Opalll
03-04-22, 10:56
אהלן
גימני 07 אוטומט, 170k מתחמם בזחילה שהאף למעלה,
רדיאטור חדש, נוזל קירור חדש ,אין איבוד נוזל קירור בכלל
אוכל טיפה שמן
עם פקק חדש מקורי(1.1) מתחמם יותר עם הישן מתחמם פחות
פאן קלאץ תקין
גיר מחובר ישר לקולר גיר לא מגיע לרדיאטור
רדיאטור חימום פנימי תקין
וונטה חשמלית +יוניט חום תקינה
יש בועות אוויר במיכל עיבוי שיוצאות בתוך המים מהצינור שמחובר לפקק, תמיד יש בועות ובמאמץ מתגבר
האוטו לא מתחמם בכלל רק בעבודה קשה בלי איוורור חיצוני
חוזר לטמפרטורה תקינה אחרי מגזן חימום ו2500 סלד.
נוסע בכביש 4000 סלד קבוע בגלל יחסים והשעון חום לא זז גם בעליות
ראש מנוע מקורי מנוע סגור
שמן מנוע נקי נוזל קירור נקי
יש לכם רעיונות מאיפה להתחיל ?
פקק 0.9 ?
טרמוסטט משאבה עוד וונטה על הוונטה?
גימני 07 אוטומט, 170k מתחמם בזחילה שהאף למעלה,
רדיאטור חדש, נוזל קירור חדש ,אין איבוד נוזל קירור בכלל
אוכל טיפה שמן
עם פקק חדש מקורי(1.1) מתחמם יותר עם הישן מתחמם פחות
פאן קלאץ תקין
גיר מחובר ישר לקולר גיר לא מגיע לרדיאטור
רדיאטור חימום פנימי תקין
וונטה חשמלית +יוניט חום תקינה
יש בועות אוויר במיכל עיבוי שיוצאות בתוך המים מהצינור שמחובר לפקק, תמיד יש בועות ובמאמץ מתגבר
האוטו לא מתחמם בכלל רק בעבודה קשה בלי איוורור חיצוני
חוזר לטמפרטורה תקינה אחרי מגזן חימום ו2500 סלד.
נוסע בכביש 4000 סלד קבוע בגלל יחסים והשעון חום לא זז גם בעליות
ראש מנוע מקורי מנוע סגור
שמן מנוע נקי נוזל קירור נקי
יש לכם רעיונות מאיפה להתחיל ?
פקק 0.9 ?
טרמוסטט משאבה עוד וונטה על הוונטה?