עכבר המושב
15-02-22, 11:14
שלום לחברי הפורום הנכבדים,
אחרי כמה טיולים כנהג וכנלווה על רכבים זרים, הבנתי שדרכו של הג'יפ היא הנכונה ואין עוד מלבדה וכיו"ב.
אני רוצה ג'יפ כדי לטייל איתו במדבר.
בשביל ההקשר לרמת העבירות הרצויה, אני מתלווה לחבר עם האנטר 2010 מוגבה וממוגן - בואו נניח שאני רוצה לעבור כל מה שהדבר הזה מסוגל לעבור.
לאבא שלי יש טראקן שנת 2006 לשימושו היום-יומי.
הוא לא עושה בו שימוש לטיול שטח, אלא בעיקר כדי לגרור עגלה ונהנה ממקום האחסון - אבל אבא אדם רחב לב ומפרגן.
הרכב לא במצב טיפ-טופ - למשל, כשמורידים את הרגל מהגז על כביש סביב ה90 קמ"ש הוא מתחיל לרקד בציר האנכי מעט (בולמים?).
כמובן שהוא לא מוגבה או ממוגן.
כשלקחתי אותו לטיול, הורגש החסרון בגובה (ואני מניח שגם בי כנהג) בצלילים שונים במעברים היותר טכניים או בשדות הקוליסים של חלוקי הנחל. ואכן, המוסכניק והעו"ש לא אהבו את מה שהוא ראו אח"כ.
השאלה שלי:
יש הגיון להגביה את הטראקן הזה?
השיקול הוא כמובן כלכלי...
מן הסתם, ככה אוכל להכנס לשטח מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים על ג'יפ (במקרה הטוב), אלא, נגיד, עשרת אלפים.
המוסכניק אמר שזה לא רעיון טוב לדעתו ואחרי הגבהה יבואו כשלים במקומות אחרים, בלאי מואץ וכו' ("מגביהים רנגלרים, לא טראקנים ישנים" - סבבה, אולי בפנסיה אגיע להון הנדרש).
מה דעתכם?
תודה למי ששרד את חומות הטקסט
אחרי כמה טיולים כנהג וכנלווה על רכבים זרים, הבנתי שדרכו של הג'יפ היא הנכונה ואין עוד מלבדה וכיו"ב.
אני רוצה ג'יפ כדי לטייל איתו במדבר.
בשביל ההקשר לרמת העבירות הרצויה, אני מתלווה לחבר עם האנטר 2010 מוגבה וממוגן - בואו נניח שאני רוצה לעבור כל מה שהדבר הזה מסוגל לעבור.
לאבא שלי יש טראקן שנת 2006 לשימושו היום-יומי.
הוא לא עושה בו שימוש לטיול שטח, אלא בעיקר כדי לגרור עגלה ונהנה ממקום האחסון - אבל אבא אדם רחב לב ומפרגן.
הרכב לא במצב טיפ-טופ - למשל, כשמורידים את הרגל מהגז על כביש סביב ה90 קמ"ש הוא מתחיל לרקד בציר האנכי מעט (בולמים?).
כמובן שהוא לא מוגבה או ממוגן.
כשלקחתי אותו לטיול, הורגש החסרון בגובה (ואני מניח שגם בי כנהג) בצלילים שונים במעברים היותר טכניים או בשדות הקוליסים של חלוקי הנחל. ואכן, המוסכניק והעו"ש לא אהבו את מה שהוא ראו אח"כ.
השאלה שלי:
יש הגיון להגביה את הטראקן הזה?
השיקול הוא כמובן כלכלי...
מן הסתם, ככה אוכל להכנס לשטח מבלי להוציא עשרות אלפי שקלים על ג'יפ (במקרה הטוב), אלא, נגיד, עשרת אלפים.
המוסכניק אמר שזה לא רעיון טוב לדעתו ואחרי הגבהה יבואו כשלים במקומות אחרים, בלאי מואץ וכו' ("מגביהים רנגלרים, לא טראקנים ישנים" - סבבה, אולי בפנסיה אגיע להון הנדרש).
מה דעתכם?
תודה למי ששרד את חומות הטקסט