brianla
26-10-24, 12:04
שלום לכולם,
ברשותי פורסטר 22 שמשמש כרכב שני והאמת שבקושי נוסע מאז שהחזרתי לחיי גם אופנוע השנה, אני מתניע ונוסע פעם בשבוע וכמובן שבחורף כנראה שיהיה קצת יותר והאופנוע יעמוד קצת. מעבר לזה אני יוצא לטיפה טיולי שטח ומתאים את הטיולים לרכב בכדי לא לשבור את הרכב.
אני מאוד אוהב את הפורסטר אבל בשטח הרכב דיי מוגבל לשבילים פלוס קצת אבל לא יותר מזה, הרכב הקודם שלי היה גימני שמבחינתי עשה כמעט הכל בשטח.
היות והרכב דיי עומד, קוסם לי הרעיון של להחליף בערך באותו התקציב את הפורסטר ל - WK2, ויש לי כמה שאלות:
עד כמה ה - WK2 אכן ייתן יותר בשטח בהשוואה לפורסטר, זה קפיצה קטנה או משמעותית?
עד כמה ההילוך הנמוך אכן הילוך נמוך
מבחינת עבירות עדיף טריילהווק או גרסה רגילה עם הגבהה קבועה, לי נכון לעכשיו נראה שלמצוא לרדו או לימיטיד במצב טוב - צמיגי שטח והגבהה קבועה יעשו את העבודה, ונראה לי שהגבהה קבועה גם תהיה אמינה יותר והחיסרון היחידי הינו הגבהה בחיי יום יום שאני חיי עם זה בטוב
אני פוזל לכיוון 2019-2021 יש משהו שאני צריך לדעת ולהיזהר ממנו?
יש מקום מומלץ לבדיקה של רכב כזה?
האם עלויות הביטוח גם נפגעו כמו ברנגלר, אחד השיקולים שאני פוחד מהרנגלר, האם ה - WK2 נחשב רכב גניב?
מוכרח לומר שגם קורץ לי להמתין קצת ולרכוש רנגלר JK (>2019) . כל הרעיון שזה יהיה רכב של כיף בסך הכל זה רכב שני
תצרוכת דלק פחות מעניין אותי היות ואני לא נוסע הרבה, אני מבין שעם צמיגי שטח הצפי הינו לכיוון 6-7 בממוצע
תודה מראש לכל העונים
ברשותי פורסטר 22 שמשמש כרכב שני והאמת שבקושי נוסע מאז שהחזרתי לחיי גם אופנוע השנה, אני מתניע ונוסע פעם בשבוע וכמובן שבחורף כנראה שיהיה קצת יותר והאופנוע יעמוד קצת. מעבר לזה אני יוצא לטיפה טיולי שטח ומתאים את הטיולים לרכב בכדי לא לשבור את הרכב.
אני מאוד אוהב את הפורסטר אבל בשטח הרכב דיי מוגבל לשבילים פלוס קצת אבל לא יותר מזה, הרכב הקודם שלי היה גימני שמבחינתי עשה כמעט הכל בשטח.
היות והרכב דיי עומד, קוסם לי הרעיון של להחליף בערך באותו התקציב את הפורסטר ל - WK2, ויש לי כמה שאלות:
עד כמה ה - WK2 אכן ייתן יותר בשטח בהשוואה לפורסטר, זה קפיצה קטנה או משמעותית?
עד כמה ההילוך הנמוך אכן הילוך נמוך
מבחינת עבירות עדיף טריילהווק או גרסה רגילה עם הגבהה קבועה, לי נכון לעכשיו נראה שלמצוא לרדו או לימיטיד במצב טוב - צמיגי שטח והגבהה קבועה יעשו את העבודה, ונראה לי שהגבהה קבועה גם תהיה אמינה יותר והחיסרון היחידי הינו הגבהה בחיי יום יום שאני חיי עם זה בטוב
אני פוזל לכיוון 2019-2021 יש משהו שאני צריך לדעת ולהיזהר ממנו?
יש מקום מומלץ לבדיקה של רכב כזה?
האם עלויות הביטוח גם נפגעו כמו ברנגלר, אחד השיקולים שאני פוחד מהרנגלר, האם ה - WK2 נחשב רכב גניב?
מוכרח לומר שגם קורץ לי להמתין קצת ולרכוש רנגלר JK (>2019) . כל הרעיון שזה יהיה רכב של כיף בסך הכל זה רכב שני
תצרוכת דלק פחות מעניין אותי היות ואני לא נוסע הרבה, אני מבין שעם צמיגי שטח הצפי הינו לכיוון 6-7 בממוצע
תודה מראש לכל העונים