grossfeld
12-03-24, 11:36
הי ג׳יפים
בשבוע שעבר נסעתי לטיול. שמח ומאושר הרכבתי משקפי שמש, הפעלתי פודקאסט אהוב והתחלתי בנסיעה דרומה בכיף שלי.
אחרי חצי שעה נסיעה על כביש 6, הג׳יפ הודיע לי שיש בעיה. כנראה בבית מצערת ונכנס למצב חירום בו הסלד לא עולה מעל 1800 סיבובים.
נאלצתי לחזור הביתה ב30 קמש,
השגתי בית מצערת בעזרת הקהילה התומכת והאוהבת של רנגלרים בארץ, החלפתי בית מצערת וארוחת ערב כבר אכלתי סטייקים טעימים מאחורי הלולים של הישוב צופר בערבה.
בדרך להשיג בית מצערת נוכחתי ללמוד שהרכב שלי (רנגלר 2009) כבר לא צעיר, ושהרבה נהגים שמחזיקים כזה כלי מאורגנים על פק״ל צנוע של חלפים שיפתרו להם כאלה תקלות בדיוק.
אחד החלפים בפקל הזה הוא בית מצערת. אפילו משומש אבל תקין. שבפירוק 4 ברגים אתה שוב בדרך לשטח.
השאלה שלי היא-
מה הייתם מוסיפים לפקל חלפים חיוניים לרנגלר 2009 עם מנוע 3.8?
הפקל צריך להיות צנוע. לא כבד מידי או גדול מידי. משהו שנסגר בארגז פעולה או תיק כלים לא גדול.
אני לא מחפש לנסוע עם טרנספר נוסף, אלא עם כמה חלפים חיוניים.
הנה למשל הרשימה שהצלחתי להבין שצריך-
1. בית מצערת
2. בלוק קויל למצתים.
3. ממסר שמתאים לבית פיוזים וממסר שמתאים לנעילות-מהירות מאוורר רדיאטור
4. מאוורר רדיאטור או לפחות רק מנוע למאוורר
5. רצועת אביזרים
6. תפוח למוטות הגה TRE (אצלי יש סינרגי)
7. בית תרמוסטט ואפשר גם תרמוסטט
8. משאבת מים (אולי לא חובה?)
9. בושינג פלסטיק לידיות טרנספר והילוכים.
זהו,
תשלימו את הרשימה.
(אשמח שנשאר רלבנטים לרכב הזה, מנוע 3.8 ואם יש צורך אז נפתח פוסט חדש לרכבים אחרים)
(אשמח אם נציין רק חלפים ולא חומרים כמו שמנים ונוזלים)
תודה
בשבוע שעבר נסעתי לטיול. שמח ומאושר הרכבתי משקפי שמש, הפעלתי פודקאסט אהוב והתחלתי בנסיעה דרומה בכיף שלי.
אחרי חצי שעה נסיעה על כביש 6, הג׳יפ הודיע לי שיש בעיה. כנראה בבית מצערת ונכנס למצב חירום בו הסלד לא עולה מעל 1800 סיבובים.
נאלצתי לחזור הביתה ב30 קמש,
השגתי בית מצערת בעזרת הקהילה התומכת והאוהבת של רנגלרים בארץ, החלפתי בית מצערת וארוחת ערב כבר אכלתי סטייקים טעימים מאחורי הלולים של הישוב צופר בערבה.
בדרך להשיג בית מצערת נוכחתי ללמוד שהרכב שלי (רנגלר 2009) כבר לא צעיר, ושהרבה נהגים שמחזיקים כזה כלי מאורגנים על פק״ל צנוע של חלפים שיפתרו להם כאלה תקלות בדיוק.
אחד החלפים בפקל הזה הוא בית מצערת. אפילו משומש אבל תקין. שבפירוק 4 ברגים אתה שוב בדרך לשטח.
השאלה שלי היא-
מה הייתם מוסיפים לפקל חלפים חיוניים לרנגלר 2009 עם מנוע 3.8?
הפקל צריך להיות צנוע. לא כבד מידי או גדול מידי. משהו שנסגר בארגז פעולה או תיק כלים לא גדול.
אני לא מחפש לנסוע עם טרנספר נוסף, אלא עם כמה חלפים חיוניים.
הנה למשל הרשימה שהצלחתי להבין שצריך-
1. בית מצערת
2. בלוק קויל למצתים.
3. ממסר שמתאים לבית פיוזים וממסר שמתאים לנעילות-מהירות מאוורר רדיאטור
4. מאוורר רדיאטור או לפחות רק מנוע למאוורר
5. רצועת אביזרים
6. תפוח למוטות הגה TRE (אצלי יש סינרגי)
7. בית תרמוסטט ואפשר גם תרמוסטט
8. משאבת מים (אולי לא חובה?)
9. בושינג פלסטיק לידיות טרנספר והילוכים.
זהו,
תשלימו את הרשימה.
(אשמח שנשאר רלבנטים לרכב הזה, מנוע 3.8 ואם יש צורך אז נפתח פוסט חדש לרכבים אחרים)
(אשמח אם נציין רק חלפים ולא חומרים כמו שמנים ונוזלים)
תודה