטנדרים הקופצניים, למוסו יש קפיצי סליל אחוריים. גם בלי משקל עודף בארגז, המוסו מעניק נוחות סבירה עד טובה. כידוע, רוב הטנדרים מיוצרים עד היום עם קפיצי עלים והם מאוד קופצניים כאשר אינם מועמסים.
הגיר האוטומטי של המוסו הוא גיר מתוצרת אוסטרלית עם יחסי העברה זוועתיים. הגיר הרגיל הוא גיר T5 מצויין, שניתן למצוא בהרבה כ"ר אחרים.
מחלות:
המנוע שמעביר הילוכים בטרנספר (H, L), שובק. עלותו גבוהה.
האלטרנטור רגיש למעברי מים. אצלי עבר כבר 3 שיפוצים.
מיסבי הסרן האחורי נהרסים ומוחלפים כל 50K ק"מ. הסרן המקורי מוגבל ההחלקה, עם שמן גיר אדום של גירים אוטומטיים. לאחר החלפת הקייס לקייס של DANA 44 עם נעילה אוטומטית, התחלתי להשתמש בשמן 80-90 רגיל. מאז 8 שנים שקטות. 2 חברים נוספים שייעצתי להם לעשות כמוני, נהנים גם הם מהפיתרון, כבר מספר שנים טובות. אני מנחש ששמן הגירים האוטומטי אינו מיטיב עם המיסבים הללו.
בהצלחה,
ערן CJ
מה שלא מחסל, מחשל !
שלום ערן,
לגבי המנוע, ה-om602 המקורי של מרצדס, ושהיה מותקן במוסו ללא טורבו עד שנת 1997 זה עולם אחר לעומת מנועי המוסו והקורנדו שבאו לאחר מכן. זה מנוע שעושה מליון מייל. זה המנוע שהיה במוניות שאתה מזכיר. מנועי המוסו (om662) גם לא רעים אבל אין מה להשוות.
לגבי המנוע שמעביר הילוכים בטרנספר, חדש אמנם יקר אבל ניתן לשפץ אותו די בזול, כ-300 שח אם אני זוכר נכון, שיפצתי כבר פעמיים. גם הוא כמו האלטרנטור רגיש למים. לגבי מיסבי הסרן האחורי, אצלי מעולם לא הלכו. יש לי 3 רכבי מוסו שניים טורבו עם כ-400 אלף קילומטר, ואחד מודל 97 ללא טורבו עם 450 אלף ק"מ. רוב הקילומטראז הזה נעשה אצלי. אני ממלא רק שמן גיר 80-90. מה שכן ידוע זה שהסרנים רגישים ולכן אני מחליף שמן בסרן האחורי כל 60 אלף ק"מ. בקדמי פעם בארבע-חמש שנים.
עוד נקודה היא שמן הגיר האוטומטי, במקור זה tq-95 שבזמנו לא היה ניתן להשיג בארץ, אני כבר שנים משתמש בוולווליין maxlife atf שמוכיח את עצמו ומעולם לא היתה לי בעיה בגיר. גם כאן חשובה החלפה מלאה כל 100 אלף ק"מ כולל פילטר, והחלפה חלקית כל 50 אלף. מפורומים בחו"ל ידוע לי שגם שמן mobil 320 atf אמור לעשות את העבודה.
לדעתי זה לא רכב שמתאים לכל אחד מכיוון שאינו נפוץ ומניסיוני רוב המוסכים לא אוהבים להתעסק איתו בעיקר מכיוון שאינם מכירים, למרות שמבחינה מכנית הוא באמת פשוט. כמו כן יש בעיות לפעמים להשיג חלקים, את רוב החלקים אני מזמין מחו"ל ובזול.
אהוד
סרנים רגישים?
אני מחליף שמן בסרנים כל טיפול שני... האינטרוולים שאתה מדבר עליהם יותר ארוכים ממה שאני מחליף בטרנספר.
גם אני מחליף בסרנים כל שנתיים/30 אלף ולא כי יש לי ראש גדול - זו המלצת היצרן
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מוסו, מכל היונגים הכי בנוי לעבודה קשה (גם בשטח).
סרנים, אישית מחליף פעם ב 3 טיפולים גג - 30K
גיר BTR4 ירדתי משמן TQ95 של קאסטרול לפני 40K, החלפתי לפי המלצת מוסך מורשה ל Mannol Dex III - הגיר מרגיש מצויין.
אחליף לאותו שמן גיר עוד 20K.
נ.ב. זה רק אני, אן שאין יותר אפשרות לצרף תמונות לפוסט?
GL-5,
סינטטי מלא
יש לי רכב כזה
התקנתי נעילה אחורית
נועלי טבורים
לדעתי רכב מצויין
יש לי מאחורי הבית נבלה לחלקים כך שכל בעיה קטנה נפתרת בקלות
שוב, רכב מצויין, עושה לפחות 50 אחוז של נסיעות שטח במדבר
מאושר כל פעם שיורד לשטח
שמרו על קשר