בצער רב נפרדתי מבן משפחה יקר הבלייזר 94 אחרי 3 שנים של אהבה הדדית ותענוג צרוף של FULL SIZE אמיתי.
קניתי סילברדו LTZ 2011 קבינה כפולה , מנוע בתול רק 100 אלף סטוק לגמרי .
דבר ראשון להיפטר מהאסטמה הזמנתי והרכבתי קיט אויר קר של K&N ,מגיע עם פילטר ענק "8 .
דבר שני RESONATOR DELETE כי מי צריך את הקקה הזה וכבר שומעים את הטורבו .
קיט כריות אויר והופל'ה עם כל המשקל מאחורה הרכב עלה לגובה הרצוי והנהיגה הרבה יותר טובה ורכה .
מפתחות למוט פיתול - הגבהה 2"
והקצפת שבעוגה , AUTOCAL של KORY WILLIS טונר עם ארבע מפות , אני בחרתי את הSTREET שמעלה רק 100 סוסים ותוספת צנועה של 70 קג"מ ל105 הקיימים , נוסף לכך צינור נירוסטה "4 ואיזה סאונד ועוצמה , תאוצה של אופנוע ספורט לכלי של 4 טון !!
איזה כיף לנהוג במפלצת הזאת עם כל השיפורים האלו , והאקסטרה - צריכת הדלק ירדה !
מי ששיפר גם את הדורמקס שלו זה המקום לשתף .
דרך אגב אני מחפש בנרות צמיגי שטח ולא מוציא בשום מקום בארץ למידה 265/70/18 אם מישהו מכיר שיספר לי איפה .
לינדנר מערכות כיבוי אש בע״מ F350 2015 lariat crew cab
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
איך ההרגשה עם כריות האוויר? האם הנסיעה יותר נעימה?
אם יש לך פיק אפ גדול אז אתה מכיר את התחושה שנכנסים לבור או עולים על פסי האטה יש את הזריקת זנב , זה נעלם .
כשלוקחים סיבוב הרכב לא שוקע וההיגוי יותר טוב.
עכשיו לנסיעה נעימה , אני עמוס קבוע והתקנתי את הכריות כדי לחזור לגובה המקורי וכן הנסיעה יותר רכה.
אם אתה נוסע ריק או עם משקל נמוך מאחורה אתה יכול להוריד עלה 1 ולהינות מנסיעה הרבה יותר רכה ונעימה.
לינדנר מערכות כיבוי אש בע״מ F350 2015 lariat crew cab
חפש קצת חומר באתרים אמריקאיים על שיפורי דוראמקס.
המטורפים שם מכניסים אותו למאסל-קארס, מוסיפים עוד מגדש, מחליפים ראשים וכמובן משחקים בניהול המנוע, בלי שום שינוי פנימי במנוע עצמו שהם טוענים שהוא BULLET PROOF לחלוטין.
הספקים שסביב 1000 כ"ס, מומנטים של 240-250 קג"מ ותאוצות לרבע מייל של 9 שניות (והרבה פחות) אלה מספרים רגילים וכל מיני קורבטים, למבורגינים, פרארים וניסאן GTRים שמקבלים חזק בראש מהדיזל הזה במירוצי רבע-מייל. מנוע פסיכי.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
דרור אנחנו עדיין בישראל הלא מפותחת עם משרד תחבורע מימי הביניים וביקורות דרכים שמורידות רכבים מהכביש על שטויות !
אולי במילניום הבא ..
בכל זאת זה רכב עבודה שלי
לינדנר מערכות כיבוי אש בע״מ F350 2015 lariat crew cab
זה לא שמה שאתה עשית עד כה הינו חוקי, אלא פשוט פחות מושך את העין. אבל אם יחפשו, ימצאו.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
ניתן לחזור אחורה בלי בעיה אבל הכל בוצע במקצועיות ועובד מצוין , דרך אגב מנוע מכוון טוב בטכנולוגיה דורמקס דור 5 בקושי מעשן , עובד יפה מאוד ולא רואים עשן שחור כמו בדיזלים אחרים !
לינדנר מערכות כיבוי אש בע״מ F350 2015 lariat crew cab
איזה יופי! תתחדש.
מנוע מדהים. (רק חבל שהוא מחובר לרכב בינוני... )
אסף.
בינוני ?
לינדנר מערכות כיבוי אש בע״מ F350 2015 lariat crew cab
אגב, לפני שמברכים את אמריקה... במקור מדובר במנוע הפיתוח של איסוזו.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
נכון ומנוע אמין יותר , אישית הייתי מעדיף תוצרת ארהב אבל דטרויט פשטה רגל
לינדנר מערכות כיבוי אש בע״מ F350 2015 lariat crew cab
אתה יכול להרגע, המנוע מיוצר ע'י DMAX באוהיו, אומנם הפיתוח נעשה ע'י איסוזו וזה לא דבר רע, בגלל זה המנוע מיצר יותר כוח מרעש.
בכול מקרה...ראשים מאלומניום בדיזל, תחשוב לכיוון הזרקת מים-אטנול.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
אתה יכול להרחיב בנושא?
לינדנר מערכות כיבוי אש בע״מ F350 2015 lariat crew cab
מנוע דיזל מייצר EGT ברמה הרבה יותר גבוהה ממנוע בנזין,
EGT= טמפרטורת אגזוז, או בעירה
כשמוסיפים דלק או משחקים-מקדמים טיימינג הזרקה (ע'י הקופסה השחורה שלך) הEGT יעלה
בגלל שיש לך ראשים מאלומניום ובלוק ברזל זה יכול להיות בעייתי, לאלומניום וברזל יש קידום "THERMAL EXPANSION" שונה
וזה יכול להוליך לכשל קסטרופלי
דבר ראשון תתקין מד EGT
שנית, חפש דרכים להוריד EGT
הדוגמה שנתתי זה הזרקת מים ואטנול
http://www.coolingmist.com/pagedispl...ure_key=Diesel
יש קיטים מוכנים או שאפשר לבנות לבד
מיכל מים, משאבה, צנרת ומערכת בקרה שתזריק כשצריך- בדרך כלל משתמשים בחיישן לחץ במערכת היניקה שמפעיל את המשאבה כשהלחץ עולה מעל 17 PSI וכולו. אגב, ותלוי באחוזי מים-אלכוהול זה יכול לשפר ביצועים וצריחת דלק.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
אוקיי אני אבדוק את הנושא , בינתיים טמפ העבודה ללא כל המערכת לטיהור האויר ירדה ב3 - 5 מעלות באופן קבוע. המנוע היה פועל קבוע על 100 וירד לאיזור ה95 , לפי מה שהבנתי ואני עדיין לומד את זה ברגע שמתקינים מהטורבו עד הסוף צינור ישר בלי מכשולים טמפ הגזים גם יורדת. בנוסף פירוק שלם של הegr כולל הקולר שלו יתרום לקירור יעיל יותר של המנוע.
המנוע לא נושם גזי פליטה שהוא מייצר יותר , אויר צלול כיין המגיע מהאינטר קולר בלבד
לינדנר מערכות כיבוי אש בע״מ F350 2015 lariat crew cab
שים לב. מטרת ה egr היא להוריד את טמפרטורת היניקה ובעקיפין גם טמפרטורת גזי הפליטה יורדת כאשר המערכת תקינה ומתאימה לכיול המנוע.
במשחקי המחשבים למיניהם מוציאים את המנוע מהכיול המקורי והתוצאה עלולה להיות שה egr אכן יהיה חסם ויגרום לנזק ואז הסילוק שלו עשוי להועיל. אם זה חלק אינטגרלי מחבילת השיפור, זה כנראה נבדק.
אסף.
שמרו על קשר