צפייה בגרסה מלאה : בעיה בהתקנת נעילת לוקרייט בסרן 10 bolt
אחה"צ נעים והחלטתי להתקין סופסוף את הנעילה בג'ימי.
הנעילה מדגם lr 1931
מק"ט של סט הקפיצים/פינים 1025350KAP
אמורה להיות מותקנת ללא הוצאת הקייס החוצה.
הבעיה, בזמן נסיון להתקין את הנעילה גילינו שהפינים, shear pin לא נכנסים במלואם לתוך החריצים
שלהם.
הם נכנסים חצי מאורכם ולא נכנסים כלל למגרעת שבדרייבר שמולם.
לפי הספר, הם אמורים להכנס עד הסוף כך ששני הדרייברים יכולים להצמד אחד לשני.
פתרונות?
בבדיקה מול powertrax עם האנגלית העילגת שלי הם טוענים שיש בעיה ולא מבינים מה בדיוק.
המק"טים זהים למה שצריכים להיות.
תודה
איתי (ששוכב נואש מול רכב שצריך לעבוד מחר...111273
אם זה לא ברור מהתמונה, בצד עם ה"חלונית" הפין נכנס חצי מאורכו ולא עד הסוף.
בצד עם העיגול הוא לא נכנס בכלל.
או שהפינים עבים בחצי מ"מ מרוחבם המקןרי או שהקדח ב"דרייבר" צר מדי.
כך או כך. לא נכנס... :mad:
איתי
אתה בטוח שההצמדה בתמונה נכונה? כלומר, תנסה לחבר ב180 מעלות ממה שיש בתמונה. אולי יש כיוון מסויים. בנוסף, תמדוד עם קליבר את החורים והפינים, אולי צריך לסובב אותם או משהו כזה.
אין כיוון מסוים. כל הפינים באותו גודל
ונתקעים כולם באותה נקודה.
איתי
חנן-ג'יפולוג
18-10-16, 19:29
כשהקפלרים לא אחד מול השני, אלא קפלר בודד על השולחן, הפינים כן נכנסים אליו?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
boaz avrahami
18-10-16, 19:33
אני טועה או שהם הפוכים?
השיניים לא אמורות להיות אחת מול השניה?
חנן-ג'יפולוג
18-10-16, 20:05
אתה טועה
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
boaz avrahami
18-10-16, 20:18
כן, הסתכלתי בחטף בעת פקק. לא ראיתי את המקום של הקרוס פין והבנתי את התמונה לא נכון
נראה שהחורים של הפינים לא אחד מול השני או שאני טועה?
לא נכנסים למקומם. גם על השולחן.
בועז, הצד השני של השיניים נמצא באוטו.
על הקפלרים...
איתי
boaz avrahami
18-10-16, 20:59
כאשר הקרוס פין במקום, החורים יוצאים אחד מול השני?
יש חור עגול וחור רחב. לחור הרחב יש את החלונית בצד.
אמורים להכניס את הפינים לכל ארכם לחור הרחב ואז כשהכל מורכב להזיז את הפין שייכנס לחור העגול שמול.
הבעיה של איתי היא שהפינים לא נכנסים בכלל לחורים העגולים, וכשמכניסים אותם לחורים הרחבים הם נכנסים רק עד האמצע ולא יותר.
מישהו נתקל בתופעה כזו?
איתי. שלח לגויים תמונה של הפין בתוך החור שלו ותמונה של הפין מונח על ולא נכנס לחור העגול.
אסף.
אחה"צ נעים והחלטתי להתקין סופסוף את הנעילה בג'ימי.
הנעילה מדגם lr 1931
מק"ט של סט הקפיצים/פינים 1025350KAP
הקפיצים/פינים הוזמנו בנפרד מהנעילה?
boaz avrahami
18-10-16, 21:31
לכאורה בכמה אתרים זה הסט קפיצים המתאים לנעילה
http://www.jegs.com/i/Powertrax/754/1025350KAP/10002/-1
הקפיצים/פינים הוזמנו בנפרד מהנעילה?
אני מנסה לא לקשקש לכם בסיפורים אבל אתה מתעקש..
הנעילה הגיעה עם שקית פינים/קפיצים קרועה וחסרו בה שני קפיצים ופין אחד.
(לא מאשים את המוכר. כנראה נקרעה בשדה התעופה כשבדקו את החבילה)
הוזמן סט קפיצים ופינים. הגיע באותה שקית עם אותו מק"ט.
הבעיה קיימת גם עם הפינים המקוריים. בדקתי.
מסתבר שיש חור אחד שהפינים נכנסים אליו 2 מ"מ יותר, עם קצת משחק.
בקיצור, משהו מרגיש פה לא טוב...
קצת תמונות.
לא יודע אם זאת תקלה או ככה במקור אבל רואים בתמונה שיש בתוך החור מדרגה
שלכאורה שכחו לקדוח.1112881112891112901112911112921112 93
מציע שתשלח את התמונות ובנוסף תמונות של אחת השקיות ושל הקופסה - שיראו את המקטים - לגויים.
אם יהיה לך מזל עד הבוקר יהיו לך חלקים חדשים בדרך.
אם לא יהיה לך מזל, יפנו אותך לחנות ממנה קנית כדי להחליף את המוצר...
אסף.
boaz avrahami
19-10-16, 00:45
יש מצב שמישהו כבר החזיר אותה פעם לפניךלמוכר שלך ובגלל זה היו קפיצים חסרים...
דרך מי קנית? איך שילמת? איביי/פיילפל? אם דרך פייפל אז תפתח תלונה.
שלחתי מייל ל POWERTRAX עם כל הפרטים והתמונות הרלוונטיות כולל צילום הקופסא,
השקית עם קיט הקפיצים/פינים והמק"טים.
נמתין בסבלנות לתשובה. הגויים עוד ישנים בשעות האלו...
דרך מי קנית? איך שילמת? איביי/פיילפל? אם דרך פייפל אז תפתח תלונה.
אח שלי קנה לי באיביי ושילם בפייפאל. תאריך הקניה 6/8/16. עוד רלוונטי לי לפתוח תלונה?
איתי
111302
סעמק!
מישהו יודע כמה יעלה משלוח של 2.5 ק"ג לארה"ב?
איתי
תפתח תלונה בפייפל. מה יש לך להפסיד?
לפני שתפתח תלונה. פנה למוכר דרך איביי. תסביר לו שהמוצר פגום לפי חוות הדעת של היצרן. ושאתה בישראל ולכן לא משתלם לך לשלוח חזרה, מה גם שהמוצר על פי היצרן לא ניתן לתיקון. לכן אתה מבקש שישלח לך לישראל וללא חיוב תחליף.
שווה לנסות. בזה שאתה שולח לו את הפנייה דרך איביי יש איום סמוי והוא מודע לו היטב.
אסף.
כמה זמן יש לי להגיש תלונה על מוצר לא תקין?
עברו חודשיים+ מאז ההזמנה. זה בכלל עוד רלוונטי?
איתי
כמה זמן יש לי להגיש תלונה על מוצר לא תקין?
עברו חודשיים+ מאז ההזמנה. זה בכלל עוד רלוונטי?
איתי
השאלה היא כמה זמן מאז שאישרת מסירה...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
תקשיב לאסף. קול ההגיון (במקרה זה). יש לך תמונות ברורות שמספרות את הסיפור, יש לך חוות דעת של היצרן, זה שעברו חודשיים לא משנה - אתה יכול להסביר את זה יפה בראש המכתב.
boaz avrahami
19-10-16, 18:25
לא תוכל לדעתי להימנע מהחזרה כי הדילר מזדכה על הפגום ( RMA)
האם השילוח היה דרך המסלול של איביי?
תבדוק מה רשום בתנאי המשלוח שלך באיביי - יתכן ויש החזרה על חשבון הספק וגם אם לא תנסה לדרוש ממנו זאת או אפילו להתחלק בנזק. אם תקבל סרוב תבקש לפנות אל הלב שלהם באמצעות goodwill
אתם מדברים גבוהה גבוהה והאנגלית שלי, כמו גם נסיון
בקניה מאיביי, די נמוכה.
המוצר נקנה דרך חשבון באיביי ופייפאל של אחי.
נשלח למלון שהוא שהה בו בארה"ב והביא לי לארץ במזוודה.
הם כביכול לא חייבים לי כלום על המשלוח מ/ל ישראל.
אנסה לשלוח מייל זהה לדילר
ונראה מה תהיה תגובתם.
אכתוב שם שמשלוח בדואר רשום
לארה"ב יעלה לי כמו רבע נעילה...
איתי
נשאלת השאלה אם שלחת כבר פידבק.
כל עוד המוכר חושש מפידבק שלילי הוא יתאמץ מאוד.
שורה תחתונה אין לך מה להפסיד מהפניה כמו שכתבתי קודם למוכר דרך חשבון האיביי של אחיך.
קח גם בחשבון שיש מצב שהוא מניאק, ראה שמדובר בחשבון פייפאל של ישראלי, והניח שיוכל לדחוף לך את הנעילה הפגומה עם פינים חסרים שלקוח אחר החזיר, מתוך איזו תמונה דמיונית שלך מנסה להתקין את הנעילה עם כלים מילימטריים, על שטיח קש על החול ליד האוהל עם ילדים יחפים רצים מסביב בין העזים והתרנגולות ונדחפים לך לתוך הסרן... ואם כבר תצליח להבין שמשהו לא בסדר, לא ישתלם לך המשלוח הלוך וחזור לארהב...
הוא רק לא לקח בחשבון שמישהו מכאן יעזור לך לנסח פניה באנגלית שהנשיא אובמה בעצמו היה מתקשר לברך עליה אם הוא היה מודע לה, ושאתה יודע לעמוד על זכויותיך, ושישראל היא אומת הייטק ולא המקום הזה שאמריקאים לפעמים חושבים שנראה כמו חושה הררית מהסרטים על אפגניסטאן.
אסף.
אין אפשרות להגדיל את הקדח של הפינים כאן בארץ ? , נראה לי שהמשלוח חזרה לארה"ב ובחזרה משם ( ואולי שוב מיסים) יעלה יותר.
Sent from my LG-K520 using Tapatalk
תתקשר אלי ואסביר לך מה לנשות או שתחכה לשישי ואולי אוכל לבוא לעזור לך
six 4 life
19-10-16, 19:55
אין אפשרות להגדיל את הקדח של הפינים כאן בארץ ? , נראה לי שהמשלוח חזרה לארה"ב ובחזרה משם ( ואולי שוב מיסים) יעלה יותר.
Sent from my LG-K520 using Tapatalk
ברגע שתקדח הפינים עם הזמן ירחיבו את החורים תוך כדי עבודה כי החלקים עוברים תהליכי חיסום וציפוי אחרי סיום החריטות שלהם וקידוח פוגע בעניין, לכן היצרן אמר חד משמעית אין דרך לתקן את הבעיה הזו אלא להחליף.
אם כך, למה יש לו צורך בחלק הפגום?
שישלח לי שני דרייברים חדשים ושלום על אמריקה..
איתי
- - - Updated - - -
ויותר מזה, למה היצרן שולח אותי בחזרה לדילר?
כשאני קונה מקרר ויש בו בעיה אני
פונה ליצרן או ליבואן. לנציג בארץ. לא למי שמכר לי...
איתי
כי היצרן מקבל פנייה מהמפיץ ויודע לעבוד מולו ולא רוצה להתעסק עם הלקוח הסופי.
אסף.
six 4 life
19-10-16, 20:26
כאמור, היצרן שומר על הדילרים שלו ע"י כך שהוא לא עושה עסקים עם אנשים פרטיים.
אין אפשרות כבר לפנות לדילר דרך איביי. האפשרות חסומה.
אני כרגע בשיחת צ'ט בלייב עם נציג של summitracing.
אני. והאנגלית העילגת שלי!
אחלו לי בהצלחה...
איתי
האפשרות אולי חסומה דרך ההזמנה הספציפית.
עם זאת יש אפשרות לפנות אליו באופן כללי דרך החנות שלו ב אי ביי
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
טוב, אין חדש תחת השמש.
לשלוח להם את החבילה קומפלט.
הם ישלחו חזרה אלי לישראל ויזכו אותו במחיר המשלוח מישראל לארה"ב.
אף אחד לא מזכה אותי על האלוהים כמה זמן יקח עד שהנעילה הזאת תגיע לכאן
ובתקווה שלא יהיו בעיות במכס...
איתי
boaz avrahami
19-10-16, 21:18
שים לב להצהיר במכס על משלוח לתיקון על מנת להימנע ממכס כשתקבל את החליפי
בועז,אשמח אם תפרט.
אני לא מבין בזה כלום...
תודה
איתי
boaz avrahami
19-10-16, 21:45
לא עשיתי זאת מעולם אבל התהליך נקרא יצוא מוחזר.
תברר בחברת המשלוחים שאיתם אתה מתכוון לשלוח.
אם זה דואר יתכן ותזדקק להגיע לסניף הראשי ביד אליהו
לפי מיטב המידע שבאינטרנט, יצוא מוחזר
מתייחס ליבוא וייצוא מסחרי. לא מקרה פרטי.
תדאג לשלוח עם חברת שילוח שממלאת טופס ביציאה וממלאת טופס בחזרה - הם יודעים לעשות את זה, רק תסביר במה מדובר.
אסף.
בקיצור. לא עם דואר ישראל.
הבנתוש. תודה.
יש לי כבר טלפון
של סוכן מכס.
אתקשר מחר ואתייעץ.
סעמק! כבר אמרתי?
(יש לי הרגשה שבסופו של
דבר אני אמצא חרט,אחרוט את הדרייברים
האלה וזהו. במקרה הכי גרוע, יש סרן ספייר... :rolleyes: )
איתי
six 4 life
19-10-16, 22:46
אל תעשה את זה, אתה תפסיד את הנעילה בסופו של דבר.
ברור לי שאין לי אחריות אם אני לוקח אותה לחרט/כרסם.
מצד שני,הנעילה הזאת כבר עלתה לי יותר מדי. כסף ועצבים.
לשלוח אותה עכשיו
בחזרה את 10000 הק"מ שהיא כבר עשתה עד לפה תוך לקיחת סיכון
שהחזרה שלה לפה תעלה לי עוד חצי מעלות הנעילה? ולחכות חודש בהיסטריה שכן או לא יתפסו במכס?
שוכב לי בחצר סרן ספייר. קומפלט. במקרה הגרוע מחליפים
סרן וקונים נעילה חדשה...
איתי
six 4 life
19-10-16, 23:21
אל תעשה פיל מעכבר כשלא צריך.
שלח את הנעילה עם חברה מסודרת וניירת שתפטור אותך מתשלום מכס כלשהו בחזור (ואני בטוח שגם דרך דואר ישראל יש פרוצדורה כזאת), ציינת בעצמך שהם מזכים אותך על המשלוח מכאן אליהם אז איפה הבעיה חוץ מהזמנים?
לצורך העניין בוא נגיד ולא תקבל שקל חזרה כמה כבר יעלה לך משלוח הלוך חזור עוד 100-150$ למה שהיא כבר עלתה לך? אתה מעדיף להפסיד את כל הנעילה בשביל עוד 500 שקל שאולי תשלם ויותר סביר שלא?
מבחינת זמנים בדרך השילוח הזו זה יקח פחות מחודש, וממה שאני רואה פה אתה בדודה על הנעילה הזאת אבל תרגע ותעזר בסבלנות כי חבל על הנעילה ועל הכסף.
עד עכשיו היית בלי, תהיה עוד חודש (הגזמתי בשבילך) בלי. יש פיתרון ונשאר לך רק לפעול בנושא.
אז דיברתי עם מסווג מכס.
בכל מקרה של משלוח "מסודר", אני אדרש
בתשלום מכס ואישור משרד התחבורה מכיוון שמדובר בהחלפה
לחלק חדש ולא בשיפוץ/תיקון.
נשמע לי כמו הרבה יותר מדי בלאגן ויש לי הרגשה
שזה הולך לשרוף לי ימי עבודה.
לא בא לי על זה...
המלצות לבעל מקצוע טוב
באזור השרון ? כזה שיודע לעשות
כרסום מדויק מאוד?
תודה
איתי
אז דיברתי עם מסווג מכס.
בכל מקרה של משלוח "מסודר", אני אדרש
בתשלום מכס ואישור משרד התחבורה מכיוון שמדובר בהחלפה
לחלק חדש ולא בשיפוץ/תיקון.
איתי
למה "חלק של מחרטה" או "אביזר למכונה חקלאית" צריך אישור משרד התחבורה?
אתה שולח חלק ומקבל אותו תקין.
כי האמריקאים המרובעים לא יסכימו
לרשום על החבילה משהו שהיא לא באמת מכילה...
boaz avrahami
20-10-16, 13:19
חלקי דפרציאל הם בשחרור מהיר.
המסווג שלך חרא או לא מתמצא בתחום.
לא יודע אם הם יתעסקו בשרות כזה אבל נסה לדבר עם buy2usa או לקפוץ לדואר יד אליהו
איתי - אם ההחלטה היא להשמיש את הנעילה ולא לשלוח בחזרה.
הדרך הנכונה, הנדסית, היא להחליף את הפינים.
ויש מצב שיש על המדף. צריך לחפש. מה אורך הפינים? האם יש להם כיוון או ששני הצדדים אותו דבר? אני מניח שהם נגמרים בפאזה.
מכיוון שזה תרגיל מעניין, ואולי יעזור באמת... מדוד בבקשה, עם הקליבר על מ"מ בבקשה ולא אינץ', את כל הפינים, ואת כל הקדחים. אם יש לך גישה לפיני מדידה לחורים זה עדיף.
ויש לי עוד רעיון, אולי יותר ברוח הפורום...
מקדח פלדה איכותי בקוטר 6.2 או 6.3 מ"מ, לחתוך לפינים ולהשחיז פאזה על מחרטה - זה באמת קלי קלות.
השאלה היא איזה קוטר - 6.2 או 6.3.
התשובה פשוטה - גש עם החור לחנות, ובדוק את ההתאמה במקום.
בהצלחה!
נמרוד,
מקריאה פה ושם אני מבין שיש לעיתים בעיות עם הפינים האלו
והם נשברים לפעמים. סוג של נקודת תורפה של הנעילה.
ומכיוון שאני יודע שהם בגודל הנכון והחורים הם under size אני חושב שנכון יותר להגדיל את הקדחים לגודל המקורי
מאשר לחפש פינים תחליפיים.
תקן אותי אם אני טועה?
אני לא מתכוון לעשות את זה עם מקדחת עמוד
אלא אצל כרסם מומחה.
איתי
ההחלטה הנכונה היא להקטין את הפינים?
הרי הדבר הזה מתוכנן לעבוד בעומס מסוים ולך תדע מה הקטנן הפין תעשה לעמידות שלו....
אם הנעילה תוכננה עם חורים בגודל מסוים לא עדיף להתאים למקור? (נכון שזה יהיה יותר קשה לביצוע אבל זה נראה לי עדיף מלטחון דיפרנציאל כי התפרקה הנעילה).
מה שקריטי בפיני גזירה זה לא הקוטר (זה ממש לא משנה אם זה 6.35 מ"מ הנומינלי או 6.3 או 6.25) אלא מידת ההתאמה. אין לי מושג מה הטולרנסים ביצור החורים אצל לוקרייט - אבל הם מן הסתם הדוקים מאד. לנסות לקדד אותם על כרסומת, לא טריביאלי. אתה צריך שיהיה לבית המלאכה מקדדים רלוונטיים. אם החור יהיה גדול מדי - אכלת אותה בלי לדעת שזה מה שישבור את הפינים עם הזמן.
לעומת זאת למצוא פין מתאים, אפשרי. אם יתמזל מזלך, על בסיס מקדח. אם לא, עדיין לא עבדה תקוותך. בכל בית מלאכה יש קופסת פיני מדידה. אם תמצא את זה שנכנס בדיוק - וודא שאף אחד לא מסתכל, והסלק את הפין בכיס. לא מומלץ לבצע את החיתוך באותו בית מלאכה... לחלופין אפשר לקנות פיני מדידה גם בבודדת:
http://www.streng.co.il/178827/%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%AA-VERMONT-1
בגלל שאתה חמוד... בדקתי, ויש סיכוי מצויין ששני מקדחי פלדה 6.3 מ"מ פשוטים וזמינים, שקוטרם האמיתי הוא 6.25, יכנסו בהתאמה מצויינת לחורים שלך ויאפשרו להכין מהם 4 פינים שזה מה שאתה צריך.
אוקי. תודה. (גם על המחמאה :) )
ועדיין אני מאמין שהדבר הנכון הוא להחזיר את
החלק למצב בו הוא אמור להיות ולא לאלתר חלק
חדש, דק יותר שכנראה גם דורש פאזה..
נפל לי האסימון.
הבעלים של אחד מבתי המלאכה הידועים והמוצלחים
בארץ לכרסום וחריטה ממוחשבים הוא לקוח שלי.
הרמתי לו טלפון וכנראה שהיום בערב אני אקפוץ
לשבת איתו בסלון ולעשות חושבים מה הדבר הנכון לעשות.
אם הוא יחשוב לנכון שעדיף לפברק פינים חדשים,אני בטוח
שהוא גם ידע מהיכן להשיג כאלו.
שוב, במקרה הגרוע ביותר שבו האילתור יטחן לי את הדיפרנציאל, עומד לי בחצר רכב כזה לפירוק. יש סרן שלם קומפלט ותקין.
להזמין נעילה חדשה נמצא במרחק 1500₪ מכאן וחודשיים מהיום יש לי את אותו אח ואותה מזוודה באמריקה.
(בהנחה כמובן שזאת תקלה נקודתית ולא בעיה כללית
בייצור של הדגם הזה של הנעילה..)
איתי
רגע. צד אחד הפינים מתאימים? או שבשני החלקים הם גדולים מדי?
בכל החורים. 8 במספר.
- - - Updated - - -
אני אדקדק.
ישנו חור אחד שבו עם מעט משחק
הפין נכנס עוד 2-3 מ"מ.
איתי
חנן-ג'יפולוג
20-10-16, 20:07
הסתכלתי עכשיו על התמונות, מה שלא עשיתי קודם.
כל ההבדל הוא שתי אלפיות?
זה נשמע לי כמו סתם צבע, או ציפוי כלשהו שמפריע להם להיכנס.
ניסית לשכנע אותם להיכנס למקום עם מעט יותר אסרטיביות? או לתת להם נגיעה על נייר לטש?
זה נראה לי כמו פער שאתה יכול לסדר בבית.
אם זכרוני אינו מטעני כבר נתקלתי בזה באחת ההתקנות. טיפה אסרטיביות פתרה את זה.
אני חושד שאין שם בכלל בעייה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
חנן, אאלט זה 5 מאיות מ״מ לא שתי אלפיות.
חנן-ג'יפולוג
20-10-16, 20:18
כן.
שתי אלפיות אינטש. חמש מאיות מ"מ.
אני עדיין חושב שפתיר בקלות.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
20-10-16, 20:23
הערה: חמש מאיות זה בגבול התחתון של רזולוצית המדידה של קליבר.
בדקתי בגוגל: היצרן מצהיר על דיוק של +- אלפית אינטש.
לא הייתי בונה על המדידות האלה. זה לא הכלי הנכון למדידה של פער כזה. זו מדידה ראויה למיקרומטר.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
התמונות שהועלו לכאן היו בטעות אלו שנמדדו
באינצ׳ים.
הגדלים במ"מ הם 6.30 מ"מ לחור
ו 6.35 מ"מ לפין.
להבנתי, החור צריך להיות בקוטר 6.4 מ"מ
זה כבר הפרש מדיד של עשירית המ"מ, לא?
בכל מקרה. לא נכנס. גם לא בכוח.
איתי
- - - Updated - - -
ועדיין, אם יש לך פתרון יצירתי, אני אשמח מאוד לשמוע עליו.
מאוד!
איתי
חנן-ג'יפולוג
20-10-16, 20:38
הייתי מלטף את הפינים, עם נייר לטש עדין.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
יש לי שני פינים ספייר. לא אכפת לי להשתתף בניסוי....
חנן-ג'יפולוג
20-10-16, 20:45
גם דרמל עם נייר לטש, בתוך החורים, להערכתי יעשה את העבודה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
חנן, ההפרש גדול מדי.
לא על סמך המדידה אלא על סמך תחושת היד שלי.
בגלל שהקדחים הרחבים לא לגמרי ישרים, לא הייתי מנסה לקדוח אותם מחדש. יהיה נכון יותר (גם אם זה מרגיש עקום) לייצר פינים כמו שנמרוד הציע.
יש פאזה, אגב. בין 3 עשיריות לחצי מ״מ לפי העין. ולא אחידה בכלל - הפינים באופן כללי קצת שונים במידות בין שתי השקיות...
כך או כך מדוד קשיות של הפינים לפני הייצור שתדע ממה לעשות אותם ואם לחסם.
אסף.
GodsFather
20-10-16, 20:58
רגע אחד לגבי החלפת הסרן - מה קורה אם הסיפור הזה נשבר לך באמצע שום מקום ואו בנסיעה מהירה בכביש... תחשוב על זה.
ועכשיו חזרה למהנדסים
רגע אחד, מה קורה אם עפה לך ציריה
באמצע שום מקום או על כביש מהיר?
ו באמת, סנדק. ממך?
אנשים פה מגדילים צמיגים ומגביהים רכבים בלי פרופורציות ובלי מחשבה על עומס למייסבים ושאר ירקות.
ואם יטחן דיפרנציאל? אז מה? מהשטח יוצאים בהנעה קדמית ובכביש יש ביטוח גרירה.
איתי
אני עם אסף, סיכוי סביר שאלו פינים סטנדרטים שאפשר להזמין לפי המידה הרצויה, אין בעיה גם לייצר כאלו במיוחד, כדי לקבל אינדיקציה שווה לבדוק קושיות כדי לקבל כיוון של איזה חומר גלם לבחור. אם יש לך גישה למעבד שבבי מנוסה אין סיבה שהוא לא יסגור לך את הפינה לגבי כל הנושא. חד משמעית יותר קל לייצר פינים מאשר לקדד חורים. עוד יותר קל יהיה להעלות את הפינים על מחרטה ולהוריד להם שבב או להשחיז במידה והם מחוסמים
שלום לכולם. אני אוסיף כאן את השקל ורבע שלי ממקרה דומה. הזמנתי גם נעילת לוקרייט מאיזה מוכר קיקיוני באיביי. קבלתי נעילה של חברה אחרת ( ספרטן) המוכר התנער ממני ולא היה מוכן לשמוע על החלפה או החזר- בטח לא על תשלום המשלוח. הגשת תלונה דרך פיפאל פתרה את העניין, התבקשתי לשלוח לו את הנעילה חזרה וקבלתי החזר. לדעתי תביעה דרך פיפאל ניתן להגיש עד 60 יום מהקנייה. כמו כן, משלוח דרך דואר ישראל עלה לי באזור ה 60 שח והגיע תוך ימים ספורים.
אגב, הזמנת מספק מעולה (summit racing)- דרכו הזמנתי את הנעילה הנוכחית שאמורה להגיע ביום ראשון..
אני במקומך הייתי שולח חזרה ומבקש החזר כספי. בהצלחה.
GodsFather
21-10-16, 12:34
רגע אחד, מה קורה אם עפה לך ציריה
באמצע שום מקום או על כביש מהיר?
ו באמת, סנדק. ממך?
אנשים פה מגדילים צמיגים ומגביהים רכבים בלי פרופורציות ובלי מחשבה על עומס למייסבים ושאר ירקות.
ואם יטחן דיפרנציאל? אז מה? מהשטח יוצאים בהנעה קדמית ובכביש יש ביטוח גרירה.
איתי
אני מדבר על הבאסה שבמקרה כזה, לא רק על ההיבט הבטיחותי. במיוחד כשיודעים שמה שעושים עכשיו לא מומלץ ויש פתרונות. אבל עזוב, באמת לא לדיון ונשאר בתחום המקצועי. את המסר הבנת.
המשך ממצאים...
פגשתי היום את elibaba ש"במקרה" שוכבת לו
לוקרייט חדשה לדנה 44 על המדף (היא למכירה אם מישהו מעוניין).
סט הקפיצים/פינים זהה בין שתי הנעילות, עפ"י מק"ט.
גם בקדחים שבנעילה שאצל אלי יש "מדרגה" בחורים האובאליים.
הפינים בסט שיש אצל אלי הם ללא פאזה.
מבחינת גודל הם זהים 1 ל1 לפינים שאצלי ולכן אנחנו מגיעים
שוב למסקנה שהבעיה אצלי בקדחים ולא בפינים.
למרות מה שחשבתי קודם, אני כן הולך כרגע לכיוון של
יצירת פינים חדשים.
אשמח להפנייה לבית מסחר שבו אפשר למצוא סוגים שונים
של פינים ומהם לייצר את הפינים הרלוונטיים לי
רצוי באזור כפר סבא/רעננה/פ"ת. ת"א/חולון/ראשל"צ פחות זמינים לי להגעה ביומיום.
איתי
נסה דבר ראשון לבדוק אם ליצרן יש פינים כאלו במידה הנכונה.
לא מאמין שהמידה הזו יצאה להם סתם...
זה אומר שגם הקדחים אמורים להיות שווים. בדקת?
הפינים אצל איתי נכונים, הם זהים בדיוק לאלו שיש אצלי ואפילו המק'ט על השקית זהה. הקדחים אצלו לא באותה מידה כמו אצלי, אפילו רואים בעין (ונמדד בקליבר) הפרש קטרים של כ0.1 מ'מ ולכן אצלו הפינים לא נכנסים לחורים.
הקיצר - או שאצלו קדוחים חורים קטנים מדי או שבדגם שלו הולכים פינים יותר דקים (לא סביר).
הצעתי מה שלדעתי הכי פשוט - לחרוט/למצוא פינים במידה מתאימה ולא לגעת בנעילה עצמה.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
בדקנו. לא שווים.
ממיטב יכולת החיפוש שלי מצאתי שיש שני סוגי קיטים
של פינים וקפיצים.
הסט האחד לרוב הסרנים המוכרים בינהם 10bolt ו dana
למינהם והסט השני לסוזוקי...
הקפיצים בסט של סוזוקי נראים שונים.
בקיצור. דפקט בכרסום של הנעילה.
אף אחד לא מבטיח לי שאם אשלח להחלפה לא תהיה בעיה גם בנעילה החדשה.
איתי
בטח שאפשר להבטיח שהנעילה הבאה תתאים. אתה תהיה חכם ותדבר איתי אחרי שתחליט מה לעשות ואני אנסה להדריך אותך.
נסיון להעלות קובץ מהסלולרי. נראה אם יצליח...
נמצא פין מתאים. 6.2 מ"מ. עשוי
מקבת של מכונת ניקוב. אמור להיות
פלדה חזקה מאוד. עכשיו נשאר
רק לחתוך...ולהתקין....ולקוות לטוב...
בהצלחה לי
איתי111471
איתי עצור, לפי התמונה יש מרווח גדול מדי באופן מובהק. מתכון בדוק לגזירה ולא משנה ממה הפין עשוי.
גש לבית מלאכה ומדוד עם סט פינים מדויקים.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
תודה על האזהרה.
אבל! אני לא כזה מפגר... הרווח שאתה רואה הוא מכיוון שהחור המצולם הוא החור האובלי.
הפין יושב מצוין בחלקו הנכון/פנימי של החור וגם בחורים הנגדיים.
בדוק, פרוק ונצור עם מיקרומטר..
איתי
ללמדנו כמה תמונה יכולה להטעות... בהצלחה!
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
ללמדנו כמה תמונה יכולה להטעות... בהצלחה!
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
תמונה מטעה מאלך מילים...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
שני חרטים מסרבים לחתוך בטענה
שזה יהרוס להם את הסכין.
פתרונות יצירתיים?
אני רגע לפני חיתוך עם דיסק והתאמה עם אבן משחזת..
איתי
חיתוך עם דיסק אין בעייה.
למידת האורך הסופית ולפאזה אתה מגיע על מחרטה בהשחזה.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
נסר בהפסקות ועם שמן חיתוך במשורית. לאורך המדוייק.
אסף.
על מחרטה לא משחיזים אלא לוקחים מיישרים מצח מדויק.
אפשר לנסות לחתוך על מחרטה עם הרבה קירור והרבה סבלנות, לא בטוח שיצליח.
לגבי הפינים, כמו שאמרתי לך. פלדת כלים היא מאוד קשה אבל גם מאוד שבירה ולדעתי לך עדיף היה למצוא פינים מפלדה שיודעת לעמוד בפיתול/גזירה (חומרים כמו 4140 או 4340) והתהליך הנכון הוא לחתוך אותם למידה ואז לשלוח לחיסום.
קליקליקליקליק !
המון תודה לכל המייעצים והעוזרים. כאן וגם בטלפון
ואמצעי המדיה האחרים.
כל הבדיקות בוצעו ע"פ הספר. מרווחים
בין הספייסרים לקרוסשאפט לפני ההתקנה
ומרווחים בין הדרייברים לאחר ההתקנה. הכל בטווח הנורמה
ועל פניו הנעילה מתקתקת נהדר בסיבובים (בקושי שומעים. צריך לפתוח דלת, להוציא אוזן ולנסוע לאט לאט בסיבוב כדי לשמוע את התיקתוקים)
ונעולה לגמרי בתנאי שטח.
קדימה חורף. בוא כבר. יש לי חשבון לסגור עם המדרגה בנקרות!
(לא שאנחנו מחכים למשהו, כבר הספקנו להיות פעמיים במדבר
מאז תחילת החגים).
חורף נעים ומטויל לכולנו!!!
111494
תודה שוב. :cool:
איתי
תתחדש וכל הכבוד
Sent from my iPhone using Tapatalk
למען הדורות הבאים ....
אפשר לוותר על כל המגילה ולעבור לתכלס אחרי שורת הכוכביות הבאה
***********
שבוע וכ100 ק"מ עם הנעילה. בעיקר באזור עירוני. פה ושם גיחה "מהירה" על כביש 531.
משהו לא יושב טוב....
בסיבובים הנעילה מתקתקת לפי הספר
אבל עם הרגשה מוזרה של חופש
ופעם בכמה ק"מ. בעיקר ביציאה מכיכר מעין הרגשה של שחרור ונעילה של המנגנון ו"בום" שמגיע מכיוון הסרן האחורי.
עם נהיגה נכונה וקלה מאוד על דוושת הדלק ניתן להמנע מרוב ה"בומים" אבל להרגשתי לא כך זה צריך להיות.
בנהיגה על כביש מהיר יש גם לעיתים הרגשה של שחרור ונעילה.
בלי רעש אבל מורגש בנסיעה.
שוב, למיטב זכרוני, לא כך זה צריך להיות!
*******
הפינים המקוריים שמגיעים עם הנעילה הם בקוטר 6.2 מ"מ
ובאורך 16 מ"מ.
הפינים ש"ייצרתי" יצאו עקב טפשות רבה באורך 15.5 מ"מ.
עקב מחסור בחומר גלם ואמונה בטולרנס שיש לרכיב הזה הוחלט
שמתקינים את הנעילה עם הפינים האלו.
בדיעבד זאת הייתה טעות.
החלטתי לייצר פינים חדשים. הזמנתי "מקבים" בקוטר 6.2 מ"מ
מעסק בשם אסף תעשיות.
אחרי כ"כ הרבה פירוקים והרכבות והבנה די טובה איך כל העסק הזה עובד. החלטתי לייצר פינים מעט ארוכים יותר מהמקור.
קשה להסביר בדיוק אבל בגלל שהם בקוטר מעט קטן מהמקור, הם נכנסים יותר עמוק לקדח המיועד להם בנעילה.
בקיצור ולעניין, חצי שעה עם "דיסק" 4.5 לחיתוך פלוס משחזת שולחנית ויש ביד 4 פינים חדשים.
הפעם כבר הפאזות יפות והכל נראה דומה יותר למקור רק ארוך במילימטר :cool:
העסק הותקן. נוסע.
בינתיים רק כמה ק"מ בודדים אבל מרגיש הרבה יותר טוב.
איתי111636
האורך של הפין הוא המידה החשובה, הוכחת את זה לעצמך כשיצרת פין קצר בחצי מילימטר מהמקורי!
אני לא מסוגל להבין את הלך הרוח שגורם לך לייצר בכוונה פין ארוך יותר במ"מ... בעצם אני מבין, אתה מושבניק :rolleyes:
סביר להניח שתוך פרק זמ הפין הארוך יכניע את הקפיצים ואתה תקבל את אותם התוצאות שהיו לך עם הפין הקצר - כוח קטן מדי.
אני חוזר על השיטה הנכונה. מצא לך חבר עם מחרטה, פשוטה שבפשוטות, נסר את הפין עם דיסק או כל שיטה אחרת הכי קרוב למידה הנומינלית - אבל מלמעלה! ועל המחרטה השחז בסבלנות עם שופין למידה הסופית פלוס/מינוס עשירית. את השופין תביא בעצמך כך שאתה לא גורם שום נזק לכלים של בעל המחרטה.
boaz avrahami
06-11-16, 12:54
דבר לאיתי בשפה שלו....
תפוס את הפין במקדחה במקום מחרטה, ואת המקדחה במלחציים [emoji4]
כמו שכתבתי לך לפני כמה הודעות, אני לא מהנדס
ואפילו קצת אהבל (אתה יכול לקרוא לזה מושבניק...) אבל משתדל לעשות דברים תוך מחשבה.
בהוראות ההתקנה של הנעילה מובהר
במדויק איך הפינים אמורים "לשבת" בחריץ בזמן ההתקנה.
בעובי הנוכחי ובאורך המקורי הפינים יושבים שקוע מדי ולכן ייצרתי
אותם ארוכים במ"מ אחד מהמקור. כך הם יושבים בול בקו אחד עם
מישור ה"דרייבר" (בהוראות ההתקנה כתוב במפורש שהם אמורים לשבת flash עם המישור החלק של הדרייבר.
הקפיצים יושבים נהדר. הנעילה בינתיים מתפקדת נפלא.
בשבוע שעבר לקח לי נסיעה של פחות מק"מ אחד כדי להבין שמשהו לא יושב טוב. נכון לעכשיו זה מרגיש מצוין.
ימים יגידו...
בינתיים אני משתפר בפירוק והרכבה. הפעם זה לקח לי פחות
משעתיים כולל להרים את הרכב על בוקים ועד למילוי השמן בדיםרנציאל.
נמרוד, אני באמת מודה לך מקרב לב על ההתייחסות והעצות. באמת. אבל כמו שכתבנו קודם, יש דברים שרואים מכאן...
איתי
אכן מה שרואים מכאן וכולי, תופס גם לגבי עצות בפורומים. תתחדש ותצליב חזק!
טוב. או בעצם לא כ"כ טוב.
במשך שבוע הכל היה מעולה. מתקתק בסיבובים ונעול בהצלבות על
ערמות חול פה ושם.
אי שם לפני שבוע פתאום "בום" מדי פעם. ומאז יותר ויותר.
הצד השמאלי של הנעילה פשוט משתחרר מדי פעם בלי סיבה.
גם בנסיעה ישרה ואופקית על כביש ב100 קמ"ש.
זה מורגש וגם נשמע.
לא טוב....
סביר להניח שתוך פרק זמ הפין הארוך יכניע את הקפיצים ואתה תקבל את אותם התוצאות שהיו לך עם הפין הקצר - כוח קטן מדי.
אתה חושב שזאת הסיבה? אני בספק.
תחושת בטן.
כשהכנסתי את הקפיצים למקומם בהתקנה, לא הורגשה התנגדות חריגה. ואלו קפיצים די קשיחים. בעיקר כשהם אחד בתוך השני כםי שמורכבים בהתקנה.
אשמח לרעיונות מקוריים.
מחר אחה"צ אני מרים את הרכב על בוקים, נפרק את הדיפרנציאל
(בפעם המי יודע כמה) ונראה מה המצב.
איתי בתרגום לשפה שאתה מכיר - יש בידיך מעגל שמישהו תכנן, ובתוכו ארבעה קבלים (קפיצים) שאמורים להיות דרוכים בככה-וככה וולטים (כוח) ואתה החלטת לדרוך אותם מראש למתח (כוח) גבוה יותר. למה? כי מרגיש לך בסדר... :rolleyes:
יש לי מכשיר חשמלי שנועד לעבוד ב12V, אני אחבר אותו למקור 18V. תחושת בטן.
איתי בתרגום לשפה שאתה מכיר - יש בידיך מעגל שמישהו תכנן, ובתוכו ארבעה קבלים (קפיצים) שאמורים להיות דרוכים בככה-וככה וולטים (כוח) ואתה החלטת לדרוך אותם מראש למתח (כוח) גבוה יותר. למה? כי מרגיש לך בסדר... :rolleyes:
יש לי מכשיר חשמלי שנועד לעבוד ב12V, אני אחבר אותו למקור 18V. תחושת בטן.
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji106] [emoji106] [emoji108] [emoji108]
Sent from my SAMSUNG-SM-G870A using Tapatalk
איתי בתרגום לשפה שאתה מכיר - יש בידיך מעגל שמישהו תכנן, ובתוכו ארבעה קבלים (קפיצים) שאמורים להיות דרוכים בככה-וככה וולטים (כוח) ואתה החלטת לדרוך אותם מראש למתח (כוח) גבוה יותר. למה? כי מרגיש לך בסדר... :rolleyes:
יש לי מכשיר חשמלי שנועד לעבוד ב12V, אני אחבר אותו למקור 18V. תחושת בטן.
נומינלי מכיר?
גם מתח החשמל אצלך בבית נע במנעד של 205-255 v.
כנ"ל ברכב. כל מתח שבין 12.5 ל14 וולט הוא תקין.למרות שהצרכנים מיועדים ל12...
אנחנו לא בחדר ניתוח. אני מניח שיש "שפיל" מסוים לחלקים.
בכל אופן. הדיפרנציאל מפורק. לא נראה ששום דבר שבור. קצת
שחיקה בשיניים כתוצאה מהמכות שזה קיבל בנסיעה.
ועכשיו לשאלות:
א. יש חופש קטן בין ה"צירקליפ" / c clip. לבין המגרעת שלו על הצירייה. האם החופש הנ"ל הוא טבעי? יש חופש משמעותית גדול יותר בצד נהג (הצד ה"דופק" של הנעילה).
יש לי ציריות ספייר ברכב ששוכב בחצר. אני שוקל לפרק אותן
ולבדוק את רמת החופש של הצירקליפ שלהן. אולי להחליף אותן עם אלו שברכב הנוסע.
ב. האם שווה לנסות להוסיף טבעת החלקה מכל צד.
שוב, יש לי כאלו ספייר בסרן של הרכב ששוכב בחצר.
נבדקו מרווחים בזמן ההתקנה. כולם היו בטווח אבל בחלק הגבוה
שלו. אולי הוספת טבעות החלקה תקטין את המרווחים ותבטל את החופש?
ההרכבה תתבצע בעוד שעה שעתיים. ממצין בינתיים לתגובות
מחכימות.
איתי
נומינלי מכיר... לקחת את האנלוגיה יותר מדי רחוק... חנן צודק לגבי הערך של אנלוגיות. שיהיה - בניגוד לחשמל הבית לא ישרף :rolleyes:
נו איך סגרת בסוף?
נומינלי מכיר... לקחת את האנלוגיה יותר מדי רחוק... חנן צודק לגבי הערך של אנלוגיות. שיהיה - בניגוד לחשמל הבית לא ישרף :rolleyes:
נו איך סגרת בסוף?
בול. זה מה שכיוון אותי לאורך כל הדרך. מה יכול להיות? יטחן דיפרנציאל? תגזר ציריה? כפרות. יש לי ספייר. מקסימום ממשיכים הביתה על הנעה קדמית...
בסוף? הוספתי טבעת החלקה בצד נהג. רציתי בשני
הצדדים אבל המרווח שנשאר לא אפשר לקרוס שאפט להכנס למקום.
חזרתי כרגע מנסיעה של 60 ק"מ שכללה כביש מהיר וגם פניות פרסה.
עד כה, טפו טפו חמסה חמסה שום בצל.
נמשיך לקוות ולעדכן בהתאם.
שבוע מבורך ומלא הצלבות 😃👍
איתי
six 4 life
26-11-16, 22:54
אני לא רואה איך הכנסת 3 טבעות החלקה משומשות ככל שיהיו לקייס אחד ועדין נשארת במרווח תקין.
לפי דעתי אתה עכשיו עם נעילה נעולה כל הזמן, תוודא שהיא בכלל מרצ'טת.
אם ככה מרגיש ספול, קניתי!
(זה התכנון שלי למקרה שאצטרך לפתוח בפעם החמישית...)
איתי
- - - Updated - - -
אגב, אנחנו מדברים על אותן טבעות?
Thrust washers?
כי לפחות במקרה דנן הן בעובי
של חצי מ"מ פלוס מינוס...
איתי
six 4 life
27-11-16, 00:25
כן, Thrust washer, וספול זה אחלה! עד שגוזרים ציריה... ובמקרה של ציריה כמו שלך (C-CLIP) היא גם תצא לטייל יחד עם הגלגל תוך כדי נסיעה אבל מתחילת השרשור נראה שאתה סדיסט ועקשן לא קטן אז למה לא, סע עם הנעילה כספול :rolleyes:
ארז (?), נדמה שהציניות
שלי נקראת כסוג של פיגור אחרת קשה לי להבין
את התגובה שלך...
בכל אופן, כדי שתנוח דעתך, כל העסק
נבדק כאשר מכסה הדיפרנציאל פתוח
לפני סגירה ומילוי שמן
והעסק מתפקד מצוין, מסתובב
ומשתחרר.
ללא מספיק מרווח לא יכולתי להכניס את
ה c clip הימני למקום שלו
הרכב הזה הוא לא רכב שלישי. הוא משרת
אותי ביומיום. כל יום. אמנם מעט ק"מ אבל כל הזמן.
אני לא יכול להרשות לו לעמוד יום.
יום שהוא עומד זה יום שאני לא עובד.
זה החמור שלי...
אני מבין שאתם בטוחים שהחמור זה אני אבל תנו קצת קרדיט...
איתי
באופן כללי גמני לא אוהב את הקומבינות, לא בכלל ולא בגזרת הסרנים בפרט. קומבינות אגב, במושג הרחב שלי, זה גם הזנחת טיפול שגרתי.
אני אומר זאת מניסיון רב, לצערי, ודווקא מהמקום של אחד שעושה מאמצים להשקיע ולא לעגל פינות.
רצוי להיצמד לחלקים המקוריים ולשגרת הטיפולים ככל האפשר, ולהתאמץ על זה כדי להרוויח שקט אמיתי.
אבל בכל מקרה שבו יש קושי טכני\כלכלי\דתי\נשי\אחר להיצמד למקור, ובכלל זה במקרה של איתי, אני בכל זאת סבור שיש להפריד בין השאלה הבטיחותית לשאלה הכלכלית:
1. בטיחותית - מה המשמעות של כשל בקומבינה? סרן אחורי כבר מוריד דרמטית את הסיכון לעומת קדמי, אבל אז עוברים לשלב הבא - האם כשל בקומבינה עלול, אפילו בספק קל שבקלים, לגרום לגזירת צירייה ויציאה של גלגל אחורי+ציריה לעקיפה עצמאית?
2. כלכלית - אך ורק בהינתן שאין סכנה בטיחותית, מה זול יותר - להזמין נעילה חדשה, או לקמבן עכשיו ולספוג נזק עתידי מקיף יותר (נעילה + מכלולים נוספים) מוכפל בסבירות X להתרחשות? - זו הכרעה סובייקטיבית לחלוטין, כל עוד המחליט מודע להתפתחויות האפשריות.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.