Close
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12
  1. #1

    ברירת מחדל רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    https://youtu.be/0H_UxhRXgec

    יש רכבי שטח ויש מתחזים.
    איך מבדילים? לפי כמה שזה נראה כמו מלחמה... או לא.
    ההבדלים - מודגמים היטב.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  2. #2
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    9,907

    ברירת מחדל תגובה: רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    התייאשתי ב-BMW

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    מעשה מגונה בכפייה.

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    מרתק, למי שאהב ממליץ על הערוץ הזה:
    https://youtu.be/h1TTMF0mBoY
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  5. #5
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה: רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    https://youtu.be/0H_UxhRXgec

    יש רכבי שטח ויש מתחזים.
    איך מבדילים? לפי כמה שזה נראה כמו מלחמה... או לא.
    ההבדלים - מודגמים היטב.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    למיטב זיכרוני כבר התלוצצנו על הסירטון הזה.
    בעיקר על שיטת המבחן המאד מוזרה של. ׳לא להשתמש באביזרי השטח ולהרוס את העליה ואז להתפלא שהרכבים מתקשים׳…


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צועניה ..

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    וואלה...
    אני הסתכלתי על זה כי חיפשתי הדגמה להשוואה בין מערכות בקרת אחיזה שונות.
    ממש ברור שיש טובות ויש גרועות.
    ויש ריינג'רובר.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  7. #7
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה: רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    יש מצב שזה רק מכוייל לטובת השימוש שהיצרן מצפה שיעשו ברכב …


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צועניה ..

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    נכון. מה שמרגיש עוד יותר איזה SUV מיועדים לשטח ואיזה לא. ושלא כל SUV עם בקרת אחיזה - זה הופך אותו לרכב שטח.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  9. #9
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל תגובה: רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    נכון. מה שמרגיש עוד יותר איזה SUV מיועדים לשטח ואיזה לא. ושלא כל SUV עם בקרת אחיזה - זה הופך אותו לרכב שטח.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    הההמממ…..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צועניה ..

  10. #10
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    בקרת משיכה ולא בקרת אחיזה.
    גם אם בקרת המשיכה סופר- יעילה זה עדיין לא אומר שלפנינו רכב שטח.
    ולפי חתך הצמיגים כבר אפשר להבין מה מיועד לשטח ומה לא.
    כולם לא.

    וכמה אתם רואים את הכלים האלה בשטח? זה מעיד בדיוק.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    אבל תראה איך הריינג' עושה את זה. איזה הבדל. גם מול הג'יפ בהילוך כוח.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  12. #12
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: רכבי שטח יוקרה... רגע... שטח?

    להזכיר - גרנד צ'רוקי WK2 הוא לא Jeep. הוא מרצדס ML שזה GLE שזה E קלאס....
    בקרת המשיכה של ה-Jeep האמיתי (רנגלר) טובה בהרבה משל כל לנדרובר (שהן מעולות לכשעצמן).

    גרנד צ'רוקי גם לא כל כך שייך לחבורה הזו. בישראל הוא היחיד שתראה שמטיילים איתו בשטח של ממש.

    לא מפתיע שחבורת המפלצות המוצצות הגרמניות פישלה.
    אותי לא מפתיע גם שהיפני היחיד בחבורה, נציג טויוטה, יצא הכי קטן ומושתן מכולם....

    אבל בחיאת. המבחן הזה מטופש להפליא. אולי הכי מטופש שנתקלתי בו.
    אתה יכול באותה מידה למדוד להם זמני הקפה בנורבורגרינג.
    או לערוך ביניהם תחרות משיכת חבל.

    אלה לא מכוניות לשטח. אפילו לא לשבילים. אלה קרוסאוברים מצוייצים במחיר מופרז שמיועדים לקהל מאוד מסויים שלא יעיז ללכלך אותם באבק. עד כמה בקרת המשיכה שלהם טובה? אנשים שקונים מכוניות כאלה לא יודעים מה זה בקרת משיכה וזה גם לא מעניין אותם.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

נושאים דומים

  1. רכבי שטח
    על ידי katzini בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 06-09-08, 23:12
  2. רכבי שטח אמריקאים
    על ידי mr-hemyolin בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 27
    עדכון אחרון: 09-07-08, 23:11
  3. בעד ונגד רכבי שטח
    על ידי tzurlis בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 01-10-07, 19:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •