ΰιτδ ξωιβιν λΰμδ?
μξδ ζδ θεα? λγιι μωτψ ΰϊ τιζεψ δγμχ, ΰθεξιζφιδ, εαλκ μδωιβ φψιλϊ γμχ θεαδ ιεϊψ. θεα βν μξι ωωιτψ ξςθ ΰϊ δξπες, χξωΰτθ, δγψρ ελε, λγιι μδωιβ ρτιχϊ ξζψχιν βγεμδ ξςθ ιεϊψ μμΰ δςμεϊ δλψελδ αδημτϊ ρθ ξζψχιν.
ξγεαψ αεερϊ μηυ ζδδ μημεθιο μζδ ωμ ρετδ ΰε λμ β'ιτ ςν εερϊ μηυ ςμ ξριμϊ δγμχ, δεερϊ ξρτχ μηυ ωμ 41PSI αρψχ ε50PSI μμΰ εΰχεν. δξφα δχιιν δεΰ 31 ε40PSI αδϊΰξδ.
μξςωδ ζδε δμηυ αγβξιν ξΰεηψιν ιεϊψ ωμ β'ιτ, OBDII, λΰωψ ϊχπι ζιδεν δΰεειψ εφψιλϊ δγμχ δεηξψε.
μγεβξΰ, ξζψχ ρθπγψθι ωμ ρετδ ξρτχ αμηυ δχιιν ρτιχδ ωμ 21.0lb/hr ΰε 211.68cc/min.
αμηυ ωμ 49PSI ιρτχ 22.6lb/hr ΰε 237.27cc/min. δτψω ωμ λ 26cc/min μΰιπβ'χθεψ.
εερϊ λζδ ξεψλα ΰφμι λαψ ξρτψ ιξιν, ΰηψι ωδξηωα δρϊβμ μμηυ δηγω ϊβεαϊ δγεεωδ ηγδ ιεϊψ, δξπες ωχθ ιεϊψ εδϊηεωδ ωιω ξςθ ιεϊψ λη. φψιλϊ δγμχ ςγιιο φψιλδ μδιαγχ.
ηωεα μγςϊ, ρτιχϊ ξζψχιν ϊμειδ αξωχμ δρβεμι ωμ δγμχ, αθξτψθεψδ, αμηυ δαψεξθψι εςεγ.
δπϊεπιν μξζψχι β'ιτ ωξετιςιν αΰιπθψπθ ξχεψν αΰψδ"α, ων δγμχ δεΰ μψεα 92 ΰεχθο, 0.745sg, αςεγ αιωψΰμ δγμχ δεΰ 95 ΰεχθο, 0.770sg αςψκ. δτψω ωμ 0.25 αξωχμ δρβεμι ξεψιγ ΰϊ δρτιχδ αλ 10cc/min.
(ξχγιν ϊψετδ μξλδ- δπϊεπιν ωμ ξζψχι β'ιτ πξγγε ςν απζιο εμΰ ςν N-Heptane)
ςεγ ηωεα μγςϊ ωξζψχ ΰξεψ μςαεγ ςγ 80% Duty Cycle, ξςαψ μλκ ηιι δξζψχ ξϊχφψιν ξΰεγ ειςιμεϊε πτβςϊ ςχα δϊηξξεϊ δρμιμ.
ΰϊ δεερϊ ωΰφμι χπιϊι ξβ'ε, ξωεξω ϊχιο. δςαψϊι ΰμιε ΰϊ δβεξιεϊ ξδεερϊ δχεγν εζδε.
ΰιτδ ξωιβιν λΰμδ?
μΰ ςεπδ ατεψεν
μωΰμεϊ, χεωιεϊ, ςφεϊ, ϊεαπεϊ, πΰ μτπεϊ αδ"τ
ξΰιζδ ψλα τεψχ ?
διε ρξεψΰι πςεμ X2 ,διιμχρ πςεμ 2X εδιδ βν "δγεβξο" .
λψβς ιω ψλα θιεμιν, 4 γμϊεϊ,ξψεεη ,πεη εβγεμ βγεμ ξΰεγγγγγγγγγ .
ξδ ωδεΰ μΰ ξρϊγψ μι αϊςμεμ δζδ . ( ΰπι μΰ αθεη ωεεδ ξηωαδ )
μλμ εερϊι μηυ δγμχ ξηεαψϊ φιπεψιϊ εΰχεν .
εερϊ μηυ δγμχ ξωπδ ΰϊ μηυ δχε αιηρ μςεφξϊ δεΰχεν αρςτϊ διπιχδ .
ατεςμ λξδ ωδπδβ μεηυ ιεϊψ ςμ γεεωϊ δγμχ μηυ δδζψχδ ςεμδ .
μηυ δδζψχδ χωεψ ιωιψεϊ μρεβ δξψρριν .
λΰο ξςμιν μηυ μμΰ ωιπει δξψρριν
λΰωψ ιω ϊχμδ ωμ CO βαεδ . ϊφψελϊ γμχ . χωιι δϊπςδ . εςεγ εςεγ
ΰηγ δγαψιν ωπαγχιν λπϊεπι αριρ ζδ μηυ δγμχ αρψχ .
μηυ βαεδ = ϊχμδ .
**************************************** ********
θψιχ \ ϊςμεμ μμΰ δεφςδ λρτιϊ ωξςμδ ΰϊ μηυ δγμχ ζδ μπςευ ξηθ ωμ ξζψχ
αφιπεψιϊ δεΰχεν δξηεαψϊ μεερϊ μηυ δγμχ .
ξδ ωιβψεν μωιπει ϊϊ δμηυ ( αρψχ ) ειςμδ ΰϊ μηυ δγμχ
ξι ωιψφδ μτϊη ΰϊ ζδ ιλεμ μδϊχιο αψζ ςμ δφιπεψ
ξι ωιψφδ μαγεχ ςγ λξδ ζδ ωεεδ μμΰ δημτϊ δεερϊ .
λξεαο ωψφει μηαψ ωςεο μηυ μτπι δωιπει . ΰηψι δωιπει . εΰτιμε μπερς ςν ωςεο ξηεαψ .
δημτϊ ψλιαι αριρ λΰμδ μμΰ ξηωαδ ξςξιχδ ρετδ αϊχμεϊ μμΰ τϊψεο .
**************************************** ********
ΰιφιχ
את הווסת קניתי מג'ו שפירק אותו מרכבים של קרייזלר מתחילת-אמצע שנות ה90.
הערה- העלאת לחץ הדלק אינה מתאימה לכל מזרק, סביר להניח שעם מזרקים 33007127 (צבע חום) לא יהיה שיפור בביצועים אלה הרעה.
אם עסקינן בשיפור צריכת הדלק כדאי גם לחשוב לכיוון המזרקים עצמם. המזרקים המקוריים של סופה הם EV1, מזרק מיושן עם חור יציאה אחד. מזרקים חדשים יותר בעלי ארבעה חורי יציאה יתנו פיזור דלק טוב יותר ומכך גם הצריכה.
השלב הבא הוא מזרקים מדור חדש יותר, EV6, בעלי התנגדות (impedance) גבוהה יותר, זמן תגובה מהיר, מבנה פלסטיק (אי התחממות דלק) ופיזור טוב יותר.
מזרקים EV6 זולים יחסית כיום, בעיקר בגלל חוסר מודעות ליתרונות ולהתאמה אחורה.
לא כל מזרק EV6 מתאים אחורה (אורך, קוטר, קונקטור והתנגדות) ונתוני הספיקה שונים דרסטית ממזרק למזרק.
ראה הערה בהודעה הקודמת.
לחץ דלק עודף ייתבטא בעליה בHC וירידה בCO, לא עליה. בסריקה המחשב יראה תערובת עניה שכן הדלק יגיע כנוזל ולא כספרי.
טווח הפעולה של מזרקי סוופה מ94 ומעלה, 53030343, הוא 29-59PSI. העלאת הלחץ כאן היא עמוק בתוך התחום.
χφϊ ξιγς ςμ ξζψχι γμχ [πϊχμϊι αζδ αχεπθχρθ ΰηψ μβξψι]
απερσ θαμδ ωξωεεδ πϊεπι ξζψχιν ωμ ιφψπιν ωεπιν [ρτιχδ\μηυ, δϊπβγεϊ, ΰτμιχφιδ]
εβν - δτηϊϊ δχωψ αιο ρεβ δξζψχ [EV1 \ EV6 μφεψϊ ηψιψι δψιρερ]
δθαμδ ωμ Stan Weiss μΰ ξγειχϊ, αδξςθδ. ςμ ξζψχ 0-280-155-715 ιω ΰϊ δξχ"θ ωμ αεω εΰϊ ωμ τεψγ, F5DE, ξωπι φιγιε. μξχ"θ ωμ τεψγ πϊεο δζψιξδ δεΰ 24lb/hr εΰιμε μξχ"θ ωμ αεω δπϊεο δεΰ 22.45.
ξζψχ 0-280-155-752 ξετις λαςμ ρτιχδ ωμ 28.55lb/hr αςεγ δρτιχδ διΰ 24.7lb/hr @ 43.5.
δεΰ βν ψεων πϊεπιι ιφψο ωμψεα πιϊπιν λρτιχδ ωμ N-Heptane λωεει ςψκ μπϊεπι απζιο.....
δϊξεπδ ωφιψτϊ ξξηιωδ ΰϊ δδαγμ αιο ξζψχ ςν ηεψ ιφιΰδ ΰηγ μλζδ ωμ ΰψαςδ, δτιζεψ δψαδ ιεϊψ ιςιμ εΰηιγ. ιωπε βν δαγμ ατιζεψ αιο EV1 4 ηεψιν μEV6 ΰαμ τηεϊ γψρθι αξαθ.
Excessive fuel pressure on a pintle type injector may well be that as the pressure is increased the mixture values of the engine may appear to get leaner.
This is of course not the case, but the fuel being injected is no longer atomised and is entering the cylinder as a liquid mass. This will typically cause the Hydrocarbon [HC] values to rise due to the raw fuel exiting the cylinder, and the Carbon Monoxide [CO] to drop due to insufficient combustion.
Bosch Motorsport
לוקחים משפטים ממאמרים שלא תמיד קשורים ישירות לנושא .
לוקחים מקרה פרטי ועושים ממנו כלל \ חוק ....
אני לא מקבל את המשפט הזה .
בתאוריה בפרקטיקה שאני יודע .
תוספת דלק = CO גבוה !
לצאת בהכרזה שעוד דלק יגרום ל CO להיות נמוך .
מי שהוא כתב את זה באנגלית
ואז יש מי שמתרגם לעברית
אחת הבעיות שיש תערובת עשירה היא HC גבוה .
HC גבוה זה אומר שיש דלק לא שרוף .
דלק לא שרוף בגלל בעיות במערכת הצתה .
בגלל עודף דלק שהמנוע לא מצליח לשרוף .
ועוד ... ועוד .
איציק
ιω ξι ωςεωδ ειω ξωαιϊι ωξηδ ωιεγςιν μδβιγ ψχ ΰϊ δμΰ.
δηιπεκ ωμι ξΰμυ ΰεϊι μδβια απιξερ βν λΰωψ δϊβεαδ διΰ αεθδ εξϊπωΰϊ, αξιεηγ λΰωψ ξγεαψ αΰπωιν ωβιμν ξετμβ.
δξΰξψ χωεψ μπεωΰ εςεγ ΰικ, δεΰ ςερχ αΰιπβ'χθεψιν εδωτςϊ μηυ γμχ ςεγσ ςμ ρεβ ΰιπβ'χθεψ. ιεϊψ ψμεεπθι ξζδ μΰ ιλεμ μδιεϊ. ελξεαο, ξξχεψ ωιεγς γαψ ΰε ωπιιν ςμ ξζψχι γμχ εξπεςι ωψιτδ τπιξιϊ.
ΰηψι ωθςπϊ πβγ ηζψϊ εςψλϊ ΰϊ δδεγςδ ωμκ ε"ΰιωψϊ" ΰϊ ημχ ξωλϊαϊι, λπψΰδ ΰηψι ωηωαϊ ξςθ, χψΰϊ ξςθ εδηλξϊ. ϊξωικ μχψεΰ εϊξφΰ ωφγχϊι βν αωΰψ ΰε ωϊψΰδ δεληδ ωΰπι θεςδ, ξχεψ αςμ ςψκ.
צר לי שאתה נגרר \ גורר אותי לתגובה אישית .
מה גם שאני לא מוצא כל משפט מתנשא .
בקשותי להסבר אינם מתנשאות . ולא צריך להכנס ללחץ בגלל שאני חולק על מאמר כל שהוא .
ודאי שאני לא מתכוון להשבית שמחה .
מי אני( זקן מופלג שלא מבין ) שיבוא לעצור אותך באמצע המסיבה .
זה שבתגובתי כאן אתה מתרשם שאני מתנגד . לא עושה אותך צודק או מבין גדול .
זה יותר מראה על הרמה הכללית.
וכל נסיון להעלות את הרמה . על ידי הסברים מעמיקים
או על ידי הערות \ והארות .
גורר לא פעם תגובות של נעלב תורן .
עד כמה שהפורום הזה נחשב לטכני \ מקצועי
לא חסר שרשורי מסגרים שהם במקרה הטוב ילדים זבי חותם .
או סוחרי נחשים במסווה גיפאים מסוקסים .
ותחשוב על זה קצת .
בדיחה טובה, אולי המסך שלי מסנן "הסברים מעמיקים"...
אתה מוזמן לחלוק כאוות נפשך, אבל תוכיח את טענותיך. דבר שנכשלת בו באופן שיטתי עד כה. להקליד מלל במשפטי סטקטו אינו הסבר ובטח שלא מעמיק. קישור, הפניה, חישוב, תמונה... אלה מרכיבי "הסבר מעמיק". השתמש באלה, תוכיח שטעיתי או שאנשי בוש טועים ואהיה הראשון להתנצל.
היתממות אינפנטילית.
ולגבי ילדים זבי חוטם, כנראה שאתה חולק לא רק על מהנדסי בוש אלה גם על חז"ל, "מכל מלמדי השכלתי ומתלמידיי יותר מכל"...
וזו עוד התנשאות לרשימה.
אפשר למחוק את התגובות הסהרוריות של מר איציק וכמובן את התגובות שלי אליו? יש מי שיכול להפיק תועלת מהמידע כאן וחבל להלאות את הקוראים בשטויות.
ιω ΰιζωδν ξρχπεϊ ΰετψθιαιεϊ ξδγιεο ςμ δξζψχιν? ξιωδε ιλεμ μδβιγ ΰιζδ ρεβ ξζψχ εγβν ιεϊψ θεα ξαηιπϊ φψιλϊ δγμχ μρετδ??
ΰπι ωεΰμ λι αξχψδ ιω μι ξιωδε ωπερς μαιχεψ αΰψδ"α εζε δζγξπεϊ μδτιμ ςμιε ϊιχ... :-)
δλμ αςαψιϊ ωιδιδ χμ μλεμν
http://www.iga.org.il/assets/garages/zium_ovir318.pdf
ΰιφιχ
ΰμε ψχ ωϊι γεβξΰεϊ, ιω δψαδ ΰετφιεϊ εθεεη ξηιψιν ψηα.
δδξμφδ ξϊιηρϊ μξπες ρθπγψθι αμαγ.
ΰϊ δξζψχιν ξθδ πιϊο μξφεΰ αΰιαιι αζεμ ιηριϊ, μψεα τεψχε ξξπεςι 5.0L ωμ τεψγ.
ιρτχε ΰϊ δπγψω μξπες ρθπγψθι αμηυ 49PSI.
214cc/min @ 43.5 PSI
26lb/hr @ 39 PSI
μξζψχιν δαΰιν ρτιχδ βγεμδ δψαδ ιεϊψ, ιϊΰιξε βν μξπες ξωετψ.
αμηυ 49PSI ιρτχε 294lb/hr, γιι εδεϊψ βν μρθψεχψ 4.7L .
27.48cc/min @ 43.5 PSI
ιωπν βν ΰϊ δξζψχιν διωπιν ιεϊψ 0280150947 ωιρτχε 24lb/hr αμηυ ωμ 39PSI. ξζψχιν ζδιν μημεθιο μΰμδ ωμ Ford Motorsport M9593-A302.
ΰε ΰμδ :
ωπι ξζψχιν πτεφιν αGM, μψεα ιετιςε ςν ρτιχδ ωμ 28lb/hr~ εζε ΰλο δρτιχδ ΰαμ αμηυ ωμ 58PSI, δμηυ αε ςεαγϊ ξςψλϊ δγμχ αξπες δξχεψι ξξπε ιψγε/πεςγε.
0-280-155-752 ΰε 12554271
24.7 @ 43.5 PSI
25.2 @ 49 PSI
ξι ωμΰ ιλεμ μγηεϊ ριτεχιν εξελο μδεφιΰ ΰϊ δΰψπχ μων λκ, δηπεϊ δαΰδ ξελψϊ ΰϊ λμ δξζψχιν δπ"μ εαξηιψ ραιψ. ιω μδν πθιδ μδβζιν λμτι ξςμδ αβεγμ δξζψχ δπγψω, χηε αηωαεο.
0-280-155-931 ΰε 12561462
24.7 @ 43.5 PSI
25.2 @ 49 PSI
ϊξιγ ϊεεγΰε ΰϊ πϊεπι δρτιχδ μτι δξχ"θ ωςμ δξζψχ εαμηυ ωμ 43.5.
יש לי סופה 92 אוטומטית עם מנוע שירוקי/גרנד שירוקי שנת 2001 שמתי מזרקים רגילים שקניתי ביחד עם סעפת של סופה ישנה 92/93 לא יודע בדיוק.האם זה בסדר או שאני צריך מזרקים אחרים?יש קשר לזה שהג'יפ בולע דלק שהו כמו 4 ק"מ לליטר ביום טוב.יש לציין שיש לי יחי ההעברה 4:10 שזה בטח משפיע על הצריכה.אשמח לקבל ייעוץ מקצועי.
שגיא
πςψκ μΰηψεπδ ςμ ιγι AvigdorAharon; 01-04-09 αωςδ 07:00. ριαδ: אין צורך להעתיק תגובה שלמה
θμ, ϊφθψκ μαγεχ ςν αςμ ρθΰτ γεξδ, ςμ τπιε ζδ πωξς ραιψ.
ρψθεο ωξξηιω ΰϊ δδαγμιν αιο EV1 μ EV6:
http://www.youtube.com/watch?v=Vfyno...eature=related
ΰωψ
ΰωξη ΰν ϊςωδ χφϊ ργψ αγαψιν ξπες ψβιμ/ξεβγμ/ξζψχ ΰ/ξζψχ α/αΰετο λμμι/ρτφιτι μρετδ! . ξι ξϊΰιν εμΰο ιϊψεο ηρψεο.
λξε λο δΰν δξηωα αρετδ ιεγς μχαμ ζΰϊ ΰε ξϊψβν ζΰϊ μςεγσ/ηερψγμχ ΰε ωδξζψχ ξωπδ ψχ ΰϊ δψρρ εμΰ ΰϊ δλξεϊ εΰν βν εβν ΰικ ζδ ξωτις ςμ λμ ΰηγ ξδξφαιν.
ϊεγδ ιεΰα
ωξψε ςμ χωψ