ג'יג לטומקאר עשוי טיטניום?
כמו בכותרת , למי ,ממה זה עשוי ,מה זה ?
כל הפותר נכונה יזכה בחולצה מתנת המזמין
כל מנהלי הפורום וכו' לא יכולים להשתתף .
עידו
ג'יג לטומקאר עשוי טיטניום?
קשה מאוד,
אך בכזאת רמה היתי מוכן להיות חבר של האומן הזה(ואולי שיבנה לי כלוב התהפכות)
גל
דמוקראטייה?המצאה של נשים!!
מה מסובך ??
זה חרגול מס2 נבנה ע'י ברוך הצפרדע לתחרויות בארצות ערב....לכן ממוגן נגד 0.5 מינימום, יהיה מצוייד ב 2 מנועים מגודשים, אחד מקדימה אחד מאחורה, מינימום 1000 כס.
חוץ מזה....מה ההגיון?
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
אתם בכיוון ...... ההפוך
רמז ראשון , הפחים העבים בפנים זה רק ג'ייג .
עידו
רכב עבירות חדש שנבנה מהיסוד
בסגנון הטום קאר
מיועד לשימוש צבאי ללא נהג
ואם זה כן עם נהג
אני מוכן לבוא ולצבוע אותו תמורת סיבוב
ומהמילה טיזר אני מאמין שמישהו מתחיל לחשוש בתחרות הבאה(וסליחה אינני מבין כל כך בנושא אך אני קורא בשקיקה על היצורים הללו
)
יוסי
נראה מגניב אבל למה כזה שולחן ג'יג מסובך? אלא אם כן מדובר על ייצור סדרתי.
את הנוף אני מכיר, את הפרוייקט לא בטוח.
בלי לשרוף את החידה -אולי של הבוטן?
אחח..
למה, למה לא יכולתי לבוא?
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
בועז, הזכרת לי קטע אמיתי !
בתחילת שנות ה-80 הייתי (בעוונתי הרבים) מדריך בטכני של ח"א.
בסיום היום במגורים היינו מעבירים דחקאות על קומץ החניכים "המוכשרים" ...
ערב אחד מספר לנו מדריך מקצוע המזל"ט שהם היו ביום סיור בבסיס מבצעי שמפעיל המזל"טים שהוא מלמד.
אחד "המוכשרים" שראה פעם ראשונה את המזל"ט (חודש לומד תאורטית עליו),
תפס תראש ואמר, " יא ווראדי , איזה טייס קטן צריך להיות בשביל להיכנס למטוס כזה ...."
רענן
מה זה? שילדת FSAE
למי זה? אוניברסיטת בן גוריון, מחלקת מכונות.
ממה זה עשוי? שאלה מצוינת, אני אשמח גם לדעת.
אביעד פארן.
אביעד תשובה נכונה , אבל חלקית עשוי מ- 4130 כרום מולי .
ומכוון שאתה סטודנט באוניברסיטת בן גוריון אתה לא תקבל את החולצה , פשוט זה עניין של תקנון
ועם יש תשובה נשחרר עוד פרטים , כל הריתוכים ב - TIG , הצנרת נחתכה ( נוצינג ) בכרסומת שלושה צירים (CNC) על פי מודל שתוכנן בסולידוורקס ע"י הסטודנטים .
השבלונה תוכננה גם ע"י הסטודנטים ונחתכה בלייזר , למעט הפלטה התחתונה שעברה השחזה ועיבוד שבבי בכרסומת CNC .
זה על קצה המזלג .
יותר מאוחר תמונות .
עידו
מר בועז אברהמי היקר
זה--אתה כתבת
(יוסי,
אתה רוצה סיבוב על רכב ללא נהג?
אז קודם תהיה טייס מזל״ט!)
ואני אומר לך שאין סיכוי שאני אבין אוירודינמיקה-וחוקי עילוי ועילרוד--לא בחיים האלה לא בקודמים ולא בבאים
ולנהוג בדבר כמו בתמונה?אמי יכול רק לפנטז
יקירי ירדתי מהאופנוע מפני שאחת הסיבות היתה--רפלקסים-זה לא מה שהיה פעם(חוץ מרפלקס הלשון)
יוסי
איזה באסה עידו ... חשבתי שזה הפתעה בשבילי ...
עידו אתה חרש אומן מתכת
תודה לכולם על הפרגון , שמיל אף פעם לא מאוחר אתה תמיד מוזמן , ההזמנה פתוחה לכולם .
בעוז אני מתפלא עליך בתור אחד שעשה קורס נהיגה על רכב דומה , ובחרת תמונה שלך איתו באווטר שלך , ממך הייתי מצפה ליותר
טוב הבטחתי תמונות אז צריך לקיים
בתמונות אפשר לראות התקדמות באזור תא הנהג .
עידו
אני חייב לומר שלא חשבתי שבונים ג'יגים כאלו עבור רכבים מסוג זה- בטח לא בארץ.
זו מקצועיות שפשוט לא רואים כאן בארץ, בטח שלא בתחומים אזרחיים ובוודא לא בתחום הספציפי.
עבודה יוצאת דופן- ממש כיף לראות! כל הכבוד!
כאב עובר ושב ...
עידו עבודה מדהימה! ריתוכים מדהימים... וסחטיין על הסבלנות!
עומרי, קפוץ למפעל תומקאר בקיבוץ גבעת השלושה, עובדים שם עם ג'יג מאז שנת 96..
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
אני חושב שזה הג'יג הכי מקצועי שראינו פה איי פעם אבל איך לכל הרוחות אתה מוציא אותו משם ?
מדהים.
שמרו על קשר