PDA

צפייה בגרסה מלאה : ליברטי kj נקישה בהאצה



sasson
23-08-20, 21:16
שלום, תופעה מוזרה ומעצבנת בליברטי 2006
בנסיעה איטית בעיר וכו שהטורים יורדים מתחת ל1000 ואז לוחצים גז יש רעש של דפיקה עמומה /נקישה.. תושבות מנוע וגיר חדשות וכמעט כל הבוקסות בפרונט, עוד עצות?

grand
23-08-20, 21:24
תותבי ביצה קדמית בדקת?

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

sasson
23-08-20, 22:35
האמת שכן,אחת הוחלפה..ה2 האחרות נראות בסדר!

פרנצ'י
24-08-20, 02:33
לא מכיר את הרכב, אבל, חופשים בדרייבשאפט אולי?

hadtomer
24-08-20, 06:21
יכול להיות המון דברים. אני דווקא היתי מתחיל בבדיקה של הבושינגים של זרוע הבומרנג האחורית.

Gershon
24-08-20, 18:20
שלום, תופעה מוזרה ומעצבנת בליברטי 2006
בנסיעה איטית בעיר וכו שהטורים יורדים מתחת ל1000 ואז לוחצים גז יש רעש של דפיקה עמומה /נקישה.. תושבות מנוע וגיר חדשות וכמעט כל הבוקסות בפרונט, עוד עצות?

דגם מנוע?

sasson
26-08-20, 18:56
יכול להיות המון דברים. אני דווקא היתי מתחיל בבדיקה של הבושינגים של זרוע הבומרנג האחורית.

נקודה מעניינת ,לא חשבתי לבדוק מאחורה מאחר ואני שומע את הרעש מקדימה.
מאחורה יש בוקסות סופרפרו

- - - Updated - - -


דגם מנוע?

3.7

- - - Updated - - -


לא מכיר את הרכב, אבל, חופשים בדרייבשאפט אולי?

נבדק =(

grand
26-08-20, 20:55
לא יותר פשוט במקום לנחש להעלות את הרכב על ליפט, להאיץ ולבלום עם גלגלים באויר ולראות מהיכן הדפיקה?

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

sasson
27-08-20, 16:36
לא יותר פשוט במקום לנחש להעלות את הרכב על ליפט, להאיץ ולבלום עם גלגלים באויר ולראות מהיכן הדפיקה?

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


בהחלט =)

hadtomer
27-08-20, 18:17
כתבתי גם במדריך הרכישה של הליברטי- הפרונט של הרכב הזה הוא משהו שחייב להיות מתוחזק. ג'יפ בנו אותו כמו הפרצוף שלי- כל כמה חודשים משהו נסדק, מתנפח, מתבלה.

הכלל- כל מה שמוחלף, לשים פוליאוריתן - או סופרפרו או CS:

https://creative-steel.com/shop/jeep/kj-liberty/02-07-jeep-liberty-kj-polyurethane-steering-rack-bushings/

בלי עין הרע, הליברטי הוא כספת של נקישות. תתחיל באלימינציה. תפרק את 2 תושבות האנטי רול באר הקדמי (10 דקות) ותראה אם זה משפיע. אחר כך תוריד את כל האנטירול הקדמי. סע. תראה אם זה משפיע. זה מה שאתה יכול לעשות בבית.

אני לא חסיד גדול של שיטת "תרסס WD40 ותראה" כי סתם יש לי בראש איזה קונספט ששמן חודר כזה הורס את הגומי, אבל בינינו את ההבנה שלי בשמנים חודרים אפשר לסכם בערוצי שיפט+קונטרול+N. אבל אם אתה כן בקטע- אז קדימה: יש כמה נוקשים ידועים, בני יונות אחד אחד: תושבות הגומי של הזרועות העליונות. אחר כך תושבות הגומי של המשולשים התחתונים. אצלי פעם במעלה פרעה נקרע הגומי של הבושינג של משולש עליון. התחרפנתי, כמו גמד עם פטיש שדופק לך דווקא על הרצפה של האוטו כל מכת גאז. חבר שלי האהבל עשה שם אמבטיה עם WD40. הדבר היחיד שיצא מזה היה בזבוז של בקבוק WD40. לעניות דעתי בקטע הזה GRAND צודק- פשוט להרים את הנבלה על ליפט ולעבור עם לום ולחפש בזהירות איפה יש חופש.


אם התושבות האלה בסדר- אתה צריך לעבור על הבושינג גומי שמעגן את ה"מזלג" במשולשים הקדמיים למזלג עצמו. זה גומי שמחזיק את כל המשקל של כל החלק הקדמי של הרכב, הגומי הזה מתבלה מאוד מהר, קנה SUPERPRO ומהר מאוד תבין כמה גומי מידרדר מהר, כשלפתע הפרונט שלך יתפוס עוד סנטימטר "אינסטנט הגבהה" - כי פשוט שמת חומר טוב במקום חתיכת גומי שנמעכת.


גם אני עם בושינגים של סופרפרו מאחור- אבל הבולג'וינט שנמצא במרכז הבומרנג הוא עדיין בולג'וינט. תמיד מתפתח שם חופש.

תושבות מנוע, חבל על המאמץ שלך, זה לא משם.

לצערי אתה חייב להעלות אותה על ליפט- או לקחת מישהו שיסע איתך ופשוט לחפש. בפעם האחרונה שעשיתי את זה, מצאתי את עצמי בשדה ליד נחל איילון, עושה חראקות כמו ילד בן חמש עשרה, ונדב עם הצ'רוקי פשוט מתכופף כל פעם, בכל פעם שאני עוצר, במרחק של 10 ס"מ מהאוטו- ומחפש מאיפה הדפיקה. אצלי דפיקה דומה למה שאתה מתאר- שנשמעה דווקא מכיוון החלק הקדמי התגלתה כבוקסות של זרועות אחוריות.

sasson
29-08-20, 20:20
כתבתי גם במדריך הרכישה של הליברטי- הפרונט של הרכב הזה הוא משהו שחייב להיות מתוחזק. ג'יפ בנו אותו כמו הפרצוף שלי- כל כמה חודשים משהו נסדק, מתנפח, מתבלה.

הכלל- כל מה שמוחלף, לשים פוליאוריתן - או סופרפרו או CS:

https://creative-steel.com/shop/jeep/kj-liberty/02-07-jeep-liberty-kj-polyurethane-steering-rack-bushings/

בלי עין הרע, הליברטי הוא כספת של נקישות. תתחיל באלימינציה. תפרק את 2 תושבות האנטי רול באר הקדמי (10 דקות) ותראה אם זה משפיע. אחר כך תוריד את כל האנטירול הקדמי. סע. תראה אם זה משפיע. זה מה שאתה יכול לעשות בבית.

אני לא חסיד גדול של שיטת "תרסס WD40 ותראה" כי סתם יש לי בראש איזה קונספט ששמן חודר כזה הורס את הגומי, אבל בינינו את ההבנה שלי בשמנים חודרים אפשר לסכם בערוצי שיפט+קונטרול+N. אבל אם אתה כן בקטע- אז קדימה: יש כמה נוקשים ידועים, בני יונות אחד אחד: תושבות הגומי של הזרועות העליונות. אחר כך תושבות הגומי של המשולשים התחתונים. אצלי פעם במעלה פרעה נקרע הגומי של הבושינג של משולש עליון. התחרפנתי, כמו גמד עם פטיש שדופק לך דווקא על הרצפה של האוטו כל מכת גאז. חבר שלי האהבל עשה שם אמבטיה עם WD40. הדבר היחיד שיצא מזה היה בזבוז של בקבוק WD40. לעניות דעתי בקטע הזה GRAND צודק- פשוט להרים את הנבלה על ליפט ולעבור עם לום ולחפש בזהירות איפה יש חופש.


אם התושבות האלה בסדר- אתה צריך לעבור על הבושינג גומי שמעגן את ה"מזלג" במשולשים הקדמיים למזלג עצמו. זה גומי שמחזיק את כל המשקל של כל החלק הקדמי של הרכב, הגומי הזה מתבלה מאוד מהר, קנה SUPERPRO ומהר מאוד תבין כמה גומי מידרדר מהר, כשלפתע הפרונט שלך יתפוס עוד סנטימטר "אינסטנט הגבהה" - כי פשוט שמת חומר טוב במקום חתיכת גומי שנמעכת.


גם אני עם בושינגים של סופרפרו מאחור- אבל הבולג'וינט שנמצא במרכז הבומרנג הוא עדיין בולג'וינט. תמיד מתפתח שם חופש.

תושבות מנוע, חבל על המאמץ שלך, זה לא משם.

לצערי אתה חייב להעלות אותה על ליפט- או לקחת מישהו שיסע איתך ופשוט לחפש. בפעם האחרונה שעשיתי את זה, מצאתי את עצמי בשדה ליד נחל איילון, עושה חראקות כמו ילד בן חמש עשרה, ונדב עם הצ'רוקי פשוט מתכופף כל פעם, בכל פעם שאני עוצר, במרחק של 10 ס"מ מהאוטו- ומחפש מאיפה הדפיקה. אצלי דפיקה דומה למה שאתה מתאר- שנשמעה דווקא מכיוון החלק הקדמי התגלתה כבוקסות של זרועות אחוריות.

תודה רבה על ההשקעה תומר,האוטו מטופל קבוע,לאחרונה החלפתי את גומיות מוט מייצב למוג
מוטות קישור לא החלפתי,גם יוחלפו בקרוב..
מזלג בולם הוחלף,בוקסות משולש תחתון לא הוחלפו.
אמשיך לבדוק את כל מה שרשמת תודה רבה!

Yuvalsh
04-09-20, 13:57
מחפש את הקישור ל"מדריך לרכישת ליברטי" של HadTomer

יובלש

אפס חמש שתיים
שלוש שש
שבע שמונה
109

איל מ
04-09-20, 14:17
מחפש את הקישור ל"מדריך לרכישת ליברטי" של HadTomer

יובלש

אפס חמש שתיים
שלוש שש
שבע שמונה
109

http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3949-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%90%D7%A4%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%9C%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%98%D7%99-KJ

-->