לפחות בתחום של הרנגלר, הרבה שיפורים מבוצעים ע״י המוסכים המטפלים: ארז בחולון, ערן זיו בראשון לציון, קובי ניסים (פעם נשר, היום סמל״ת פ״ת), סופר ג׳יפ ועוד…
אצל האחרונים יש גם ציוד מגוון לרכישה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
הי,
עושה סקר...
איזה סדנאות שיפורים קיימות היום בארץ?
כאלו שהן גם מרכז התקנות וגם הצטיידות
חלק מאלו שהיו פעם, פחות עובדים עם לקוחות פרטיים ובטח במקומם קמו חדשות שאני לא מכיר,
יאללה, דברו איתי.
לא מחפש משהו ספציפי ולא עבור התקנה ספציפית אלא סקר, על אמת
ואם כבר, ספרו גם מה עשיתם באותה הסדנא
תודה
מנהל מכירות רשתות בחברת GO NATURE
www.gonature.co.il
לפחות בתחום של הרנגלר, הרבה שיפורים מבוצעים ע״י המוסכים המטפלים: ארז בחולון, ערן זיו בראשון לציון, קובי ניסים (פעם נשר, היום סמל״ת פ״ת), סופר ג׳יפ ועוד…
אצל האחרונים יש גם ציוד מגוון לרכישה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
רדימו- מיגון והגבהה לפאג'רו bk
גתוס- מיגון והגבהה לפוראנר
רוקס- גגון
גילי פופ (צור ציון) בכפ''ס- 12 וולט לתא המטען
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
אסף הלוי 4x4 בפתח תקווה
הגבהות נעילות מיגונים , מיתקונים שפצורים ובניות
עשיתי אצלו הכל לג׳ימני אבל זה לא שהוא עובד רק על ג׳ימני
Sent from my iPhone using Tapatalk
לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו
סאברס - אור יהודה, ארז מקצוען ופדנט (כמו שאני אוהב)
Sent from my iPhone using Tapatalk
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
אבידן קדוש באשקלון
כל התקנות החשמל - גילי פופ צור ציון
תשתית למקרר, שקעי טעינה, מולטימדיה, תאורת פנים, לד בר
ארז חולון - לג'יפ (המותג) הכל
גגונים - עמית חיימוביץ (רוקס)
ריפודים - גבי גרין , סגולה , פתח תקווה
Sent from my IN2013 using Tapatalk
עולם השטח באילת, הכל מהכל ויותר כיף שם מבביג או באייסמול... מה גם שרועי מקצוען אמיתי.
מאד מן בנתניה, רפי עושה עבודה יפה ואוהב פרויקטים מעניינים.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
מעניין אם ה'משפר' מהסיפור הזה ייכנס לרשימה...
https://r.tapatalk.com/shareLink/top...ink_source=app
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אם יופיע כאן פוסט על מתקין מעפולה
Sent from my iPhone using Tapatalk
לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו
גם ממליץ על ארז מסאברס
4X4
באור יהודה
יש לו ידי זהב
וגם סדנת MudMen בנתניה.
גילוי נאות - מי שמכיר אותי ואת הרכב שלי יודע שאני משוחד…
• תכנון וייצור מאפס לבקשת הלקוח.
• זיווד מגירות ומיכלי מים - מוצרי מדף ובנייה בהתאמה.
• פגושים ווי גרירה - כל היצרנים, כולל ייבוא, כולל ייצור בהתאמה.
• מערכות חשמל - מפנסים, דרך כננות, משאבות ועד למערכות ניהול מצברים כפולים.
• גגונים, סככות צד, אוהלי גג וכל מה שלמעלה…
ולפחות על הרכב שלי הרשימה עוד ארוכה…![]()
לא יודע אם זה בהגדרה של סדנא...אלא יותר מוסך.
אבל אני עשיתי במוסך המהיר (אצל טל צופי) בתל אביב פרויקט שכמעט אף סדנא לא הייתה לוקחת על עצמה.
מדובר על החלפת סרנים לסרנים של רכב אחר - שכלל בין השאר:
שיפור ושדרוג סרנים (שבאו מרכב שונה מאוד מהרכב שהם הותקנו עליו)
שיפוץ ברקסים
התקנת נעילות
פתרון בעיות אריזה
בניית מוטות היגוי קאסטום
מיקום מחדש של כל התושבות מתלים על הרכב
חיזוקי שלדה
מגדלי בולמים שנכנסים לתוך הרכב כולל חיתוך הבודי (דרישה שלי)
דריישאפטים קאסטום (עושים אצל צד שלישי)
גם 4-5 שנים אחרי הרכב עדיין נוסע ללא בעיות בכל מה שנעשה שם.
2 נעילות - לאט לאט - ולעלות
סיפור.....
לפני עשור אני ועוד כמה חברים מטילים בצפון... חלק מהמסלול היה מעלה גיתה (כשעוד היה מאתגר ופתוח)....
באחד המעברים חבר עם רנגלר JK שבדיוק יצא מאחת הסדנאות/מוסכים המומלצים למעלה ....להתקנת מיגון.
הוא נגע עם המיגון בסלע ופתאום זרם של שמן בחוסר פרופורציה לנגיעה.....
עוצרים בצד מנסים להבין מה סיפור .... בסוף לאחר כבוד פירקנו את המיגון וגילנו שאחד מהברגים הוברג לתוך הסרן הקדמי.... וכל עוד המיגון לא זז הכל היה טוב...
פרופוקסי קטן פתר את הבעיה ...
יואב
"המוסך של מייק" במדרשת בן גוריון, על יד שדה בוקר.
40 דקות נסיעה דרומית לבאר שבע, על כביש 40.
לא בדיוק סדנת שיפורים במובן הקלאסי.
מוסך מורשה, מכונאות כללית בנזין ודיזל, מתמחים ברכבי שטח ישנים.
בדגש על טויוטה ואיסוזו מכל השנתונים.
מרכיבים גם מתלים משופרים ומיגון גחון של כל היצרנים.
מכירת אביזרי שטח/חילוץ/חירום .
עובדים ישראלים משוחררי צבא בלבד .
יחס אישי וסבלני לכל רכב.
תיקוני חירום וחילוצים למטיילים בהר הנגב.
טלפון לתיאום 0548835382
מנהל "המוסך של מייק" - מוסך מורשה במדרשת בן גוריון.
מתקן טויוטות זקנות. 0544517924
יכול לחשוב על סיפור ״לכלוך״ בערך על כל סדנא או מוסך שהוזכר פה.
זה תחום קשה ותחרותי, ומי שטוב ורוצה לשרוד הוא יקר.. לכולם יש פדיחות מי יותר ומי פחות.
בסוף זה מאוד תלוי מה השינוי שרוצים לעשות ובאיזה רכב מדובר.
יש כאלה שיותר טובים בזיווד, יש כאלה שטובים יותר בחשמל, וכו וכו.
ככל שהשינוי יותר יחודי, תמצא פחות מקומות שיהיו מוכנים לעשות אותו, ואף פחות שיעשו אותו באמת טוב.
ולכן אני כבר מזמן לא נותן לאף אחד לגעת לי באוטו ועושה הכל לבד.. גם כי לא רוצים וגם כי המחיר מעבר למה שאני מוכן לשלם.
כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
הניסיון שלי בדיוק הפוך נמרוד,
בגלל שאנחנו עושים עבודה לבד אני מתפעל כל פעם מחדש כמה קיצורי דרך ועבודות לא מקצועיות וטעויות נעשות ובעבורן דורשים המון כסף... עם פוטנציאל נזק ברכוש ובגוף וזה עדיין עובר.
ולהם יותר קל מלאדם הפרטי.
יש מקום נעים לעבוד בו, את כל הכלים והתנאים... הידע והניסיון.
לא כולם, יש ויש... והרוב שנתקלתי בושה פשוט, מרשים לעצמם כי הלקוח הישראלי לא בקיא בחומר.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
להבריג בורג לתוך הדיפ זה לא גליץ׳ שיכול לקרות אצל בעל מקצוע.
זה חוסר מקצועיות.
זה לא לשכוח אום או לא להדק אחד מעשרות ברגים או קונקטור חצי מחובר, קורה.
זה להכניס בורג למקום הלא נכון ולפספס את זה גם במעבר אחרי שמסיימים לפני שיורד מהליפט.
בשביל זה השרשור הזה.. מי מתבלט באיכות.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שמרו על קשר