erezgur
24-10-21, 16:55
בסקר דירוג המעלות שלנו יש למעלה גיתה (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/118204-%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%92%D7%99%D7%AA%D7%94) רק שני מדרגים. הגיוני?
אף אחד לא עלה שם ויכול לתרום את דירוגו לסקר?
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/118204-%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%92%D7%99%D7%AA%D7%94
ואני מזכיר את מפתח דירוג המעלות שלנו (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/116739-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%92%D7%99%D7% 9D!-%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7% AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA):
הסבר לשיטת הדרוג:
דרגה 1 - קל
מתאים לכל ג'יפון 4X4, מתאים גם למתחילים בעולם השטח. השם "מעלה" נובע יותר מחשיבותו הגיאוגרפית או ההיסטורית של המעבר ולאו דווקא מכך שמדובר על אתגר עבירות.
דרגה 2 - בינוני
במעלה או המכשול הזה, נשלב את הילוך הכוח (LOW) בתיבת העברה.
דרגה 3 - בינוני+ עד קשה
מעלה או מכשול מעניין, כזה שראוי לציון ג'יפאי. רצוי להגיע עם רכב 4X4 מוגבה, עם צמיגי שטח, ואולי עוד שיפורים כגון נעילת דיפרנציאל. זה המקום שבו מקובל לרדת, לבחון את המכשול ולכוון ידנית את הנהגים.
דרגה 4 - קשה עד קשה מאד
מעלה או מכשול כזה שמגיעים אליו - או נמנעים ממנו - בכוונה. רצוי שהרכב יהיה משופר עם נעילה או זוג נעילות, צמיגים גדולים. ציוד חילוץ, כננת אחת לפחות בשיירה ומוכנות לכך שמעבר חלק של כל השיירה לא מובן מאליו, ויתכן שביום ראשון בבוקר הרכב יבקר במוסך.
[דרגה 5 - אקסטרים
מעלה או מכשול קשה עד בלתי אפשרי לכלי רכב שהגיעו בנסיעה על הכביש שלא על גבי עגלה נגררת.
אף אחד לא עלה שם ויכול לתרום את דירוגו לסקר?
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/118204-%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%92%D7%99%D7%AA%D7%94
ואני מזכיר את מפתח דירוג המעלות שלנו (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/116739-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%A9%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%92%D7%99%D7% 9D!-%D7%9E%D7%A4%D7%AA%D7%97-%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%92-%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7% AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA):
הסבר לשיטת הדרוג:
דרגה 1 - קל
מתאים לכל ג'יפון 4X4, מתאים גם למתחילים בעולם השטח. השם "מעלה" נובע יותר מחשיבותו הגיאוגרפית או ההיסטורית של המעבר ולאו דווקא מכך שמדובר על אתגר עבירות.
דרגה 2 - בינוני
במעלה או המכשול הזה, נשלב את הילוך הכוח (LOW) בתיבת העברה.
דרגה 3 - בינוני+ עד קשה
מעלה או מכשול מעניין, כזה שראוי לציון ג'יפאי. רצוי להגיע עם רכב 4X4 מוגבה, עם צמיגי שטח, ואולי עוד שיפורים כגון נעילת דיפרנציאל. זה המקום שבו מקובל לרדת, לבחון את המכשול ולכוון ידנית את הנהגים.
דרגה 4 - קשה עד קשה מאד
מעלה או מכשול כזה שמגיעים אליו - או נמנעים ממנו - בכוונה. רצוי שהרכב יהיה משופר עם נעילה או זוג נעילות, צמיגים גדולים. ציוד חילוץ, כננת אחת לפחות בשיירה ומוכנות לכך שמעבר חלק של כל השיירה לא מובן מאליו, ויתכן שביום ראשון בבוקר הרכב יבקר במוסך.
[דרגה 5 - אקסטרים
מעלה או מכשול קשה עד בלתי אפשרי לכלי רכב שהגיעו בנסיעה על הכביש שלא על גבי עגלה נגררת.