PDA

צפייה בגרסה מלאה : רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?



asafk
27-05-21, 21:27
https://youtu.be/0H_UxhRXgec

יש רכבי שטח ויש מתחזים.
איך מבדילים? לפי כמה שזה נראה כמו מלחמה... או לא.
ההבדלים - מודגמים היטב.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

ishc
27-05-21, 21:43
התייאשתי ב-BMW

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

haggaigi
27-05-21, 22:08
מעשה מגונה בכפייה.

נמרוד
27-05-21, 23:32
מרתק, למי שאהב ממליץ על הערוץ הזה:
https://youtu.be/h1TTMF0mBoY

גיא
28-05-21, 09:08
https://youtu.be/0H_UxhRXgec

יש רכבי שטח ויש מתחזים.
איך מבדילים? לפי כמה שזה נראה כמו מלחמה... או לא.
ההבדלים - מודגמים היטב.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

למיטב זיכרוני כבר התלוצצנו על הסירטון הזה.
בעיקר על שיטת המבחן המאד מוזרה של. ׳לא להשתמש באביזרי השטח ולהרוס את העליה ואז להתפלא שהרכבים מתקשים׳…


Sent from my iPhone using Tapatalk

asafk
28-05-21, 09:15
וואלה...
אני הסתכלתי על זה כי חיפשתי הדגמה להשוואה בין מערכות בקרת אחיזה שונות.
ממש ברור שיש טובות ויש גרועות.
ויש ריינג'רובר.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

גיא
28-05-21, 09:22
יש מצב שזה רק מכוייל לטובת השימוש שהיצרן מצפה שיעשו ברכב …


Sent from my iPhone using Tapatalk

asafk
28-05-21, 10:05
נכון. מה שמרגיש עוד יותר איזה SUV מיועדים לשטח ואיזה לא. ושלא כל SUV עם בקרת אחיזה - זה הופך אותו לרכב שטח.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

גיא
28-05-21, 10:37
נכון. מה שמרגיש עוד יותר איזה SUV מיועדים לשטח ואיזה לא. ושלא כל SUV עם בקרת אחיזה - זה הופך אותו לרכב שטח.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

הההמממ…..


Sent from my iPhone using Tapatalk

דרור ברלי
29-05-21, 18:29
בקרת משיכה ולא בקרת אחיזה.
גם אם בקרת המשיכה סופר- יעילה זה עדיין לא אומר שלפנינו רכב שטח.
ולפי חתך הצמיגים כבר אפשר להבין מה מיועד לשטח ומה לא.
כולם לא.

וכמה אתם רואים את הכלים האלה בשטח? זה מעיד בדיוק.

asafk
29-05-21, 19:18
אבל תראה איך הריינג' עושה את זה. איזה הבדל. גם מול הג'יפ בהילוך כוח.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

דרור ברלי
29-05-21, 22:57
להזכיר - גרנד צ'רוקי WK2 הוא לא Jeep. הוא מרצדס ML שזה GLE שזה E קלאס....
בקרת המשיכה של ה-Jeep האמיתי (רנגלר) טובה בהרבה משל כל לנדרובר (שהן מעולות לכשעצמן).

גרנד צ'רוקי גם לא כל כך שייך לחבורה הזו. בישראל הוא היחיד שתראה שמטיילים איתו בשטח של ממש.

לא מפתיע שחבורת המפלצות המוצצות הגרמניות פישלה.
אותי לא מפתיע גם שהיפני היחיד בחבורה, נציג טויוטה, יצא הכי קטן ומושתן מכולם....

אבל בחיאת. המבחן הזה מטופש להפליא. אולי הכי מטופש שנתקלתי בו.
אתה יכול באותה מידה למדוד להם זמני הקפה בנורבורגרינג.
או לערוך ביניהם תחרות משיכת חבל.

אלה לא מכוניות לשטח. אפילו לא לשבילים. אלה קרוסאוברים מצוייצים במחיר מופרז שמיועדים לקהל מאוד מסויים שלא יעיז ללכלך אותם באבק. עד כמה בקרת המשיכה שלהם טובה? אנשים שקונים מכוניות כאלה לא יודעים מה זה בקרת משיכה וזה גם לא מעניין אותם.

-->