guyo
05-08-22, 09:42
טוב, הסיפור הוא כזה
טיוטה פוראנר נכנסה לפני שנתיים למוסך. אמרתי לעצמי שזאת הזדמנות לעשות טיפול רציני- הוזמנו מזרקים מקוריים ומשופצים ממוטורווסט בקליפורניה, הוחלף חיישן נקישות שממוקם במקום בו לא זורחת השמש (מתחת לסעפת בין הראשים) דיסטריביוטר שכבר התפרק הוחלף לחדש, גם הפלאגים רועננו.
ועכשיו, משהו לא עובד כמו שצריך.
הרכב מניע יפה וחזק בנגיעה. אחרי כחצי דקה כשהרכב קצת מתחמם, הטורים יורדים, עד כאן- הכל נורמאלי. עם הירידה המנוע גם לא עובד עגול.
החשוד המיידי הוא מד כמות האוויר שתמיד נחשד בתקלה כזאת או אחרת. הבאתי מחבר חיישן תקין וחיברתי. לא עזר, כנראה שהתקלה לא שם.
נבדקה דליפת ואקומים, גם זאת לא הסיבה. הכל אטום.
ניתקתי את הפלאד ממד כמות האויר ובאופן די מפתיע המנוע עבד יפה יותר, לא מושלם. עשיר מאוד אבל קצת יותר עגול....
בדקתי את הצמה ומצאתימקצת הלחמות וגישורים בחוטים שכנראה נותקו/ נקרעו עם הזמן.
בכל מקרה, כדי להבין טוב יותר מה קורה בזמן הזיוף, אני רוצה להתחבר לשקע דיאגנוסטיקה עם מחשב. החיבור הוא obd1 ישן
אם למישהו חש כזה שאני יכול להשאיל לכמה ימים תבוא עליו הברכה.
התקלה הזאת עומדת ביני ובין טסט ולהחזיר את הרכב לכביש.
מצרף וידאו מעבודת המנוע וקצת תמונות.
https://youtube.com/shorts/HlvYOtuBYs8?feature=share
תודה מראש
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220805/b4e96f7ef704a1cb10fd9192473da650.jpg
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
טיוטה פוראנר נכנסה לפני שנתיים למוסך. אמרתי לעצמי שזאת הזדמנות לעשות טיפול רציני- הוזמנו מזרקים מקוריים ומשופצים ממוטורווסט בקליפורניה, הוחלף חיישן נקישות שממוקם במקום בו לא זורחת השמש (מתחת לסעפת בין הראשים) דיסטריביוטר שכבר התפרק הוחלף לחדש, גם הפלאגים רועננו.
ועכשיו, משהו לא עובד כמו שצריך.
הרכב מניע יפה וחזק בנגיעה. אחרי כחצי דקה כשהרכב קצת מתחמם, הטורים יורדים, עד כאן- הכל נורמאלי. עם הירידה המנוע גם לא עובד עגול.
החשוד המיידי הוא מד כמות האוויר שתמיד נחשד בתקלה כזאת או אחרת. הבאתי מחבר חיישן תקין וחיברתי. לא עזר, כנראה שהתקלה לא שם.
נבדקה דליפת ואקומים, גם זאת לא הסיבה. הכל אטום.
ניתקתי את הפלאד ממד כמות האויר ובאופן די מפתיע המנוע עבד יפה יותר, לא מושלם. עשיר מאוד אבל קצת יותר עגול....
בדקתי את הצמה ומצאתימקצת הלחמות וגישורים בחוטים שכנראה נותקו/ נקרעו עם הזמן.
בכל מקרה, כדי להבין טוב יותר מה קורה בזמן הזיוף, אני רוצה להתחבר לשקע דיאגנוסטיקה עם מחשב. החיבור הוא obd1 ישן
אם למישהו חש כזה שאני יכול להשאיל לכמה ימים תבוא עליו הברכה.
התקלה הזאת עומדת ביני ובין טסט ולהחזיר את הרכב לכביש.
מצרף וידאו מעבודת המנוע וקצת תמונות.
https://youtube.com/shorts/HlvYOtuBYs8?feature=share
תודה מראש
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220805/b4e96f7ef704a1cb10fd9192473da650.jpg
Sent from my SM-G998B using Tapatalk