צפייה בגרסה מלאה : סיוויק 97 - כבתה תוך כדי נסיעה ואין פולסים במזרקים
שלום לכולם
5 דקות לאחר תחילת נסיעה בבוקר, הרכב כבה ולא מניע.
יש סטרטר
יש ניצוץ בפלגים
יש לחץ בכניסה למסילה של המזרקים.
יש מתח במזרקים
אין פולס שלילי במזרקים
הmain relay נותן מתח למזרקים (שחור צהוב).
למה הECU לא מוציא פולסים למזרקים? אחד החיישנים בדיסטריביוטר?
האם ניתן להחליף רק חיישן, או את כולו?
תודה מראש לעונים,
איתי
בדוק אם יש ניצוץ למצתים (פלאגים).
אם גם אין ניצוץ למצתים, אז סביר מאוד שאכן חיישן תקול,
אם כי יתכן שיש בכלל בעיה בהזנת מתח למחשב ניהול המנוע.
בברכה - רפי לין
רפי שלום ותודה על העצה.
ניצוץ בפלאגים נבדק כדבר הראשון ואכן יש כפי שכתבתי.
מצאתי עכשיו באינטרנט באיזה פורום הונדה ששלושת החיישנים בדיסטריביוטר צריכים להיות בין 350-700 אוהם.
אני אבדוק מחר.
בהנחת חיישנים תקולים, צריך להחליף דיסטריביוטר (replace distributor housing). יש הערכת מחיר להונדה 97?
תודה.
יש בת"א משפץ מפלגים (דיסטריביוטורים) ושמו אדמונד קגל ואם אכן התקלה במפלג, בדוק איתו אפשרויות,
מחירים וכו'.
בברכה - רפי לין
נפתר.
קויל. הניצוץ לא היה מספיק חזק.
בבדיקה שלי ראיתי ניצוץ (בכל ארבעת הפלאגים)אבל לא היתה לי דרך לבדוק עוצמה.
רפי - שוב תודה!
זה מעניין כי אז למה לא הגיע פולס למזרקים, או שגם בזה טעית (איך בדקת)?.
בברכה - רפי לין
ברור שטעיתי (ושילמתי שכר לימוד...).
בדקתי עם טסטר של אור ולא ראיתי את ההבהוב הקצרצר שהיה, כי זה היה באור השמש.
הבוקר, בדקתי שוב עם רב מודד וראיתי את קפיצת המתח שחיפשתי.
פה כבר הרמתי ידיים:
היה ניצוץ, דלק (גם מתח וגם הפלאגים בסוף נרטבו), קומפרסיה (לא בדקתי, אבל הנחתי שלא מתה קומפרסיה בבת אחת אם אין רעש שבר).
גררתי למוסך ושם עשו הכל כמוני. אחרי ויכוח בין האנשים אם הניצוץ מספק או לא, ופלאגים חדשים (לא עזר), הוחלט לנסות קויל חדש, לפני שמחליטים שאולי המחשב משגע את התערובת.
עם הקויל החדש, מן הסתם זה עבד כמו הונדה...
בבחינה מדוקדקת שהקויל מפורק בחוץ, ניתן למצוא בו סימנים של התחממות.
אגב, הקויל היה המקורי (20 שנה,שימוש יומיומי).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.