Close
51 74 ... 3141484950515253546171 ...
1,001 1,020 1463
  1. #1001
     's Avatar
    Dec 2005
    3,380

     : T1 ,

    - " , .
    .

    . - ?

    ?

    .





  2. #1002
    's Avatar
    Dec 2002
    2,208

     : T1 ,

    לא שייך בכלל למקבילות שהזכרת.

    נראה שיש שגיאה (בשני הצדדים, כמובן) בתכנון המקבילית של המשולשים ביחס לזרוע ההיגוי, מה שגורם לבאמפסטיר = כאשר הגלגל עולה או יורד, זרוע ההיגוי עולה ויורדת באופן שגורם לגלגל לזוז הצידה TOE IN ו TOE OUT, מה שיוצר היגוי לא רצוני. ז"א שהזרוע פשוט דוחפת או מושכת את הגלגל בזמן תנועתה האנכית.

    באופן ציורי/עקרוני, הצורה האידיאלית תהיה כמו בציור הרצ"ב, אם כי הצורה הזאת מבטלת זוית אקרמן, דבר שהיה יכול להיות חשוב ברכב כביש בסיטואציות מסוימות, אבל הוא לא ממש נספר ברכב שטח הנע על קרקע חולית שבה האחיזה איננה טובה, ועל אחת כמה וכמה ברכב 2X4 שבו איו הנעה לגלגלים הקדמיים.

    אתה חייב לשאוף למצב שבו תנועת המתלה לא תגרום לגלגל לזוז ימינה או שמאלה - הדבר הוא קריטי בסגירה ופחות משמעותי בפתיחה, בעיקר בסוף מהלך הפתיחה.

    מה שרואים אצלך במערכת הזאת, הוא שזרוע ההיגוי רחוקה ממצב של עקיבה אחר תנועת המתלה, מכיוון שהיא לא בתוך הטרפז. יש כמה דרכים ליצור עקיבה נכונה, כמו למשל הצבת זרוע ההיגוי על היקף הטרפז או הזזתה ימינה או שמאלה מן ההיקף בשני הצדדים או שינוי הזוית שלה, כלומר שהיא לא תהיה מקבילה ממש למשולשים.

    אצלך קיימת מקבילות כמעט מושלמת של הזרוע למשולשים, אבל הזרוע נראית ארוכה, ארוכה מידי, ולכן היא דוחפת את הגלגל הצידה בזמן עבודת המתלה.

    הדבר בא לידי ביטוי בעיקר במהירויות גבוהות, וככל שתיסע מהר יותר כך הרכב יותר ייזרק ויהפוך קשה מאד לשליטה.
     Click image for larger version. 

Name:	á*îôñèéø.JPG‏ 
Views:	203 
Size:	28.0  
ID:	24601  

  3. #1003
     's Avatar
    Dec 2005
    3,380

     : T1 ,

    , , , .
    , . , ?

    ?





  4. #1004
    's Avatar
    Dec 2002
    2,208

     : T1 ,

    , . , ?

    ?
    , , .

    , - , . , .
     Click image for larger version. 

Name:	çðï 1.JPG‏ 
Views:	199 
Size:	38.5  
ID:	24609   Click image for larger version. 

Name:	çðï 2.JPG‏ 
Views:	182 
Size:	37.5  
ID:	24610  

  5. #1005
     's Avatar
    Dec 2005
    3,380

     : T1 ,

    הבנתי. יחד אם זאת כשאני מסתכל על הרכב ה"יציאה" של זרוע ההיגוי מחוץ ל "טרפז" היא קטנה מאד. נעשה עוד בדיקות.

    ברוך תודה.





  6. #1006
     's Avatar
    Mar 2010
    141

     : T1 ,

    !

    - ( ) ?

  7. #1007
     's Avatar
    Mar 2010
    141

     : T1 ,





    ()

    "".





    (

    ) .

    !:grin:

  8. #1008
     's Avatar
    Mar 2010
    141

     : T1 ,

    ( )

    .


  9. #1009
     's Avatar
    Dec 2005
    3,380

     : T1 ,

    !

    - ( ) ?
    2200 136 " ( ) EJ22 .

    , .





  10. #1010
    's Avatar
    Dec 2002
    33,827

     : T1 ,

    העצות של ברוך נכונות. הגיאומטריה נראית כאילו יש בה באמפסטיר משמעותי. אם זכרוני לא מטעה אותי, דיברנו על זה לפני שנה באילת... אבל רצוי לבדוק פיזית, כמו שדודי הציעה - להרים ולהוריד את הגלגל ולבדוק בכמה זוית ההיגוי משתנה, מבט חזית של המתלה בלבד לא מספר את כל הסיפור. אני מניח גם שזה משהו שבדקת עם ארנון ו/או עם ארז כשהרכבתם את מסרק ההגה וזרועות ההיגוי.

    חוץ מזה, לא ברור שזה ההסבר, או ההסבר היחיד בכל אופן, לתחושות שלך.אםהפרונט לא מכוון ברמה בסיסית אז זה בהחלט הזמן לבצע - כיוון toe-in להתכנסות קלה, זוית קסטר (3-4 מעלות לפחות, ואם אין אותם - זה הסבר טוב מאד לחוסר היציבות שאתה מתאר). בדוק גם את הtoe-in של הגלגלים האחוריים.

    וחוץ מזה... עזוב שטויות, מזל טוב ענק, החלום מתגשם, איזה כיף, להתראות עוד שבועיים בסוף החרמון אילת - הפעם אתה לא מתחמק עם תירוץ של "יום נישואין" - שריין את הערב!
    5 | ' CJ-7 1979 | 2015
    : ' XJ ' 1994| 2008| 1997 | ' CJ-8 1989 | 1988

  11. #1011

     : T1 ,





    . .
    ??
    . . ( ).



    052-6991704

  12. #1012
     's Avatar
    Jul 2006
    4,023

     : T1 ,

    , ( ) 4 " , , .

  13. #1013
     's Avatar
    Jul 2006
    4,023

     : T1 ,

    , .

     Click image for larger version. 

Name:	untitled.JPG‏ 
Views:	630 
Size:	31.3  
ID:	24627  

  14. #1014
     's Avatar
    Aug 2007
    Los Angeles
    174

     : T1 ,

    , !
    !

    , .
    -Upright .
    , , .

    , .

    , 10 " -20 " .
    10 .

    , ( ) 3 " , 6 " 3 .

    , Wishbone -0.
    ...


  15. #1015
     's Avatar
    Dec 2005
    3,380

     : T1 ,

    . . .

    ,,, :

    " . " :shock:

    20 30 .

    .





  16. #1016
    's Avatar
    Dec 2002
    33,827

     : T1 ,

    0 , . ' , - - ?

    -, . , - .

    , . , . ( ) - .

    , , . " , , .

    ' " , , . - , . 4 " .
     Click image for larger version. 

Name:	1.jpg‏ 
Views:	133 
Size:	18.0  
ID:	24648   Click image for larger version. 

Name:	2.jpg‏ 
Views:	144 
Size:	18.4  
ID:	24649   Click image for larger version. 

Name:	3.jpg‏ 
Views:	116 
Size:	18.9  
ID:	24650  
    5 | ' CJ-7 1979 | 2015
    : ' XJ ' 1994| 2008| 1997 | ' CJ-8 1989 | 1988

  17. #1017
     's Avatar
    Aug 2007
    Los Angeles
    174

     : T1 ,

    .
    A,B -C .
    , -' -0.

    , " .
    , Wishbone .


  18. #1018
    's Avatar
    Dec 2002
    33,827

     : T1 ,

    Solidworks ...
    5 | ' CJ-7 1979 | 2015
    : ' XJ ' 1994| 2008| 1997 | ' CJ-8 1989 | 1988

  19. #1019
     's Avatar
    Dec 2005
    3,380

     : T1 ,

    , " ?" "". , .

    , 5 " ? , , ? " ,,, "".

    .

    , GO-1 ' , , , .

    :" " "" ( ) . .

    "" . , .

    . "" GO-1 .

    http://www.kisuski.co.il/ .





     Click image for larger version. 

Name:	DSC09043.jpg‏ 
Views:	742 
Size:	146.7  
ID:	24662   Click image for larger version. 

Name:	DSC09044.jpg‏ 
Views:	705 
Size:	145.3  
ID:	24663   Click image for larger version. 

Name:	DSC09048.jpg‏ 
Views:	686 
Size:	175.0  
ID:	24664  





  20. #1020

    Apr 2005
    669

     : T1 ,



    - .

    , -



  1. : 695
    : 26-09-12, 07:17
  2. : 284
    : 12-05-10, 13:49
  3. : 28
    : 26-08-08, 20:09
  4. :
    davidsktm
    : 47
    : 02-07-07, 16:19
  5. : 227
    : 28-04-07, 21:39

  •