gillss
16-01-19, 08:45
אתמול ביצעתי טיפול 10K לאוטו (JK SPORT) במוסך המרכזי.
מהבוקר במצב עמידה בהילוך (DRIVE) האוטו רוטט כאילו הוא בטורים גבוהים מידי
מד הטורים מראה על פחות מ 0.8 סל"ד (כך גם היה לפני הטיפול)
בתחילה חשבתי שזה מזג האוויר הקר (ניסע קצת הוא יתחמם) , אולי השמן החדש ? , אולי כיוון מחשבי שגוי ?
בדקתי שמן במצב קר - נראה תקין לחלוטין
לפני שאני חוזר למוסך ומוצא את עצמי אהבל ....
:confused::confused::confused:
יש למישהו רעיון ???
מהבוקר במצב עמידה בהילוך (DRIVE) האוטו רוטט כאילו הוא בטורים גבוהים מידי
מד הטורים מראה על פחות מ 0.8 סל"ד (כך גם היה לפני הטיפול)
בתחילה חשבתי שזה מזג האוויר הקר (ניסע קצת הוא יתחמם) , אולי השמן החדש ? , אולי כיוון מחשבי שגוי ?
בדקתי שמן במצב קר - נראה תקין לחלוטין
לפני שאני חוזר למוסך ומוצא את עצמי אהבל ....
:confused::confused::confused:
יש למישהו רעיון ???