Tal86
02-12-20, 21:16
אהלן כולם
ברשותי היילקס 96 טורבו יפיופה!
ניגש המכונאי שלי להעביר אותה טסט ולא העבירו על הסיבות האלו:
1. וו גרירה נשלף, לא קיים פיזית - מאושר ברישיון.
הבוחן ביקש להגיע לטסט עם הוו גרירה.
החיבור שיש לי בפגוש הוא סוג של ריבוע כזה, לדעתי חיבור של וו גרירה נשלף, ברישיון כנראה רשום וו גרירה, ללא נשלף ולכן אולי הבוחן ביקש להגיע עם הוו עצמו?
כרגע לא חושב אפילו שיש צמת חשמל תקינה, עדיין צריך לבדוק את כל העניין.
בכל מקרה איפה אני יכול לרכוש וו גרירה נשלף?
או אפילו יד 2.
2. חור בדוד אגזוז
קראתי קצת בפורום כאן, והבנתי שאם הוחלף מנוע מקורי לטורבו, יש לשנות את הצנרת, או רק את הדוד עצמו, אשמח לקבל עוד פרטים על כך, אין לי מושג אם הדוד הוא מקורי או עבר שינוי.
החור הוא בצד הדוד, חור לאורך, מאמין שאם הבוחן העיר על זה, זה כנראה קריטי.
האם לשנות את כל האגזוז לחדש? כולל הדוד לחדש?
או כדאי להחליף רק את הדוד עצמו או אפילו לתקן אותו?
3.חגורה
חגורת נהג אצלי קרועה, היכן אפשר לקנות חגורה חדשה? או סט חגורות לכל הרכב.
ברשותי היילקס 96 טורבו יפיופה!
ניגש המכונאי שלי להעביר אותה טסט ולא העבירו על הסיבות האלו:
1. וו גרירה נשלף, לא קיים פיזית - מאושר ברישיון.
הבוחן ביקש להגיע לטסט עם הוו גרירה.
החיבור שיש לי בפגוש הוא סוג של ריבוע כזה, לדעתי חיבור של וו גרירה נשלף, ברישיון כנראה רשום וו גרירה, ללא נשלף ולכן אולי הבוחן ביקש להגיע עם הוו עצמו?
כרגע לא חושב אפילו שיש צמת חשמל תקינה, עדיין צריך לבדוק את כל העניין.
בכל מקרה איפה אני יכול לרכוש וו גרירה נשלף?
או אפילו יד 2.
2. חור בדוד אגזוז
קראתי קצת בפורום כאן, והבנתי שאם הוחלף מנוע מקורי לטורבו, יש לשנות את הצנרת, או רק את הדוד עצמו, אשמח לקבל עוד פרטים על כך, אין לי מושג אם הדוד הוא מקורי או עבר שינוי.
החור הוא בצד הדוד, חור לאורך, מאמין שאם הבוחן העיר על זה, זה כנראה קריטי.
האם לשנות את כל האגזוז לחדש? כולל הדוד לחדש?
או כדאי להחליף רק את הדוד עצמו או אפילו לתקן אותו?
3.חגורה
חגורת נהג אצלי קרועה, היכן אפשר לקנות חגורה חדשה? או סט חגורות לכל הרכב.