המנוע והטרנספר נשארים כמו שהם כרגע
השלדה נצבעה
ברקסים- משאבות ברקס הוחלפו לחדשות הצנרת הוחלפה והנעלים חודשו
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
המנוע והטרנספר נשארים כמו שהם כרגע
השלדה נצבעה
ברקסים- משאבות ברקס הוחלפו לחדשות הצנרת הוחלפה והנעלים חודשו
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
שמיל,
לא מכיר CJ5
יש לי קצת ניסיון עם סיקס
ההגיון שלי אומר להביא קודם כל את הרכב למצב נסיעה ולהתמקד ולשפר מערכות בטיחות כמו היגוי, בלימה, חגורות בטיחות, קשת התהפכות....
דוגמא לשיפורים, אני לא יודע מה יש לך בגיפ
בלמי דיסק מקדימה
הגה כח
שיפוץ כל מערכת הבלימה
שיפוץ מערכת היגוי
בהצלחה
זה בדיוק העניין. יש שוני רב בין מה שלך יש נסיון איתו, לבין מה שיש לפות"ש.
לא אותה שלדה ולא דומה, לא אותה תיבת הגה - לא דומה ולא ברת החלפה, לא אותו משאבת ברקס מרכזית - גם לא דומה ולא ממוקמת באוו מקום, לא אותם סרנים וגם לא בעלי אותו מבנה וכן הלאה.
אין תיבת הגה כח עבור השלדה שלו ועבור מערכת ההיגוי שלו.
תסתכל טוב טוב על השלדה והמבנה שלה, תסתכל היכן תיבת ההגה שלו ואיך ההגה מתחבר, תסתכל על מוטות ההיגוי שלו, ותבין שזה ממש לא הרכב שאתה מדבר ומתכוון אליו.
i've been there.
ולפות"ש, אמליץ שוב, בזהירות הראויה כשאתה מקשיב למי שמייעץ לך כאן מבלי להבין את ההבדלים בינך לבין שאר הגי'יפים הנקראים "סיקס" כאן באתר.
מציע לך לקרוא לג'יפ שלך "ויליס" כשאתה מתייחס אליו כאן כדי שלא לבלבל אותם.
ואם עדיין לא הבנת, אלון, מה אני רוצה מהחיים שלך, ולמה אני מתעקש על הבדלים מהותיים, אתה מוזמן להסבר מעמיק.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
שמיל,
מה שאני הצעתי לו לא קשור לסוג הרכב,
זה ההגיון שלי איך לשפץ את הרכב בהדרגה וגם להנות ממנו במרוצת השיפוץ
שיפוץ מערכות ביטחות, מה זה משנה איזה רכב זה הדבר הראשון שצריך לשפץ בכל רכב לא משנה אם הוא פרייוט, גיפ ויליס או סיקס
אני הבנתי מצויין מה הצעת, אני רק אומר שבמקרה שלו אין לזה ישימות.
אני אגיד רק עוד פעם אחת: הרכב שלו הוא לא מה שרגילים לקרוא כאן "סיקס".
הרכב שלו ייחודי בחלקיו, אין שיפורים מתאימים לרכב שלו, כמעט בכלל. גם בארצות הברית.
את הרכב שלו משפצים למצב סטוק, אם בכלל משפצים.
לכן, אין שום משמעות להצעה שלך, כי היא לא ישימה.
זה כמו שאני אציע לך לטוס לירח עפ הג'יפ שלך, קצת אחרי שתסיים אותו.
זו הצעה כללית, כי עוד לא סיימת.
וזה ההגיון שלי, כי כך נכון לעשות ולא נכון לטוס לירח עם הג'ים לפני שמסיימים אותו.
מקווה שעכשיו אני מספיק ברור.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
קיבלתי מאלון בה"פ בקשה לפרט את ההבדלים בינו לבין סיקס ואני מעדיף לעשות את זה כאן, למען ה"דורות הבאים".
אעשה זאת בקצרה באופן יחסי.
אינני יודע איפה אתה גר, אלון, אבל אני בעמק חפר ואם תרצה הרחבה - אתה מוזמן.
זהה:
פנסים קדמיים, פנסי איתות ופנסים אחוריים.
מכסה מנוע (וגם זה לא בטוח, יש מצב שהאורך שונה).
מסגרת חלון קדמי ומנוע וישרים (כנראה)
דומה:
צורה חיצונית.
שני הסרנים (אבל צרים וללא בלם יד באחורי ועם תפוח בקדמי)
מסיכת חזית (אבל שונה מבפנים).
שונה:
מנוע: F4-134 ולא 258 או 231
גיר T90 ולא T176
טרנספר דנה 18 ולא דנה 300
קלאץ, שמש, האוזינג והילוך ישיר
שלדה
תושבות בודי ותושבות מנוע
תושבת גיר, גם הגומי, גם ה"ברזל"
בלם יד
אגזוז
מיכל דלק
מערכת היגוי
רוחב קפיצים
רדיאטור
קרבורטור
אלטרנטור
סטרטר
משאבת בלם מרכזית
מוט הגה
מערכת דוושות
ידית איתות
דלתות.
אם יש שאלות ספציפיות, לגבי פריטים ספציפיים - שאל.
כשכתבתי "שונה", לא ניתן להחליף לשל "סיקס". בטח לא בקלות.
לא זוכר כרגע בע"פ, אבל יש גם הבדלים משמעותיים בכוחות של המנועים.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
שמרו על קשר