צפייה בגרסה מלאה : חוו"ד לפני רכישה- קיה סורנטו 2004 דיזל
מתעניין לרכוש קיה סורנטו אוטומט 2004 מנוע 2.5 דיזל.
מבקש לדעת האם הרכב אמין וישרוד נסיעה בשטח קל וכן ישמש לנסיעה יומיומית לעבודה בכביש.
כל רכב בגיל זה יצריך תשומת לב. הוא כבר לא צעיר. כאן מדובר ברכב מהתקופה שקאיה עוד היו באמצע הדבקת הפער עם היפנים.
ספציפית בסורנטו, יש לבדוק שההנעה הקדמית תקינה (גם אם נדלקת הנורה בעת השילוב, זה לא אומר שמשולב).
מנגנון השילוב מבוסס על דיאפרגמה, שאם לא הוחלפה עדיין, כנראה כבר לא עושה את העבודה, או תכזיב במשמרת שלך.
מיגון והגבהה חובה.
מעבר לזה, אחלה suv לצרכים שציינת.
דניאל מאירי
29-04-19, 11:21
חבר שלי קנה כזה בסביבות 30K לאשתו.
קיבל טלפונים ממנה על עשן שחור, לא סוחב, נתקעה פה וגם שם.
אחרי שנה בה השכיב עוד 30K על הרכב, מכר אותו ב-25K.
מזרקים, ראש מנוע, ועוד כל מיני.......
והוא קנה רכב עם בדיקה תקינה, לא נבלה.
סתם לידיעה.
דניאל
עדיף לקנות 2005 שתיבת ההילוכים נוסף הילוך ושופרה מהותית.
המנוע של הרכב הזה לא תפארת הדיזל, שהולך הראש בדרך כלל מצריך החלפת מנוע.
ומה עלות מנוע?
יש הערעה לעלויות אחזקה?
האקזמפלר המדובר עבר 320kkm.
לפני כחודשיים הוחלף מנוע.
האם שווה להכנס להרפתקאה?
דניאל מאירי
02-05-19, 10:28
אם לא תקרוס נפשית מהוצאה של כמה אלפים בכל פעם...........אפשר.
מנוע זה רק פרמטר אחד (בהנחה שהותקן מנוע "טוב".
השנים הטובות של הרכב הזה כבר מאחוריו.
אבל יש כאלה שיודעים "לחיות" גם עם זה.
דניאל
אני בעל רכב כזה מודל 2006 כבר 8 שנים
עלות תועלת מחירים של היוםבין 15 - 25 תלוי מודל שווה ביותר
למי ששאל על החלפת מנוע (פרוק/יבוא) כ 10 K כולל עבודה
החזקה בסה"כ סבירה לא מרגיש הוצאות גדולות שלא היו ברכבים אחרים (היתה לי בזמנו פז'ו 104 ששחטה לי את החיים)
לרכב יצא שם רע של מנוע מתאבד לא שונה הרבה מרכבים אחרים כמו הטרופרים ניסן פטרול ואני מניח שיש עוד רכבים
סה"כ היום קהילה ענפה שמטיילת ותומכת (קבוצות/מועדון)
סה"כ אחרי מספיק שנים מרוצה (עושה יותר מקצת שבילים).
חבר שלי קנה כזה בסביבות 30K לאשתו.
קיבל טלפונים ממנה על עשן שחור, לא סוחב, נתקעה פה וגם שם.
אחרי שנה בה השכיב עוד 30K על הרכב, מכר אותו ב-25K.
מזרקים, ראש מנוע, ועוד כל מיני.......
והוא קנה רכב עם בדיקה תקינה, לא נבלה.
סתם לידיעה.
דניאל
שלום דניאל
אנחנו לא מכירים והתגובה שלי אינה אישית :-)
לדעתי הוא החבר, הוא ממש קנה "נבלה"
אני מצער שזה קרה לחבר שלך, אך לא ממש מייצג את כול הרכבים, מקרה אחד בודד (אני בטוח שלא יחיד ) לא מייצג את כלל הרכבים
יכול לתת הרבה שמות של חברים שמחזיקים את הרכב ומרוצים (מועדון KIA SORENTO ISRAEK)
בכלל אני ממליץ שאנשים ימליצו רק מנסיון רב שנים עם כלי או מוסך שמטפל בהרבה רכבים ויכול לתת דעה יותר אובייקטיבית
דניאל מאירי
06-05-19, 09:54
שלום דניאל
אנחנו לא מכירים והתגובה שלי אינה אישית :-)
לדעתי הוא החבר, הוא ממש קנה "נבלה"
אני מצער שזה קרה לחבר שלך, אך לא ממש מייצג את כול הרכבים, מקרה אחד בודד (אני בטוח שלא יחיד ) לא מייצג את כלל הרכבים
יכול לתת הרבה שמות של חברים שמחזיקים את הרכב ומרוצים (מועדון KIA SORENTO ISRAEK)
בכלל אני ממליץ שאנשים ימליצו רק מנסיון רב שנים עם כלי או מוסך שמטפל בהרבה רכבים ויכול לתת דעה יותר אובייקטיבית
בוקר טוב.
באמת אנחנו לא מכירים, ולכל רכב יש את הסיפור שלו.
יכול להיות שמישהו מחזיק רכב כזה מהיד הראשונה, מטפל בו לפי הספר במוסך מורשה ובזמן, לא "הורג" אותו בשטח,
ויכול להיות שהוא היה מרוצה עד היום, מה שלא בטוח שיהיה זהה גם בשנים הקרובות.
את החבר שלי דווקא אני מכיר מצויין, הוא לא קונה רכב ללא בדיקה ולדעתי לא "נפל" באופן מיוחד.
ראה גם :
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/94625-%D7%96%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%98%D7%95
אחרי שנפטר מהרכב, קנה לה לנד קרוזר 2006 ושילם 30 מעל המחירון, והרכב משרת אותה בנאמנות עד היום.
כך שלכל רכב יש את המחיר שלו, וגם ברור לי שבעלי רכבים כאלו יכולים להיות אובייקטיבים אך יש כאלו שלא.
על כל מקרה, הבאתי זוית אני מכיר, לא משמועה, ושכל אחד יעשה מה שטוב לו ומה שהוא מבין.
דניאל
אני טוען שלקנות רכב בשנה כזאת זה הימור, זה יכול להיות לכאן ולכאן
בוקר טוב.
באמת אנחנו לא מכירים, ולכל רכב יש את הסיפור שלו.
יכול להיות שמישהו מחזיק רכב כזה מהיד הראשונה, מטפל בו לפי הספר במוסך מורשה ובזמן, לא "הורג" אותו בשטח,
ויכול להיות שהוא היה מרוצה עד היום, מה שלא בטוח שיהיה זהה גם בשנים הקרובות.
את החבר שלי דווקא אני מכיר מצויין, הוא לא קונה רכב ללא בדיקה ולדעתי לא "נפל" באופן מיוחד.
ראה גם :
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/94625-%D7%96%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A1%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%98%D7%95
אחרי שנפטר מהרכב, קנה לה לנד קרוזר 2006 ושילם 30 מעל המחירון, והרכב משרת אותה בנאמנות עד היום.
כך שלכל רכב יש את המחיר שלו, וגם ברור לי שבעלי רכבים כאלו יכולים להיות אובייקטיבים אך יש כאלו שלא.
על כל מקרה, הבאתי זוית אני מכיר, לא משמועה, ושכל אחד יעשה מה שטוב לו ומה שהוא מבין.
דניאל
ואני מכיר אישית 3 לנדקרוזרים 2007/8 שניקנו מיד ראשונה וטופלו במוסכי היבואן, גם כן סביבות 20k מעל המחירון, אבל כל אחד מהם בשנה הראשונה אחרי הקניה הוציא בנוסף עוד בין 20k ל 30k על תחזוקה, אחד מהם אפילו נאלץ להחליף מנוע מה שעבר את סכום שציינתי בהרבה.
אז?
דניאל מאירי
14-05-19, 09:07
ואני מכיר אישית 3 לנדקרוזרים 2007/8 שניקנו מיד ראשונה וטופלו במוסכי היבואן, גם כן סביבות 20k מעל המחירון, אבל כל אחד מהם בשנה הראשונה אחרי הקניה הוציא בנוסף עוד בין 20k ל 30k על תחזוקה, אחד מהם אפילו נאלץ להחליף מנוע מה שעבר את סכום שציינתי בהרבה.
אז?
אז ?
כנראה שאם היה נעשה סקר מקיף על כמה אחוזים מסך הרכבים (לנד קרוזר וקאיה סורנטו) החליפו מנועים/ראשים,
מתוך סך הרכבים הנעים בארצנו, כנראה שהיית מקבל תשובה.
ואם הסקר היה לוקח בחשבון גם את כמות הנסועה שהרכבים עברו, אז בכלל.....
דניאל
לא מחפש סקר כי אין לי עיניין, אבל לצאת בהצהרה "השנים הטובות של הרכב הזה מאחוריו" נראה לי מפוצץ מידי, אה ולנדקרוזר צעיר בשנתיים זה בסדר? למה כי זה טויוטה?
רכב זה לא רק "מנוע", לא מכיר סורנטו אבל מניח שאם תעמיד אותו מול לנדקרוזר אז החלפת מנוע במקרה זה בלנדקרוזר תעלה כמו סורנטו שלם נוסע חי ובועט.
לא בא להסיט את הדיון ולא להיתווכח איתך.
יכול להיות שהמנוע בלנדקרוזר מאוד מוצלח.
הלנדקרוזרים שהזכרתי כולם ניקנו מהיד הראשונה, כולם מתחת ל 300k ק"מ, מטופלים אצל היבואן עם היסטוריה.
כמו שציינתי 2 מהם הוציאו בשנה הראשונה סביבות ה 30k על תיקונים ויישור קו-משולשים, מזרקים, מסרקי הגה וכו', אז אתה יכול ללכת בכיוון התאוריה שיכול להיות שהכל נפל "במשמרת שלהם"... אולי...
אבל מה לגבי האחד מהם שאגב נימצא פה בפורום(יש שרשור) ובנוסף לכל הרשום לעיל גם החליף מנוע לאחר ששלו קרס ב 260k קמ...
ואגב הוא לא היחיד, יש עוד שירשורים דומים בפורום טויוטה מאלה שכן בחרו לפרסם, כל השאר מתחבאים כנראה שחלילה לא יפול המחירון או משהו דומה.
סיכום שלי, זה נבלה וההוא טרפה, בכל קניית רכב ישן צריך הרבה מזל ולבדוק עד כמה שניתן, יש מקרים שגם הבדיקות האלו לא עוזרות.
דניאל מאירי
15-05-19, 08:34
גם אני לא בעניין של להתווכח.
קח למשל רכבים חדשים שעולים לכביש, מה הפער ביניהם ?
420 ללנד קרוזר חדש, לעומת 225 לקוריאני מקביל ?
אז למה יחס העליה לכביש הוא מעל 90-10 לזכות הטויוטה ?
כולם אהבלים ?
אולי,
דניאל
אתם שניכם בעניין של להתווכח.
רכב ישן הוא רכב ישן.
רכב בן 15 ידרוש תשומת לב ותחזוקה.
גם אני לא בעניין של להתווכח.
קח למשל רכבים חדשים שעולים לכביש, מה הפער ביניהם ?
420 ללנד קרוזר חדש, לעומת 225 לקוריאני מקביל ?
אז למה יחס העליה לכביש הוא מעל 90-10 לזכות הטויוטה ?כולם אהבלים ?
אולי,
דניאל
למה כלב מלקק את איבר מינו?
להזכירך מדברים על רכבים בני 10-15 שנים.
כל רכב כזה צריך לבדוק פרטני מה בוצע ואיך בוצע בו, חלקים מקוריים/חליפיים וכו' בשנה שנתיים האחרונות וכמה ק"מ עבר מאז הביצוע.
הבעיה היא לא מה קיבלת כחדש. רכב חדש אתה משלם כי בחרת לשלם - על המותג.
רכב מלפני 15 שנה עלול להיות אוסף של חלקי חילוף סיניים באיכות נמוכה. כן, גם טויוטה. בסוף זה רק שאלה של מי תיחזק אותו ואיך.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
גם אני לא בעניין של להתווכח.
קח למשל רכבים חדשים שעולים לכביש, מה הפער ביניהם ?
420 ללנד קרוזר חדש, לעומת 225 לקוריאני מקביל ?
אז למה יחס העליה לכביש הוא מעל 90-10 לזכות הטויוטה ?
כולם אהבלים ?
אולי,
דניאל
בתור בעלים של קוריאני ב225, יש הבדל גדול בינו לבין הלנדקרוזר (לצערי), אני מאוד מרוצה מהרקסטון שלי אבל כבר בחניה רואים את ההבדל בינו לבין הלנדקרוזר, באיכות ההרכבה, בחומרים, בגובה (ךפני הגבהה) ובמידת צמיגים
you get what you paid for
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.