צפייה בגרסה מלאה : סדנאות שיפורי רכבי שטח
הי,
עושה סקר...
איזה סדנאות שיפורים קיימות היום בארץ?
כאלו שהן גם מרכז התקנות וגם הצטיידות
חלק מאלו שהיו פעם, פחות עובדים עם לקוחות פרטיים ובטח במקומם קמו חדשות שאני לא מכיר,
יאללה, דברו איתי.
לא מחפש משהו ספציפי ולא עבור התקנה ספציפית אלא סקר, על אמת
ואם כבר, ספרו גם מה עשיתם באותה הסדנא
תודה
רדימו- מיגון והגבהה לפאג'רו bk
גתוס- מיגון והגבהה לפוראנר
רוקס- גגון
גילי פופ (צור ציון) בכפ''ס- 12 וולט לתא המטען
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
לפחות בתחום של הרנגלר, הרבה שיפורים מבוצעים ע״י המוסכים המטפלים: ארז בחולון, ערן זיו בראשון לציון, קובי ניסים (פעם נשר, היום סמל״ת פ״ת), סופר ג׳יפ ועוד…
אצל האחרונים יש גם ציוד מגוון לרכישה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אסף הלוי 4x4 בפתח תקווה
הגבהות נעילות מיגונים , מיתקונים שפצורים ובניות
עשיתי אצלו הכל לג׳ימני אבל זה לא שהוא עובד רק על ג׳ימני
Sent from my iPhone using Tapatalk
סאברס - אור יהודה, ארז מקצוען ופדנט (כמו שאני אוהב)
Sent from my iPhone using Tapatalk
כל התקנות החשמל - גילי פופ צור ציון
תשתית למקרר, שקעי טעינה, מולטימדיה, תאורת פנים, לד בר
ארז חולון - לג'יפ (המותג) הכל
גגונים - עמית חיימוביץ (רוקס)
ריפודים - גבי גרין , סגולה , פתח תקווה
Sent from my IN2013 using Tapatalk
עולם השטח באילת, הכל מהכל ויותר כיף שם מבביג או באייסמול... מה גם שרועי מקצוען אמיתי.
מאד מן בנתניה, רפי עושה עבודה יפה ואוהב פרויקטים מעניינים.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
מעניין אם ה'משפר' מהסיפור הזה ייכנס לרשימה...
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2 Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D1 28555&share_tid=128555&share_fid=22239&share_type=t&link_source=app
אסף.
אם יופיע כאן פוסט על מתקין מעפולה
Sent from my iPhone using Tapatalk
גם ממליץ על ארז מסאברס
4X4
באור יהודה
יש לו ידי זהב
וגם סדנת MudMen בנתניה.
גילוי נאות - מי שמכיר אותי ואת הרכב שלי יודע שאני משוחד…
• תכנון וייצור מאפס לבקשת הלקוח.
• זיווד מגירות ומיכלי מים - מוצרי מדף ובנייה בהתאמה.
• פגושים ווי גרירה - כל היצרנים, כולל ייבוא, כולל ייצור בהתאמה.
• מערכות חשמל - מפנסים, דרך כננות, משאבות ועד למערכות ניהול מצברים כפולים.
• גגונים, סככות צד, אוהלי גג וכל מה שלמעלה…
ולפחות על הרכב שלי הרשימה עוד ארוכה…[emoji16]
הי,
עושה סקר...
איזה סדנאות שיפורים קיימות היום בארץ?
כאלו שהן גם מרכז התקנות וגם הצטיידות
ואם כבר, ספרו גם מה עשיתם באותה הסדנא
תודה
לא יודע אם זה בהגדרה של סדנא...אלא יותר מוסך.
אבל אני עשיתי במוסך המהיר (אצל טל צופי) בתל אביב פרויקט שכמעט אף סדנא לא הייתה לוקחת על עצמה.
מדובר על החלפת סרנים לסרנים של רכב אחר - שכלל בין השאר:
שיפור ושדרוג סרנים (שבאו מרכב שונה מאוד מהרכב שהם הותקנו עליו)
שיפוץ ברקסים
התקנת נעילות
פתרון בעיות אריזה
בניית מוטות היגוי קאסטום
מיקום מחדש של כל התושבות מתלים על הרכב
חיזוקי שלדה
מגדלי בולמים שנכנסים לתוך הרכב כולל חיתוך הבודי (דרישה שלי)
דריישאפטים קאסטום (עושים אצל צד שלישי)
גם 4-5 שנים אחרי הרכב עדיין נוסע ללא בעיות בכל מה שנעשה שם.
סיפור.....
לפני עשור אני ועוד כמה חברים מטילים בצפון... חלק מהמסלול היה מעלה גיתה (כשעוד היה מאתגר ופתוח)....
באחד המעברים חבר עם רנגלר JK שבדיוק יצא מאחת הסדנאות/מוסכים המומלצים למעלה ....להתקנת מיגון.
הוא נגע עם המיגון בסלע ופתאום זרם של שמן בחוסר פרופורציה לנגיעה.....
עוצרים בצד מנסים להבין מה סיפור .... בסוף לאחר כבוד פירקנו את המיגון וגילנו שאחד מהברגים הוברג לתוך הסרן הקדמי.... וכל עוד המיגון לא זז הכל היה טוב...
פרופוקסי קטן פתר את הבעיה ...
יואב
"המוסך של מייק" במדרשת בן גוריון, על יד שדה בוקר.
40 דקות נסיעה דרומית לבאר שבע, על כביש 40.
לא בדיוק סדנת שיפורים במובן הקלאסי.
מוסך מורשה, מכונאות כללית בנזין ודיזל, מתמחים ברכבי שטח ישנים.
בדגש על טויוטה ואיסוזו מכל השנתונים.
מרכיבים גם מתלים משופרים ומיגון גחון של כל היצרנים.
מכירת אביזרי שטח/חילוץ/חירום .
עובדים ישראלים משוחררי צבא בלבד .
יחס אישי וסבלני לכל רכב.
תיקוני חירום וחילוצים למטיילים בהר הנגב.
טלפון לתיאום 0548835382
סיפור.....
לפני עשור אני ועוד כמה חברים מטילים בצפון... חלק מהמסלול היה מעלה גיתה (כשעוד היה מאתגר ופתוח)....
באחד המעברים חבר עם רנגלר JK שבדיוק יצא מאחת הסדנאות/מוסכים המומלצים למעלה ....להתקנת מיגון.
הוא נגע עם המיגון בסלע ופתאום זרם של שמן בחוסר פרופורציה לנגיעה.....
עוצרים בצד מנסים להבין מה סיפור .... בסוף לאחר כבוד פירקנו את המיגון וגילנו שאחד מהברגים הוברג לתוך הסרן הקדמי.... וכל עוד המיגון לא זז הכל היה טוב...
פרופוקסי קטן פתר את הבעיה ...
יואב
יכול לחשוב על סיפור ״לכלוך״ בערך על כל סדנא או מוסך שהוזכר פה.
זה תחום קשה ותחרותי, ומי שטוב ורוצה לשרוד הוא יקר.. לכולם יש פדיחות מי יותר ומי פחות.
בסוף זה מאוד תלוי מה השינוי שרוצים לעשות ובאיזה רכב מדובר.
יש כאלה שיותר טובים בזיווד, יש כאלה שטובים יותר בחשמל, וכו וכו.
ככל שהשינוי יותר יחודי, תמצא פחות מקומות שיהיו מוכנים לעשות אותו, ואף פחות שיעשו אותו באמת טוב.
ולכן אני כבר מזמן לא נותן לאף אחד לגעת לי באוטו ועושה הכל לבד.. גם כי לא רוצים וגם כי המחיר מעבר למה שאני מוכן לשלם.
... ולכן אני כבר מזמן לא נותן לאף אחד לגעת לי באוטו ועושה הכל לבד.. גם כי לא רוצים וגם כי המחיר מעבר למה שאני מוכן לשלם.
גם אני, כי אני נהנה מזה.
ובגלל שאני עושה דברים לבד, אני מודע לכמה קשה לעשות דברים "מושלם". יוצא לי בערך, עקום, מתעקם, מחליד, ומדי פעם מקצר. לכן אני מעריך את בעלי המקצוע, רוב מי שיצא לי להתקל בו, ובמיוחד אלו שעושים דברים מיוחדים לבקשת הלקוחות.
הניסיון שלי בדיוק הפוך נמרוד,
בגלל שאנחנו עושים עבודה לבד אני מתפעל כל פעם מחדש כמה קיצורי דרך ועבודות לא מקצועיות וטעויות נעשות ובעבורן דורשים המון כסף... עם פוטנציאל נזק ברכוש ובגוף וזה עדיין עובר.
ולהם יותר קל מלאדם הפרטי.
יש מקום נעים לעבוד בו, את כל הכלים והתנאים... הידע והניסיון.
לא כולם, יש ויש... והרוב שנתקלתי בושה פשוט, מרשים לעצמם כי הלקוח הישראלי לא בקיא בחומר.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
יכול לחשוב על סיפור ״לכלוך״ בערך על כל סדנא או מוסך שהוזכר פה.
זה תחום קשה ותחרותי, ומי שטוב ורוצה לשרוד הוא יקר.. לכולם יש פדיחות מי יותר ומי פחות.
בסוף זה מאוד תלוי מה השינוי שרוצים לעשות ובאיזה רכב מדובר.
יש כאלה שיותר טובים בזיווד, יש כאלה שטובים יותר בחשמל, וכו וכו.
ככל שהשינוי יותר יחודי, תמצא פחות מקומות שיהיו מוכנים לעשות אותו, ואף פחות שיעשו אותו באמת טוב.
ולכן אני כבר מזמן לא נותן לאף אחד לגעת לי באוטו ועושה הכל לבד.. גם כי לא רוצים וגם כי המחיר מעבר למה שאני מוכן לשלם.
מסכים וזאת הסיבה שלא פרסמתי במי בדובר. למה ?
כי אני תופס מבעל המקצוע הזה הוא הגון ישר ומקצועי!
כי כולם עושים פדיחות השאלה האם לוקחים אחריות.
יואב
מסכים וזאת הסיבה שלא פרסמתי במי בדובר. למה ?
כי אני תופס מבעל המקצוע הזה הוא הגון ישר ומקצועי!
כי כולם עושים פדיחות השאלה האם לוקחים אחריות.
יואב
להבריג בורג לתוך הדיפ זה לא גליץ׳ שיכול לקרות אצל בעל מקצוע.
זה חוסר מקצועיות.
זה לא לשכוח אום או לא להדק אחד מעשרות ברגים או קונקטור חצי מחובר, קורה.
זה להכניס בורג למקום הלא נכון ולפספס את זה גם במעבר אחרי שמסיימים לפני שיורד מהליפט.
בשביל זה השרשור הזה.. מי מתבלט באיכות.
בשביל זה השרשור הזה.. מי מתבלט באיכות.
לא, לא, לא
לא בשביל זה השירשור...
רק רציתי לדעת אילו סדנאות נשארו בארץ, לא בהכרח כאלו שעושים דברים משוגעים
בעבר היה את גתוס, אספיר, פרוג'יפ וכו'. היום אני לא יודע ולכן שאלתי...
גתוס, אספיר ופרוגיפ עוד קיימים, גם ראסטה שלדעתי לא נותן יותר שירות לפרטיים.
הגבול הדק נהיה מטושטש וכל מוסך שני היום שמחליף קיט קפיצים בולמים מגדיר את עצמו כסדנת בוטיק, כנל כל מסגר שמתקין איזה פגוש קנוי וכדומה.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
לא, לא, לא
לא בשביל זה השירשור...
רק רציתי לדעת אילו סדנאות נשארו בארץ, לא בהכרח כאלו שעושים דברים משוגעים
בעבר היה את גתוס, אספיר, פרוג'יפ וכו'. היום אני לא יודע ולכן שאלתי...
ולא חשוב לך גם לדעת שיש משהו אמיתי מאחורי השלט בכניסה לעסק?
מה זה שווה שיש סדנא אם האיכות חרא?
עלית עליו
Sent from my iPhone using Tapatalk
ולא חשוב לך גם לדעת שיש משהו אמיתי מאחורי השלט בכניסה לעסק?
מה זה שווה שיש סדנא אם האיכות חרא?
פרוגיפ חיים ונושמים,
אני אישית לא אוהב את סוג העבודה שלהם אבל זה עניין אישי
אני אכתוב משהו שלדעתי יהיה לא פופולארי...אבל עדיין שווה דו-שיח.
מצד אחד- כשאני חשבתי לעצמי איזה סדנא אני מכיר, חשבתי על כאלו שעושים פתרונות קאסטום, דברים משוגעים ויודעים לבנות ולתכנן דברים.
מצד שני, במצב של היום, השוק של הרנגלרים כל כך מפותח - שרוב הפרויקטים שם הם פירוק והרכבה של בולט און, וכיוונים של רדיוסים/מוטות אחרים.
אבל עדיין, אנחנו נוטים לזלזל בהחלפת קפיצים/בולמים/מוטות ולהגיד שזה קל ולא דורש מיומנות, אבל יצא לי לראות מספיק דוגמאות, וגם לקרוא פה בפורום אפילו, על טעויות מביכות של התקנת מיגונים, בולמים הפוכים, קפיצים לא נכונים/מתאימים לרכב וכו'.
אז יש מקום לנקד גם את המוסכים/סדנאות שלא עושים קאסטום, אבל כן משקיעים, לוקחים אחריות ועושים כמו שצריך, גם את "הדברים הפשוטים".
מהצד שלי, דוגמא קטנה:
אחת הסדנאות שכבר הוזכרו פה בשרשור...הגעתי אליו להתקנת צרכני חשמל, בניהם מקרר.
אחרי יום עבודה מלא, (כולל מוניות של 200 שקל כי הוא לא הספיק לסיים בזמן שקבענו אז הטרמפ שהיה לי לא היה רלוונטי) אני מגיע לקחת את הרכב ורואה שהמקרר שהגיע תקין לא עובד (הוא החליף חוטים/טרמוסטט על דעת עצמו ופשוט הרס את המקרר), המצבר המשני הותקן בצורה שאי אפשר להחזיר למקום את השורת מושבים השניה (היינו צריכים לפרק ולהתקין מחדש) וכו' וכו'.
האם התבאסתי על זה שלא קרה מה שקבענו שיקרה? ברור, אבל פדיחות קורות והכל בסדר.
יותר התבאסתי מהחוסר לקיחת אחריות, ואפילו שרציתי לקבוע איתו סשן נוסף להשלים את כל הדברים שלא הספיק, הוא אמר לי שהוא מעדיף לא לראות אותי יותר.
שילמתי לו מחיר שלדעתי מופקע ביחס לתמורה שקיבלתי (ובעיקר ביחס לתמורה שלא קיבלתי)...ולא נפגשנו שוב מאז.
אבל לפחות זה נתן לי תירוץ לקנות מקרר חדש שאני אוהב מאוד :cool:
פרוגיפ חיים ונושמים,
אני אישית לא אוהב את סוג העבודה שלהם אבל זה עניין אישי
לא הבנתי למה קישרת את התגובה שלי לפרוג׳יפ.
לא מכיר אותם ואין לי מילה להגיד עליהם.
התייחסתי בכללי לזה שאין מה לרשום סדנא שאין חו״ד לגביה.
בשביל זה יש ״דפי זהב״..
כאן באתר אני מצפה להמלצה/אזהרה.
לא הבנתי למה קישרת את התגובה שלי לפרוג׳יפ.
לא מכיר אותם ואין לי מילה להגיד עליהם.
התייחסתי בכללי לזה שאין מה לרשום סדנא שאין חו״ד לגביה.
בשביל זה יש ״דפי זהב״..
כאן באתר אני מצפה להמלצה/אזהרה.
בטעות, זה היה מכוון לסביון, לשאלה
לא, לא, לא
לא בשביל זה השירשור...
רק רציתי לדעת אילו סדנאות נשארו בארץ, לא בהכרח כאלו שעושים דברים משוגעים
בעבר היה את גתוס, אספיר, פרוג'יפ וכו'. היום אני לא יודע ולכן שאלתי...
יותר התבאסתי מהחוסר לקיחת אחריות, ואפילו שרציתי לקבוע איתו סשן נוסף להשלים את כל הדברים שלא הספיק, הוא אמר לי שהוא מעדיף לא לראות אותי יותר.
שילמתי לו מחיר שלדעתי מופקע ביחס לתמורה שקיבלתי (ובעיקר ביחס לתמורה שלא קיבלתי)...ולא נפגשנו שוב מאז.
:cool:
המשפט הזה גרם לי באופן אישי להתרחק מכמה בעלי מקצוע ולעבוד על הג'יפ לבד כל עוד אני מסוגל.
גם על מוסכים רגילים אני כבר לא סומך ובודק אותם בכל דבר שהם עושים במקרה והכנסתי את הרכב למוסך.
אתם לקחתם את זה לחוויות לקוח, ולדעתי סביון מחפש ערוצי שיווק חדשים(מתנצל מראש סביון אם פספסתי)
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
אני מודע לכמה קשה לעשות דברים "מושלם". יוצא לי בערך, עקום, מתעקם, מחליד, ומדי פעם מקצר
כמו שאמר פעם איש חכם:
'תתחיל ישר. עקום זה ממילא יצא'
אתם לקחתם את זה לחוויות לקוח, ולדעתי סביון מחפש ערוצי שיווק חדשים(מתנצל מראש סביון אם פספסתי)
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
אם המטרה היא מסחרית סוג של ״דפי זהב״ של סדנאות, בלי אמירה מקצועית או אישית, נכון להסביר את זה כבר בהתחלה.
אחרת אנשים עוד יחשבו שאלו המלצות.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.