PDA

צפייה בגרסה מלאה : הכשל הגדול של כריות האוויר ופצצות זמן מתקתקות על הכביש (מקווה שלא מוסיף על שרשור קיים)



גיתאי נוה
08-11-18, 03:27
"עשרות אלפי ישראלים בסכנת מוות, משרד התחבורה מתעלם"
https://www.thecar.co.il/%D7%A2%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%99-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7% 9D-%D7%91%D7%A1%D7%9B%D7%A0%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93-%D7%94%D7%AA%D7%97/

העיקר שרודפים אחרי קפיצים אדומים ובולמים צהובים...

נדב ש.
08-11-18, 09:17
מה חדש? הם עושים מה שהם הכי טובים בו, מתעלמים מהעיקר ומתעסקים בתפל.
נו הינה עוד סיבה למה צריך עוד ועוד ברזלים ומסה מאשר כריות אוויר כאלה.

shmil
08-11-18, 09:25
מטריד, אבל חבל שהוא לא נותן רשימה של הדגמים והשנים....

zivo
08-11-18, 09:53
לצערי אני מכיר את המקרה של יותם וויסברג ז"ל ממקור ראשון, ואפילו שמתי את זה פה באתר שזה התגלה.
יש פה שתי בעיות נפרדתי-
1- לתעשייה כבר ידוע, שבמשך שנים יוצרו כריות מסוכנות. פשוט אין יכולת להחליף את הכל בזמן קצר, ומפה, הכל ניהול סיכונים ותקווה שזה לא יפגע בך אישית .
3- במשרד התחבורה יש צוות לחקירת תאונות אוויריות, צוות לתאונות ים ...אבל אין צוות מקצועי לחקירת תאונות רכב!!!
מיותר לציין איפה נהרגים יותר :-(
איתי וויסברג , פיצח את הבעיה של WRT, בזכות העקשנות והיסודיות שלו, אבל זה בעצם תפקיד של משרד התחבורה לגלות דברים כאלו.
אם המשרד היה מתפקד, ומחזיק צוות מקצועי, הוא היה מגלה את המחדל של WRT אחרי שתי הפציעות הראשונות, ויותם היה היום בחיים.
שהפרשה התגלתה, וויצמן הודה שאין לו צוות, והיו דיבורים להקים צוות של כ 12 איש, אבל עד היום הצוות לא הוקם.
נראה שיותר חשוב להתעסק עם הגבהות של ג'יפים :-(

נמרוד
08-11-18, 10:40
סתם הערה... איך אתם בוחרים לאיזה כתבות או עיתונאים להאמין ואילו לפסול לחלוטין?

zivo
08-11-18, 14:03
במקרה הזה, לצערי זה היה קל.
אני מכיר את המשפחה מקרוב , מאוד מקרוב.
וגיל מלמד עשה פה עבודת קודש!! גם בלפתוח דלתות וגם בלהעלות את המודעות.
חוץ מזה, אני מצליב מידע עם מקורות אחרים, ואם זה מסתדר, אז זה מסתדר.

דרור ברלי
08-11-18, 14:36
שהפרשה התגלתה, וויצמן הודה שאין לו צוות, והיו דיבורים להקים צוות של כ 12 איש, אבל עד היום הצוות לא הוקם.
נראה שיותר חשוב להתעסק עם הגבהות של ג'יפים :-(


להתעסק בהגבהות של ג'יפים זה הכי קל.
בעיקר קל מאוד לאכוף.
דברים מסוכנים באמת - משרד התחבורע נזהר מלהתעסק בהם.

שלושת רבעי מהמכוניות על הכבישים, מתוצרת מותגים יפניים, מצוידות בכריות המסוכנות של טקאטה.
חלק גדול מהמותגים האירופאיים עם הכריות המסוכנות של TRW...
לך תאסוף עכשיו את כל הפרייבטים מהכבישים ותחליף להם כריות אוויר או תוריד אותם מהכביש?.... הרבה יותר קל להתחזות לחרוצים ש"עושים משהו נגד תאונות" באמצעות הורדת ג'יפים מהכביש בגלל הגבהה או לד-בר, או להכשיל אותם בטסטים, או להקים צוות שיקבע נהלים להגבהה... לזה מצאו מיד אנשים. מעניין.

חלאות.

ד ו ר ו ן
08-11-18, 18:21
שלושת רבעי מהמכוניות על הכבישים, מתוצרת מותגים יפניים, מצוידות בכריות המסוכנות של טקאטה.
חלק גדול מהמותגים האירופאיים עם הכריות המסוכנות של TRW...
.
לפי הכתבה גם מותגים אמריקאים.
לא נשאר מפלט..

יכול להעיד שלגבי הקורולה היה ריקול עם התנייה לרישוי הרכב אם לא מתקנים.


Slowly..

לביא
08-11-18, 18:30
גם דודג' דורנגו. אבל רק כשעברו לפיאט...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

zivo
08-11-18, 18:50
לפי הכתבה גם מותגים אמריקאים.
לא נשאר מפלט..

יכול להעיד שלגבי הקורולה היה ריקול עם התנייה לרישוי הרכב אם לא מתקנים.

Slowly..

קורולה 2003 היתה המכונית שהרגה את יותם.
נמצאו בארץ 12 מכוניות מאותו שבוע של יצור, כל הכריות נלקחו לבדיקה יסודית ע"י TRW (אף אחד אחר, לא בארץ ולא בטיוטה, מסוגל לבדוק את הכריות).
לפי TRW עצמם - מתוך ה12, שתי כריות היו במצב שאם אם היו מופעלות הן היו הורגות את הנהג, עוד ארבע היו לא תקינות במידה כזו או אחרת.
אלו מספרים מדהימים ומפחידים.

נדב42
08-11-18, 19:08
ומה עם שאר המכוניות ?

נדב ש.
08-11-18, 19:38
מה הכי מפחיד?
מה עוד מסתירים מהציבור.
בטוח שזה לא ניגמר בכריות המחורבנות האלה שכולם סומכים עליהם.
וראיתי כמה תאונות בחיי שכריות נפתחו גם כשהם תקינות, לא מחזה נעים(במיוחד אם אתה נוהג עם משקפיים).

גיא
08-11-18, 21:08
נראה לי שהכריות אויר הרוצחות הללו זה משחק ילדים ...


https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-11-07/boeing-is-said-close-to-issuing-safety-bulletin-on-737-max-jets



אמל;ק
בואינג משווקת מאות מטוסים שיש להם איזו בעיה עם הציוד של מד השיפוע של עלייה או ירידה.

הטייס מקבל מידע שגוי שמוביל סיחרור שאין לצאת ממנו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->