PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: רשמים מ-King Of the Hammers 2017



נמרוד
16-02-17, 07:00
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3794-%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E-King-Of-the-Hammers-2017

hitoy
16-02-17, 11:14
ווי זרקת אותי 4 שנים אחורה, איזה כיף (-:

nitzan
16-02-17, 12:39
בעברית אמריקה ורסנו

Bernard
16-02-17, 14:58
בעברית אמריקה ורסנו
כמו שהיינו ילדים ומתחרים מי יגיד את המספר הגדול יותר - על כל מה שהאחר היה אומר, היינו אומרים "ועוד אינסוף" (טוף.. כולה רמלה, כן?).
ככה זה - כמה ש"זה" יהיה גדול, באמריקה זה "ועוד אינסוף".. שגדל יותר בשנה שאחרי.
אבל זה הכל באמריקה של החוף הרחוק:(.

הדסופה
16-02-17, 18:43
אחחח....
אהבתי גם ״אינצ'ים מעוכבים ... ״. זה נהיה מושג ציורי

רני דקל
16-02-17, 23:35
נהנתי לקרוא. מדהימה בעיני העובדה שהמכוניות כל כך כבדות והנהגים המובילים בכל זאת מעדיפים לוותר על הנווט שיכול לעזור מאד בחילוצים ובמקומות צפופים בשביל לחסוך 80-100 קילו (בכל זאת, נווט אמריקאי:).

talw
17-02-17, 07:35
הם מרכזים מסות, אצל המובילים הכל מאוד צפוף למרכז מסוים,במקום הנווט הם בוחרים לתקוע מיכל דלק או גיר/טראנספר/מנוע...ולא בכדי הם המובילים.
הרכבים המובילים יחסית לא ממש כבדים, הם משקיעים תועפות (עשרות אלפי דולרים)על חומרים אקזוטיים בכדי לחסוך משקל ממכלולים שרואים מצד אחד 750 סוסים ומצד שני גלגל 40.
איש חכם אמר לי לא מזמן, דינמיות היא שם המשחק.

lizard
17-02-17, 07:46
הקטע המפגר הוא שזה שכתב והזכיר לנמרוד שכח בעצמו ופיספס את האירוע ביום (ווידאו). נו שיהיה.

savyon
17-02-17, 12:02
האמת,
לא ידעתי שאתה יודע לכתוב עם כל כך הרבה התלהבות,
ממש הוציא ממך רגש האירוע הזה...

ענבר
17-02-17, 13:31
מדהים איזו תרבות מוטורית!
מקצועי, מושקע ומאורגן...הלוואי עלינו בארץ הקודש, אולי בימות המשיח:confused:

נמרוד, תודה על הכתבה והתמונות!

Bernard
18-02-17, 16:28
מדהים איזו תרבות מוטורית!
מקצועי, מושקע ומאורגן...הלוואי עלינו בארץ הקודש, אולי בימות המשיח:confused:

נמרוד, תודה על הכתבה והתמונות!

ושלא תחשוב שאין פה "רשות טבע וגנים" או שטבע ושימור לא מעניינים פה אף אחד... יש ויש ויש. וכולם מצליחים להסתדר.

נמרוד
23-02-17, 12:11
נהנתי לקרוא. מדהימה בעיני העובדה שהמכוניות כל כך כבדות והנהגים המובילים בכל זאת מעדיפים לוותר על הנווט שיכול לעזור מאד בחילוצים ובמקומות צפופים בשביל לחסוך 80-100 קילו (בכל זאת, נווט אמריקאי:).

לא בטוח שהם כבדות כמו שנדמה. כלומר, יש שם מפלצות חבל על הזמן, שרק מלהסתכל עליהן אתה מרגיש את המשקל על העפעפיים... אבל הכלים המובילים קומפקטיים שזה מפתיע. הנה כתבה מפורטת על הכלי המנצח של שאנון קמפבל:

http://www.drivingline.com/articles/the-dragon-slayer-shannon-campbells-latest-race-creation/

אצל האמריקאים הדיון עדיין חי - האם עדיף סרן קדמי חי או IFS? הטיעון בעד סרן חי הוא ש"מעולם לא זכה בKOH רכב עם IFS - חוץ משאנון קמפבל..."

-->