צפייה בגרסה מלאה : 7 מקומות "אמיתיים"
חושב על החלפת טרוורס בג'יפ "ממש" בן כמה שנים.
יש בבית לא מעט בני עשרה בגודל מלא והרכב ישמש גם לנסיעות איתם בהרכב משפחתי, כך שיש צורך לשבעה מקומות אמיתיים- בדומה לטרוורס.
חשבתי על משהו בסגנון פטרול (חסרון - כבר עתיקים) או לנד קרוזר V8 (מחיר קשה לבליעה, גם כמשומש....).
יש משהו נוסף להסתכל עליו (דיפנדר זה לא אופציה כי רוב הנסיעות יהיו בסוף בכביש)?
תודה
רק דיסקברי 3/4 מצויידים בשורת מושבים שלישית שיכולה לאכלס שני נוסעים בגודל סביר.
אם כי צריך להיות ברור לך שתשכח מהמרווח ומהנוחות של הטרוורס.
קח בחשבון שגם האמינות עלולה לאתגר את הארנק.
אבל כל עוד הוא תקין - וואו.
זורם איתך, במיוחד שיש לי פינה חמה בלב לדיסקואים.
גרסאות מנוע/אבזור מומלצות?
כמה שפחות אלקטרוניקה....
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
כמה שפחות אלקטרוניקה... אז תשכח מזה. דיסקו 3/4 עמוס באלקטרוניקה.
ברוכים השבים...
דיסקברי זה אתגר אבל לא כזה נורא. הייתי מעדיף 3 מהשנתונים האחרונים על פני 4.
לנדקרוזר 200 - תמצא אחד טוב, וזו גם אופציה מצויינת. לא שיהיה יותר זול או פשוט לתחזוקה...
אסף.
אקספלורר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
GodsFather
26-12-18, 22:13
טרייל בלייזר?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
טרייל בלייזר?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
סנדק יקר, זכית אצלי במקום חם בלב.
אכן טרייל בלייזר הוא אופציה, אבל עם השלכות והבנה לפני שרצים אליו.
המון מקום, שורה שלישית בגודל מלא לשני גברים בריאים, עדיין נשאר בגאז לא קטן בכלל, ויכולת שטח לא רעה במצב סטוק...
החסרונות, מנוע אלכוהוליסט, פתיר על ידי גז, ובסיס גלגלים ארווווווווווך.
יש שרשור שלם על הג'מוסה שלי, עם כל ההשלכות. אם תרצה יותר מזה, אשמח לעזור אם זה הכיוון
GodsFather
26-12-18, 23:45
אני לא המתעניין אלא הממליץ, בין היתר בעקבות ההצלחה של השרשור שלך.
בעל העניין מגיע מטראוורס, שתיין בפני עצמו
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
רק אמריקה,
אין יותר 7 מקומות אמיתי מזה (והטויוטה המדוברת היא "אמריקאית"...).
ראיתי כבר גם סברבן מוגבה ועם צמיגים בריאים שיודע לבלות לא רע בשטח עם הבונוס של 7 או 8 מקומות ותא מטען שמספיק לכולם למזוודה לנסיעה לחו"ל..
ושם יש דיזל או התאמה למערכות גז.
קומנדר מגיע גם עם 7 מקומות.
זהה לאחיו WK כמעט בהכל.
יש לי קומנדר HEMI למכירה
7 מקומות מרווחים ואחלה רכב כביש ושטח122385
גבי 054-4432963
יופי של מכונה. אבל באמת מרווח שם מאחור?
אסף.
לדעתי המרווח בין השלישייה (לנד קרוזר , פאג'רו וקומנדר)
יתרון ענק שיש מזגן נפרד לשורה השלישית וכל כסא מתקפל בנפרד ככה שיש יכול הטענה אם נוסעים רק 6
לא נעלמתי... תודה, נתתם לי כמה דברים לבדוק.
.ד"א - שבעה מושבים כאשר יש שניים בודדים בשורה האמצעית פחות נוח לנו כי אחד מהחמישה בן שנה וצריך כסא תינוק
נלך לראות כמה רכבים בשביל להבין מה המרחב מאחורה.
קומנדר נפלא,
כמו כולם - אין תא מטען כשכסאות 6-7 פתוחים.
המון שטחי דשבורד ועובי דלתות על חשבון מרווח פנימי.
אותה מכניקה ושלדה כמו גראנד שרוקי עד 2010, אבל יותר נוח ומפנק.
טויוטה סקויה.
טויוטה "אמריקאית" פול-סייז. עד הסוף. וגם יכולת שטח מסוימת.
מסתובבים כמה בארץ מיבוא אישי
אבל בטח יקרים אש.
סקויה זה לא 2*4?
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לא. זו גרסת ה-SUV של טנדר טונדרה.
פול סייז.
V8 בנזין
5.7 ליטר
פאקינג בהמה.
זורק עוד קיסם למדורה -
מה עם ניסן פטרול?
רק דיסקברי 3/4 מצויידים בשורת מושבים שלישית שיכולה לאכלס שני נוסעים בגודל סביר.
אם כי צריך להיות ברור לך שתשכח מהמרווח ומהנוחות של הטרוורס.
קח בחשבון שגם האמינות עלולה לאתגר את הארנק.
אבל כל עוד הוא תקין - וואו.
אם כבר הזכרת פטרול עם מנוע מתאבד מעצמו, אז +1 לדרור.
מכיר כבר כמה עם דיסקו 3/4, לא נורא בכלל בהנחה שאתה מזמין חלקים מחו"ל(יש בארץ הכל אבל קצת יקר) , רכב מדהים לדעתי, ובלי שום ספק אני מוסיף אותו אלי כרכב יומיומי כשיתפנה תקציב, רק חשוב מאוד לבדוק היסטוריה מסודרת, שיגרת טיפולים ותחזוקה תקינה ולא שבר בגלל קמצנות או חסכנות של הבעלים, אם זה מעניין אז שב עם קפה ותתחיל לחפור טוב, יש המון מידע ברשת לעכל(בניגוד למותגים אחרים שאין הרבה) כדי להגיע להחלטה טובה.
ברוכים השבים...
דיסקברי זה אתגר אבל לא כזה נורא. הייתי מעדיף 3 מהשנתונים האחרונים על פני 4.
לנדקרוזר 200 - תמצא אחד טוב, וזו גם אופציה מצויינת. לא שיהיה יותר זול או פשוט לתחזוקה...
אסף.
אסף, תוכל לפרט למה 3 עדיף על 4?
דיסקו 4 יותר אלקטרוני אבל 3 פחות אמין עובדתית.
אסף, תוכל לפרט למה 3 עדיף על 4?
דיסקו 4 יותר אלקטרוני אבל 3 פחות אמין עובדתית.
ה 3 עדיף מכמה סיבות, הראשונה זה חתך וגודל צמיגים אם אתה רוצה לטייל, ב- 4 הג׳נט 19" וחתך נמוך יותר(יש כאלה שנוסעים עם 2 גלגלי ספייר).
הבדל במנועים- ב 4 אולי יש יותר אלקטרוניקה, מנוע 3 ליטר עם 2 טורבואים, לא זול, אבל לא גם לא נורא אם יודעים.
ה 3 מנוע 2.7 ליטר, הבעיות ידועות כמו טיימינג ומשאבת שמן שצריכה החלפה וכו', אם מטפלים בזמן ולפי הספר(בשניהם) רוב הסיכויים שתחיו בשלום.
ב4 מנוע פורד אמין יותר בסימן שאלה, אבל כשנסדקת סעפת פלסטיק שעולה 10,000 שח ויש 2 כאלה ...... לא נעים אמינות או לא.
חוץ מזה שבאותו כסף 3 משנתון מאוחר - יציב ובשל, לעומת 4 שנתון מוקדם - ולנדרובר אלופים בלצאת לשוק עם מכללים לא בשלים ולשפר במעלה הדרך - אני עם הבשל יותר.
פטרול רק נראה גדול. ומרגיש גדול. אבל השוואת בסיס הגלגלים בהשוואה, למשל, ללנדקרוזר 120/150 מראה שהוא לא באמת גדול.
אסף.
בעיות הסעפת וגל הארכובה שמתפרק שאני מכיר הן בעיקר בדיסקו 3. גם הדשבורד והריפודים לא בדיוק מציאה....מתפרקים, מתבלים וכדומה.
לסיכום - ה-3 נבלה וה-4 טרפה.
כמיטב המסורת הדיסקואית, לא השתנה כלום מה-TD5 שהיה לי.
לא שזה פוסל אותם, כנראה שלהפך.
Td5 יותר זול להחזקה.
הרבה הרבה יותר זול.
אבל אין מה להשוות(גם למותגים אחרים באותו תקציב) כשנוסעים על ה 3 ובטח על ה 4...
חימום רקטלי עולה 50,000 בשנה.
Td5 יותר זול להחזקה.יש עוד כמה דברים יותר זולים, אבל עם יד על הלב, אבנר - אתה היית מחזיק רכב מיושן בתור הרכב המשפחתי?
הדיסקברי 2 הכי חדש בארץ חוגג 15. רכב מיושן עם כל המשמעויות. ולא רק מבחינת הרישוי גם מבחינת גיל כרונולוגי זה כבר רכב ישן מדי מכדי לשמש רכב משפחתי יומיומי.
אסף.
יש עוד כמה דברים יותר זולים, אבל עם יד על הלב, אבנר - אתה היית מחזיק רכב מיושן בתור הרכב המשפחתי?
הדיסקברי 2 הכי חדש בארץ חוגג 15. רכב מיושן עם כל המשמעויות. ולא רק מבחינת הרישוי גם מבחינת גיל כרונולוגי זה כבר רכב ישן מדי מכדי לשמש רכב משפחתי יומיומי.
אסף.
אני אשתי ושני הקטנים עלולים לחלוק עליך.
ככלל,
רכב שטח, או רכב בכלל שהוא מעל 10 שנים על הכביש הוא לפי התפיסה שלי רכב בסיכון ולא יכול לשמש כרכב יומיומי.
בפועל, בגלל אילוצים, הדיסקו הקשיש מקבל תחזוקה לא מפנקת (טיפולים כל 10k עם הזנחה פושעת של כל מה שלא עלול לגרום נזק, או להתפתח למשהו כזה). והאמת, היא שחוץ מהטיפולים האלו יש שקט תעשייתי מכיוון הכרכרה. (למעט הטרוניות של השכנים, שהחניה בחוץ מלאה בשמן).
זאת הפתעה גדולה בשבילי, ויש מצב שיום אחד הכל יתפוצץ לי בפנים בשורה אינסופית ומרוכזת של תקלות, אבל זה המצב כרגע.
יש עוד כמה דברים יותר זולים, אבל עם יד על הלב, אבנר - אתה היית מחזיק רכב מיושן בתור הרכב המשפחתי?
הדיסקברי 2 הכי חדש בארץ חוגג 15. רכב מיושן עם כל המשמעויות. ולא רק מבחינת הרישוי גם מבחינת גיל כרונולוגי זה כבר רכב ישן מדי מכדי לשמש רכב משפחתי יומיומי.
אסף.
אצלי 2 רכבים כאלה שמושמצים פה על ימין ושמאל בלי הפסקה בשימוש יומיומי עם נסועה של 20k קמ כל אחד בשנה.
הכל תלוי מי הבעלים.
אצלי 2 רכבים כאלה שמושמצים פה על ימין ושמאל בלי הפסקה בשימוש יומיומי עם נסועה של 20k קמ כל אחד בשנה.
הכל תלוי מי הבעלים.+1
ולא ,לא אומר שדיסקו לא מתקלקל,
הוא כן .
כמו כל רכב בן 15 שנה+
מה ההבדל? שלדיסקברי קיים כ"כ הרבה חומר ברשת,
כך שאין הפתעות,את הבעיות כולם מכירים,וגם את הפתרונות ,מטפלים פעם אחת וזהו!
בנוסף לכך- מלאי מטורף של חלקים וחלפים איכותיים בארץ ובחול במחירים טובים.
העיקר שאנחנו נהנים [emoji6]
ועוד דבר,טויוטה זה חרא!
אתם מחזיקים את ה'נבלות' הרבה זמן. כלומר הכל כבר מיושר פחות או יותר. זה לא כמו לקנות רכב עם הסטוריה לא ידועה.
וגם.... כשמדברים על רכב שהאינטרנט מלא במידע עליו ושאפשר להשיג חלקים בלי בעיה אם רק יודעים איפה.... זה אומר במילים אחרות שכל תקלה גוררת השבתה של כמה ימים. סביר לרכב משפחתי? לא לכל אחד...
אסף.
+1
ועוד דבר,טויוטה זה חרא!
זה גם נכון וגם לא קשור....
(-;
אסף.
יש עוד כמה דברים יותר זולים, אבל עם יד על הלב, אבנר - אתה היית מחזיק רכב מיושן בתור הרכב המשפחתי?
הדיסקברי 2 הכי חדש בארץ חוגג 15. רכב מיושן עם כל המשמעויות. ולא רק מבחינת הרישוי גם מבחינת גיל כרונולוגי זה כבר רכב ישן מדי מכדי לשמש רכב משפחתי יומיומי.
אסף.אני כן. כלומר, אם רכב בן 14 ומעל 400000 ק"מ נחשב מיושן.
הרכב הזה הוא הרכב העיקרי שלנו (בעצם היחיד. השאר לא ראויים להיקרא "רכב"). נוסע כל יום, לאן שצריך. מהגן של הילד ועד החרמון, מבן שמן ועד סכין ציפורים. כשחלק או מכלול מתקלקלים או מתבלים, או שפשוט הגיע הזמן להחליף ע"פ הוראות היצרן, הם מוחלפים באחרים, חדשים ומקוריים.
זו אמנם תחזוקה לא זולה (אבל גרושים יחסית לדיסקברים המאוחרים) אבל היא מוכיחה את עצמה באמינות - הרכב מוכן לכל אתגר, בכל רגע נתון. הכל תקין ועובד, מריפוד מושבים ועד תריסי מזגנים, ממערכת ESP ועד הפשרת שמשות.
אני נוטה להאמין שיש עוד רכבים שמטופלים ברמה הזו, וימשיכו לתת שירות טוב עוד שנים רבות.
רק לך תמצא אותם...
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
אסף, אתה צודק.
הנבלות שלנו לא בטיחותיות, הסיכוי לתקלה מכנית גבוה והרכב פחות מפנק מרכב עם פז"מ של 5 שנים על הכביש.
אבל -
בהשוואה לדיסקו 3, הסיכוי שאתקע עם פיל לבן הרבה יותר גבוה, אנ ימ מעדיף td5.
בהשוואה לדיסקו 4 - עם ה td5 אני יכול לנסוע עם עינים עצומות במקומות שהדיסקו כביכול עובר בלי בעיה (מרווח גחון, צמיגים, מתלים ושריטות לצבע).
אם הייתי יכול להרשות לעצמי דיסקו 4, הייתי מייבא עוד דיפנדר.
אם הייתי צריך לבחור בין דיסקו 3 ל 4, 4 בלי לחשוב פעמיים.
לא. זו גרסת ה-SUV של טנדר טונדרה.
פול סייז.
V8 בנזין
5.7 ליטר
פאקינג בהמה.
החלק הקדמי של הטנדר והאחורי.. מתלה אחורי נפרד ומרווח גחון של קורולה.
שמח שעוררתי דיון שמעניין כאן מישהו.
אולם כיום צר עולמי כעולם נמלה - ה3/4 יותר מרווחים מה td5 בשורה השלישית שלהם?
זה מבחינתי השיקול המוביל האם ללכת עליהם או על td5.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
זה באמת השיקול העיקרי????
בכל מה שקשור לחווית נסיעה בשורה השניה, td5 זה טרקטור לכל דבר. המושב זוועה, תצטרך להחליף, להתאים, לבודד רעש ועוד....
אם אתה יורד מטרברס אין לך מה לחפש בtd5.
אתה תתבאס מהמנוע. בוא נאמר שמודדים כאן תאוצה מ0-ל100 עם לוח שנה.
בנוסף, ההתנהגות כביש שלו היא לא ברת השוואה לשום רכב מודרני. לאו דווקא מבחינת היגוי וגלגול (דווקא בזה הוא ממש מפתיע יחסית לרכב עם שני סרנים), אלא מבחינת בידוד רעשים, גיהוץ מהמורות, קרקושים וכו....
בנוסף, למי שרק נכנס לעולם השטח אין צורך באוברקיל של שני סרנים חיים (בטח אם לא מתכוון להכנס לשיפורים מעבר להגבהה הצנועה החוקית). במיוחד אם הייעוד הוא רכב משפחתי ולא רכב טיולים/תחליף לפסיכולוג לאבא.
לגבי גודל של ה3-4- אין לי מושג. כן נסעתי בשורה שלישית של לנדקרוזר (2013). הכניסה והיציאה מבאסים כמו כל שורה שלישית, אבל הישיבה היתה לי סבירה לחלוטין (אני די קטן אז...)
זה באמת השיקול העיקרי????
בכל מה שקשור לחווית נסיעה בשורה השניה, td5 זה טרקטור לכל דבר. המושב זוועה, תצטרך להחליף, להתאים, לבודד רעש ועוד....
כן, זה השיקול העיקרי.
אחרי שנים עם סיקס ודיסקברי TD5 בבעלות פרטית ולא מעט שטח בצבא - לטיולים שאני כיום מתכוון לעשות במסגרת המשפחתית מספיקה גם סיטרואן AX (מנסיון). גם לא הולכים להיות טיולים בכמות כזאת היסטרית, את רוב השבתות ימי החופש אני מעביר על אופני כביש כיום - וזה לא ישתנה. אז באופן ריאלי - מבחינת עבירות שטח, כמעט כל 4X4 סביר, עם כמה שינויים קטנים במידת הצורך - הולך.
הרכב, כמו שכתבתי, יעביר את רוב הק"מ שלו על הכביש, במקום הטרוורס שמשמש כיום כ-ואן כאשר אנחנו בהרכב משפחתי מלא (שני צאצאים של 1.80, עוד שתיים של ~1.65 ועוד אחד בכסא תינוק מלא, יש רכבים נוספים כאשר נוסעים בהרכב חלקי). אז המרחב בשורה השלישית הוא לגמרי שיקול מוביל.
אם אתה צריך עבירות של ax אז תישאר עם הטראוורס.
למה לא, בעצם?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
אם אתה צריך עבירות של ax אז תישאר עם הטראוורס.
למה לא, בעצם?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
הטרווארס רכב מבאס, מהרבה בחינות.
הטרווארס רכב מבאס, מהרבה בחינות.תוכל לפרט בבקשה?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
GodsFather
03-01-19, 11:43
סברבן? אסקלייד? מכוונים גבוה לא?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
תוכל לפרט בבקשה?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
נראה לי שאנחנו חוזרים לסשן הפסיכולוגי, לא?
הטרווארס הוא 2015, 2X4 בגרסת אבזור נמוכה עד לא קיימת.
הדבר היחיד שנותן לו איזה שהוא סממן לאופי זה הגה של משאית.
עברו אצלי לא מעט רכבים - זולים, יקרים, גדולים, קטנים, חדשים וישנים - רכב "אפור" כמו הטרווארס הזה עוד לא היה לי.
אותי זה מבאס.
תודה
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
בוא נאמר שמודדים כאן תאוצה מ0-ל100 עם לוח שנה.
לפנתיאון...
לא הפסקתי לצחוק
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
על טעויות משלמים.
אם אלוהים היה רוצה שאנשים יעשו יותר משלושה ילדים, הוא היה בורא מכוניות מתאימות.
על טעויות משלמים.
אם אלוהים היה רוצה שאנשים יעשו יותר משלושה ילדים, הוא היה בורא מכוניות מתאימות.אתה יכול להירגע.
אני אחראי באופן ישיר רק לשלושה מהחמישה.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מה שכמובן הופך את הטיעון של נמרוד 'על טעויות משלמים', למעגלי.
אבל זה לפעם אחרת.....
אסף.
elephant man
06-01-19, 13:20
מתוך שלל הדגמים שהציעו פה, לי יש ניסיון עם הדיסקברי 3/4.
המרווח מאחור הוא בליגה אחרת מהאחרים. כמו גם הנוחות והעידון.
אם אתה מחפש רכב שלא יהיה אפור ומשעמם וגם מרווח מאחור, הגעת ליעד.
חפש 3 מהשנתונים האחרונים 2008-09.
או 4 משנתונים 2011 ומעלה.
היכולות שלהם בכביש ובשטח מדהימות.
מבחינת אמינות, זה רכב מורכב.
קנה רק אחד כזה שטופל ביד אוהבת - הן של הבעלים והן ובמיוחד, של המכונאים.
רכב ללא היסטוריה מלאה- או להוריד 30% במחיר או לא לקנות.
מתוך שלל הדגמים שהציעו פה, לי יש ניסיון עם הדיסקברי 3/4.
המרווח מאחור הוא בליגה אחרת מהאחרים. כמו גם הנוחות והעידון.
אם אתה מחפש רכב שלא יהיה אפור ומשעמם וגם מרווח מאחור, הגעת ליעד.
חפש 3 מהשנתונים האחרונים 2008-09.
או 4 משנתונים 2011 ומעלה.
היכולות שלהם בכביש ובשטח מדהימות.
מבחינת אמינות, זה רכב מורכב.
קנה רק אחד כזה שטופל ביד אוהבת - הן של הבעלים והן ובמיוחד, של המכונאים.
רכב ללא היסטוריה מלאה- או להוריד 30% במחיר או לא לקנות.
כמה זמן החזקת 3 ? 4 ?
תוכל לשתף עמנו הערכה גסה לתחזוקת הרכב? לשנה? ביחס לכמות הטיולים בשנה ויישור הקו שביצעת?
elephant man
06-01-19, 15:55
לא החזקתי.
אני מנהל טכני במרכז שירות של לנדרובר ורואה את הרכבים האלו כל יום.
מכיוון שאני גם מוסך יבואן, העחויות אצלי לא משקפות.
אבל, אני כן רואה איך רכבים שטופלו, גם כאלו שראו הרבה שטח, כראוי מחזיקים לעומת אלו שלא.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
משיחות עם בעלים של דיסקו 3 ודיסקו 4, בארץ ובחו"ל, החזקה שוטפת של רכב עם נסועה מעל 100k כוללת החלפת כריות, גל ארכובה, סעפת, צמיגים, ועוד....מדובר על 30k בממוצע לשנה (כולל ביטוחים).
לי זה נשמע עלות מטורפת, הייתי שמח לשמוע מנסיונם של חברים נוספים.
משיחות עם בעלים של דיסקו 3 ודיסקו 4, בארץ ובחו"ל, החזקה שוטפת של רכב עם נסועה מעל 100k כוללת החלפת כריות, גל ארכובה, סעפת, צמיגים, ועוד....מדובר על 30k בממוצע לשנה (כולל ביטוחים).
לי זה נשמע עלות מטורפת, הייתי שמח לשמוע מנסיונם של חברים נוספים.
אני מכיר מחברים שבעלי הרכבים האלה עלויות קצת פחות ממה שתיארת.
בכל מקרה יש את השרשור פה של כמה עולה להחזיק רכב שטח, אאל"ט הממוצע סביב ה 20k בשנה, אז אם דיסקו 3/4 עולה 30k בשנה לדעתי תוספת של 10k (וזה בדוק פחות מיזה) זה לא כזה נורא כדי לנסוע על אחד הרכבים המפנקים(בכביש ובשטח) שיש.
GodsFather
06-01-19, 19:46
לא החזקתי.
אני מנהל טכני במרכז שירות של לנדרובר ורואה את הרכבים האלו כל יום.
מכיוון שאני גם מוסך יבואן, העחויות אצלי לא משקפות.
אבל, אני כן רואה איך רכבים שטופלו, גם כאלו שראו הרבה שטח, כראוי מחזיקים לעומת אלו שלא.
Sent from my LG-H815 using Tapatalkכמדומני בחרת סובארו?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
תגידו אתם אמיתיים?
20,30k בשנה על תחזוקת רכב זה נראה סביר?
אגב.. שמעתי סיפור מבעל דיסקברי 3 או 4 לשעבר שנשבר לאחר הוצאות של 120 אלף בשנתיים, הזוי לחלוטין גם תמורת העונג לשבת בדיסקברי ולהרגיש הדוכס מיורק שיהלומי הממלכה מנצנצים לו מהת..
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
elephant man
06-01-19, 20:12
כמדומני בחרת סובארו?
Sent from my LON-L29 using Tapatalkאכן.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
תגידו אתם אמיתיים?
20,30k בשנה על תחזוקת רכב זה נראה סביר?
אגב.. שמעתי סיפור מבעל דיסקברי 3 או 4 לשעבר שנשבר לאחר הוצאות של 120 אלף בשנתיים, הזוי לחלוטין גם תמורת העונג לשבת בדיסקברי ולהרגיש הדוכס מיורק שיהלומי הממלכה מנצנצים לו מהת..
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
מה הפלא?
ביטוחים, טסט, טיפול, צמיגים, תקלה פה ושם, ועברת בקלות את ה 10-15k, בכל רכב 4x4.
120 אלף שח בשנתיים זה באמת צריך להיות סיפור טוב.
הרכב היחיד שלא תוציא עליו כסף זה רכב שיושב בחניה, או שזה טויוטה. 😜
20k בשנה, אולי כולל דלק וביטוחים. וברכב שנוסע כל יום, והרבה.
יכול לשתף מניסיוני, מחזיק דיסקברי 3 מעל שנתיים ו-40K ק"מ.
החלפתי את כריות אויר הקדמיות (מקוריות אגב) בגלל דליפה מינורית. האחוריות עדיין מקוריות.
החלפתי את כל הבושינג המשולשים הקדמיים.
טיפולים שוטפים וכמובן צמיגים, מצבר.
יש המון חומר ומידע ברשת במידה ונתקלים בבעיה.
מחירי החלקים והעבודה במוסכי היבואן אכן יקרים אבל למזלנו יש אלטרנטיבות..
אין לו מתחרים מבחינת נוחות, מרווח פנים כולל בכיסאות 6,7.
בשטח הוא מפתיע לטובה במיוחד האפשרות להגביה באמצעות הכריות ונעילת דיפרנציאל אחורית מלאה בנוסף לתוכניות המובנית(סלעים, בוץ, דיונות, שלג).
בקיצור, מבחינת אחזקה השד לא נורא כל כך שווה לדעתי.
לעניין ה-3 מול ה-4, מדובר על מנוע 2.7 מול 3.0 כפול טורבו.
ב-3 יש בעיית מותחן טיימינג שיושב על משאבת שמן ונוטה להישבר. יש משאבת שמן מחוזקת וכך נמנעים מהרס מנוע.
ב-4 הלכו מנועים בגלל הכוח הנוסף לשבירת הקראנק.
משיחות עם בעלים של דיסקו 3 ודיסקו 4, בארץ ובחו"ל, החזקה שוטפת של רכב עם נסועה מעל 100k כוללת החלפת כריות, גל ארכובה, סעפת, צמיגים, ועוד....מדובר על 30k בממוצע לשנה (כולל ביטוחים).
לי זה נשמע עלות מטורפת, הייתי שמח לשמוע מנסיונם של חברים נוספים.
+
שני חברים שמטיילים איתי, אותה מסגרת סכום, מעט גבוה יותר.
אחד נשבר ומכר, והשני מקלל, פעם בחודש בערך מבקש דלי עם צבע כחול, ואחרי שהאוטו חוזר לנסוע הוא ממשיך איתו..
אם עלויות אחזקה כאלה באמת על המגרש שווה לשקול ניסאן פטרול. האחזקה שלו לא תעלה שום דבר שקרוב לזה, אבל החלפת מנוע פעם בכמה שנים תאזן את ההוצאות עם המספרים האלה.
אם קונים מודל 2008 ומעלה זה כבר משחק אחר, בטח הרבה יותר זול לאחזקה אבל הרבה הרבה יותר קשה למצוא.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
מה הפלא?
ביטוחים, טסט, טיפול, צמיגים, תקלה פה ושם, ועברת בקלות את ה 10-15k, בכל רכב 4x4.
120 אלף שח בשנתיים זה באמת צריך להיות סיפור טוב.
הרכב היחיד שלא תוציא עליו כסף זה רכב שיושב בחניה, או שזה טויוטה. [emoji12]או שתחכה לדאסטר 7 מקומות [emoji12]
הנה - שוב הושחל המסתנן הזה
אם עלויות אחזקה כאלה באמת על המגרש שווה לשקול ניסאן פטרול. האחזקה שלו לא תעלה שום דבר שקרוב לזה, אבל החלפת מנוע פעם בכמה שנים תאזן את ההוצאות עם המספרים האלה.
אם קונים מודל 2008 ומעלה זה כבר משחק אחר, בטח הרבה יותר זול לאחזקה אבל הרבה הרבה יותר קשה למצוא.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalkאלון, שום דבר רע אין לי להגיד על הפטרול. באמת. אבל אני לא בטוח ש 2 הכסאות האחוריים עונים להגדרה של אמיתיים.
המפלץ אולי גדול אבל לא מרווח ביחס זהה לגודל שלו.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
אין לי מושג, מעולם לא הרכבתי את הכיסאות שלי. אולי אתה צודק.
אם אין לך שום דבר רע לומר על פטרול, אתה כנראה חולה בסינדרום ההכחשה הנפוצה (נפוץ אצל בעלי רוב הרכבים, לנדרובר לסוגיו ופטרול עם מנוע Zd30 במיוחד). המחלה חשוכת מרפא, אבל החולים נהנים ממנה ולא סובלים, רק חשבון הבנק סובל.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
+
שני חברים שמטיילים איתי, אותה מסגרת סכום, מעט גבוה יותר.
אחד נשבר ומכר, והשני מקלל, פעם בחודש בערך מבקש דלי עם צבע כחול, ואחרי שהאוטו חוזר לנסוע הוא ממשיך איתו..
הכל תלוי מי מטפל ברכב ואיך הוא מתוחזק.
גם ב td5 לא חסר תחזוקת שבר של בעלים שמנתקים מערכות שונות כמו קולר שמן, או נוסעים עם סעפת פתוחה שנים ואומרים שזה בסדר.
הכל תלוי מי מטפל ברכב ואיך הוא מתוחזק.
.
לא נחסך שקל ולא נחתכה אף פינה, והטיפולים אצל אלו שבקהילה הרלוונטית נחשבים כמהימנים ומקצועיים.
חושב שכולם מסכימים שזה לא רכב אידיאלי לתחזוקה עצמית, ובכל מקרה לא כל אחד יכול או רוצה, וזו תמונת מצב הוצאות למי שהולך למוסך.
לא נחסך שקל ולא נחתכה אף פינה, והטיפולים אצל אלו שבקהילה הרלוונטית נחשבים כמהימנים ומקצועיים.
חושב שכולם מסכימים שזה לא רכב אידיאלי לתחזוקה עצמית, ובכל מקרה לא כל אחד יכול או רוצה, וזו תמונת מצב הוצאות למי שהולך למוסך.
לא מתכחש לתמונת מצב הוצאות.
כן אומר, שלא תמיד המוסך בכפר או אצל "הנחשב" הוא תמיד טוב...
איכשהו נראה לי מתאים לחגוג בדיון הזה 7 שנים ו 100,000 ק"מ עם הTD5 שלי :D.
העיקרון שלי לחיים טובים זה לא לחשב עלויות מצטברות, ולהניח שבחשבון שנתי הכל מתאזן עם זה שאני לא משלם ביטוח מקיף ומסתפק בחובה פלוס ג' (כולל גרירה :cool:).
איכשהו נראה לי מתאים לחגוג בדיון הזה 7 שנים ו 100,000 ק"מ עם הTD5 שלי :D.
העיקרון שלי לחיים טובים זה לא לחשב עלויות מצטברות, ולהניח שבחשבון שנתי הכל מתאזן עם זה שאני לא משלם ביטוח מקיף ומסתפק בחובה פלוס ג' (כולל גרירה :cool:).
אני איתך.
אין לי מושג, מעולם לא הרכבתי את הכיסאות שלי. אולי אתה צודק.
אם אין לך שום דבר רע לומר על פטרול, אתה כנראה חולה בסינדרום ההכחשה הנפוצה (נפוץ אצל בעלי רוב הרכבים, לנדרובר לסוגיו ופטרול עם מנוע Zd30 במיוחד). המחלה חשוכת מרפא, אבל החולים נהנים ממנה ולא סובלים, רק חשבון הבנק סובל.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalkאין לי שום דבר רע לומר עליו כי אני רק נהנה לכוון אותו בטיולים ומדי פעם לנסוע בו. לא מחזיק אחד.
וברצינות, למיטב הבנתי ההוצאות השוטפות לא נוראיות בכלל. לגבי המנוע, כל עוד הוא עובד זה גם לא נכנס לחישוב...
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
פטרול..... אחלה רכב ועושה חשק לאחד...
ואז שומעים את הסיפורים של בעלי הרכבים האלה...
אם צריך לנסוע עם לב דופק על 200 כשכל רגע ימות המנוע.... והנזק... מגיע למחיר (וזה עוד לפני כל התחזוקה של ה"מסביב")של אחזקה של דיסקו 3 או 4....
אני לא יודע מה הזמינות בארץ, אבל אני כבר שנתיים עם אקספדישן 2012 ויש לי רק דברים טובים להגיד. הרכב עם 217,000 ק"מ, וחוץ משמן ובלמים לא היו שום בעיות.
מנוע בריא (V8 5.4L) צמא, אבל כל הבהמות האלה דומות, וזה מאוד טלוי בכובד הרגל. אני יכול לעשות 6 ק'מ לליטר בנסיעה רגועה מעורב, או אם אני לוחץ זה מגיע ל 4.5 ... כשאני גורר את הקרוואן הגדול (מעל 3 טון), אני יורד ל 3, אבל הדלק פה זול מאוד (2.5 ש"ח לליטר) אז אני לא נלחץ. בנסיעה רגועה על כביש ראשי אני עושה 7.2 קמ/ליטר, עם רכב עמוס ב6 אנשים.
8 מקומות לאנשים בגודל מלא, אני יושב בנוח בשורה השלישית בלי בעיה.
כדי להקל על כניסה לשורה השלישית פרקתי כיסא אמצעי בשורה השניה, ואז אין בעיה אם יש כיסא תינוק, כי לא צריך לקפל כיסאות... זה משאיר 7 מקומות, אבל זה מספיק לנו לגמרי.
בגרסה שלי (EL) מאחורי השורה השלישית אפשר להכניס כל דבר שתרצה, ואפשר לקפל אחד או שני כסאות מאחורה ואז בכלל הנפח אינסופי.
עלתה פה בהתחלת הדיון הצעה לאקספלורר, גם כזה יש, והוא רכב כיפי מאוד, שלי עם 6 מקומות מלאים, אבל מאחורי השורה השלישית אין כמעט מקום. יש גרסאות עם ספסל באמצע ואז יש מקום לשבעה (אצלי יש 2 כסאות נוחים ויחידה מרכזית בינהם).
Liranayalon1
07-01-19, 20:04
איזה שנה האקספלורר? וק"מ? יכול לפרט גם עליו קצת בבקשה?
תודה
פטרול..... אחלה רכב ועושה חשק לאחד...
ואז שומעים את הסיפורים של בעלי הרכבים האלה...
אם צריך לנסוע עם לב דופק על 200 כשכל רגע ימות המנוע.... והנזק... מגיע למחיר (וזה עוד לפני כל התחזוקה של ה"מסביב")של אחזקה של דיסקו 3 או 4....על פי המוסכניק שלי אם מקפידים לעשות טיפול כל 7500 אז המנוע ישמר.
הוא עצמו קנה לאחרונה פטרול לעצמו.
זה לא אומר כלום.
גם למוסכניק שלי יש סיטרואן c5 לא עלינו.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
על פי המוסכניק שלי אם מקפידים לעשות טיפול כל 7500 אז המנוע ישמר.
הוא עצמו קנה לאחרונה פטרול לעצמו.
מכיר אחד שמחליף שמן כל 5k קמ וזה קרה גם לו...
איזה שנה האקספלורר? וק"מ? יכול לפרט גם עליו קצת בבקשה?
תודה
האקספלורר שלי 2006 לימיטד V8 4.6. נקנה בטורטנטו, והיגר איתי לניו יורק.
רכב זריז מאוד על הכביש, אבל בשטח הוא טיפה נמוך. 4 מתלים נפרדים אז הנסיעה בו מאוד נוחה, אבל עבירות קשה לא בשבילו.
זה הרבה יותר פשוט בשבילי, כי הרכב שווה 5000$ אז זה לא מאוד כואב מה שלא יקרה לו.
היה הרכב הצמוד של אשתי כמה שנים, והיא מאוד אוהבת את הרכב, לפעמים יותר מאת ה 2014 שהחליף אותו (היא לא הסכימה לשום דבר חוץ מאקספלורר חדש יותר)
איזה שנה האקספלורר? וק"מ? יכול לפרט גם עליו קצת בבקשה?
תודה
2017 עם כ 50k, משמש את אשתי ביום יום.
זה השני שלה והיא לא מוכנה להחליף בשום רכב אחר. הקודם הוחזר לאחר 4 שנים עם 0 תקלות ועם כ 100k וגם הנוכחי כנראה יעמוד בציפיות.
מבחינת מקום מרווח ל 6 אנשים ועוד יש מקום לאחסון.
חייב לציין שזה לא רכב שמתקרב ליכולת השטח של הדיסקואים השונים (2, 3 או 4).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Liranayalon1
08-01-19, 18:22
תודה על האינפורמציה!
לא מחפש רכב לעבודת שטח מאומצת או לעיסת סלעים.
גר בניו יורק כרגע ויש מצב שהשנה נעבור לגור באחד הפרברים אז אצטרך רכב כדי להגיע לרכבת ולחזור ממנה ולא בא לי על
סדאן קטנה. בעיקר עניין אותי נושא האמינות של הרכב, כי כמו שיקיר אמר אפשר למצוא פה כאלה בני עשר באיזור ה-4K או 5K.
כשזה יהיה רלוונטי אולי אפתח שרשור להתייעצות בין מועמדים שונים.
תודה וערב טוב.
מחזיר את הדיון רגע לדיסקברי 4.
שאלת מחירון ומחירים.
יודע את כל הבעיות של לוי יצחק ובכל זאת... דוגמה מייצגת.
דיסקו 4, שנת 2011, 150,000 ק"מ, HSE1.
מבקשים 210K.
אצל לויצחק - 119K.
אסמפלר שני - 2009, 315,000 ק"מ, HSE1.
מבקשים 130K.
אצל לויצחק - 73K.
זה חוזר על עצמו כמעט עם כל הרכבים שמוצעים ביד 2 - הפרשים עצומים, המחירון תמיד זול יותר.
גם במו"מ מול המוכר לא רואה איך מורידים 40%-50%.
הרכבים אלה באמת מקבלים הרבה מעל המחירון או שאנשים לא רוצים למכור? מחכים לפראייר?
הצעת לאנשים מחירון? איך הגיבו?
עוד לא הגעתי להציע.
מעדיף להבין קודם את השוק - ידע הזה כוח.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
ואללאק הסכומים שאני ביקשתי ביד 2 ומה שבסוף קיבלתי על מכוניות שמכרתי במהלך השנים... [emoji16]
עוד לא הגעתי להציע.
מעדיף להבין קודם את השוק - ידע הזה כוח.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
תתקשר לאחד / שניים לנשנש קצת .. תבין את השוק יותר טוב .. מקריאה בג'יפולוג ואלפי ידעניו ודעותיהם / נו .. לא בטוח תלמד מה חושב / רוצה אדם שמוכר אוטו ולא נמנה על גולשי האתר.
יש כאלו שרק התחילו למכור ועוד לא הפנימו את המציאות .. יש כאלו שיודעים בדיוק איזה יהלום יש להם ומחכים לקונה שיבין את זה גם ..
יש כאלו שהם סוחרים מוסווים .. ויש כאלו שלא בוער להם למכור .. ויש כאלו שאם תבוא להם עם מרשרשים ביד יורידו חצי מחיר רק בשביל לקחת ממך את המרשרשים ..
מחזיר את הדיון רגע לדיסקברי 4.
שאלת מחירון ומחירים.
יודע את כל הבעיות של לוי יצחק ובכל זאת... דוגמה מייצגת.
דיסקו 4, שנת 2011, 150,000 ק"מ, HSE1.
מבקשים 210K.
אצל לויצחק - 119K.
אסמפלר שני - 2009, 315,000 ק"מ, HSE1.
מבקשים 130K.
אצל לויצחק - 73K.
זה חוזר על עצמו כמעט עם כל הרכבים שמוצעים ביד 2 - הפרשים עצומים, המחירון תמיד זול יותר.
גם במו"מ מול המוכר לא רואה איך מורידים 40%-50%.
הרכבים אלה באמת מקבלים הרבה מעל המחירון או שאנשים לא רוצים למכור? מחכים לפראייר?
אם כבר הזכרת אז אני יענה לך ממה שאני יודע.
חבר קרוב חיפש וקנה דיסקו 4, הייתי נוכח.
2 אקזמפלרים, הראשון 2010 , 230.000 קמ , רמת אבזור הכי גבוהה, אממה הגענו לבדוק את הרכב לא נראה משהו, מוזנח קצת, מכנית יש ליקויים, גגות סאן רוף סדוקים. ביקש 130 אלף.
השני 2009, 180k קמ, רמת איבזור בינונית, אין סאן רוף(יותר טוב שאין),
יד ראשונה, נראה פגז, מטופל עם היסטוריה, קיבל 130 באותו יום.
יש הרבה ביקוש ומעט היצע לרכבים האלה, ורובם אם שמורים ומטופלים מקבלים מה שמבקשים, ככה אני מבין.
הסבלנות משתלמת, יש לא מעט נבלות בשוק, המחיר של הרכבים יורד אבל התחזוקה יקרה והרוב מחפשים איך לחסוך, כדאי מאוד לחפור ולהבין מה לבדוק ואיפה לבדוק, החבר חיפש וחיכה בסבלנות עד שמצא מה שרצה.
מוציא את השרשור הזה לחיים חדשים...
בפעם הקודמת שזה העסיק אותנו זה נגמר עם רכב משפחתי הגיוני במקום ה- 4X4. קורה.
עכשיו הנושא עולה לדיון מחודש.
שתי שאלות מפוקסות -
איך לנדקרוזר 100 מהשנתונים שהגיעו לארץ (סביב 2004-2002~)?
ואיך ג'יפ קומנדר?
תזכורת למטרה - רכב לטיולים, עם מספיק מקום להרבה בני נוער על מטענם.
שניהם רכבי שטח ראויים, אבל לא ליותר מ 4 בני נוער ונהג על ציודם.
הרכבים היחידים בהם תוכל להכניס יותר (+ ציוד) הם האמריקאים הגדולים (ואז לקחת בחשבון שחייבים להגביה ועדין מרחק סרנים ארוך), דיפנדר או סופה ...
תלוי גם בסוג השטח - אפשר לטייל עם נגרר מתאים..
מה המצב JUV.
ראשית גילוי נאות: אני יכול לחוות דעה רק על רכבים שעליהם נסעתי. את הדעות שיש לי על רכבים שלא יצא לי לנסוע אני אשמור לעצמי, כי על סמך "שמעתי על חבר של חבר שהיה לו כזה" או "ראיתי באינטרנט", אי אפשר לתת לבן אדם עצה.
מבין כל הרכבים שאמרת- יש רכב אחד שאני בעצמי שקלתי לרכוש ולכן עשיתי סיבוב על מספר (יחסית) גדול של כלים. מדובר בג'יפ קומנדר, שלפני הקורונה היה לי איזה חלום קטן לקחת אחד כזה ולבנות, כי הג'יפ שלי מקסים אבל קטן. אתה מתייחס לשורת מושבים שלישית, שאצלי בכל מקרה היתה עפה לטובת ציוד- אבל אני יכול לומר מהתרשמות שלי שאלה מושבים לילדים, לא יותר. אם אתה רוצה להכניס שם ציוד- זה עיניין אחר. יש מלא מקום. איכות הגימור הכללית והנדסת האנוש, כמו של רכב מהאייטיז, עם תוספות כרום.
רכב נוסף שאם תמצא אז אשריך: טויוטה סקויה. היתה לי אחת כזו לפני שנתיים במשך שבועיים-לא בישראל-וזה הרכב היחיד שנסעתי בו שיש לו שורה שלישית אמיתית. כמובן- מהחברה הרכב הזה יכול פחות או יותר לנסוע על מצע של עלי סתיו ולהיתקע (אגב, נתקענו , ארה"ב) אבל יש מלא קיטים שמטפלים בזה. וכמובן- מן הסתם בישראל מדובר ברכב שמשויך בעיקר לערסים.
רכב נוסף שאם תמצא אז אשריך: טויוטה סקויה. היתה לי אחת כזו לפני שנתיים במשך שבועיים-לא בישראל-וזה הרכב היחיד שנסעתי בו שיש לו שורה שלישית אמיתית. כמובן- מהחברה הרכב הזה יכול פחות או יותר לנסוע על מצע של עלי סתיו ולהיתקע (אגב, נתקענו , ארה"ב) אבל יש מלא קיטים שמטפלים בזה. וכמובן- מן הסתם בישראל מדובר ברכב שמשויך בעיקר לערסים.
יש עכשיו אחת למכירה ... אגב , לא שלי ולא מכיר אבל נתקלתי במודעה.
איך לנדקרוזר 100 מהשנתונים שהגיעו לארץ (סביב 2004-2002~)?
ואיך ג'יפ קומנדר?
תזכורת למטרה - רכב לטיולים, עם מספיק מקום להרבה בני נוער על מטענם.
אני מנחש שאתה מתכוון ללנדקרוזר 200, שכונה בארץ לנדקרוזר V8. נמכרו בארץ 2008-2011 או משהו כזה. רכב גדול וכבד ומרשים מאד. אחד התגלגל לידי שכן לאחרונה ונראה שהוא מחזיק מעמד יפה. מבקשים עליהם מחירים הזויים.
ל-HADTOMER - סקויה דווקא יכול להיות אחלה אופציה. יש נסיון בארץ עם להגביה אותו ולהתאים לטיולים סבירים? (סבירים - שבילי נגב +המעלות הידועים, אין לי כוונה להיכנס לאתגרי עבירות לצורך האתגר). גם בהנחה שטכנית אפשר להזמין מארה"ב, לא רוצה להיות זה שמתגלח על לנסות להעביר בטסט הגבהה וצמיגים גדולים...
נמרוד - מכיר את ה-V8, אבל יש דווקא מדי פעם 100 "אמיתי" למכירה. כרגע אפילו יש אחד ביד2. ונכון, המחירים לא קשורים לכלום.
ל-HADTOMER - סקויה דווקא יכול להיות אחלה אופציה. יש נסיון בארץ עם להגביה אותו ולהתאים לטיולים סבירים? (סבירים - שבילי נגב +המעלות הידועים, אין לי כוונה להיכנס לאתגרי עבירות לצורך האתגר). גם בהנחה שטכנית אפשר להזמין מארה"ב, לא רוצה להיות זה שמתגלח על לנסות להעביר בטסט הגבהה וצמיגים גדולים...
.
כאמור-מה שנסעתי היה בארה"ב עם רכב סטנדרטי לחלוטין. אני לא יודע מה יש בישראל מבחינת היצע ושיפורים וכו
גם לי יצא לעשות סיבוב בסקוייה.
לא מיועדת אפילו להתקרב למעלות ״הידועים״
Sent from my iPhone using Tapatalk
elephant man
23-06-20, 14:41
7 מקומות אמיתיים - לדעתי רק הדיסקברי 3/4 מתקרב להגדרה.
ומניסיון, יכולות השטח שלו גבוהות מאוד
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
7 מקומות אמיתיים - לדעתי רק הדיסקברי 3/4 מתקרב להגדרה.
ומניסיון, יכולות השטח שלו גבוהות מאוד
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
תקראי לי OLD SCHOOL, אבל מבחינתי היו שני דורות לדיסקברי.... 1 ו-2.
בחדשים יותר אני מפחד לגעת.
הסקויה זה הפולסייז של טויוטה. מיועד לשוק האמריקאי. מבוסס על טנדר טונדרה.
מבחינתך (עבירות, צריכת דלק וכו') זה כמו פולסייז אמריקאי, רק בנוי יותר טוב.
רכב ענקי, כבד, חזק מאוד, שתיין מאוד (V8 בנזין), מגושם ומסורבל. בטוח שאפשר לשפר, אבל זה לא באמת מיועד לשטח.
ומי שאיזכר דיפנדר 110 וסופה ארוכה (או לנדקרוזר 75)..... אז כן, יש כאלה שמורשים 1+7/1+8..... אבל אלה ספסלי אורך מאחור.... גם כסוג של הומור זה קצת.... מוזר?
לא כל רכב סמי-צבאי שמתאים לחברת טיולים לגיחות של שעתיים כדי לראות נוף וציפורים ולשתות תה צמחים, מתאים גם למשפחה שלכם.
elephant man
23-06-20, 15:08
תקראי לי OLD SCHOOL, אבל מבחינתי היו שני דורות לדיסקברי.... 1 ו-2.
בחדשים יותר אני מפחד לגעת.יש לי 2.
עורג ל-4
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
הסקויה זה הפולסייז של טויוטה. מיועד לשוק האמריקאי. מבוסס על טנדר טונדרה.
מבחינתך (עבירות, צריכת דלק וכו') זה כמו פולסייז אמריקאי, רק בנוי יותר טוב.
רכב ענקי, כבד, חזק מאוד, שתיין מאוד (V8 בנזין), מגושם ומסורבל. בטוח שאפשר לשפר, אבל זה לא באמת מיועד לשטח.
.
רק הפרונט והמנוע משותף לטנדר.
חסקויה יש מתלה נפרד מאחור, זויות מרכב בעיתיות בדגש על מרווח בטן מלכך רצפה.
לנדקרוזר 200 עם שורה שלישית סבירה ואין לו בעיה במדבר.
פורד אקספלורר עם שורה שלישית סבירה וקצת פחות מתאים למדבר אבל אפשר להסתדר איתו (צמיגים פגושים ומעט הגבהה, אי אפשר יותר מקצת ואין לו שוק שיפורים).
דיסקברי 4 כנראה נהדר אבל.. מחיר האחזקה גם...
לנדקרוזר 100 לא באמת מרווח יותר מ120 או 150.
וכמובן יש בהמות פולסייז אמריקאיות אמיתיות. לא יודע אם זה בשבילך, אבל אפשר בהחלט לטייל עם סאברבן. ושיפורים יש מפה ועד פסח.
כך או כך הגיע הזמן לחזור לשטח..
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
פורד אקספלורר עם שורה שלישית סבירה וקצת פחות מתאים למדבר אבל אפשר להסתדר איתו (צמיגים פגושים ומעט הגבהה, אי אפשר יותר מקצת ואין לו שוק שיפורים).
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
כמו הסקוייה, פורד אקספלורר ממש לא מיועד ל״מעלות״ הקלסים בנגב ולכן לא עונה להגדרה.
אגב, כרכב שבילים וכביש, רכב נהדר ואמין. לא סתם צי ניידות השיטור בארה״ב מבוסס על רכב זה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני מכיר אקספלורר 2010 של חבר האתר, מוגבה ועם צמיגים במידה כמו של לנדקרוזר. הוא מספיק גבוה ובנוי טוב, ועם שילדה משותפת לדיסקברי 3 - אני לא מצפה ממנו להמון אבל גם לא ארתע מלטייל איתו במדבר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
2010 זה רכב שונה מ 2011 ומעלה, אני עם אקספלורר חדיש יותר, עם גלגלי 20" לא מסוגל לדמיין בכלל להכנס איתו למדבר, רק לשבילי קקל בהרי ירושלים.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
2010 זה רכב שונה מ 2011 ומעלה, אני עם אקספלורר חדיש יותר, עם גלגלי 20" לא מסוגל לדמיין בכלל להכנס איתו למדבר, רק לשבילי קקל בהרי ירושלים.
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
לגמרי
Sent from my iPhone using Tapatalk
לגמרי
Sent from my iPhone using Tapatalkאני חבר הפורום עם האקספלורר שאסף מדבר עליו.
רכשנו לפני כחצי שנה פורד, עם 99000 ק"מ, מוגבהת וממוגנת. רכב 7 מקומות אמיתי מפנק ונוח מאוד. המחירים שלהם נמוכים, בין 40-60 תלוי ברכב. התמורה אדירה! אמנם צריכת דלק 1/6, אבל מנוע של מוסטנג. כיף לנהוג בו מאוד, גם בשבילים וגם בכביש.
בשטח טכני באמת עדיין לא הייתי איתו.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200624/82c2508f2248dcf54216386e9afe7feb.jpg
Sent from my MI PLAY using Tapatalk
שלום ישי
האקספלורר שלך הוא מהדגם הישן והקשוח (יחסית). למיטב זכרוני, שלדת סולם והילוך כוח.
האקספלורר שעליו רמי ואני מדברים הוא הדגם שהחליף אותו. אמריקאי שמנמן, שלדה אחודה, מהלכי מתלה קצרצרים ונועל נעלי בלט
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני חבר הפורום עם האקספלורר שאסף מדבר עליו.
רכשנו לפני כחצי שנה פורד, עם 99000 ק"מ, מוגבהת וממוגנת. רכב 7 מקומות אמיתי מפנק ונוח מאוד. המחירים שלהם נמוכים, בין 40-60 תלוי ברכב. התמורה אדירה! אמנם צריכת דלק 1/6, אבל מנוע של מוסטנג. כיף לנהוג בו מאוד, גם בשבילים וגם בכביש.
בשטח טכני באמת עדיין לא הייתי איתו.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200624/82c2508f2248dcf54216386e9afe7feb.jpg
Sent from my MI PLAY using Tapatalk
מאוד מעניין. אפשר כמה שאלות?
איזה הגבהה בדיוק יש לך?
גודל צמיגים?
הכל ברשיון באופן מסודר?
בדקת לגבי נעילות?
ולכל השאר - היה לנו שנתיים את האקספלורר החדש יותר (שלנו היה 2017)...אני צוחק רק מלחשוב עליו מריח שטח. אולי הוא מתאים להוריד את הג'ט סקי לים (אבל בשביל אני צריך קודם לקנות ג'ט סקי ולפני זה לרצות לקנות ג'ט סקי ולא נראה לי שאחד משני הדברים האלה יקרו בקרוב).
שלום ישי
האקספלורר שלך הוא מהדגם הישן והקשוח (יחסית). למיטב זכרוני, שלדת סולם והילוך כוח.
האקספלורר שעליו רמי ואני מדברים הוא הדגם שהחליף אותו. אמריקאי שמנמן, שלדה אחודה, מהלכי מתלה קצרצרים ונועל נעלי בלט
Sent from my iPhone using Tapatalkכשכתבתי אקספלורר- זה הדגם שאליו התכוונתי.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
מאוד מעניין. אפשר כמה שאלות?
איזה הגבהה בדיוק יש לך?
גודל צמיגים?
הכל ברשיון באופן מסודר?
בדקת לגבי נעילות?
ולכל השאר - היה לנו שנתיים את האקספלורר החדש יותר (שלנו היה 2017)...אני צוחק רק מלחשוב עליו מריח שטח. אולי הוא מתאים להוריד את הג'ט סקי לים (אבל בשביל אני צריך קודם לקנות ג'ט סקי ולפני זה לרצות לקנות ג'ט סקי ולא נראה לי שאחד משני הדברים האלה יקרו בקרוב).
ההגבהה היא ספיסרים של 2". זו ההגבהה הנפוצה. קניתי אותו ככה
גודל צמיג 265/65/17
הצמיג ברשיון ההגבהה לא.
יש נעילות חשמליות של איטון. לא בדקתי באמת התקנה.
אנחנו באמת מרוצים, הרכב מאוד מרווח ושקט בצורה הזויה. מאיץ כמו טיל (פחות מ9.5 שניות למאה)
Sent from my MI PLAY using Tapatalk
אני מכיר אקספלורר 2010 של חבר האתר, מוגבה ועם צמיגים במידה כמו של לנדקרוזר. הוא מספיק גבוה ובנוי טוב, ועם שילדה משותפת לדיסקברי 3 - אני לא מצפה ממנו להמון אבל גם לא ארתע מלטייל איתו במדבר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
האקספלורר מעולם לא חלק שלדה עם הדיסקברי 3. כן היא קצת דומה כי היה קל למהנדסי פורד להציץ מעל הכתף בתקופה שלנד רובר היתה שלהם, אבל זאת לא אותה שלדה.
טוב. הלכנו, ראינו קצת דברים... שאלה.
כמה קל להוציא מערכת גז מרכב?
בהרבה רכבים שיכולים להתאים לנו התקינו מערכת כזו ובשבילי החסרונות שלה גדולים מהיתרונות.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2E com%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D11 6269&share_tid=116269&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
טויוטה סקויה 2009.
את זה ראית?
אפשר לעשות איתו משהו...
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
טוב. הלכנו, ראינו קצת דברים... שאלה.
כמה קל להוציא מערכת גז מרכב?
בהרבה רכבים שיכולים להתאים לנו התקינו מערכת כזו ובשבילי החסרונות שלה גדולים מהיתרונות.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalkאם אתה רוצה שבעל מקצוע יעשה לך את זה - רק ערן המסוקס. אתה צריך מישהו ממש פדנט כדי לחבר לך את חיווט המזרקים המקורי ברמה גבוהה ולא בליפוף חוטים כמו שנהוג במקומותינו.
אם הכוונה היא לבד, אז יש לך:
קודם כל, לרוקן לגמרי את הגז ..
פירוק מיכל הגז
פירוק צנרת ווסת הגז
חיבור של צנרת המים של הווסת ע"פ המקור
ניתוק והסרה של כל חיווט הגז והמחשב
הסרת מפסק הגז בדשבורד וטיוח אמנותי
חיבור בחזרה של חיווט המזרקים המקורי (לפעמים זה בסמוך למזרקים ולפעמים בעומק הצמה)
* קח בחשבון שעשוי להשאר לך קדח-כוס ברצפת הבגאז׳, תלוי בסוג המיכל שמותקן ברכב, וכנראה גם חור בחצאית/פח עבור פיית התדלוק.
מקווה שלא שכחתי כלום...
טוב. הלכנו, ראינו קצת דברים... שאלה.
כמה קל להוציא מערכת גז מרכב?
בהרבה רכבים שיכולים להתאים לנו התקינו מערכת כזו ובשבילי החסרונות שלה גדולים מהיתרונות.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
אילו חסרונות, אם אפשר לשאול?
אני עם נסיון של מאות אלפי ק"מ עם גז כמה וכמה שנים ורכבים.
אשמח ללמוד או לנסות לשכנע...
איך זה נגמר בסוף?
בשביל הסדר הטוב וסגירת הדיון שהתחיל לפני יותר משנה וחצי...
130417
נמצא אקזמפלר בציר 2007 עם מנוע HEMI ו QD2, נסע רק 102K... וכולם בכביש. העברת הבעלות המסודרת מחר.
יעבור בחודשים הקרובים יישור קו ומקצה שיפורים מינורי.
תודה לכל מי שענה ועזר לאורך כל התקופה הזו.
הכי חשוב - ניפגש בשטח.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.