צפייה בגרסה מלאה : משא פתוח \ משא סגור - איפה עובר הגבול?
ערב טוב, אני מנסה להבין מתי טנדר פתוח מוגדר כמשא סגור?
האם כיסוי שטוח נחשב למשא פתוח גם כשהוא מוברג לרכב?
ולחלופין: האם סגירת ארגז שמונחת על האמבטיה ומעוגנת ברתמות ולא בברגים תחשב למשא פתוח?
אם כן - האם עיגון אחר של החופה שמאפשר ניתוק מהיר יחשב עדיין משא פתוח?
אשמח אם יש למישהו את לשון התקנה (בעיקר כדי להבין אם יש מקום לגמישות או שחבל לי על הזמן)
המטרה הסופית היא להבין בטנדר הבא שלי האם ניתן לייצר מצב בו הסרת חופה מהארגז תתאפשר בלי שקילה\שינוי רישום וכו'...
אשמח לשמוע כל כיוון אפשרי
בבקשה:
380. (א) לא ישנה אדם מבנהו של רכב אלא לפי היתר בכתב מאת רשות הרישוי.
(ב) אגרה בעד מתן היתר כאמור בתקנת משנה (א) תהיה כמפורט בתוספת הראשונה.
(ג) לא יינתן היתר לשינוי מבנה רכב משא מיושן הרשום ברשיונו כרכב מסחרי רגיל, לרכב מסחרי רכין.
(ד) בתקנה זו "שינוי מבנה רכב" - לרבות החלפת המנוע במנוע מתוצרת או מדגם אחר, שינוי מבנה הארגז על ידי סגירתו או באופן אחר, שינוי מבנה הסרנים או מספרם והתקנת מכשירים מיוחדים.
תצטרך להניח שלא תקבל תשובות ברורות, כי הנושא הזה די מעורפל.
כך למשל גגון, מדרגות צד, מיגוני גחון - לא נחשבים שינוי מבנה.
לעומת זאת , תפוח על גלגל ההגה כן...
לעניין הארגז
כיסוי תריס בגובה הארגז - לא מתבצע שינוי מבנה מפתוח לסגור.
ארגזי כלים קבועים בארגז- כנ"ל.
ישנם טנדרים של מתקיני זכוכיות וכדומה שמתקינים מין ארגזים בשתי הדפנות עד גובה הקבינה כאשר באמצע יש חלל ריק להשעין עליו משטחי זכוכית - ועדיין ההרכב נחשב "משא פתוח"
כיסוי ברזנט - נחשב פתוח.
בנושא הזה יש שלוש גופים שכל אחד רואה את זה מזוית אחרת.
-משרד התחבורה והניידות לבדיקת כלי רכב.
-המשטרה.
-מכוני הרישוי.
יתכן מצב שגוף אחד יפסול אותך על איזשהו אלמנט שמותקן ברכב , בעוד לשני לא אכפת מזה.
השאלות שלך במקום, אבל הן גם מעוררות את המתים...
לעניין ארגז כלים.
לפני כמה שבועות הוכשל כאן חבר אתר על ארגז כלים מקובע לרכב.
אמנם במכון ספציפי הידוע לשמצה במיוחד. לכולם ברור שזאת שערוריה שלא תעמוד במבחן בית משפט, אבל בכל זאת.
ארגזי כלים וכו שתפוסים עם רצועות לא נחשבים שינוי מבנה
תפסת עם בורג אחד? שינית מבנה
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
ארגזי כלים וכו שתפוסים עם רצועות לא נחשבים שינוי מבנה
תפסת עם בורג אחד? שינית מבנה
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
פרשנות מקומית של מכון מחמיר וקיטבג.
כמעט 20 שנה שיש לי דברים מקובעים בארגז עם ברגים.
לא עניין אף אחד עד היום, לא בביקורת כביש ולא בטסטים.
למעט בשנה שעברה שהגיע בוחן חדש למכון הרגיל, והתקרצץ, וטען שזה שינוי מבנה, ומנהל המכון העמיד אותו במקום באמירה ברורה שזה לא שינוי מבנה והעביר את הרכב.
כנ״ל חבר מסגר עם האבזור הנפוץ של תאים ומסגרת אבל לא סגור כמעטפת.
כן מכיר חבר עם כיסוי קשיח בגובה הארגז על כל הארגז שנדרש לשנות כ״סגור״ ברשיון.
היתה לי פומה 110 סגורה חדשה עם 2 ספסלים אחורים. הורדתי אחד והתקנתי ארגז מגירות.
שוטר הוריד אותי מהכביש על שינוי מבנה.
הייתי חייב להרכחב את הכיסא מחדש ולהוכיח לפני בוחן משטרת עפולה על תיקון הליקוי.
אל תשאל
תעשה
אחרת תהיה צודק אבל בבית משפט מול גוף כזה או אחר.
חבל על הזמן בזיפזופ אחרי התשובה
Sent from my SM-A505F using Tapatalk
היתה לי פומה 110 סגורה חדשה עם 2 ספסלים אחורים. הורדתי אחד והתקנתי ארגז מגירות.
שוטר הוריד אותי מהכביש על שינוי מבנה.
צור,
הורדת מושבים היא שינוי מבנה בהגדרה.
היו מורידים אותך מהכביש על שינוי המושבים, גם בלי קשר למגירות.
נכון
וזה האבסורד.
זה שינוי באיזון הרכב ?
יש בדיוק אותו הרכב שמגיע מתוקנן עם פחות מושבים.
בהוספה יש הגיון מיקום חגורות עיגון הכיסא וכו.
אבל זה בדיוק הענין.
חבל על הזמן בהבנת ההגיון.
פשוט לעשות
Sent from my SM-A505F using Tapatalk
לדעתי, הבעיה בהסרת מושב /כננת /ארגז היא שבעצם ההסרה, ואז ההתקנה המקורית לא מתקיימת יותר ואם תתקין אותם שוב ההתקנה אינה נבדקה כראוי ואינה תקינה.
ולכן, אתה חייב להסדיר את זה או בעדכון הרישום או בהתקנה חזרה +בדיקה.
נכון
וזה האבסורד.
זה שינוי באיזון הרכב ?
יש בדיוק אותו הרכב שמגיע מתוקנן עם פחות מושבים.
זה דיון נפרד משאלת הדיון הנוכחי האם מגירות מהוות שינוי, וחבל שזה יטעה בערבוב דברים שונים.
לגבי המגירות, יש תמונה די ברורה אני חושב.
חבל על הזמן בהבנת ההגיון.
פשוט לעשות
בדיוק.
בניסוח של רוברט היינליין:
I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do. I am free, no matter what rules surround me. If I find them tolerable, I tolerate them; if I find them too obnoxious, I break them. I am free because I know that I alone am morally responsible for
everything I do.
לגבי השאלה של פות"ש:
אני נוסע בטנדרים האחרונים שלי עם כיסוי ברזנט על קונסטרוקציה בבנייה עצמית, שכמובן מוברגת לארגז. אחד מהם היה פתוח ברשיון והשני סגור (נקנה עם סגירת פח שאני פרקתי). לא העירו לי באף טסט, לא במקרה הראשון ולא בשני.
לדעתי - אם אתה רוצה שהטנדר יהיה סגור רוב הזמן, תתקין סגירה מסודרת ותרשום ברשיון. או שתקנה כבר טנדר עם סגירה (תכלע'ס הרוב מגיעים עם סגירות בשוק המשומש). ואם תרצה מדי פעם להוריד את הסגירה זמנית, אז תעשה את זה. הסיכוי שמישהו יגיד לך משהו שואף לאפס.
ירדתי מזה..
הייתה לי פנטזיה על סגירה קלה שאוכל לפרק מדי פעם כשצריך ארגז פתוח אבל אני מבין שבמדינת חלם זה לא מעשי...
נאלץ להמשיך גם ברכב הבא עם סגירה קבועה..
תודה רבה על התשובות.
תתקין ארגז וכשצריך פתוח תיקח עגלה
ירדתי מזה..
הייתה לי פנטזיה על סגירה קלה שאוכל לפרק מדי פעם כשצריך ארגז פתוח אבל אני מבין שבמדינת חלם זה לא מעשי...
נאלץ להמשיך גם ברכב הבא עם סגירה קבועה..
תודה רבה על התשובות.
אני חושב שאתה טועה, ואני מצטער שרוח הפורום הזה השתבשה כל כך.
הפנטזיה שלך מעשית לגמרי. אם כבר, הקשיים הם פרקטיים - היא צריכה להיות קלה מספיק במשקל ובתהליך הפרוק וההרכבה כדי שבאמת תסיר אותה.
מבחינה חוקית? אם הטנדר יהיה סגור רוב הזמן, שיהיה כתוב סגור ברשיון, וכמובן תגיע לטסט עם הסגירה. וכשצריך, תסיר את הסגירה. אין עם זה שום בעייה, הרכב יהיה בטיחותי באותה מידה עם הסגירה ובלעדיה. הסיכוי שמישהו יתעניין בכלל הוא 0.000001. חבל לבזבזה על זה מחשבה.
ירדתי מזה..
הייתה לי פנטזיה על סגירה קלה שאוכל לפרק מדי פעם כשצריך ארגז פתוח אבל אני מבין שבמדינת חלם זה לא מעשי...
נאלץ להמשיך גם ברכב הבא עם סגירה קבועה..
תודה רבה על התשובות.
לדעתי ניתן אפילו לקחת סגירה סטנדרטית ובמקום לחבר עם ברגים, לחבר עם אבזם נעילה כמו של מתקן גלגל, או רטצט לטבעות בדופן הארגז.
4 פינים בסגירה שיכנסו לחורים בפס העליון של הארגז למרכוז.
להבנתי זה עונה להגדרה של מטען רתום כי זה לא קבוע, אלא כיסוי ציוד.
זה היופי בארגז טנדר, הורסטיליות הגבוהה מאד להתאמה אישית.
גגון אה?
תראו על מה הכשילו אותי (בין היתר) בטקסט האחרון בסמוראי...
הגגון, למי שמכיר, זה הגגון שהיה על הסמו של סולי.
מקדימה מחובר לברגי הצירים של הדלתות
מאחור לבודי בחלקו האופקי.
עם 10 ברגים טובים (4 מקדימה. 6 מאחור) ונשען על קורה B.
ואם אני מנחש נכון, זה קוד ליקוי ששייך בכלל לטנדרים עם מרכב בלתי אחוד.
כמובן שזאת שטות ואחרי דין ודברים עם הרב-בוחן הבעיה נפתרה.
איתי
134132
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.