צפייה בגרסה מלאה : המלצה על מוצר - בוסטר להתנעה
זה עובד ...
מקור, יש לי כזה.
והנענו איתו כמה רכבים במוסקבה לפני חודש .. במז"א אביבי של מינוס 27 ( מרגיש כמו מינוס 38 )
גם כשלא עבדו איזה שבועיים שלושה ...
לינק למוצר:
http://zoozbike.co.il/product/jump-starter-12000-mah-%d7%91%d7%95%d7%a1%d7%98%d7%a8-%d7%94%d7%aa%d7%a0%d7%a2%d7%94-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%95%d7%9e%d7%98%d7%a2%d7%9f-%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%93-%d7%9c%d7%a1%d7%9c%d7%95%d7%9c-3/
צילום של ההונדה ..
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170205/7a7eacf263dcd23754d42e5453660658.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170205/796664217f33e1cecaffc8e6e1f05f3b.jpg
וכמה קר .. זה קר .. ? ...
הבקבוק קולה הנ'ל שהה באוטו בערך 5 שעות.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170205/9e3ee6cc2d257e2977f6c4c374731bc8.jpg
112880
הוא קפא מספיק מהר שכשהופשר .. עוד היה טעם של גזים בקולה ..
נתנו לך להעלות את זה למטוס?
כן
בתיק יד או במזוודה מותר להעלות מוצרים שמכילים ליפו בשני תנאים.
1. שזה חלק בלתי נפרד מהמוצר ( עד מגבלה של אמפר שאני לא זוכר אבל לא ממש בדקו .. )
2. שזה נפרד מהמוצר אבל מאוחסן בצורה טובה ( שק אסבסט נגד אש )
לקחתי גם רחפן עם סוללות ספייר איתי ללא שום בעיה.
3. אפשר לרכוש בארץ או להזמין ברשת ..
4. אם אתה שואל בעקבות כל הסקייט בורדים שעלו באש .. אז יש חוקים גם לזה .. בנפרד.
אתה יכול לפרק את הסוללה, להכניס את הסקייט למזוודה ( תמיד חסר 4 ס"מ .. ) ואת הסוללה בתיק יד עם שק אסבסט.
ספציפית היח' שבצילום נקנתה ברוסיה ..
און ליין ( 400 שח )
ראיתי שילוט שמתייחס ל-7000מיליאמפר כמקסימלי.
שלום
מה צריך להיות הספסקציות של בוסטר שיכול להניע מנוע דיזל של היילקס?
יש המלצות או קישורים?
תודה,,
עופר
ראיתי שילוט שמתייחס ל-7000מיליאמפר כמקסימלי.
לא ראיתי שילוט .. אבל שוחחתי עם מחלקת השרות של אלעל ושל ארופלוט. ..
וכל סוללה של הרחפן היא 12 וולט 5200 מיליאמפר. לקחתי 4 סוללות איתי.
פלוס סוללה 12/2000 של השלט.
ללא שום בעיה. עבר שיקוף ועבר טיסות. משני צידי הטיסה.
המוצר הזה מכיל סוללה 12/8000.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
שלום
מה צריך להיות הספסקציות של בוסטר שיכול להניע מנוע דיזל של היילקס?
יש המלצות או קישורים?
תודה,,
עופר
לא נראה לי שתהיה לך בעיה.
תסתכל בסרטון המצורף למוצר ...
לא יודע איזה מנוע יש ל b.m.w x5 דיזל אבל אחרי שלושה שבועות שהבעלים היתה באפריקה במסע ספארי. . והאוטו חיכה מתחת מטר שלג .. הניע בנגיעה.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
לא ראיתי שילוט .. אבל שוחחתי עם מחלקת השרות של אלעל ושל ארופלוט. ..
וכל סוללה של הרחפן היא 12 וולט 5200 מיליאמפר. לקחתי 4 סוללות איתי.
פלוס סוללה 12/2000 של השלט.
ללא שום בעיה. עבר שיקוף ועבר טיסות. משני צידי הטיסה.
המוצר הזה מכיל סוללה 12/8000.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
השילוט מתייחס לגודל מקסימלי לסוללה יחידה, בלי הגבלה לכמה סוללות.
בקישור יש מוצר עם 12,000מיליאמפר.
השילוט מתייחס לגודל מקסימלי לסוללה יחידה, בלי הגבלה לכמה סוללות.
בקישור יש מוצר עם 12,000מיליאמפר.
לא מבין מה אתה שואל / אומר.
לקחתי איתי 4X5200 מיליאמפר. זאת עובדה.
לא הסתרתי כלום ולא שקרתי לאף אחד.
שאלתי בטלפון ובמייל אם יש בעיה לקחת סוללה של 28000 מילי אמפר ( hover board ) במטוס .. ויש לי מייל לאישור, אין שום בעיה.
לא קניתי בסוף .. כי כשבררתי זה עלה 1200 שח ועד שהגעתי למוסקבה זה כבר הגיע ל 2000 שח .. זה לא השתלם.
לצורך הדיון, כל סוללה של לפטופ זה יותר מ 7000 מילי אמפר.
בכל מקרה, יש פה הרבה שאלות בפורום על מוצר להתנעה במקרה חירום .. המלצתי על משהו שאני אישית מכיר .. מה קשור כל הויכוח על מה מותר ומה אסור במטוס ?
יש לינק לקניה בישראל ...
גיא, יצא לך לבדוק את זה על מנוע גדול? (ספציפית על 4.0L של סופה)
גיא, יצא לך לבדוק את זה על מנוע גדול? (ספציפית על 4.0L של סופה)
כמו שרשמתי, BMW X5 דיזל ...
לא יודע איזה מנוע יש שם .. והונדה אקורד ספורט 2.4 בנזין .. וויטארה בנזין 2.4 קצרה.
זה מה שכולל הנסיון שלי.
בסרטון שמצורף בעמוד המוצר שמצורף בהודעה המקורית, הם מניעים שם משאיות ואיזה ביג בלוק ישן .. אני לא חושב שיש בעיה עם סופה .. או עם היילקס.
נושא העלאת בטריות למטוס והפיקוח על זה משתנה מחברה לחברה ומנציג לנציג. יצא לנו להיות לא מעט עם רחפנים בחול, חלק מהפעמים נבדקנו בקפדנות וחלק לא נבדקנו כלל, לעיתים כשנבדקנו הנציג בעצמו לא ידע את ההגבלות והחוקים דבר שגרם לעיקובים.
גיא - רק כדאי להבין - מדובר ברכבים שלא הניעו כלל בנסיון להנעה עם המצבר המקורי? אני לא מוצא גרף מתאים אבל עד כמה שזכור לי קור קיצוני לא עושה טוב למצברים
נושא העלאת בטריות למטוס והפיקוח על זה משתנה מחברה לחברה ומנציג לנציג. יצא לנו להיות לא מעט עם רחפנים בחול, חלק מהפעמים נבדקנו בקפדנות וחלק לא נבדקנו כלל, לעיתים כשנבדקנו הנציג בעצמו לא ידע את ההגבלות והחוקים דבר שגרם לעיקובים.
גיא - רק כדאי להבין - מדובר ברכבים שלא הניעו כלל בנסיון להנעה עם המצבר המקורי? אני לא מוצא גרף מתאים אבל עד כמה שזכור לי קור קיצוני לא עושה טוב למצברים
אני טסתי עם רחפן רק פעם אחת, מישראל למוסקבה וחזרה אחרי שבועיים .. היו איתי מודפסים כל ההתכתבויות עם מחלקת השרות של ארופלוט .. למקרה של חוסר הבנה .. זה לא נדרש. אף אחד לא שאל אותי כלום.
הרכבים האלו היו במצבים שונים של חוסר התנעה .. ההונדה אפילו לא השמיע התקתוקים מהבנדיקס .. למעשה גם הדלתות לא נפתחו מהשלט .. ( והמכסה מנוע היה בדוק מהקרח ) הסוזוקי ניסה להסתובב וה BMW הסתובב אבל לא הניע לבד.
להונדה יש מצבר קטן .. למרות שזה מה שמכרו לה במוסך הרשת .. אני מניח שזה סוג של תוספת הכנסה למוסך .. מצבר קטן מידי ? .. הוא בן פחות משנה .. אחרי התנעה עם המכשיר הוא הניע יפה למשך היום אבל למחרת בבוקר שוב נדרשה עזרה ..
וקור .. היה בלי עין הרע, זה הכי קר שהיה לי בחיים. הורידים בעיניים קפאו לי. אתה מניע, מפעיל חימום על פול, מחמם הגה / מראות ותחת ורץ מסביב לאוטו עשר דקות ....
אין ויכוח, ויש דיון ארוך על המוצרים האלו.
יש לי אישית משהו כזה, שהיה בדיוק הדבר הנכון ברגע הנכון להניע בהצלחה פרייבט.
כן נעצרו לי במשלוח יותר מאחד בטענה שזה מוצר אסור בהטסה.
ונתקלתי בשילוט כזה בשדות תעופה.
אחד עבר את המסננת והגיע עד הבית.
כמו שרשמתי, BMW X5 דיזל ...
לא יודע איזה מנוע יש שם .. והונדה אקורד ספורט 2.4 בנזין .. וויטארה בנזין 2.4 קצרה.
זה מה שכולל הנסיון שלי.
בסרטון שמצורף בעמוד המוצר שמצורף בהודעה המקורית, הם מניעים שם משאיות ואיזה ביג בלוק ישן .. אני לא חושב שיש בעיה עם סופה .. או עם היילקס.
תודה,
יש למשהוא נסיון אם מנוע דיזל ?
עופר
זה לא בהכרח תלוי בחברת התעופה. לרוב זה תלוי בשדה"ת.
השדות הכי קשים הם (מפתיע) בסין. זרקו לי שם ערימות
של מציתים. וכל סוללה נבדקה פרטנית. הם לא יודעים להבדיל
בין LiIon ל LiPo למרות שיש הבדל מהותי ביציבות, ברגע שכתוב
Li הם כבר בודקים מה איתם.
יש לא מעט חברות ושדות תעופה שאם הסוללה ללא תקן (ושל הרחפנים הן עם)
לא תעלה אותם למטוס בשום מצב.
באופן עקרוני IATA מאשרים עד 100Wh לסוללה וסה"כ 160Wh (מתח סוללה X תכולה באמפר שעה).
יש שמקפידים יותר ויש שפחות.
My 2 Cents
לי יש.
12000 מיליאמפר יהיה בסדר כדי להניע מנוע דיזל גדול כאשר המכשיר חדש לגמרי וטעון במלואו, אחרי שהמכשיר מתיישן קצת או סתם לא טעון עד הסוף הוא פשוט לא יניע. אם אתה רוצה את זה כמכשיר שמיועד למנוע דיזל באופן קבוע, הייתי מכוון ל 18000 מיליאמפר. קח גם בחשבון שבאתרים הסיניים לא תמיד מדייקים במפרט המפורסם באתר או על גבי המוצר.
אני ניסיתי מוצרים כאלה על מנועי דיזל גדולים יחסית (2.5 ליטר של דיפנדר ו3 ליטר מסילה משותפת של פטרול ועל כמה טרקטורים) במנועי דיזל קטנים (פרייבטים וטנדרונים) הוא יניע יותר בקלות רבה יותר.
עידן
לא זול, אבל קונים פעם אחת ולא כמה פעמים זול שמצטבר ליקר ועולה באש ועשן בשעת המבחן...
המפלץ הזה מניע דיסקברי 2 שהתקרר לו כל הלילה ב - 5 מעלות עם מצבר ריק.
https://no.co/gb70
אני לא יודע אם מינוס חמש או חמש זה כזה נורא לסוללה, מינוס 30 כן.
את המכשירים האלה מומלץ לקנות לפי המלצות טווח ארוך של חברים בדיוק כמו שעידן סיפר על שלו. בשוק הזה השקר רץ חזק והרוב זה חראט בפיתה:
http://www.ebay.com/itm/16800mAh-4-USB-Car-Jump-Starter-Power-Bank-Battery-Emergency-Charger-Booster-/391674851396?hash=item5b31a3f044:g:bAkAA OSw9GhYdyRK&item=391674851396&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/68800mAh-Portable-Vehicle-Car-Jump-Starter-12V-Booster-Power-Bank-For-Phone-Auto-/351919574303?hash=item51f00a8d1f:g:66UAA OSw7KJXD1iH
שניהם חיצונית זהים, האחד מספר לנו שהוא מוציא 16~ אמפר והשני 68~, כל שאר הנתונים זהים, אז מי מבינהם משקר? זה קל... שניהם. גם ה16 אמפר לא מצליח להגיע באמת ל16 אמפר שעה.
גיא,
הנה קישור לדיון בנושא שפתחתי לפני כמה זמן והתגלגל לכיוונים מעניינים.
מאז,
אני עם מוצר דומה, שווה בהחלט כגיבוי.
POWER PACK במקום מצבר שני? (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/94749-POWER-PACK-במקום-מצבר-שני)
מנצל את השרשור.
ראשית, יש לי והוא עושה את העבודה.
לצערי המצבר ברכב החליט לשבוק וכדי להיות בטוח ניתקתי אותו למשך הלילה - לא עזר.
חיברתי מחדש את המינוס למצבר אולם לא שמתי לב ולא חיזקתי מספיק.
לאחר כ 10 נסיונות הנעה עם הבוסטר הפסקתי אולם החום בכבלים היה גבוה וכבל אחד התנתק מההלחמה ונראה שגם אחד הטרזיסטורים
שט לו.
אודה למי שיוכל לצלם את המעגל האלקטרוני משני הצדדים שנמצא בפלסטיק שאליו מתחברים כבלי המינוס והפלוס.
מצ"ב תמונה של החלק שצריך לצלם.
תודה,
איתן
112926112926
גם אצלי אחד מהחרטטות הסיניים מניע כשיש מצבר קצת חלש, גם דיזלים (ג'אמפי מנוע 2.0 hdi), אבל לא הצליח להניע דוקאטו שפרק מצבר לחלוטין ולבסוף הונע בדחיפה. הכבלים והתנינים כל כך התחממו שהחלטתי להפסיק.
אני סוחב אותו בתור תעודת ביטוח זולה למקרה שאתקע לבד עם מצבר חלש בטרופר (האוטומטי) שלי.
Sent from my Nexus 6 using Tapatalk
אם אתה זוכר - הצלת אותי פעם בכניסה למשלט 21 כשטיילתי עם הבת שלי ומת לי האלטרנטור (ללא חיווי בלוח השעונים) יום לאחר מכן נגשתי ל-ל.כ וקניתי בוסטר במחיר לא זול בכלל
.
https://www.lkltd.co.il/בוסטר-התנעה-12-וולט-מקצועי6-חודשי-אחריות-עי-היבואן
בנתיים לא היה רכב שהוא לא הצליח להניע. כולל משאית קלה. אבל אין מה לשוואת, הוא יקר וכבד בהרבה יותר.
אני חושב שזה מוצר טוב, שיכול להציל הרבה פעמים, אבל, הרבה פעמים, גם הסינים וגם אנשים פה, מפזרים הבטחות לא כל כך מבוססות.
יש שני מספרים שמעניינים אותנו במוצר הזה (חוץ מהמספר עם הסימן של $ :-) )-
תכולה של המצבר, וזרם רגעי (5-8 שניות).
1- זרם רגעי, זו היכולת של המכשיר הזה לסובב את הסטארטר. רוב המוצרים יטענו למספרים כמו 400A רגעי, ו 200A , ועד 300A רציף ו 600A רגעי, אבל חלק מהמוצרים טוענים גם 2000A ואפילו 4000A.
בסופו של יום, אני לא מכיר מוצר אחד שעולה פחות מ 100$ ומסוגל להניע מנוע דיזל 3L ללא מצבר בכלל.
רוב המוצרים האלו יצליחו להניע רכב פרטי או דיזל קל, אבל בשביל רכבים עם מנוע בנזין גדול או דיזל 3L (ומעלה), המוצרים האלו טובים כמוצר משלים למצבר חלש, אבל לא במקרה של מצבר חסר \ מת.
הכבלים בהודעה #21 (עם המחבר הכחול), נפוצים מאוד בין המוצרים של ה 20-60$ ואני בספק כמה הם מסוגלים לסחוב מעל 150A, ובטוח לא למשך זמן.
בקיצור, מי שרוצה להניע דיזל או מנוע גדול, צריך לשלם למעלה 100$ (לפני שאני אומר 200$).
יש הרבה סירטונים ביוטיוב, רובם חובבנים ומוזמנים, אבל חלקם מקצוענים מאוד. שווה לעקוב אחרי הבחור הזה, הוא שוחט אותם בלי חשבון -
https://www.youtube.com/watch?v=TW0f-cH0eDc&t=452s
2- המספר השני הוא ה 12000MA , 68000NA וכו'. גם פה רוב היצרנים מרמים ( בחלק מהמקרים, אפשר להבין את זה די בקלות רק מהמשקל של הסוללה).
אבל זה בעצם מס' שמציין את כמות האנרגיה שיש לסוללה, או במילים אחרות, כמה התנעות ניתן לבצע עם הסוללה הזו.
חשוב לזכור, שלא בהכרח יש קשר בין שני המספרים האלו, ובנוסף, ע"מ באמת להצליח להזרים 300-400A (להתנעת דיזל), צריך חוטים ומחברים מאיכות אחר (ובכלל לא חשוב כמה "שמנה" הסוללה).
יש הרבה סירטונים ביוטיוב, רובם חובבנים ומוזמנים, אבל חלקם מקצוענים מאוד. שווה לעקוב אחרי הבחור הזה, הוא שוחט אותם בלי חשבון -
https://www.youtube.com/watch?v=TW0f-cH0eDc&t=452s
.
הוא גדול,הבחור הזה.
:)
בשורה התחתונה שלו, זה ה-מוצר:
Antigravity Batteries AG-XP-10
כ- 160 דולר.
תיקון לזיבו והערה לפותש.
כשאין מצבר, הרבה יותר קל להניע מאשר כשמחובר מצבר חלש. למעשה אם מנתקים את המצבר לגמרי גם הסיניים הזולים יניעו מנוע דיזל גדול.
לגבי פות"ש, ובכלל. במזג אוויר קר, הרבה פעמים המצבר לא פרוק כלל אלא קפוא (צורת ביטוי, לאו דווקא קפיאה של האלקטרוליט). במצבים כאלו הרבה יותר קל לבוסטר להניע מאשר במצב של מצבר ריק. אנקדוטה נוספת היא שיש מקומות בהם תמצא המלצה להפעיל צריכה מסוימת על המצבר (למשל להפעיל אורות לאיזה חצי דקה-דקה) כדי "לחמם" אותו.
ברכב מודרני עם עלוקה מהתקנה מקומית ומחשב רכב משוכלל לא הייתי ממהר לנתק מצבר לחלוטין, יש פוטנציאל להוסיף בעיה חדשה בנוסף לבעיית המצבר החלש.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
צודק לחלוטין.
אני מחבר תניני גיבוי לשלב שבין המצבר לבוסטר הן בפירוק והן בהרכבה אם צריך להניע רכב מת (לא רק בגלל התקנות אלא גם כדי לא לאפס את כל המחשבים ומערכות המדיה).
תיקון לזיבו והערה לפותש.
כשאין מצבר, הרבה יותר קל להניע מאשר כשמחובר מצבר חלש. למעשה אם מנתקים את המצבר לגמרי גם הסיניים הזולים יניעו מנוע דיזל גדול.
לגבי פות"ש, ובכלל. במזג אוויר קר, הרבה פעמים המצבר לא פרוק כלל אלא קפוא (צורת ביטוי, לאו דווקא קפיאה של האלקטרוליט). במצבים כאלו הרבה יותר קל לבוסטר להניע מאשר במצב של מצבר ריק. אנקדוטה נוספת היא שיש מקומות בהם תמצא המלצה להפעיל צריכה מסוימת על המצבר (למשל להפעיל אורות לאיזה חצי דקה-דקה) כדי "לחמם" אותו.
איל,
סליחה אבל אתה טועה (ואני חושש שאתה מדבר על תאוריה, ואני מדבר על ניסויים שאני עשיתי בעצמי + אינטרנט).
זה נורא פשוט -
להניע מנוע דיזל, צריך למעלה מ 400A כדי להתחיל לסובב את הסטרטר, ואחכ למעלה מ 200A עד שהמנוע מניע (כל מנוע עם המספרים שלו, אבל העיקרון נשאר אותו הדבר - סטארטר שלא מצליח להסתובב, צורך זרם מאוד! גבוה).
שום סיני זול (מתחת ל 100$) לא מספק את האמפרז' הזה!
אתה חושב שאני טועה, תראה לי דגם כזה, אני קונה שלושה! ומשלם לך את ההפרש ל 100$ (על כל השלוש. ואני לא צוחק, תבדוק אותי).
שהמצבר חלש ולא מסוגל להניע, בד"כ יש בו עדיין איזה שהיא אנרגיה, ה 80-100A שהוא מצליח להוסיף, עושים את ההבדל, ומאפשרים התנעה עם מוצר זול יותר.
בנוסף לניסוי - תסתכל על הסט כבלים הסטנדרטי עם המחבר הכחול, תזרים בו 400A , תספר מה קרה (תראה הודעה #21).
הנסיון שלי מראה אחרת.
ונסיון התנעה עם מצבר ריק צורך הרבה הרבה יותר ומביא לתוצאות שכתבת.
הנסיון שלי מראה אחרת.
ונסיון התנעה עם מצבר ריק צורך הרבה הרבה יותר ומביא לתוצאות שכתבת.
מצבר באפס וולט חייבים לנתק.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
חברים,
גם בסדום היה צדיק אחד.
מחפש צדיק שיצלם את המעגל החשמלי ( משני הצדדים) שנמצא "בבית הפיוזים" של כבלי ההתנעה של הבוסטר.
תודה
איתן.
זה לא פיוזים, זה "סיליקון" (דיודה?).
היה לי אחד כזה שפתחתי (החלפתי לו כבלים לעבים יותר - 10ממ"ר), אבל הוא כרגע לא אצלי.
אני אנסה לראות איך אני משיג לך צילום.
אם אתה זוכר - הצלת אותי פעם בכניסה למשלט 21 כשטיילתי עם הבת שלי ומת לי האלטרנטור (ללא חיווי בלוח השעונים)
שם הנעתי אותך עם סט כבלי הרתכת שלי שלא מכזיב כבר 12 שנים.
Sent from my Nexus 6 using Tapatalk
זה לא פיוזים, זה "סיליקון" (דיודה?).
היה לי אחד כזה שפתחתי (החלפתי לו כבלים לעבים יותר - 10ממ"ר), אבל הוא כרגע לא אצלי.
אני אנסה לראות איך אני משיג לך צילום.
לפי התיאור של מוצר דומה אצלי זה הדיודה שמיועדת להגנה במקרה של חיבור קטבים שגוי.
איל,
סליחה אבל אתה טועה (ואני חושש שאתה מדבר על תאוריה, ואני מדבר על ניסויים שאני עשיתי בעצמי + אינטרנט).
זה נורא פשוט -
להניע מנוע דיזל, צריך למעלה מ 400A כדי להתחיל לסובב את הסטרטר, ואחכ למעלה מ 200A עד שהמנוע מניע (כל מנוע עם המספרים שלו, אבל העיקרון נשאר אותו הדבר - סטארטר שלא מצליח להסתובב, צורך זרם מאוד! גבוה).
שום סיני זול (מתחת ל 100$) לא מספק את האמפרז' הזה!
אתה חושב שאני טועה, תראה לי דגם כזה, אני קונה שלושה! ומשלם לך את ההפרש ל 100$ (על כל השלוש. ואני לא צוחק, תבדוק אותי).
שהמצבר חלש ולא מסוגל להניע, בד"כ יש בו עדיין איזה שהיא אנרגיה, ה 80-100A שהוא מצליח להוסיף, עושים את ההבדל, ומאפשרים התנעה עם מוצר זול יותר.
בנוסף לניסוי - תסתכל על הסט כבלים הסטנדרטי עם המחבר הכחול, תזרים בו 400A , תספר מה קרה (תראה הודעה #21).
אין כאן קסמים.
הכל עניין של מתח בסוף. והתשובה לשאלה אם להשאיר מצבר מחובר או לא היא לא "כן" או "לא" באופן גורף...
אם מתח המצבר נמוך מהמתח שיוצא מהמוצרים דנן, הוא עומס נוסף שצורך זרם ולא תורם להתנעה.
אבל... בזמן ההתנעה, המתח יורד. לרוב, מצבר "מת" הוא מצבר עם מתח נמוך, אבל בטח לא אפס וולט.
מספיק שהוא יהיה 11 וולט והרכב לא יניע. בפועל, בהנעה, כשהעומס מספיק גדול, גם המתח של המוצרים
האלו יורד. אם הוא יורד מתחת למתח המצבר - המצבר יתרום להתנעה, אם לא - הוא יהיה עומס נוסף.
ידוע לי שאין שם פיוזים לכן כתבתי "בית הפיוזים" במרכאות.
על כל פנים מצ"ב תמונות של המעגל שנמצא "בבית הפיוזים".
אודה למי שיוכל לומר לי האם צריך להלחים מחדש את הטרנזיזטור הקיצוני כפי שמולחמים השאר.
תודה,
איתן
112953112952
לא שאלת, ולכן לא ענינו :-)
כן, כל השלושה צ"ל מולחמים אותו הדבר.
אין כאן קסמים.
הכל עניין של מתח בסוף. והתשובה לשאלה אם להשאיר מצבר מחובר או לא היא לא "כן" או "לא" באופן גורף...
אם מתח המצבר נמוך מהמתח שיוצא מהמוצרים דנן, הוא עומס נוסף שצורך זרם ולא תורם להתנעה.
אבל... בזמן ההתנעה, המתח יורד. לרוב, מצבר "מת" הוא מצבר עם מתח נמוך, אבל בטח לא אפס וולט.
מספיק שהוא יהיה 11 וולט והרכב לא יניע. בפועל, בהנעה, כשהעומס מספיק גדול, גם המתח של המוצרים
האלו יורד. אם הוא יורד מתחת למתח המצבר - המצבר יתרום להתנעה, אם לא - הוא יהיה עומס נוסף.
אני חושש, שאתם מפקששים מעט את הדיון.
הנקודה העיקרית, רוב הבוסטרים לא מסוגלים להניע מנוע גדול, לבד, ללא עזרה ממצבר אחר.
חשוב להבין את זה ולא לבנות ציפיות.
לא חושב שמפספסים
זה דווקא חידוד למה שכתבת
בכל אופן, הבחור בסרטונים מניע רכב דיזל עם כמה בוסטרים. ללא מצבר.
אבל... כן. זה לא מוצר סיני זול. אלו מוצרים שעולים צפונית ל-100$
אני חושש, שאתם מפקששים מעט את הדיון.
הנקודה העיקרית, רוב הבוסטרים לא מסוגלים להניע מנוע גדול, לבד, ללא עזרה ממצבר אחר.
חשוב להבין את זה ולא לבנות ציפיות.
ZIVO תודה!
על מנת לחדד את השאלה והתשובה,
שתי הרגליים בכל "טרנזיסטור" מולחמות ומחוברת בכל שלושת "הטרנזיסטורים" בשני צידי המעגל, הרגל האמצעית קצוצה אולם "משטח הקרור" (הבסיס)
של הטרנזיסטור גם מולחם למעגל.
דהיינו קצר אחד גדול.
מה בעצם קורא שם?
להערכתי כולן מחוברות פשוט במקביל וזה בסדר גמור
האם אתה רואה את המק"ט שלהם?
קח בחשבון שהלחמת גוף הקירור בצורה טובה עשוי להיות אירוע קצת מורכב ולא פשוט
ה "טרנסיסטורים" הם בעצם דיודות שוטקי, כמו זה:
http://www.vishay.com/docs/94202/32ctq025.pdf
האנודה מחוברות בטור והבסיס \ קטודה מחוברות בטור
112970
EZRAIZ,
המספר הרשום על הרכיבים הוא : 30TQ060
איתן
EZRAIZ,
המספר הרשום על הרכיבים הוא : 30TQ060
איתן
זו אכן דיודת שוטקי ל-30A (מה שאומר שרביעייה כזו יכולה להעביר בתיאוריה 120 אמפר, אם
כי אני בספק שחלוקת הזרם ביניהן אכן שווה בפועל)
2 הרגליים שלה זה האנודה, הרגל המקוצצת והמשטח מאחור זה הקטודה.
חשוב להקפיד שלא יהיה קצר לרגל האמצעית (הקצוצה) וחשוב
להקפיד מאד על הלחמה טובה מאד של המשטח מאחור (הקטודה)
רק הלחמה טובה תבטיח שאחת הדיודות לא "תסבול" יותר ממה שהיא צריכה
קיבלתי לפני כשנה GB40
במהלך שנה התבקשתי לעזור להניע 4 רכבים שונים (3 רכבי 1.6 ליטר. ופראדו אחד )
בכל המקרים הבוסטר לא עזר וחזרנו להשתמש בכבלים הנעה.
לא להתקרב לGB40. אולי ה 70 יהיה טוב יותר.
זו אכן דיודת שוטקי ל-30A (מה שאומר שרביעייה כזו יכולה להעביר בתיאוריה 120 אמפר, אם
כי אני בספק שחלוקת הזרם ביניהן אכן שווה בפועל)
2 הרגליים שלה זה האנודה, הרגל המקוצצת והמשטח מאחור זה הקטודה.
חשוב להקפיד שלא יהיה קצר לרגל האמצעית (הקצוצה) וחשוב
להקפיד מאד על הלחמה טובה מאד של המשטח מאחור (הקטודה)
רק הלחמה טובה תבטיח שאחת הדיודות לא "תסבול" יותר ממה שהיא צריכה
במעגל שלי יש 6 דיודות , 3 בכל צד של המעגל.
GB40 חלש...
ה GB70 יותר מוצלח אבל צריך להיות טעון 100 אחוז בשביל להניע דיזל קר אחרי לילה.
למה אתם רוצים להאמין למי שהטעה אותכם עם ה 40, ולחשוב על ה 70???
אין ספק שה 70 חזק יותר מה40, אבל הוא רחוק מההבטחות של 1000A ו 2000A .
אז למה לשלם כזה מחיר, עבור מוצר שאין לכם מושג מה המפרט שלו????
למה אתם רוצים להאמין למי שהטעה אותכם עם ה 40, ולחשוב על ה 70???
אין ספק שה 70 חזק יותר מה40, אבל הוא רחוק מההבטחות של 1000A ו 2000A .
אז למה לשלם כזה מחיר, עבור מוצר שאין לכם מושג מה המפרט שלו????
וסיני ברבע מחיר כן מניע..
היה לי גם אחד סיני לפני כשנתיים שנקנה באליאקספרס, גם הוא לא הצליח להניע פראדו ואפילו לא סריון מנוע 1.3
נכון לעכשיו כל הבוסטרים הם סוג של מטען גדול לטלפון ולא יותר. לדעתי נכון לרגע זה.
תחפש את השרשור שפתחתי על בוסטר כתחליף למצבר שני לחניון לילה (לא ישים), ואת בדיקות ההספק שערכתי לו.
הסיני חסר המותג שקניתי הניע מאז כמה פעמים פרייבט 1.6 עם מצבר מת ברמה שלא פתח את האזעקה.
הניע בלי גמגום.
עוד לא יצא לנסות על מנוע גדול יותר.
לדעתי, הכי טוב ללכת ל YOUTUBE ולחפש מה אומרים (אנשים אוביקטיבים) על המוצר שאתם מחפשים \ שוקלים לקנות.
מוצר כמו של דורון, מניע פריבט בנזין 1.6, 2-3 פעמים (בטעינה אחת) ללא שום מצבר (בדקתי על שברולט קרוז ואוקטביה), אבל לא מצליח לסובב דיזל כמו טרופר בכלל.
מאז תחילת הדיונים פה, קניתי 4 מוצרים שונים. 2 חזרו לסין, אחד נשאר בקרוז, והרביעי בטרופר.
כמו שכתבתי פה בעבר - לדעתי, בפחות מ 100$ לא קיים מוצר שיכול להניע טרופר (דיזל) ללא עזרה ממצבר ( או בוסטר אחר).
אפשרות אחרת (שלא בדקתי), האם אפשר להשתמש בשני מכשירים של 40$ במקביל, בו זמנית?
בהנחה שמכשירים של 40$ מגיעים ל 200A למס' שניות, שנים כאלו במקביל, צריכים לעבור את ה 400A, וזה כבר מספר מעניין....
והנה אחד שאתה העלת. בערוץ יוטיוב של הבחור יש אחלה סרטונים.
יש הרבה סירטונים ביוטיוב, רובם חובבנים ומוזמנים, אבל חלקם מקצוענים מאוד. שווה לעקוב אחרי הבחור הזה, הוא שוחט אותם בלי חשבון -
https://www.youtube.com/watch?v=TW0f-cH0eDc&t=452s
.
דווקא את ה XP10 שמוזכר פה -
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/102697-%D7%91%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A8-noco-gb70-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94-%D7%93%D7%A2%D7%AA%D7%9B%D7%9D-%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%95-%D7%9E%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%A6%D7%99%D7% 9D?p=736487&viewfull=1#post736487
הוא משבח
חיובי
אכן מומלץ ומהניסויים שהוא עושה, אפשר להבין למה.
דווקא את ה XP10 שמוזכר פה -
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/102697-%D7%91%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A8-noco-gb70-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94-%D7%93%D7%A2%D7%AA%D7%9B%D7%9D-%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%95-%D7%9E%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%A6%D7%99%D7% 9D?p=736487&viewfull=1#post736487
הוא משבח
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.