PDA

צפייה בגרסה מלאה : הg class החדש כבר לא מדגדג ת'g spot



סולי
29-03-18, 09:46
אחרי עשרות שנים הg class החדש וויתר על הdna המקורי והצטרף באחת לשורת ג'יפים שמבחינתי הם חצי כוח...
הסרן חי החסון מקדימה נזנח לטובת התנהגות כביש..

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--ifVLfL8---/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/qm9xvjfwexl7258jeidr.png

איך הרכב האגדי הזה לא זכה עדיין להתייחסות או לפחות לטקסט פיקנטי וביקורתי מצד ברלי.

לדעתי הגרמנים צריכים להתבייש.

https://jalopnik.com/i-crawled-under-the-2019-mercedes-g-class-with-one-of-m-1822424162

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

נמרוד
29-03-18, 10:00
באמת קשה. יש חברים באזור חולון עכשיו שיכולים להגיע דחוף לבית של ברלי? לא כדאי שהוא יהיה לבד כשהוא רואה את זה.

סולי
29-03-18, 10:02
שנורקל... אלקטרוני... נו באמת

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

נמרוד
29-03-18, 10:08
אכן, שנורקל אלקטרוני. אני מציע גם שאיציק 4X6ZH לא יהיה לבד, הוא יקח את זה קשה.

דרור ברלי
29-03-18, 10:13
אני באבל. על אמת.
כי כל כך רציתי מרצדס G קלאס חדש. באמת.
חסכתי שקל לשקל. עבדתי בלילות. הדרכתי כל מיני דודות בסובארו XV שגם אחרי שש שעות של חפירה במוח לא מסוגלות להחזיק הגה כמו שצריך.
העברתי ימים ולילות בתרגילים אי שם. שיחקתי בתפקיד מטרה למזל"ט, הובלתי חבילות עיתונים בשלג בירושלים וחבורת עיתונאים צרפתים קשקשניים במדבר. עשיתי בייבי-סיטר לתינוקות נוטפי מוחטא ודוג-סיטר מצ'יוואוות ועד לדנים ענקיים. אפילו אספתי בקבוקים מפחי זבל. שקל ועוד שקל. כמעט ירדתי לזנות.
עוד שקל ועוד שקל. היתה לי מטרה - אוטו קופסתי מכוער של אוליגרכים עם טעם רע, שמזכיר קצת סיקס סגור בפח משנות השמונים, אבל עם כוכב משולש מקדימה. הו, הכוכב המשולש.
כמעט הגעתי להון העצמי המינימלי שדרוש(איזה מיליון בערך) + מישכון הילדים עד הפנסיה (שלהם) + תוכנית מימון קטנה (כי בכל זאת כיוונתי לדגמי ה-AMG) והייתי מסודר... כל מי שלא נהג בכוכב המשולש לא יבין.

אבל אז מגיע הדבר הזה?!..... בגלל ה-IFS לא אקנה G לעולמים!... שייסה!!! נאצים מזויינים.
אני אראה להם מה זה...

עכשיו לא להפריע. אני הולך לשחק בג'יפים אמיתיים, לא בשנורקלים אלקטרוניים... אלוהים אדירים, שנורקל אלקטרוני. כמה נמוך עוד אפשר לרדת.

ד ו ר ו ן
29-03-18, 12:45
בינתיים. באיילון, עם מספר צהוב:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180329/943d4d6e3de40099621792891b24f210.jpg

ד ו ר ו ן
29-03-18, 14:56
למי שפספס:
זו הגרסא המופרעת עם 35 וסרנים פורטלים מהמפעל.
+ מנוע v8 ענק.

כשעברתי לידו, הגג של הפרייבט היה בגובה מפתח הגלגל שלו.

avikkllk
29-03-18, 15:33
דרור אתה סתם מבזבז את הזמן לך לקודמי בר הרגת אותי[emoji28][emoji28]


Sent from my iPhone using Tapatalk

דרור ברלי
29-03-18, 16:04
למי שפספס:
זו הגרסא המופרעת עם 35 וסרנים פורטלים מהמפעל.
+ מנוע v8 ענק.

כשעברתי לידו, הגג של הפרייבט היה בגובה מפתח הגלגל שלו.

לא בטוח ש-35. לדעתי 37.
שגם זה כבר לא עושה רושם כאן, כשכל רנגלר שני שרואים מתגלגל על 35-37...

אבל למי שממש פספס, שימו לב לשני צינורות הניקל שמודבקים לו מלמטה. פגוש עאלק.
הנפצה ישראלית. דרישות משרד התחבורע היהודי. "לטובת הבטיחות", איך לא.
כי "המומחים של משרד התחבורע הם אנשי מקצוע. באו לעבוד" כמו שמישהו כאן הסביר לי.

לראות את זה ולבכות.

נמרוד
29-03-18, 16:08
ואולי זו הנפצה של אשתו של בעל הרכב, כדי שהיא תוכל להעמיס את הקניות?

ניר ל
29-03-18, 16:14
זה כדי שלא יעקפו אותו מלמטה.

דרור ברלי
29-03-18, 16:20
מי יכול לעקוף את הדבר הזה?

רני דקל
29-03-18, 16:21
לא בטוח ש-35. לדעתי 37.
שגם זה כבר לא עושה רושם כאן, כשכל רנגלר שני שרואים מתגלגל על 35-37...

אבל למי שממש פספס, שימו לב לשני צינורות הניקל שמודבקים לו מלמטה. פגוש עאלק.
הנפצה ישראלית. דרישות משרד התחבורע היהודי. "לטובת הבטיחות", איך לא.
כי "המומחים של משרד התחבורע הם אנשי מקצוע. באו לעבוד" כמו שמישהו כאן הסביר לי.

לראות את זה ולבכות.
במלא תמונות מחו"ל מופיע אותו פגוש.
לדוגמא:
https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/merc-g500-4x42-2015-9.jpg?itok=sCXq9H7c



http://www.motortrend.com/news/17-reasons-mercedes-benz-g500-4x4-squared-badass/

דרור ברלי
29-03-18, 16:22
במלא תמונות מחו"ל מופיע אותו פגוש.
לדוגמא:
https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/merc-g500-4x42-2015-9.jpg?itok=sCXq9H7c



http://www.motortrend.com/news/17-reasons-mercedes-benz-g500-4x4-squared-badass/


אללה יסתור. זה מקורי?.... עוד סיבה לא לקנות אוטו כזה.
ידעתי שדעתם נטרפה עליהם, לא הבנתי עד כמה.

וברצינות - זו דרישות תקינה במדינות ספציפיות. אצלנו מין הסתם העתיקו את זה מהגויים. תסתכלו על כל הטנדרים החדשים שתקוע להם מין רלס פלדה כזה מתחת לארגז.

רני דקל
29-03-18, 16:23
עצרת אותי שנייה לפני שכתבתי את הצ'ק:eek:

ד ו ר ו ן
29-03-18, 16:50
תסתכלו על כל הטנדרים החדשים שתקוע להם מין רלס פלדה כזה מתחת לארגז.
זה סתם דיגום של עצלנים.
יש טנדרים עם מתקון וו מצומצם בהרבה, בלי הקורה הגועלית הזו.
אני מניח שזה פשוט דורש יותר עלויות ייצור לבנות מתקן דיסקרטי שמשתלב יפה עם קווי הרכב.

ד ו ר ו ן
29-03-18, 16:51
לא בטוח ש-35. לדעתי 37.
.
עכשיו ביאסת לגמרי.

הרסת את החג.

דרור ברלי
29-03-18, 16:51
ראיתי את זה גם על טנדרים ללא וו גרירה.
הבנתי שזו דרישת תקינה. שכל מיני מסמסים בפרייבטים נמוכים שמתנגשים בהם מאחור לא יידחפו להם מלמטה.

זה התחיל בארץ לפני יותר מ-10 שנים עם האמר H3 ונראה אז מזעזע ולא הבנו למה הדביקו את זה.

ד ו ר ו ן
29-03-18, 17:25
ראיתי את זה גם על טנדרים ללא וו גרירה.
הבנתי שזו דרישת תקינה. שכל מיני מסמסים בפרייבטים נמוכים שמתנגשים בהם מאחור לא יידחפו להם מלמטה.

בוודאות יש ונוי גרירה גבוהים בלי הדבר הזה.

בוזי
29-03-18, 17:28
תגידו מה שתרצו, אפילו עם ifs יש לו מהלך סביר מלפנים.
אילו זה היה רכב נפוץ בישראל, בהחלט הייתי שוקל להחזיק g אספנות כרכב טיולים.

boaz avrahami
29-03-18, 17:37
אללה יסתור. זה מקורי?.... עוד סיבה לא לקנות אוטו כזה.
ידעתי שדעתם נטרפה עליהם, לא הבנתי עד כמה.

וברצינות - זו דרישות תקינה במדינות ספציפיות. אצלנו מין הסתם העתיקו את זה מהגויים. תסתכלו על כל הטנדרים החדשים שתקוע להם מין רלס פלדה כזה מתחת לארגז.

שניה.
אני חושב שזה לא הוגן ללכלך, לגלות שטעית ולהמשיך קדימה כאילו כלום.

תתמצל בפני משרד התחבורה שהאשמת סתם ובפני שטענתי שהם באו לעבוד ורק אז תמשיך...

כנראה שאחרת לא תפמד להפסיק ללכלך בלי הכרה ובלי סיבה

אגב, יש רכבים זולים יותר ועם מהלך מתלה נדיב ביותר ו IFS.
טרופר למשל.

Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ

בוזי
29-03-18, 17:49
דיברתי על מהלך קדמי.
וטרופר אין כבר... 15 שנה?

גיא
29-03-18, 17:54
מה זה שנורקל אלקטרוני ?
איך זה פועל ?

תאמל;קו


Sent from my iPhone using Tapatalk

סולי
29-03-18, 18:35
במקום אינסטלציה פשוטה עם פתח יניקה גבוה...
יש פתח נמוך עם חיישן.. אם הוא יש במים או סוגר את הכניסה ומאפשר יניקה מפתח מוגבה...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ניר ל
29-03-18, 18:42
וזה עוד כלום ביחס למה שהם יוסיפו בדגם הבא -
שנורקל נשלט gps ותצלומי לווין online . הוא יזהה שאתה עומד להיכנס למים ויסגור את פתח היניקה עוד לפני שהוא נרטב !

nir.samo
29-03-18, 18:53
למי שמתעצל לקרוא, המהנדס של מרצדס טוען שלחץ האויר לפני הרכב יותר גבוה ולכן עדיף לקחת את האויר משם, שלקחת קבוע מאחורי הפנס לא יהיה יעיל בשביל כמה מעברים שאולי יתרחשו ואולי לא.
דעתי - גימיק ותו לא גם משפר את גובה היניקה באינצ'ים בודדים.
לשים שנורקל רגיל היה עולה להם הרבה פחות אבל מרתיע קונים.
אז הוסיפו חיישן ועוד קוד תקלה למי שיקנה בעוד עשור.

IlanHadar
29-03-18, 20:12
הג'י בריבוע שדורון צילם בתל אביב, זה רכב השטח המוחלט, אין ולא יהיה רכב כזה, ראיתי כזה בצהוב בארה"ב זה מפלצת לחלום עליה, פסי הניקל מאחור זה מהיצרן למנוע כניסת רכב מאחור מתחת למפלץ.

מפתיע שאושר לנוע על הכביש כאן, מרווח גחון של 45 ס"מ, גבוה בכ 20 ס"מ מה G הרגיל, איך קיבל אישור הגבהה? ;-)

asafk
29-03-18, 20:25
אני נאלץ להסכים. ג׳י בריבוע זה רכב חלומות. הזדמן לי לפני כמה שנים להתרשם מקרוב מאוד מהדגם הצבאי שממנו נולד הדגם האזרחי הזה. בהחלט כל מה שאפשר לבקש.

אסף.

ד ו ר ו ן
29-03-18, 20:40
מרווח גחון של 45 ס"מ,
כשאתה נוסע לפניו, אתה רואה במראה את הרכב שמאחוריו.. מתחת לרכב.

דרור ברלי
29-03-18, 21:39
פסי הניקל מאחור זה מהיצרן למנוע כניסת רכב מאחור מתחת למפלץ.




זה אולי מהיצרן, אבל לחלוטין לא חלק מהתכנון המקורי. עזוב את הויזואליה של זה שמכניסה את האוטו לשרשור הזוועה המוטורית וכו'... זה נראה מודבק ולא שייך ואפילו מגוחך.
יש למישהו ספק שזה לא יבלום שום רכב שמתנגש מאחור?....
יש למישהו ספק שאם אלה לא היו דרישות תקינה של שווקים מסוימים (לא רק אצלנו מטומטמים, תתפלאו), לא היינו רואים את זה בכלל?....

דרור ברלי
30-03-18, 04:21
שניה.
אני חושב שזה לא הוגן ללכלך, לגלות שטעית ולהמשיך קדימה כאילו כלום.

תתמצל בפני משרד התחבורה שהאשמת סתם ובפני שטענתי שהם באו לעבוד ורק אז תמשיך...


Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ

במשרד התחבורה שלנו ידעו להתעקש גם על דברים ראויים - כמו הדרישה למערכת ESP החל ממודל 2010. נושא חשוב בו ישראל הקדימה בהרבה את מערב אירופה. זה מלמד שאם הם רוצים להיות רציניים ומקצועיים - הם יכולים.

אבל מי שבא לעבוד ולא לשחק, והוא גם איש מקצוע, יכול להבין במבט אחד שהתוספת הזו מגוחכת ומיותרת.
בחיאת בועז. תסתכל איך הדבר הזה בנוי ואיך הוא נראה. בושה למרצדס. מצד שני, אני לא אתפלא אם מרצדס התקינו את הדבר הזה כסוג של תגובה לעגנית לדרישת תקינה לא פחות ממגוחכת.

אתה באמת מאמין שאם חס וחלילה מישהו יתנגש ב-G קלאס מאחור, זה מה שימנע ממנו להידחס מתחתיו?...
תהיה רציני. ואם גם בחו"ל יש הרבה יותר מדי בירוקרטים טפשים וצבועים וכל מיני דוגמאות לכסת"חים, זה מצדיק בעיניך שגם המומחים שלנו יקטינו ראש ויהיו כאלה?...
הם הרי מומחים. אנשי מקצוע. וסליחה על הציניות.

boaz avrahami
30-03-18, 07:16
אין לי מושג למה הפס קישוט הזה נמצא שם. הוא לא שם מסיבות בטיחותיות של תאונת חזית אחור כי הוא מחוזק באופן מצחיק למגן התחתון.
ראיתי שיש כאלו גם בשחור ושהיצרן עצמו משחרר ככה רכבים.
אולי בשל הומוליגציה כללית שקובעת גובה פגוש.
ישראל מישרת עם התקינה הארופאית יותר ויותר ופחות נוטה להתחכם ולהמציא את הגלגל מחדש כפי שנהגו בעבר.

במשרד התחבואה כיום יש לדעתי צוות ראוי להערכה ואני מפרגן להם.
גם כי הכרתי את מה שהלך שם בעבר וגם בגלל שכמשרד ממשלתי הם נגישים אל אחרון האזרחים, מתיחסים מהר ולעניין ובאים עם ראש פתוח לפתור בעיות.
נכון שהגישה אינה כמו באמריקה שהכול מותר אבל הם בהחלט מישרים קו עם ארופה ואוסטרליה וסוגרים פערים בצעדי ענק.

קיצר, תדע לפרגן כשצריך ולו רק שכשתהיה לך ביקורת דבריך ישמעו ברצינות


Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ

lizard
30-03-18, 07:38
אין לי מושג למה הפס קישוט הזה נמצא שם. הוא לא שם מסיבות בטיחותיות של תאונת חזית אחור כי הוא מחוזק באופן מצחיק למגן התחתון.
ראיתי שיש כאלו גם בשחור ושהיצרן עצמו משחרר ככה רכבים.
אולי בשל הומוליגציה כללית שקובעת גובה פגוש.
ישראל מישרת עם התקינה הארופאית יותר ויותר ופחות נוטה להתחכם ולהמציא את הגלגל מחדש כפי שנהגו בעבר.

במשרד התחבואה כיום יש לדעתי צוות ראוי להערכה ואני מפרגן להם.
גם כי הכרתי את מה שהלך שם בעבר וגם בגלל שכמשרד ממשלתי הם נגישים אל אחרון האזרחים, מתיחסים מהר ולעניין ובאים עם ראש פתוח לפתור בעיות.
נכון שהגישה אינה כמו באמריקה שהכול מותר אבל הם בהחלט מישרים קו עם ארופה ואוסטרליה וסוגרים פערים בצעדי ענק.

קיצר, תדע לפרגן כשצריך ולו רק שכשתהיה לך ביקורת דבריך ישמעו ברצינות


Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZגם באמריקה לא הכול מותר ולומר אמריקה זה טפשי כי גם שם יש הבדלים בין מדינה למדינה.

ד ו ר ו ן
30-03-18, 11:12
ראיתי G בלי המדרגה המגוכחת הזו.

זה קורה דרדרלה שלא תעצור שום דבר, ונראה שאפילו לא עמוד חנייה בנסיעה לא זהירה לאחור.

הפגוש האחורי של משאיות גבוה בהרבה מהקישוט הזה, ויש טנדרים חדשים עם וו גרירה נקי בלי קורת הרוחב שהוזכרה.

מה שמכוון שאולי יש מצב שאנחנו ממציאים סיבות ומייחסים למשרד התחבורה עודף קרדיט שלילי ובסוף זה סתם כדי שניתן יהיה לעלות למפלץ בלי שפגאט?

גם לאדם גבוה, סף הדלת האחורי כמעט בגובה מפשעה.

בוזי
30-03-18, 11:29
בטח זה מתכוונן אלקטרונית לגובה הברך.

דרור ברלי
30-03-18, 12:47
האמת שכולנו שכחנו כמה האוטו הזה גבוה... הרי במושב הימני של אוטו כזה נוסעות בדרך כלל בחורות עם עקבים של 15 ס"מ מינימום ושסע בשמלה/חצאית עד לצומת הראשית שלהן. איך עולים? איך יורדים?...

אבל זה מרצדס.
אני לא יודע מי מכם התנסה בכוכב המשולש.
כשמרצדס הוציאו את ה-G בריבוע הזה על הסרנים הפורטליים של טיבוס, בטוח חשבו על עלייה לרכב וירידה ממנו.
אין מצב למדרגה גסה שתלכלך לאוליגרך את המכנסיים או שתחשוף את הצומת הראשית של החברה שלו/אשתו.
אין מצב גם למדרגה מתקפלת ידנית - מה זה פה? דיפנדר?

מוכרח להיות איזה גאדג'ט אלקטרוני בשלט רחוק שפותר את הבעיה הזו. משהו אלגנטי שלא רואים, שנשלף בנונשלנטיות בשנייה הנכונה וכמובן מתקלקל שלוש פעמים בשבוע.

אבל אני לא רואה שום הסבר אחר לצינור הדקיק והמטופש למראה שמודבק מאחור זולת דרישות תקינה.
זה נראה כאילו מישהו במרצדס הבריג לאוטו עם לדרמן תחת לחץ של זמן ומול עיניים של בוחן משועמם כלשהו שצריך לסמן V למען הפרוטוקול.




והטנדרים הלא-מעטים שאנחנו רואים ללא הקורה מאחור - אולי זה פשוט כי בעל הטנדר לא מסוגל לחיות עוד עם האיוולת הזו (פגיעה אנושה בזוית נטישה, תקיעות בשטח + בומבות שעוברות ישירות לשילדה ומעקמות אותה) והסיר את זה. יש מצב שמכוני הרישוי מבינים עד כמה זה מטופש ולא מתייחסים לזה?

asafk
30-03-18, 13:26
טנדרים באופן ספציפי נהנים מפטור כי כך צריך.

אסף.

IlanHadar
30-03-18, 13:32
תמונות טובות יותר של החלום:
http://www.motortrend.com/news/17-reasons-mercedes-benz-g500-4x4-squared-badass/

אפשר לראות שהפגוש האחורי לא כזה דרדלה.
לא חושב שזה רכב לאוליגרך והחברה שלו, בשביל זה יש ה G65.

nirs
30-03-18, 13:52
אתמול באיילון AMG G 63 חדשה (8 מספרים) משייטת צמוד אלי...
מוסקבה זה כאן....


Sent from my iPhone using Tapatalk

amoshonov
11-04-18, 21:44
בצמוד לדלתות הנוסעים והנהג יש מדרגות חשמליות שנפתחות ונסגרות אוטומטית.
התוספת המכוערת לפגוש האחורי היא תוספת ויזואלית מיותרת, ויש לאוטו הזה גם גרסת 65 ואפילו גרסת בראבוס עם 800 כ"ס.
שלמות.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

JustDoB
11-04-18, 22:52
כשהשמש זורחת לך מה....
ברמה המילולית. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180411/d50d13d5c4e9147f0b9dda9efe5df512.jpg

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

amoshonov
11-04-18, 23:41
כשהשמש זורחת לך מה....
ברמה המילולית. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180411/d50d13d5c4e9147f0b9dda9efe5df512.jpg

Sent from my Nexus 6P using Tapatalkשלמות!
רק לא בצהוב המכוער הזה.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

elephant man
13-04-18, 15:43
שנורקל אלקטרוני בשביל גובה מעבר מים גבוה יותר?
מתלה קדמי נפרד עם מהלך ארוך?
כנראה שמישהו שם רצה להעתיק מלנדרובר וחיפש איך "לחדש"...

-->