בחירה טובה לטעמי.
בהצלחה.
היי אני חדש פה ואני לקראת קניית ויטרה בתקציב של 20-30K לכל היותר
אני חייל משוחרר שמאוד אוהב שטח טיולים וטבע והרכב ישמש כרכב יום יומי בעיר ובסופי שבוע לטיולים
אחרי המון התלבטויות הגעתי למסקנה שהויטרה הכי אמינה זולה וקלה לתחזוק אך עדיין אשמח לחוות דעת של מומחים
תודה !
בחירה טובה לטעמי.
בהצלחה.
הערוץ שלי ביוטיוב, אשמח לעוקבים
בחירה טובה בסה"כ. קח בחשבון ששנת 94-5 זה כבר שני טסטים בשנה, שווה לשאוף למודלים צעירים יותר.
אגב, גרנד ויטרה בתקציב שהצבת יכולה להכנס יופי והיא גם כן טובה מאד וצעירה יותר.
האם יצא לך לראות כבר כלים ? האם נסעת בעבר על כזה רכב ?
מהיכן אתה ?
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
היי, אני מרחובות אתמול נסעתי על ויטארה 98 משופרת בצורה טובה ולא מוגזמת הבנתי שהגבהה מעל 2 אינץ דורש שינוי טכני והוזזה של דברים וכו׳...
ולגבי הגראנד אני לא מתחבר כל כך
עקרונית אתה צודק. אבל כל הגבהה צריכה להיבדק בסופו של דבר.
אתה מדבר על דגם קצר אני מניח ?
גיר רגיל ?
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
כן קצרה
ולא גיר אוטומאט
הוא מבקש 28 קצת מוגזם לא?
מוגזם זה משהו סובייקטיבי למוכר ולקונה. מאד יכול להיות שמדובר בפנינה ומאד יכול להיות שמדובר במוכר שחי בסרט.
תן פרטים נוספים על הרכב, איך בדקת אותו, אילו שיפורים נוספים יש לו (נעילה, איזו הגבהה, צמיגים וכד' ) וכד'.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
צמיגים סטנדרטיים 215 אם אני לא טועה 100%
הגבהה של מונרו
נעילה אחורית של לוקרייט
אבל בכללי הוא דורש את המחיר בטענה שהרכב במצב מכני מושלם ...
זה דבר שאפשר לבדוק אך ורק אצל מומחה סוזוקי
לכן כרגע אני בוחן מספר ויטארות מחפש את האחת שלי
מנסה את הגג ברזנט ידניות וכו ...
מה הכי מומלץ לטעמך ?
הגבהה 2", לוקרייט, 215 (לא סטנדרט. במקור 205. המידה הנוכחית מופיעה ברשיון?) אלו בדיוק השיפורים שיש אצלי, ולדעתי זה די השלב האחרון לפני שאתה ממש מתחיל לעבור את הגבול בין רכב שמתאים לשימוש יומיומי בכביש, למפלצת עבירות שלא נוח להתנייד איתה בשגרה.
המחיר ברכבים האלה מאודדד תלוי במצב הרכב. יש כאלו שנמכרים באזור ה40, ויש ב15. זה תלוי בהמון גורמים, ביניהם דגם (ידני מבוקש יותר מאוטומט, פתוח מבוקש יותר מסגור), מצב מכני, ועוד.
לך תראה עוד, כמה רכבים, שתהיה לך אינדיקציה, ואז תלך לבדוק את הרכב שנראה לך מתאים עם מישהו שמבין או שתיקח לאיש מקצוע.
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
ברור אני בעיצומו של סבב !!
התפתחויות מעניינות אדווח בהמשך תודה !!
טוב אז ככה.
תבדוק חלודה בחיבורי צירים בדלתות - חולשה ראשונה.
תבדוק מצב קורה של שילדה באיזור הבולם הקדמי תראה שאין שם ריתוכים נוספים - חולשה שניה.
אני בזמנו נסעתי על 205 שטח מלא מעבר לזה לא הכי מוצדק - שוב תבדוק ברישיון.
ידני ללא ספק באוטומט יש לך מחשב נוסף ברכב.
אחלה בחירה לטעמי להתחלה - תתכונן לחבר נוסף שיהיה לך במחסן של סוזוקי אם תקבל מעל 5% הנחה כנראה שמצאת באמת חבר.
ויטרה נעולה אחורית עם טיפה שיפורי מנוע תיקח אותך רחוק.
לגבי הגבהות עד 2" אתה מסודר אל תשכח להוסיף ספייסר לדריישפט מה שמעטים עושים.
תהנה.
ב2" אין שום צורך בספייסר לדרייבשאפט.
שיפורי מנוע? O.o
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
במחסן של מכשירי תנועה נותנים 10%הנחה למי שמבקש!!
לגבי הצמיגים,לויטרה אין שום בעיה לנסוע ביום יום עם צמיג 235, הרכב מסתדר מצוין
במיוחד לויטרות 16שסתומים.
מערכות חימום ריצפה חשמלי!!
מהניסיון שלי....עברו "כמה" שנים מאז.
חיסרון של הגבהות מאולתרות - טחינת ציריות.
חיסרון של הויטרה - חוסר מהלך.
דבר אחד אני זוכר (עם חיוך) שבסוף אף אחד לא רצה ליסוע אחרי, הייתי עובר ליד כל הגדולים ולא מבין בשביל מה צריך להוסיף סלעים לבורות כדי לעבור (כמה פרצופים מתוסכלים היו שם)
אל תשכח להנות סהכ אחלה גיפ ראשון נדנדת סלעים מיגון טוב ואתה מסודר
נדנדת סלעים ?
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
שמרו על קשר