PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: מבחן שטח: סאנגיונג רקסטון 2023



יואב פולס
29-05-23, 19:08
ניתן לצפות בעמוד זה



https://www.jeepolog.com/forums/content.php/4046? (https://www.jeepolog.com/forums/content.php/4046-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%A1%D7%90%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%95%D7% A0%D7%92-%D7%A8%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%9F-2023?)

איל מ
29-05-23, 20:01
עם כל הכבוד למעלה כרכום...
גם ג'יפונים עולים שם.

yoav21
13-06-23, 08:49
יצא לי להתרשם מהרכב לפני כמה שנים, כשהוא הגיע לארץ היבואן רצה שאת ההשקה לעיתונות יעשו במשל"ט 21.

אז לפני ההשקה המדוברת הרכב נשלח לבדוק את המסלול, בתוספת 2 גיפים גיבורים.
ההתרשמות מאז היתה שמדובר ברכב גדול, נח מאוד בכביש, שקט בצורה מפתיעה.

מצד אחד להשקה עצמה בחרו כמובן מסלול אחר כי רכב היבואן יצא בשן ועין מהמסלול וגם היה צריך עזרה.
מהצד השני אני לא מכיר הרבה רכבים סטנדרטיים מהיבואן שנכנסים למשלט (פעם שהוא עוד היה פתוח) ויוצאים ללא נזק.
הרכב הזה בהחלט אופציה טובה144034

מרץ 2018

גיא
13-06-23, 08:57
זה כנראה תלוי כמה נזק אתה מוכן לספוג .. או כמה אתה מוכן להסתכן בלספוג נזק ..

אבל אני מסכים שזה דיי מטופש לנסות אפילו .. אל תשאל למה.

התשובה שייכת לשרשור על הטימטום ...

Sent from my DN2103 using Tapatalk

דרור ברלי
13-06-23, 11:37
יצא לי להתרשם מהרכב לפני כמה שנים, כשהוא הגיע לארץ היבואן רצה שאת ההשקה לעיתונות יעשו במשל"ט 21.

אז לפני ההשקה המדוברת הרכב נשלח לבדוק את המסלול, בתוספת 2 גיפים גיבורים.
ההתרשמות מאז היתה שמדובר ברכב גדול, נח מאוד בכביש, שקט בצורה מפתיעה.

מצד אחד להשקה עצמה בחרו כמובן מסלול אחר כי רכב היבואן יצא בשן ועין מהמסלול וגם היה צריך עזרה.
מהצד השני אני לא מכיר הרבה רכבים סטנדרטיים מהיבואן שנכנסים למשלט (פעם שהוא עוד היה פתוח) ויוצאים ללא נזק.
הרכב הזה בהחלט אופציה טובה144034

מרץ 2018



סיפור המשלט התרחש כשהתעקשו לקיים שם את ההשקה.
לאחר שעברנו על מפרט הרכב ומהיכרות עם הקליינטים (כתבי הרכב) היה לי ברור שיתחולל שם טבח ולכן כמי שאמור לערוך את טבילת האש טרום ההשקה ולספק דיעה, התעקשתי על שני תנאים:
1. לצרף שני כלים גיבורים שיוכלו לסייע
2. ברכב ינהגו אנשי היבואן. כדי למנוע טענות במקרה של נזקים

שני התנאים מולאו. הגענו עם חתן השמחה + סופה וגרנד WJ משופרים (גיתאי ויואב) + שני נהגים מהמחלקה הטכנית של היבואן שינהגו ברכב ההדגמה. שניהם ג'יפאים מנוסים.
הנסיון לטפס במשלט היה מעורר רחמים. נזקים רבים, בעיקר קוסמטיים, אבל התמונה היתה ברורה. לבסוף נגרר עד למעלה ע"י הסופה.
לקחים רבים נלמדו. ההשקה נערכה במקום אחר ומערכת בקרת המשיכה שלא הרשימה בלשון המעטה, עברה עדכון תוכנה.

הדגם הנוכחי שונה מאוד מזה שהושק ב-2018: מתלה אחורי נפרד במקום סרן חי, נעילה אחורית אוטומטית (מופעלת מחשב, בדומה לדיפנדר החדש) מנוע חזק יותר (181 כ,ס ב-2018, 202 כ"ס כיום). חלק מהחסרונות נשארו בעינם וחלקם אף הוחרפו (אין גלגל רזרבי כי מיכל אוריאה תפס את מקומו), אם כי בזכות הנעילה יכולת העבירות השתפרה משמעותית.

-->