PDA

צפייה בגרסה מלאה : אחסון וכדאיות שיפוץ מנוע נוסף.



yogibear
29-11-05, 20:44
בנוסף לג'יפ קיבלתי את המנוע הקודם שלו, המנוע מונח במרפסת מכוסה ומוגן מגשם ,אך הראש נפרד מהבלוק ולכן הצילינדרים קצת חלודים (האמת שקיבלתי אותו עם החלודה הזו) ... לפי מה שאמרו לי המנוע המותקן אצלי כיום מהדגם הישן יותר - מכסה שסתומים מפלסטיק, והמנוע במרפסת עם מכסה אלומיניום דגם חדש יותר.
1. אינני יודע את מצבו האמיתי האם ניתן\שווה לשפץ אותו, איך לבדוק לפני שאני נכנס להרפתקה שסופה לא ברור ?
2. לקראת ימי הגשם - מה הדרך הטובה ביותר לשמור עליו שלא ימשיך להחליד ולעצור את החלודה שכבר דבקה בו ?
3. האם ניתן להחליף ראשים פלסטיק\אלומיניום בין שני המנועים ...

מיק

עירא
29-11-05, 21:21
3. אם כל מה שמתריד אותך מהראש עם המכסה פלסטיק זה הנזילות,
תזמין מחו"ל מכסה מתכתי שמתאים לראש הזה (לי זה עלה 40$ שזה הרבה יותר זול מלהחליף את הראש, אתה מוזמן לקפוץ לראות). בכל מקרה אפשרי לעשות החלפות של ראשים, זה מצריך לפעמים שינוי קוטר החורים בראש עצמו.
2. לשמן אותו טוב טוב בתור התחלה. יש שמן מיוחד לשימור (של חלקים בימ"ח לדוגמא) אבל לא נראה לי שזה שווה את ההשקעה, בכל מקרה ממליץ לשמוע חוו"ד נוספת על הסוגייה.
1. לגבי המצב של המנוע, תשייף קצת את הראש של הבוכנות ותראה מה מידת החריטה שלהן ואז נוכל להתקדם הלאה.
עירא

yogibear
30-11-05, 08:21
1. הנזילות לא מטרידות אותי בשלב זה - אינן רציניות, חשבתי שאולי נשימת המנוע תשתפר בעקבות החלפת הראשים.

2. בדקתי את הבוכנות בקטן רשום 060 ובגדול יותר 206 מה המשמעות ? שווה לשמור את המנוע ?


מיק

חנן-ג'יפולוג
30-11-05, 09:01
060 זה 60 אלפיות שזה האוברסייז הגדול ביותר שיש לCJ . אם יש בלאי במנוע הזה, אז השלב הבא זה לשים סליבים. יתכן שגם הקרנק בחריטה האחרונה שלו.
בקיצור, לא משהו המנוע הזה אם הוא גם צריך שיפוץ.

yogibear
30-11-05, 09:06
כלומר , במילים אחרות אין טעם לנסות לשפץ אותו . . .
אפרק אותו בהזדמנות כדי ללמוד.
אני מניח שיש חלקים שיתאימו בין שניהם כגון קרטר וכו' .
אגב איך אני יודע שהקרנק בחריטה הסופית שלו ?

בכל מקרה תודה
מיק

חנן-ג'יפולוג
30-11-05, 09:18
ניתן להשתיל סליבים בעלות לא גדולה במיוחד, אבל הצורך לעשות את זה עלול להצביע על בלאי גבוה וכולל של המנוע, כמו למשל רקבון מתקדם בבלוק עצמו, שעלול להיגמר בסדק.



אגב איך אני יודע שהקרנק בחריטה הסופית שלו ?


בדוק עם קליבר את הקוטר של משטחי המיסבים בקרנק. למיטב זכרוני אפשר להגיע שם לאנדרסייז של 30 אלפיות.

ערן המסוקס
30-11-05, 12:01
אם הבלוק תקין, תוכל לחרוט אותו לסטנדרט סופה, אם אני לא טועה זה אוברסייז 080.
בקיצור, אתה יכול לבנות מהמנוע הזה מנוע גדול יותר בהשקעה של אוברול פחות או יותר רגיל. תוכל בהזדמנות לשתול לו כמה סוכריות בפנים..

ניר ל
30-11-05, 13:36
אם הבלוק תקין, תוכל לחרוט אותו לסטנדרט סופה, אם אני לא טועה זה אוברסייז 080.
צודק, אבל לא בטוח שזה יספיק - הקפיצה היא לעיתים גדולה מ 020, זה גם נותן לך דופן דקה ורגישה לסדקים, לא הייתי עושה את זה.
שחק עם המנוע, פרק אותו, שמור מה שאפשר, תמכור את השאר למחסן ברזל, אם אתה רוצה מנוע משופץ אני יכול להשיג לך בפחות ממחיר של שיפוץ עצמי.

-->